Мисан Інна Володимирівна

Мисан І.В.

Мисан
Інна Володимирівна 

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти, заступник завідувача кафедри з навчально-методичної роботи

ГРАФІК КОНСУЛЬТУВАННЯ:

Вівторок: 1100-1400

кабінет № 207
(корпус № 1, поверх № 2)

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

 kafedra_phdpu@ukr.net

mysan.iv79@gmail.com

Біографічні відомості. Народилася 24 травня 1979 року, с. М’якоти, Ізяславський район, Хмельницька область, Україна.

Навчання. У 1996 році закінчила середню загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів с. М’якоти, Ізяславського району, Хмельницької області. У цьому ж році вступила до Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту ім. Г.С. Сковороди, який з відзнакою закінчила у 2001 р. і отримала кваліфікацію «Вчитель історії та правознавства».

У 2008 році закінчила факультет післядипломної освіти Державного вищого навчального закладу «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» за спеціальністю «Дошкільне виховання» та здобула кваліфікацію «Вихователь дітей дошкільного віку, організатор дошкільного виховання».

З 2007 до 2011 рр. навчалася в аспірантурі Державного вищого навчального закладу «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» з відривом від виробництва.

У 2015 р. у спеціалізованій вченій раді К 41.053.01 Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» (м. Одеса) захистила кандидатську дисертацію на тему: «Збагачення мовлення дітей старшого дошкільного віку фразеологізмами» (спеціальність 13.00.02 – теорія і методика навчання (українська мова)).

У 2017 р. закінчила магістратуру в ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» за спеціальністю 012 Дошкільна освіта і здобула кваліфікацію «Менеджер дошкільної освіти. Викладач психолого-педагогічних дисциплін. Педагог-психолог» (диплом з відзнакою).

У 2020 році отримала вчене звання доцент кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти.

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук.

Вчене звання: доцент.

Робота.

2001 р. – лаборант наукового проекту Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту імені Г. С. Сковороди.

2002 р. – старший лаборант кафедри дошкільної педагогіки та психології Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університет імені Григорія Сковороди.

З 2002 р. до 2006 р. – методист навчального відділу Державного вищого навчального закладу «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

З 2006 р. до 2007 р. – лаборант лабораторії психолінгвістики розвитку дитини Державного вищого навчального закладу «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

З 2011 р. до 2017 р. – викладач, старший викладач кафедри педагогіки та методики дошкільної освіти ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

З 2017 р. до 2020 р. – на посаді доцента кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

З 2018 р. і до сьогодні – заступник завідувача кафедри з навчально-методичної роботи ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

З 2020 р. – доцент кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти Університету Григорія Сковороди в Переяславі.

Суспільно-громадська діяльність.

З 2006 р. – співробітник лабораторії «Психолінгвістика розвитку дитини» Університету Григорія Сковороди в Переяславі.

З 2006 р. – член оргкомітету щорічної Міжнародної науково-практичної конференції «Психолінгвістика в сучасному світі».

З 2017 р. – відповідальний секретар голови Правління Громадської організації «Всеукраїнська асоціація психолінгвістів» (ВАПЛ).

З 2018 р. – член оргкомітету щорічної Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційні технології в дошкільній освіті».

З 2021 р. – член Міжнародної асоціації прикладної психолінгвістики (ISAPL).

Членство в редколегіях журналів:

З 2018 р. – відповідальний редактор збірника наукових праць «Psycholinguistics» (Web of Science Core Collection – ESCI та Scopus, категорія «А»).

З 2021 р. – член редколегії збірника наукових праць «Проблеми освіти» Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» (категорія «Б»).

З 2022 р. – заступник головного редактора журналу «Preschool Education: Global Trends».

Зарубіжне стажування: Modern University in the system of European education: methods teaching, scientific-pedagogical development, distance education and internationalization of the educational process (з 17.12.2018 по 17.02.2019, Rzeszow).

Підвищення кваліфікації: «Використання інтерактивних інструментів в умовах змішаного навчання» за напрямом використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку, що зорганізовані ВГО «Українська асоціація фахівців з інформаційних технологій» (Київ, 2021).

