Вовченко Роман Сергійович

Вовченко Роман Сергійович

Вовченко
Роман Сергійович 

кандидат економічних наук, викладач кафедри обліку, оподаткування та бізнес-управління

ГРАФІК КОНСУЛЬТУВАННЯ:

п’ятниця: 1300-1500
кабінет № 104
(корпус № 1, поверх №
1)

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

(04567) 5- 66 -71
 roman.vovchenko@yahoo.com
vovcenkoroman947@gmail.com

 

ID НАУКОВЦЯ:

ORCID ID: 0009-0003-8713-2988

Google Scholar

Біографічні відомості. Народився 1 березня 1984 року в м. Біла Церква у родині інженера та викладача.

Освіта.

У 2001 році закінчив Києво-Печерський фізико-математичний ліцей №171.

2001 – 2006 р.р. – навчання на факультеті міжнародної економіки та менеджменту Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана. Повна вища освіта за спеціальністю «Міжнародна економіка», кваліфікація – магістр з міжнародної економіки (диплом КВ №30223148).

2004 – 2005 р.р. – навчання в університеті Northumbria, Ньюкастл, Великобританія, отримав міжнародний диплом бакалавра з управління бізнесом.

2008 – 2009 р.р. – навчання на курсі PMD “mini MBA” у Міжнародному інституті менеджменту «МІМ-Київ», отримав державний сертифікат про підвищення кваліфікації (Свідоцтво про підвищення кваліфікації 12СПК 618111).

2010 – 2012 р.р. навчання за програмою «МВА» у Міжнародному інституті менеджменту «МІМ-Київ», отримав диплом магістра з бізнес адміністрування та міжнародний ступінь «Master of Business Administration» (Диплом КВ № 41961903).

2012 по 2016 р.р. – аспірант кафедри банківської справи ДВНЗ «Університет банківської справи», спеціальність 08.00.08 – гроші, фінанси і кредит. Протягом цього періоду працював над науковою темою, за результатами досліджень було опубліковано 11 наукових праць, в тому числі 2 у міжнародних фахових виданнях.

2016 р. – захист дисертації на тему «Фінансова безпека банківського сектору економіки України» за спеціальністю 08.00.08 – гроші, фінанси та кредит на засіданні спеціалізованої вченої ради Університету банківської справи Національного банку України.

2016 р. – присудження наукового ступеня кандидата економічних наук зі спеціальності Гроші, фінанси і кредит на підставі рішення Атестаційної колегії від 01.07.2016 р. (диплом ДК № 086732).

Робота. Практичний досвід є важливим інструментом для викладача-практика, який хоче залишатися затребуваним, розвиватися в науковій та педагогічній діяльності, а також підготувати студентів до реальних викликів професійного життя. Практичний досвід роботи:

З вересня 2019  — Член наглядової ради ТОВ ІА “Вільна Україна”.

З грудня 2018 — Директор ТОВ “Вовк Ко”

Березень 2016 — Серпень 2016 Асистент кафедри фінансів та кредиту Запорізького національного технічного університету

Липень 2013 — жовтень 2015 Радник голови наглядової ради ПАТ “Укрінбанк”

Січень 2013 — липень 2013  Радник голови правління ПАТ “Укрінбанк”

Червень 2012 — січень 2013 Заступник начальника відділу сегментації корпоративних клієнтів управління організації продажу корпоративних продуктів департаменту корпоративного бізнесу ПАТ “Укрінбанк”.

Квітень 2011 — червень 2011 Начальник Солом’янського відділення №1 Київської регіональної дирекції АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Квітень 2009 — квітень 2011 Начальник Голосіївського відділення №4 Київської регіональної дирекції АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Жовтень 2008 — квітень 2009 Головний економіст Солом’янського районного відділення Київської регіональної дирекції АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Січень 2008 — вересень 2008 Провідний економіст відділу регіональних продаж управління документарного бізнесу центрального офісу АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Листопад 2007 — січень 2008 Економіст І категорії відділу регіональних продаж управління документарного бізнесу центрального офісу АТ «Райффайзен Банк Аваль».

