Тонконог Наталія Ігорівна

Tonkonog

Тонконог
Наталія Ігорівна 

кандидат педагогічних наук, викладач загальної педагогіки і педагогіки вищої школи

ГРАФІК КОНСУЛЬТУВАННЯ:

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

natulya3112@gmail.com

Біографічні відомості. Народилася 31 грудня 1985 року в м. Переяслав-Хмельницький Київської області у родині медиків, Ігоря Павловича та Галини Миколаївни.

Навчання. 2003 року вступила до Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди на факультет довузівської підготовки, по завершенні якої 2004 року успішно склала іспити.

2004 року закінчила загальноосвітню школу I-III ступенів N 7 м. Переяслава-Хмельницького. За роки навчання у школі неодноразово отримувала похвальні листи в кінці навчального року, грамоти за успіхи у навчанні англійської мови, брала участь у шкільних та міських олімпіадах з української та англійської мови, займала призові місця.

Закінчила у 2009 році Державний вищий навчальний заклад «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова і література (англійська)».

У 2012 році закінчила аспірантуру з відривом від виробництва у ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», Міністерство освіти і науки України.

З 2013 по 2015 роки – викладач англійської та німецької мови у Державному професійно-технічному навчальному закладі «Переяслав-Хмельницький центр професійно-технічної освіти».

2016 – 2019 рр. – викладач кафедри професійної освіти та іноземної філології та методики навчання ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

З 2018 р. – викладач кафедри іноземної філології ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

З 2019 р. старший викладач кафедри загальної педагогіки і педагогіки вищої школи в ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

З 01 вересня 2022 року – доцент кафедри загальної педагогіки і педагогіки вищої школи Університету Григорія Сковороди в Переяславі.

У серпні 2023 року кафедру загальної педагогіки і педагогіки вищої школи було перейменовано на кафедру освітології та педагогічної інноватики (Наказ № 81 від 31.03.2023 року).

З 01 вересня 2023 року – понині – доцент кафедри освітології та педагогічної інноватики Університету Григорія Сковороди в Переяславі.

У період з 10 по 12 червня 2019 року в рамках реалізації міжнародного проекту ЄС Erasmus + KA2 № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP «Модернізація педагогічної вищої освіти засобом використання інноваційних інструментів викладання – MoPED» брала участь у вдосконаленні фахової підготовки викладачів ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди».

З 23 червня по 15 липня 2020 року – брала участь у Міжнародному стажуванні від Collegium Civitas «Internationalization of Higher Education. Organization of the educational process and innovative teaching methods in higher education institutions in Poland» (м. Варшава, Польща) обсягом 6 кредитів ЄКТС (180 год.). Certificate NR 15/2020.

З 14 січня по 25 лютого 2021 року брала участь в онлайн-тренінгу від TESOL-Ukraine Online Teacher Development Institute «Teaching 4 skills Online» обсягом 1 кредит ЄКТС (30 год.). Certificate of Participation № 14.01. 25.02.2021 – 04.

З 24 по 25 лютого 2021 року брала участь в онлайн-тренінгу від TESOL-Ukraine Online Teacher Development Institute «Social and Emotional Learning» обсягом 0,5 кредиту ЄКТС (15 год.). Certificate of Participation
№ 24.02.-25.02.2021 – 04.

У лютому 2021 року була учасницею Міжнародного проєкту в рамках модулю Жана Моне Erasmus+ Program (ERASMUS Jean Monnet LS Type I and II).

Суспільно-громадська діяльність.

У 2018 році з ініціативи громадських активістів Переяслава розпочалася робота над створенням брендбуку міста. Долучилася до роботи і переклала брендбук Переяслава англійською мовою, зробивши свій внесок у розвиток рідного міста. 2019 року дана книга вийшла друком. Брендбук містить україномовну та англомовну частини. У ньому відображена вся необхідна туристам інформація про Переяслав.

З 2021 року – членкиня Всесвітньої професійної асоціації викладачів англійської мови «TESOL UKRAINE» (свідоцтво №0006 від 21.01.2021 року).

З 2023 року по даний час – членкиня професійного об’єднання «Центр освітнього розвитку «Нова генерація»» (сертифікат №11 від 22.11.2023 р.).

Коло наукових інтересів: професійна підготовка вчителів іноземних мов, дистанційне навчання іноземних мов, інноваційні технології навчання, студентоцентрований підхід до освітнього процесу.

