«Візуальний контент: Від ідеї до реалізації»: керівниця студентського бюро УГСП Вікторія Власюк провела тренінг з SMM для здобувачів

Університет Григорія Сковороди в Переяславі > Публікації > Можливості > «Візуальний контент: Від ідеї до реалізації»: керівниця студентського бюро УГСП Вікторія Власюк провела тренінг з SMM для здобувачів

У середу, 13 листопада 2024 року, за сприянням соціально-гуманітарного відділу в залі інформаційних технологій «Чумацький шлях» керівниця студентського бюро Університету Григорія Сковороди в Переяславі  Вікторія Власюк провела тренінг «Візуальний контент: Від ідеї до реалізації». Його відвідало понад 20 студентів університету які цікавляться таким напрямком.

«У сучасному світі, де інформація поширюється миттєво, візуальний контент став невід’ємною частиною нашого життя. Соціальні мережі, зокрема Instagram, Facebook, TikTok і Telegram, стали платформами для обміну ідеями, думками та емоціями через візуальні елементи», – зазначає Вікторія Власюк та додає, що перш ніж зануритися у створення контенту, важливо розуміти, як працюють найвідоміші соціальні мережі.

Як розповіла Вікторія, кожна з соціальних мереж має свої алгоритми, які визначають, який контент буде продемонстровано користувачам. Приміром, Instagram акцентує увагу на візуальному контенті, тоді як TikTok – на коротких відео. Facebook більше орієнтується на текстові дописи та спільноти.

Окремо під час тренінгу розглянули алгоритми соціальних мереж. Не секрет, що вони постійно змінюються, але їх основна мета залишається незмінною – забезпечити користувачам релевантний контент.

«Щоб ваш допис потрапив у стрічку новин, важливо враховувати активність ваших підписників, час публікації та якість контенту. Якісний контент – це той, що викликає емоції, зацікавленість і бажання ділитися ним», зазначає Власюк.

Також учасники розібрали чотири соціальні мережі на прикладі створення контенту. Контент для Instagram, Facebook, TikTok та Telegram.

Кожна соціальна мережа має свої особливості щодо типу контенту:

  • Instagram: фокус на візуальних матеріалах – фото, графіка, відео. Важливо використовувати яскраві кольори та стильний дизайн;
  • Facebook: тут добре працюють текстові дописи з фото або відео, а також обговорення в групах;
  • TikTok: короткі відео з креативним підходом – гумор, танці чи навчальні матеріали;
  • Telegram: текстові повідомлення з графікою або відео, а також канали для обміну інформацією.

Тренерка поділилася інструментами, якими користується для створення якісного контенту. Серед них варто виділити такі програми як «Canva» для дизайну графіки та відеоредактори для створення динамічного контенту. Лайфхаки щодо використання цих інструментів допомагають створювати привабливі афіші та дописи. Ще розповіла про додатки «Peach» – інструмент для обробки фото, «VN» – допоможе вам змонтувати відео, «Loomy» – тут ми знайдемо цілу базу шрифтів та наліпок, які зроблять ваші публікації цікавіші та креативні, а також додаток «Verba» – титрування це важлива складова при створені контенту, і усі розмовні відео варто титрувати.

Під час навчання учасники детально розглянули тему коректного створення афіш у додатку Canva. Вікторія показала на прикладах, як не потрібно робити:

«Перевантажені графіки, невдалий вибір шрифтів чи кольорів можуть відштовхнути аудиторію. Важливо дотримуватися простоти та зрозумілості».

Зачепили і тему дописів: правильне формування тексту є ключовим аспектом створення якісного контенту. Учасники дізналися про відмінності між якісним і неякісним контентом. Якісний контент викликає емоції та зацікавленість, тоді як неякісний може бути нудним і нецікавим. Зазначила про те, як зробити допис більш привабливим: використання запитань, цікавих фактів чи історій.

На завершення навчання учасники виконали практичну вправу поділивши присутніх на три команди. Кожен спробував створити допис та афішу на загадану їм тему. Перша команда мала створити афішу та допис про благодійний ярмарок, допис мав бути розміщений в Instagram для вікової категорії 16+, друга та третя команди мали таке ж саме завдання тільки була змінена соціальна мережа та вікова категорія. Це дозволило закріпити отримані знання на практиці та дати можливість проявити креативність.

«Кожен з нас має право вирішувати, як розвиватися і які методи використовувати для досягнення успіху у світі візуального контенту. Наші студенти продовжують розвиватися всебічно та завжди готові вивчати щось нове, адже це запорука успіху в сучасному інформаційному просторі», – відзначила Вікторія Власюк.

Як підсумок, можна винести фразу, «Не було, немає і не буде єдиного правила для всіх». Це підкреслює важливість індивідуального підходу до створення контенту.

 Пресцентр соціально-гуманітарного відділу

Лого університету Синє
ОПУБЛІКОВАНО

Пресслужба Університету Григорія Сковороди в Переяславі 

Використання будь-яких матеріалів, розміщених на порталі, дозволяється за умови посилання на uhsp.edu.ua. При копіюванні матеріалів порталу для інтернет-видань обов’язковим є пряме та відкрите для пошукових систем гіперпосилання в першому абзаці на цитовану статтю або новину.

ФОТОГРАФ: ІРИНА СЕРЕДА

Відділ інформаційних технологій та зв’язків з громадськістю

Використання будь-яких матеріалів, розміщених на порталі, дозволяється за умови посилання на uhsp.edu.ua. При копіюванні матеріалів порталу для інтернет-видань обов’язковим є пряме та відкрите для пошукових систем гіперпосилання в першому абзаці на цитовану статтю або новину.

Перейти до вмісту