Науково-дослідна робота за останні 3 роки: «Трансформаційні процеси в дитячій психології і дошкільній освіті ХХІ століття» (ДР № 0118 U003904);  «Модернізація дошкільної освіти в третьому десятилітті ХХІ століття» (ДР № 0121U109085); «Розроблення інноваційної моделі діагностики, корекції та профілактики девіантної поведінки молоді України, спричиненої перебуванням в умовах природних та техногенних надзвичайних ситуацій (наслідки пандемії COVID-19) (реєстраційний номер Проєкту: 2020.01/0213).

Подяки: 2015 р. – грамота ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». 2015 р. – подяка від Переяслав-Хмельницької міської ради. 2017–2018 рр. – подяки ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». 2019 р. – почесна грамота від Всеукраїнської спілки працівників сфери вищої освіти. 2021 р.  – почесна грамота від Переяславської міської ради. 2022 р. – подяка від Київської обласної державної адміністрації Департаменту освіти і науки за багаторічну сумлінну працю, особистий внесок у справу навчання та виховання студентської молоді.

Основні наукові праці.

Scopus, web of science articles

  1. Калмикова, Л., Харченко, Н., & Мисан, І. (2021). «Я-мова» i.e. «Індивідуальна мова»: проблема функціональної генералізації. Psycholinguistics, 29(1), 59-99. https://doi.org/10.31470/2309-1797-2021-29-1-59-99
  2. Kalmykova, L., Kharchenko, N., & Mysan, I. (2021). Традиційні та інноваційні підходи до функціональної класифікації етнічних мов світу: проблеми мовної особистості – суб’єкта комунікативно-мовленнєвої діяльності. Lingua Montenegrina, XIV/2(28), 65-81.
  3. Kalmykova, L., Kharchenko, N., & Mysan, I. (2020). Philosophy of Language and the Language of Philosophy: a New Approach to Functional Classification of the World’s Languages. Philosophy and Cosmology, 25, 89– https://doi.org/10.29202/phil-cosm/25/8
  4. Калмикова, Л., Харченко, Н., Волженцева, І., Калмиков, Г., & Мисан, І. (2020). Актуалізація проблематики внутрішнього мовлення в психолінгвістиці комунікації: результати систематичного огляду і метааналізу. Psycholinguistics, 28(1), 83-148. https://doi.org/10.31470/2309-1797-2020-28-1-83-148
  5. Kalmykova, L., Kharchenko, N.,& Mysan, I. (2020). Research on Phraseologisms in the Eastern European Linguistics. Lingua Montenegrina, XIII/2(26), 155-172.
  6. Мисан, І. (2018). Психолінгвістичні особливості розвитку аудіювання фразеологізмів у дітей старшого дошкільного віку. Psycholinguistics. Психолінгвістика. Психолингвистика, 23(1), 219–241.
  7. Мисан, І. (2017). Теоретико-методологічні засади студіювання розуміння і вживання дітьми старшого дошкільного віку фразеологізмів в мовленні. Психолінгвістика. Психолингвистика. Psycholinguistics, 22(1), 142–162.
  8. Мисан, І.В. (2016). Психолінгвістичні особливості оволодіння дітьми дошкільного віку фразеологізмами: теоретичний аспект. Психолінгвістика. Психолингвистика. Psycholinguistics, 19(1), 134–146.

Монографії, наукові статті, тези конференцій:

  1. Харченко, Н.В., & Мисан, І.В. (2021). Дослідження особливостей сприймання і розуміння дітьми старшого дошкільного віку значення фразеологізмів та їх уживання в мовленні. І.В. Волженцева (Ред.), Психологічна безпека особистості: міжнародна колективна монографія (с. 797–848). Переяслав: Домбровська Я.М.; Брест: БрДУ.
  2. Мисан, І.В. (2020). Міждисциплінарні дослідження фразеології. І.В. Волженцева (Ред.), Психологічна безпека особистості: міжнародна колективна монографія (с. 389–407). Переяслав (Київ. обл.).
  3. Мисан, І.В. (2020). Використання матеріалізованих засобів у розвитку математичного мислення дошкільників. Л.О. Калмикова (Ред.), Трансформаційні процеси в дошкільній освіті першої половини ХХІ століття: колективна монографія (с. 560–585). Переяслав (Київ. обл.): Домбровська Я.М.
  4. Kalmykova, L., Kharchenko, N., & Мysаn, І. (2019). Understanding of the Figurative Meaning by Preschoolers: Theoretical and Empirical Research. Problem space of modern society: philosophical-communicative and pedagogical interpretations: collective monograph. Part IІ. Warsaw: BMT Erida Sp. z o.o, pp. 130–153.
  5. Мисан, І.В. (2019). Теорія та методика формування у дітей дошкільного віку елементарних математичних знань: навчальний посібник. Переяслав (Київ. обл.) : Домбровська Я.М., 162 с.
  6. Калмикова, Л., Харченк, Н., & Мисан, І. (2022). Ресурсні можливості хмарних технологій у підготовці фахівців дошкільної освіти. Проблеми освіти, (1(96), 134-157. https://doi.org/10.52256/2710-3986.1-96.2022.09
  7. Kharchenko, N., & Mysan, I. (2021). Psycholinguistic Study of the Speech of Older Preschool Children: Specific Features of Understanding the Figurative Meaning of Phrases and their Use in Spontaneous Speech. Scientific Bulletin of Mukachevo State University. Series “Pedagogy and Psychology”, 7(2), 25–37. https://doi.org/10.52534/msu-pp.7(2).2021.25-37
  8. Калмикова, Л., Харченко, Н., & Мисан, І. (2021). Важливі теоретико-методологічні проблеми сучасної психології. Habitus – Габітус, 25, 42–51. https://doi.org/10.32843/2663-5208.2021.25.7
  9. Калмикова, Л.О., Харченко, Н.В., & Мисан, І.В. (2021). Психодіагностика мовленнєвої обдарованості дитини через цілеутворення процесів говоріння і аудіювання. Освіта та розвиток обдарованої особистості, 3(82), 44–51. https://doi.org/10.32405/2309-3935-2021-3(82)-44-51
  10. Калмиков, Г., Мисан І., & Рудківська, Н. (2021). Функціонально-смислове поле значень феномену «толерантність» у людиномірних науках. Вчені записки в Таврійському національному університеті ім. В.І. Вернадського. Серія : Психологія. Том 32(71). №5. С. 19-27. https://doi.org/10.32838/2709-3093/2021.5/04
  11. Калмикова, Л.О., Харченко, Н.В., & Мисан, І.В. (2021). Хмарні технології у вищій освіті: новація чи інновація? Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи, 2(27), 99-111. https://doi.org/10.32405/2413-4139-2021-2(27)-99-111
  12. Калмыкова, Л., Харченко, Н., & Мысан, И. (2019). Психолингвистические особенности понимания детьми дошкольного возраста переносного значения пословиц. INTEGRATION. EDUCATION, 2, 517–530.
  13. Мисан, І. (2019). Педагогічна технологія збагачення мовлення дітей старшого дошкільного віку фразеологізмами рідної мови. Рідна школа, 3–4(1063), 60–64.
  14. Mysan, I. (2015). Theoretical Background and Methodology of Senior Preschoolers’ Enlargement of the Vocabulary by Means of Phraseological Units. SIGNUM TEMPORIS: Journal of Pedagogy and Psychology, 8(1), 30–36.
  15. Мисан, І.В. (2014). Методика збагачення мовлення дітей старшого дошкільного віку фразеологізмами. Наука і освіта,. 10/СХХVII, 140–144.
  16. Мисан, І.В. (2014). Психологічні особливості сприймання і оволодіння дітьми дошкільного віку фразеологізмами рідної мови. Актуальні проблеми психології, 4(10), 150–161.

Відзнаки виконавчих органів місцевого самоврядування:

Почесна грамота від Переяславської міської ради (2021).

Подяка від Переяслав-Хмельницької міської ради (2015).

Подяки та грамоти університетського рівня:

Грамота ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» (2015);

Подяки ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» (2017–2018).

Нагороди громадських організацій та неурядових організацій:

Почесна грамота Всеукраїнської спілки працівників сфери вищої освіти (2019).

Перейти до вмісту