Стеценко Алла Іванівна

Стеценко А.І.

Стеценко
Алла Іванівна

викладач кафедри практичної психології 

ГРАФІК КОНСУЛЬТУВАННЯ:

середа: 1200-1400

кабінет № 321
(корпус № 1, поверх № 3)

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

+ 38 (093) 183-81-36
alla-stetsenko@ukr.net

Біографічні відомості. Народилася 11 січня 1990 р.  в селі Великі Канівці Золотонішського району, що на Черкащині.

Навчання

Великоканівецька ЗОШ І-ІІІ повна середня освіта (1996-2007 рр.).

ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», факультет педагогіки та психології, спеціальність «Психологія» (кваліфікація – психолог, викладач психологічних дисциплін у ВНЗ І-ІV рівня акредитації,  магістр психологічних наук (з відзнакою)) (2007–2012рр.), та магістратура за спеціальністю «Управління навчальним закладом» (кваліфікація – керівник підприємства, установи та організації, магістр (з відзнакою) (2011-2012 рр.))  з 2012 року – аспірантура при ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» за спеціальністю 19.00.07 «Педагогічна і вікова психологія», науковий керівник – кандидат психологічних наук, професор Хомич Г.О.

2015-2017 рр. факультет підготовки офіцерів запасу Національний університет оборони України  імені Івана Черняховського ( військова кафедра).

2019 рік завершила навчання за програмою «Використання арт-терапії у роботі працівника психологічної служби» та оволоділа сучасними інноваційними технологіями арт-терапії.

 

Робота.

Педагогічна діяльність на посаді педагога-організатора у тимчасовому дитячому оздоровчому таборів «Артек» (2010 р.).

З 2011 року спеціаліст соціально-гуманітарного відділу.

З 2015 року займає посаду  викладача психологічних дисциплін на кафедрі менеджменту освіти та практичної психології педагогічного факультету ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

Суспільно-громадська діяльність

З 18 квітня 2018 року Член Української Спілки Психотерапевтів та Європейської Спілки Психотерапевтів.

Коло наукових інтересів:

До кола наукових інтересів Алли Іванівни Стеценко належать вивчення та дослідження психології, зокрема темою фундаментальних  та прикладних досліджень є проблема психології травми, посттравматичних стресових ситуації, проблема розвитку конфліктології та переживання ситуації фрустрації.

 

Основні наукові праці:

  1. Стеценко А.І. Психологічні особливості посттравматичних стресових станів жертв катастрофічних подій. / А. І.Стеценко //Матеріали  Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку української науки на початку третього тисячоліття»: збірник наукових праць (Переяслав-Хмельницький, 14-16 грудня 2009 р.). – Переяслав-Хмельницький,    2009 р. – С. 84-86
  2. Стеценко А.І. Системний підхід до вивчення креативного мислення у психології на сучасному етапі. / А. І.Стеценко //Матеріали ІІ-ї Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Український науково-інтелектуальний простір: реалії та перспективи розвитку»: збірник наукових праць (Переяслав-Хмельницький, 29-30 квітня 2010 р.). – Переяслав-Хмельницький,    2010 р. – С. 168-170
  3. Стеценко А. І. Психологічний аналіз фрустраціїних ситуацій. / А. І. Стеценко // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: зб. наук. праць.. – 2014.
  4. Стеценко А. І. Фрустрація в сьогоденні. / А. І. Стеценко // Матеріали XVІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ««Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах СНД» \\ Збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2013 – С. 245 – 248.
  5. Стеценко А. І. Аналіз наукових підходів до вивчення фрустрації особистості студента. / А. І. Стеценко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія №12. Психологічні науки : Збірник наукових праць. – К. : НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015.- №1(46). – С. 260-266.
  6. Стеценко А. І. Socio-psychological characteristics situations of students frustration. / А. І. Стеценко // Z 40 Zbiór artykułów naukowych. Konferencji Miedzynarodowej NaukowoPraktycznej ” East European Conference ” (29.06.2017-30.06.2017) – Warszawa: Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2017. – 76 str. – С. 63-67
  7. Стеценко А. І. «Методологічні засади дослідження переживання студентами ситуацій фрустрації» у фаховому виданні Науковий вісник ХДУ. Серія «Психологічні науки». – Херсон, 2018. – № 4. – C.129-134.
  8.  Стеценко А. І. Розвиток толерантності до особистісної та соціальної фрустрації у майбутніх психологів. Габітус. Одеса. 2020. Випуск 12. С. 213-218.
  9. Стеценко А. І. Теоретична модель фрустраційних переживань у майбутніх психологів. Теорія і практика сучасної психології: зб. наук.праць / Класич. приват. ун-т. Запоріжжя, 2020. № 1.Т. 2. С. 163–169.
  10.  Бочаріна Н.О., Бєлякова С.М., Стеценко А.І. Готовність майбутніх психологів до роботи з людьми похилого віку. Наукові перспективи: журнал. № 5(23) 2022. 591с. Згідно наказу Міністерства освіти і науки України вiд 27.09.2021 № 1017 журналу присвоєно категорію “Б” із психології. С. 483-496.
  11. Бєлякова С.М., Бочаріна Н.О., Стеценко А.І. Соціально-психологічні та вікові особливості акцентуацій характеру особистості в період дорослішання. Наукові перспективи: журнал. № 6 (24) 2022 С.520-532
  12. Бєлякова С.М., Бочаріна Н.О., Стеценко А.І. Емпіричне дослідження особливостей ціннісних орієнтацій дорослих. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія № 1, 2022 С.77-83.
  13. Стеценко А. І. Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми психології діяльності в особливих умовах» 20 березня 2015 р. м. Черкаси,«Основні підходи до вивчення фрустрації у студентів.»
  14. Стеценко А. І. ІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми теоретичної та консультативної психології» 15-16 травня 2015р. м.Київ,«Аналіз наукових підходів до вивчення фрустрації особистості студента».
  15. Стеценко А. І. Всеукраїнська науково-практична конференція «Підготовка педагога ХХІ століття крізь призму ідей Василя Сухомлинського» 22 травня 2018 р. Переяслав-Хмельницький, «Ідеї В.О.Сухомлинського з проблемами формування толерантності у дітей в системі інклюзивної освіти.»
  16. Стеценко А. І. Посттравматичний стресовий розлад (птср) – в умовах сьогодення /А.І. Стеценко // Актуальні проблеми сучасної психології, 17 травня 2018 р.: Матеріали ІІ Загальноуніверситетської студентської науково-практичної конференції ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди» / За ред. Т.В. Кириченко, Т.М. Кузьменко. – Переяслав-Хмельницький : Вид-во «С.К.В» , 2018.
  17. Стеценко А.І. Психолого-педагогічний супровід батьків, які виховують дітей з особливими освітніми потребами в ситуації фрустрації/ А.І. Стеценко // Програма Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні тенденції та концептуальні напрями розвитку інклюзивних практик», 20-21 квітня 2021. – Мелітополь, 2021.
  18. Стеценко А.І. Специфіка психологічного консультування майбутніх психологів в подоланні фрустрації/ А.І. Стеценко // Матеріали V Міжнародної науково-практичної  інтернет-конференції «Актуальні проблеми теоретичної та консультативної психології», 21-22 квітня 2021. – Київ, 2021.
  19. Стеценко А.І. Використання інноваційних практик у роботі з клієнтами в подоланні фрустраційних ситуації/ А.І. Стеценко // Програма Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Гармонізація розвитку особистості в сучасних соціокультурних умовах», 22-23 квітня 2021. – Переяслав, 2021.

Навчальні дисципліни:

Психологія травми, Психологія посттравматичних стресових станів, Основи конфліктології, Основи інклюзивної освіти.

Перейти до вмісту