Ректорат від 14.12.20: про конференцію трудового колективу, екзаменаційні комісії та ліквідацію заборгованості, графік відпусток й підвищення кваліфікації

Університет Григорія Сковороди в Переяславі > Публікації > Новини > Ректорат від 14.12.20: про конференцію трудового колективу, екзаменаційні комісії та ліквідацію заборгованості, графік відпусток й підвищення кваліфікації

У понеділок, 14 грудня 2020 року о 10:00, у дистанційному онлайн-форматі за допомогою платформи Microsoft Teams, востаннє в цьому календарному році, відбулося засідання ректорату. Порядок денний, озвучений на початку засідання доктором історичних наук, професором, академіком, ректором університету Віктором Коцуром був означений розглядом питань щодо проведення конференції трудового колективу, роботи екзаменаційних комісій з атестації випускників другого (магістерського) рівня вищої освіти, графіку відпусток та підвищення кваліфікації на 2021 рік та проведеної роботи з ліквідації заборгованості за надані освітні  послуги.

Насамперед,  голова профспілкового комітету, кандидат педагогічних наук, доцент Сергій Закопайло проінформував присутніх щодо проведення конференції трудового колективу в умовах карантинних обмежень.

«Конференція розпочнеться близько опівдня завтра, 15 грудня 2020 року, на платформі Microsoft Teams. На порядок денний постануть два звіти – ректора університету та голови профспілкового комітету, а інші питання, можливо, матимуть місце у блоці «Різне». На конференцію обрано 142 делегати, усі вони повідомлені стосовно того як підключитися до засідання. Присутність кожного з делегатів важлива, адже відбудеться голосування щодо означених питань» зазначив Сергій Анатолійович.

У свою чергу керівник навчального відділу, кандидат педагогічних наук, доцент Анатолій Брехунець звернув увагу присутніх на тонкощі голосування, яке також відбуватиметься на платформі Microsoft Teams. Промовець зауважив, що якщо у когось з делегатів виникатимуть питання щодо підключення до конференції та участі в голосуванні то їм слід оперативно та завчасно звернутися у Відділ PR-технологій та зв’язків з громадськістю, який, в особі свого керівника Оксани Луцик, забезпечує технічний супровід проведення зібрання.

«У разі якщо відбудеться технічний збій або інші фактори, які унеможливлять голосування та присутність делегатів в онлайн-режимі, ми передбачили можливість долучення у конференц-залі імені Василя Сухомлинського,  де зможе знаходитися близько 50 осіб з дотриманням всіх карантинних обмежень та необхідної дистанції. Проте, задля такого випадку, ми ще доопрацюємо питання щодо того, як голосуватимуть делегати у такому разі. А втім, практика проведення попередньої конференції трудового колективу, яка мала місце у травні, вже довела ефективність онлайн-зібрання – тоді жодних технічних проблем не виникало» підкреслив Анатолій Іванович.

Про роботу екзаменаційних комісій з атестації випускників другого  (магістерського) рівня вищої освіти та проведену роботу з ліквідації заборгованості за надані освітні послуги у об’єднаному форматі доповідали декани факультетів. Не забули розповісти і про стан проведення анкетування серед випускників.

Загалом, на всіх факультетах, відповідно до наказів, розпочалися іспити, які, станом на нині, відбуваються згідно графіку й відповідної нормативно-правової бази, а на факультеті фінансово-економічної і професійної освіти навіть встигли закінчитися у четвер, 10 грудня 2020 року. Екзаменаційні комісії, до складу яких, подекуди, увійшли  фахівці (доктори та професори) з інших закладів вищої освіти України, працюють без проблем та нарікань. Технічні проблеми (позаяк атестація відбувається на платформі Microsoft Teams – прим.авт.), переважно, є поодинокими, та, у разі виникнення, оперативно вирішуються Відділом PR-технологій та зв’язків з громадськістю, який забезпечує технічний супровід і в цьому питанні, а також, напередодні початку екзаменів, проводив навчання для технічних секретарів ЕК. Варто зазначити, що більшість студентів складають іспити на достатньому та високому рівні, хоча існують поодинокі випадки, коли студенти відмовляються складати атестацію в цьому році у зв’язку з певними, переважно об’єктивними, обставинами.

Що ж до боржників, то їх кількість та сума боргів зменшилася від третини на факультеті української та іноземної філології та інших факультетах до, фактично, повного погашення боргів факультетом технологічної і математичної освіти. Подекуди роботу буває ускладнено тим, що певні студенти сплачують за освітні послуги помісячно, тому заборгованість у них з’являється за останній місяць. Декани зізнаються, що основна частина роботи проводилася у вихідні дні, коли боржники не могли «сховатися» від процедури сплати за своїми справами чи проблемами, проте бухгалтерська служба університету, станом на момент проведення ректорату, надати остаточні цифри не змогла, адже усі кошти надходять на казначейство протягом кількох календарних днів. Зазначимо, що кількох найзлісніших неплатників протягом тижня буде подано на відрахування. Робота з повної ліквідації заборгованості неодмінно триватиме, адже в Новий 2021 рік входити із заборгованістю студентів за надані освітні послуги неприпустимо.

