Сембрат Алла Леонтіївна

Sembrat

Сембрат
Алла Леоніївна 

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри освітології та педагогічної інноватики

ГРАФІК КОНСУЛЬТУВАННЯ:

понеділок: 1000-1200

кабінет № 206
(корпус № 1, поверх № 2)

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

+ 38 (04567) 5-87-92

allasembrat@ukr.net

ID НАУКОВЦЯ:

ORCID ID: 0000-0003-2336-7203

Біографічні відомості. Народилася 29 вересня, 1972 р. в м. Шпола, Черкаської обл..

Освіта. У 1989 році закінчила Шполянську загальноосвітню середню школу 2, м. Шпола, Черкаської  області.

У 1995 р. закінчила Переяслав-Хмельницький державний педагогічний інститут ім. Г.С.Сковороди за спеціальністю «Російська мова і література» та здобула кваліфікацію вчителя російської мови та літератури.

У 2000 р. закінчила Переяслав-Хмельницький державний педагогічний інститут ім. Г.С.Сковороди за спеціальністю «Початкове навчання» та здобула кваліфікацію вчителя початкових класів.

З 1997 р. по 2000 р. навчалася в аспірантурі Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди.

Кандидат педагогічних наук із 2007 р. Дисертацію захистила у 2007 р. у спеціалізованій вченій раді Інституту проблем виховання Академії педагогічних наук України за спеціальністю 13.00.07 – теорія і методика виховання на тему «Моральне виховання старшокласників в навчально-виховному процесі гімназії» (DK  042550 від 11. 10. 2007 р.).

15.12.2011 р. присвоєно вчене звання доцента кафедри  педагогіки (12 ДЦ № 027244 від 20.01.2011р.).

У 2022 р. навчалась в магістратурі Університету Григорія Сковороди у Переяславі спеціальність: Психологія, професійна кваліфікація: Магістр психології

1.10.2022-30.09.2024рр. навчалась в докторантурі Університету Григорія Сковороди у Переяславі спеціальність 011 «Освітні, педагогічні науки». Тема наукового дослідження: Теоретичні та методичні засади формування педагогічної компетентності майбутніх учителів у процесі змішаного навчання ( науковий консультант доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри освітології та педагогічної інноватики О.І Шапран).

Пройшла онлайн – курс Inernational skills development (the webinar) «The cloud storage service for the online studying on the example of the zoom platform», Lublin, Poland, 10.08 -17.08.2020р..

У 2020р. пройшла онлайн-курс за дистанційною формою навчання «STEM-школа – 2020». Професійні компетентності: професійно-педагогічна; інформаційно-цифрова. (15 год. / 0,5 кредита ECTS). Сертифікат №2043 від 02 березня 2020.

Пройшла навчання у ІІ Всеукраїнській очно-дистанційній літній школі «Морський Workshopз професійними хмарами та STEM» Одеса , 11.08 –16.08. 2020р.. Міжнародна конференція  «Морський Workshop професійного зростання», (сертифікат № 0330),Одеса, 25-28 вересня 2020р.

VIII Міжнародна науково-практична конференція «Сучасна українська освіта: стратегії та технології навчання молоді і дорослих»,27 лютого 2021р.,Переяслав (0,2 кредиту ECTS, 6годин) Сертифікат №42, 25.02.2021р.).

Навчання за дистанційною формою з освітньої програми «Критичне мислення – ресурси інноваційних змін учасників освітнього процесу»( Сертифікат 30 академічних годин 1 кредит ЄКТС Серія ЗПК-0498-23, вид.07.06 2023).

 Навчання за дистанційною формою з освітньої програми « Формувальне оцінювання  як інструмент підвищення якості навчання» (Сертифікат 30 академічних годин 1 кредит ЄКТС Серія ЗПК-0500-23,КВЕД – 8559 вид.02.06 2023).

Робота. З 1.09.2000 р. по 1.09.2005 р. – старший викладач кафедри педагогіки Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди.