З березня 2007 – відповідальний за впровадження пілотного проекту в АТ «Райффайзен Банк Аваль», спрямованого на створення регіональних центрів з ведення документарного бізнесу. З квітня 2008 керував одним із створених центрів.

Квітень 2006 — листопад 2007 Економіст відділу документарних операцій управління торгового фінансування центрального офісу АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Травень — серпень 2003 Робота за договором підряду у відділі торгового фінансування АППБ «Аваль».

З 2023 р. – викладач кафедри обліку, оподаткування та бізнес-управління Університету Григорія Сковороди в Переяславі.

Підвищення кваліфікації.

Було пройдено декілька курсів та освітніх програм:

  1. 2006 р. – курс «Торгова політика та комерційна дипломатія» в центрі Торгової політики та права м. Оттава, Канада та центрі Розвитку міжнародної торгівлі Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана, Україна (Сертифікат).
  2. 2008 р. – курс “UBS young successors program” в банку UBS, Швейцарія. Курс охоплював загальні навички з інвестування, управління бізнесом та управління активами (Сертифікат).
  3. 2011 р. – курс з менеджменту в бізнес школі “Tepper school of business” університету Carnegie Mellon, США (Сертифікат).
  4. 2011 р. – курс з підприємництва та фінансів в U.S. Management center, Сан Франциско, США (Сертифікат).
  5. 2011 р. – курс з підвищення ефективності менеджменту у відповідності до міжнародних стандартів (Сертифікат Bureau Veritas).
  6. 2011 р. – курс з бізнес англійської в представництві University of Cambridge в Києві (Міжнародний сетрифікат Business English Certificate, В2).
  7. 06.04 – 12.05.2024р. – Міжнародне стажування за програмою підвищення кваліфікації «ФАНДРЕЙЗИНГ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД» для педагогічних та науково-педагогічних працівників (180 год., Сертифікат SZFL-003373)/
  8. 2024 р. – курс підвищення кваліфікації за програмою «Інформаційна безпека та цифрова гігієна» (Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, ННІ бізнес-освіти імені Анатолія Поручника) (120 год., Сертифікат № 3171 від 22.11.2024 р.)

Інші онлайн-курси:

  1. 2023 р. – International scientific and practical event «Modern European trends in accounting, reporting and taxation of enterprises» (12.05.2023 р.).
  2. 2024 – Курс «Фундамент HR» (1 кредит ЄКТС). (Prometheus Certificate від 15.04.2024 р.)
  3. Онлайн-форум «Економічне відновлення. Щлях до перемоги» (Сертифікат № ПК-К 24-03/022, 14.03.2024 р. 6 год.).
  4. 19.03-01.05.2024р. – курс «Цифрові навички для освіти з Google» (сертифікати №GDSFE1-1153, №GDSFE2-1595, №GDSFE3-0820, №GDSFE4-1087, №GDSFE5-1247, №GDSFE6-0685).
  5. Тренінг «Актуальні проблеми вищої освіти в умовах воєнного стану» (04.04.2024 р., 6 год.).
  6. 08.10-29.10.2024 р. – курс «Цифрові навички для освіти з Google: частина 2» (сертифікат №GDSFEC2-4045).

Суспільно-громадська діяльність.

З 2023 р. виконує обов’язки заступника завідувача з наукової роботи та міжнародної діяльності кафедри обліку, оподаткування та бізнес управління.

Наукові інтереси: охоплюють сучасні підходи до управління персоналом, мотивації та продуктивності праці, прийняття управлінських рішень в умовах невизначеності. Також досліджуються питання організаційного розвитку, цифровізації управлінських процесів, впливу технологій на трудові відносини, корпоративної соціальної відповідальності та сталого розвитку. Особливу увагу приділяється використанню цифрових технологій, аналітичних інструментів і штучного інтелекту в управлінні, що сприяє адаптації освітніх програм до сучасних викликів ринку праці та бізнес-середовища.