Основні наукові праці. Наталія Тонконог має 43 публікації, з них 41 наукового та 2 навчально-методичного характеру, зокрема наукові праці, опубліковані у вітчизняних і міжнародних рецензованих фахових виданнях.

Після захисту кандидатської дисертації опубліковано 15 праць, з них 12 статей у наукових фахових виданнях України (категорія «Б») у галузі педагогічні науки, 1 стаття у періодичному виданні, яке включено до наукометричної бази WoS, 1 монографія, 1 навчально-методичний посібник.

Перелік основних наукових праць:

  1. The problem of key competences development of the future higher education institutions graduates. Теоретична і дидактична філологія. Серія «Педагогіка». Переяслав, 2020. – Вип. 31. С. 113–121. (Фахове видання України (категорія «Б») у галузі педагогічні науки).
  2. Розвиток іншомовної освіти майбутніх педагогів у контексті стратегічних документів Ради Європи. Науковий часопис НПДУ. Фізична культура і спорт, Київ. Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова. № 3(133) 2021. С. 88-95. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2021.3(133).18 (Фахове видання України (категорія «Б») у галузі педагогічні науки).
  3. Етапи та тенденції розвитку іншомовної освіти в контексті підготовки майбутніх учителів. НЧ НПУ імені М.П. Драгоманова. – Вип. 8 (128) 2020. – С. 141–148. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2020.8(128).30 (Фахове видання України (категорія «Б») у галузі педагогічні науки).
  4. Особливості використання технологій дистанційного навчання. Інноваційна педагогіка.  № 39, 2021. C. 227–232. (Фахове видання України (категорія «Б») у галузі педагогічні науки).
  5. Використання сучасних цифрових технологій під час дистанційного навчання іноземних мов. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Гельветика. 2021. – Вип. 45. Т. 2. C. 172–180.https://doi.org/10.24919/2308-4863/45-2-29 Фахове видання України (категорія «Б») у галузі педагогічні науки).
  6. Bakhmat L., Tonkonoh N. Analyzing online learning tools to implement distance learning: pre-Covid and Covid times. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Педагогічні науки». Випуск № 1. 2022. – С. 22–27. Фахове видання України (категорія «Б») у галузі педагогічні науки).
  7. Кібенко Л., Левицька Л., Тонконог Н. Сучасні тенденції впровадження змішаного навчання при викладанні іноземних мов у ЗВО. Актуальнi питання гуманiтарних наук. Вип. 66, том 2, 2023. С. 214-219. https://doi.org/10.24919/2308-4863/66-2-33 Фахове видання України (категорія «Б») у галузі педагогічні науки).
  8. Індивідуальна стратегія освітньо-професійної діяльності майбутніх учителів іноземних мов: монографія / Н. І. Тонконог. – Переяслав-Хмельницький (Київ. обл.): ФОП Домбровська Я. М., 2020. – 206 с. (Монографія).
  9. Povoroznyuk, R., Tonkonoh, N., Berezneva, I., Sobkov, Y., Trebuk, O., Gembaruk, A. (2022). The Organization of a Foreign Language Distance Learning in Quarantine During the Postmodern Era. Postmodern Openings, 13(1 Sup1), 494-508. https://doi.org/10.18662/po/13.1Sup1/438 (Видання, що включене до наукометричної бази WoS).
  10. Іноземна мова за професійним спрямуванням: навч.-метод. посібник. Переяслав (Київ. обл.), 2024. 116 с. (Навчально-методичний посібник).
  11. Формування іншомовної комунікативної компетентності у здобувачів вищої освіти. Актуальні питання гуманітарних наук. Випуск № 77 том 3, 2024. С. 266-272. https://doi.org/10.24919/2308-4863/77-3-36 (Фахове видання України (категорія «Б») у галузі педагогічні науки).
  12. Кушнір Л.О., Сустрєтов А.С., Тонконог Н.І. Формування національної ідентичності здобувачів закладів вищої освіти в умовах війни. Перспективи та інновації науки. Серія «Педагогіка. N (2)48, 2025. C. 594 – 602.

Навчальні дисципліни: іноземна мова, іноземна мова за професійним спрямуванням, основи інтегрованого навчання, новітні технології та методи навчання, технології роботи з дітьми з особливими потребами в ЗДО, основи сценарної роботи.

Нагороди. 10 грудня 2024 року рішенням Вищої Атестаційної Колегії МОН Тонконог Наталії Ігорівні було присвоєно вчене звання доцента кафедри освітології та педагогічної інноватики.

Перейти до вмісту