З 31 липня по 1 серпня 2024 року на базі Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича тривала ІІ конференція-воркшоп «Управління в освіті: формування цілісної (доброчесної) особистості». Університет Григорія Сковороди в Переяславі на поважному зібранні представляли проректор з наукової роботи та інноваційної діяльності Василь Дудар та керівник навчального відділу, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики технологічної освіти та комп’ютерної графіки Анатолій Брехунець.
У 2024 році конференцію-воркшоп було присвячено темі доброчесності та впливу освітньої системи на її формування. Особлива увага була приділена чеснотам та цінностям, притаманним доброчесній особистості, а також тому, як освітній процес може сприяти їх розвитку.
Під час заходу відбулося дві панельні дискусії модератором яких був Голова Державної служби якості освіти України Руслан Гурак. У панелі «Як освіта може формувати цінності та чесноти, притаманні цілісній (доброчесній) особистості» спікерами були проректорка Харківського національного університету імені В. Каразіна, ексміністерка освіти і науки України Лілія Гриневич; заступник голови Комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій Сергій Колебошин; співзасновниця фонду SaveEd, ексміністерка освіти і науки України Ганна Новосад й заступник директора Команди підтримки реформ Міністерства освіти і науки України Роман Шиян. Спікерами панелі «Роль академічної доброчесності у формуванні цілісної доброчесної особистості» стали голова Національного агентства із забезпечення якості освіти Андрій Бутенко; директорка Українського центру оцінювання якості освіти Тетяна Вакуленко; президент Національного університету «Києво-Могилянська академія», ексміністр освіти і науки України Сергій Квіт й ректор Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича Руслан Білоскурський.
«Управлінська культура спричиняє безпосередній вплив на якість освіти й освітньої діяльності. Керівник школи задає темп і напрямок руху, докладає зусиль для самооцінювання освітнього й управлінського процесів, розроблення ефективної стратегії та її втілення, планування кадрової політики, професійного розвитку педагогічних працівників. Та важливо, щоб усе це відбувалося в синергії, на основі довіри, прозорості, дотримання прав та етичних норм, людиноцентризму, конструктивної співпраці й доброчесності», – наголосив Голова Державної служби якості освіти України Руслан Гурак.
Аналіз результатів першого дня II конференції-воркшопу провів Олександр Саврук, а робота з кейсами відбувалася під орудою компетентних спікерів: «Фінансова автономія, як спосіб створення культури доброчесності в громаді» (з досвіду Чернівецької громади) – Ірина Ткачук; «Досвід побудови доброчесного закладу освіти на прикладі Національного університету «Києво-Могилянська академія» – Сергій Квіт; «Як управлінська культура сприяє формуванню культури доброчесності у школі» (з досвіду Середньої загальноосвітньої школи N:281 Святошинського району міста Києва) – Людмила Цимбал; «Актуальні очікування роботодавців від претендентів на роботу» – Наталя Король.
Захід організувала Могилянська стратегічна агенція у партнерстві з Києво-Могилянською бізнес-школою за підтримки програми «U-LEAD з Європою», компанії «RMTeam International», Державної служби якості освіти України та Чернівецької міської ради.