Апробацію наукові дослідження Вовченко Р.С. постійно проходять на міжнародних та всеукраїнських конференціях та семінарах.

Основні наукові праці.

Вовченко Роман Сергійович – автор більше 20 наукових праць, що публікувались у наукових фахових виданнях України та зарубіжних виданнях.

статті у фахових  виданнях України (категорія Б):

  1. Перчук О.В., Девко С.Т., Вовченко Р.С. Перспективи впровадження штучного інтелекту для адміністрування податків. Агросвіт. 2025. №3. С. 104-110. DOI: 10.32702/2306-6792.2025.3.103
  2. Мармуль Л., Перчук О., Девко С., Вовченко Р. Удосконалення обліку та адміністрування податків аграрних підприємств засобами внутрішньогосподарського контролю та аудиту. Агросвіт. 2024. № 24. С. 22-29. DOI: 10.32702/2306-6792.2024.24.22
  3. Мармуль Л.О., Перчук О.В., Девко С.Т., Вовченко Р.С. Особливості обліку та нарахування амортизаційних витрат аграрних підприємств. Інвестиції: практика та досвід. 2024. № 22. DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6814.2024.22.18
  4. Перчук О., Вовченко Р., Ліщенко Д. Вплив віддаленої роботи на кібербезпеку та захист бухгалтерських даних в умовах застосування сучасних інформаційних технологій. ГРААЛЬ НАУКИ : міжнар. наук. журнал. – Вінниця : ГО «Європейська наукова платформа»; НУ «Інститут науково-технічної інтеграції та співпраці», 2024. No 42. 518 с. DOI 10.36074/grail-of-science.02.08.2024.013
  5. Перчук О., Вовченко Р. Управління персоналом підприємств в умовах ризиків та загроз війни: соціальні та виробничо-економічні чинники і пріоритети. Ефективна економіка. 2024. № 3. DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.3.32
  6. Marmul, L., Perchuk, O., Vovchenko, R., & Penkovskyi, V. (2023). Organisation of accounting of financial results of agricultural enterprises of Ukraine and its improvement. University Economic Bulletin, 18(4), 24-32. doi: 10.31470/2306-546X-2023-4-24-32
  7. Перчук О.В., Вовченко Р.С., Артюх О.О. Особливості впровадження цифровізації документообігу в державних установах (на прикладі бібліотек та архівів). Економіка та суспільство. 2023. № 53. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2684 DOI: 10.32782/2524-0072/2023-53-70.
  8. Перчук О.В., Вовченко Р.С. Використання інструментарію управлінського обліку в інформаційно-аналітичному забезпеченні функціонування і розвитку підприємств. Інвестиції: практика та досвід. 2023. №20. С. 97-101. DOI: 10.32702/2306_6814.2023.20.97
  9. Перчук О.В., Зленко А.М., Вовченко Р.С. Тalant-management як конкурентна перевага організації. Економічний вісник університету. Випуск 58. С. 39-45. https://doi.org/10.31470/2306-546X-2023-58-39-45
  10. Перчук О.В., Вовченко Р.С. Удосконалення оцінки нематеріальних активів вітчизняних підприємств у практиці бухгалтерського обліку. Агросвіт. 2023. № 21. С. 77-81. DOI: 10.32702/2306-6792.2023.21.77

Забезпечує викладання навчальних дисциплін управлінського спрямування за освітньо-професійними програмами напряму D «Бізнес, адміністрування та право» для здобувачів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти (Менеджмент персоналу, Теорія та практика прийняття управлінських рішень, Економіка праці і соціально-трудові відносини, Адміністративний менеджмент).

Перейти до вмісту