4 листопада 2025 року у конференц-залі імені В.О. Сухомлинського відбувся навчально-методичний семінар «Лідерство гаранта освітньої програми у формуванні культури якості в університеті».
Захід організовано навчально-науковим центром забезпечення якості освіти під керівництвом Олени Бокшиц, Олени Усик та фахівця І категорії Бориса Любченка.
Під час семінару було ґрунтовно розглянуто питання нормативного забезпечення створення освітніх програм. Учасники навчально-методичного семінару розглянули основні законодавчі акти, які регулюють систему вищої освіти, зокрема Закон України «Про освіту» та «Про вищу освіту».

Окрему увагу приділено підзаконним нормативним документам, серед яких:
- Постанова Кабінету Міністрів України № 1341 від 23.11.2011 «Про затвердження Національної рамки кваліфікацій», що визначає рівні кваліфікацій і їх співвіднесення з освітніми ступенями;
- Постанова КМУ № 266 від 29.04.2015 «Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти»;
- Постанова КМУ № 266 від 24.07.2013 (зі змінами) «Про затвердження Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності»;
- Наказ МОН України № 600 від 01.06.2021 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо розроблення стандартів вищої освіти»;
- Наказ МОН України № 1005 від 28.09.2018 «Про затвердження Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти».
Під час обговорення Олена Миколаївна та Олена Федорівна акцентували увагу на ключовій ролі гаранта освітньої програми у формуванні культури якості в університеті. Було визначено основні функції гаранта під час створення освітньої програми та забезпечення пакету супровідних матеріалів для її акредитації. Окремо розглянуто етапи підготовки документів, послідовність дій гаранта і групи забезпечення та встановлені дедлайни підготовки пакету супровідних матеріалів.
Також детального обговорення набули Ліцензійні умови провадження освітньої діяльності, зокрема пункти 35-38, які регламентують кадрові, матеріально-технічні та освітньо-наукові вимоги до закладів вищої освіти.
Ще під час зустрічі обговорено ключові питання, пов’язані з оновленням класифікатора галузей освіти і спеціальностей та переходом до нових літерно-цифрових шифрів освітніх програм відповідно до вимог Національного класифікатора України «Класифікатор галузей освіти і спеціальностей» (НК 002:2024).
Такі навчально-методичні семінари є важливою платформою для професійного обміну досвідом, підвищення компетентності гарантійних груп і вдосконалення внутрішніх систем забезпечення якості. Вони допомагають університету зміцнювати культуру академічної доброчесності, узгоджувати дії з вимогами НАЗЯВО та підвищувати ефективність підготовки до акредитаційних процедур. У результаті подібні зустрічі стимулюють сталий розвиток якості вищої освіти та сприяють формуванню лідерської позиції гаранта у створенні сучасних освітніх програм.
