Стосовно анкетування випускників університету, зокрема на предмет працевлаштування, очільники структурних підрозділів зазначили, що таке анкетування якщо ще й десь не відбувається то планується здійснити протягом поточного тижня. Приміром, на вищезгаданому факультеті фінансово-економічної і професійної освіти таке тестування вже закінчено, а задля того аби анкети не втратилися їх продубльовано у друкованому вигляді та, разом з підтверджуючими документами, підшито в папки.

Про графік відпусток та підвищення кваліфікації на 2021 рік розповіла Людмила Погребна керівниця відділу кадрів університету, який наразі розпочинає формувати графік відпусток на 2021 рік.

«Як правило відпустки науково-педагогічних працівників плануються на канікулярний літній період, а інші категорії працівників планують свої відпустки протягом календарного року. Тому, ми пропонуємо наступне: науково-педагогічних працівників відправити у відпустки з 1 липня по 26 серпня 2021 року (56 календарних днів), а відпустку ректора, як і завше, буде погоджено з Міністерством освіти та науки України та складено в особистому порядку з розподіленням її на періоди. У свою чергу, розподіл відпусток проректорів та деканів залежатиме від їх зайнятості у приймальній комісії, а відтак цей графік так само формуватиметься у індивідуальному порядку. Старші лаборанти, лаборанти та диспетчери й секретарі-друкарки деканатів матимуть свою 28-денну відпустку (враховуючи додаткову відпустку в 4 дні – прим.авт.) з 12 липня 2021 року, або ж, в особистому порядку, на тиждень пізніше. Решта категорій співробітників вже отримали на електронні скриньки своїх структурних підрозділів лист від відділу кадрів з попереднім графіком планування їх відпусток протягом календарного року, які, у окремих випадках, можуть бути поділені на дві частини і мають бути використані протягом календарного року (не пізніше грудня 2021 року) – нині ми чекаємо на зворотній зв’язок з цього приводу» наголосила Людмила Миколаївна.

Стосовно питання підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників Людмила Погребна зазначила, що у зв’язку з новими підходами та вимогами до цього процесу та введенням накопичувальної системи ці функції з 1 вересня 2020 року було передано до навчального відділу, куди введено посаду фахівця з питань професійного розвитку НПП, який і складатиме план-графіків на 2021 рік. Відомо, що цим фахівцем стала Левченко Світлана Вікторівна, проте завершення плану-графіку за 2020 рік покладено на фахівця відділу кадрів Пастушенко Діану Олександрівну.

Повідомляється, що оновлене положення про підвищення кваліфікації буде надано на розгляд та затвердження найближчого засідання Вченої ради університету, яке відбудеться найближчої середи, 16 грудня 2020 року, а за відділом кадрів залишається організаційне забезпечення цієї процедури (себто, підготовка наказів на підставі заяви узгодженої з фахівцем навчального відділу та зберігання документів і матеріалів щодо підвищення кваліфікації за її результатами – прим.авт.). Зазначимо, що за 2020 рік по університету підвищили кваліфікацію і пройшли стажування 47 осіб.

У блоці питань «Різне» ректор університету Віктор Коцур наголосив на актуальних питаннях поступу університету, які слід закрити ще в поточному році, а керівниця навчально-наукового центру забезпечення якості освіти, кандидат педагогічних наук, доцент Олена Усик та завідувачка відділу аспірантури та докторантури університету, кандидат педагогічних наук, професор Антоніна Розсоха звернулися до присутніх з рядом робочих оголошень до деканів факультетів.

Крайній ректорат цього календарного року позаду, рік йде до свого завершення, а відтак мені лишається від імені всієї прес-служби нашого університету привітати вас з прийдешніми святами та сердечно подякувати за те, що протягом цього непростого року ви були з нами та читали наші підсумовуючі матеріали про кожне з засідань ректорату. Бажаємо, аби ви в мирі та здоров’ї якнайскорше і якнайуспішніше завершили усі свої завдання поставлені на 2020 рік та, залишивши усе погане в цьому пандемійному році Щура, неодмінно увійшли до року Бика з полегкістю та натхненням на нові задуми, численні особисті та професійні успіхи. Віримо, що вам все вдасться! До зустрічі у 2021-му році!

Перейти до вмісту