З 1.09.2005 р. по 2009 р. – старший викладач кафедри загальної та соціальної педагогіки ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

З 01.09.2009 р. по 2018 р. – доцент кафедри педагогіки ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

З 01.09.2018 р. по даний час – доцент кафедри освітології та педагогічної інноватики університету Григорія Сковороди у Переяславі.

Суспільно-громадська діяльність.

Приймає участь в розробці наукової теми кафедри педагогіки «Інноваційна підготовка майбутніх учителів до професійної діяльності» ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» (державний реєстраційний номер 0112U004527) (2013-2017 рр.).

Виконавець науково-дослідної роботи на тему «Формування готовності майбутніх учителів до професійної діяльності в умовах університетських регіональних комплексів» ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» (державний реєстраційний номер 0112Г001111) (2012-2014 р р., керівник О.І.Шапран).

Виконавець наукової теми кафедри загальної педагогіки і педагогіки вищої школи (з 01.09.2023 р. кафедра освітології та педагогічної інноватики) «Інноваційна підготовка майбутніх учителів до професійної діяльності в умовах євроінтеграції» Університету Григорія Сковороди в Переяславі (державний реєстраційний номер 0121U113875) (2018 – по даний час).

Із 28.02.2013 р. до 2019 р. – член спеціалізованої вченої ради К 27.053.03.

З 2017р. до теперішнього часу є членом Всеукраїнської громадської організації  «Спілка освітян України».

Приймає активну  участь  у роботі Міжнародної науково-практичної конференції «Ментальне здоров’я та психологічне благополуччя: наука і практик».

Коло наукових інтересів. До кола наукових інтересів  належать: інноваційна діяльність у закладах вищої освіти; підготовка майбутніх учителів до інноваційної виховної діяльності у процесі навчання; компетентністний підхід в сучасному освітньому середовищі,  гендерна освіта та особливості гендерної соціалізації; теоретичні та методичні засади формування педагогічної компетентності майбутніх учителів у процесі змішаного навчання.

Наукове керівництво. Сембрат Алла Леонтіївна є науковим керівником   аспірантів та здобувачів PhD. Здійснює керівництво кваліфікаційними роботами першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти.

Основні наукові праці. Сембрат Алла Леонтіївна – автор біля 80 наукових праць, із них 5 навчальних посібників,  наукові публікація у фахових виданнях, 18 публікацій у зарубіжних виданнях та виданнях, що входять до науково метричних баз.

  1. Сембрат А.Л. Теоретичні основи організації педагогічного спілкування майбутнього вчителя. №6 (7) /Scientific journal «Fundamentalis scientiam» (Madrid, Spain). С. 36-40
  2. Сембрат А.Л., Самойленко Н.І. Науково-педагогічні засади професійного співробітництва в інклюзивних навчальних закладах. Молодий вчений: наук. журнал. № 5.. С. 122-126. (наукометрична база Index Copernicus).
  3. Сембрат А.Л., Самойленко Н. І. Revista de Stiinţe Socioumane: Journal of social and humansciences Universitate a Pedagogică de Stat «Ion Creangă» din Chişinău. Republica Moldova, Chiinău.. Nr. 1 (41). Р. 50-57.
  4. Сембрат А.Л. Особливості функціонування особистісно зорієнтованої технології виховання в освіті. Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. праць.Вип. 26. С. 188-194.
  5. Сембрат А.Л. Теоретичний аналіз компетентнісного підходу в сучасному освітньому середовищі. «Теоретична і дидактична філологія: зб. наук. праць. Серія «Педагогіка». Вип. 24. Переяслав-Хмельницький: «ФОП Домбровська Я.М.».С. 130-138.
  6. Сембрат А.Л. Компетентнісний підхід у вищій освіті: європейський досвід, здобутки українських і зарубіжних науковців. «Теоретична і дидактична філологія: зб. наук. праць. Серія «Педагогіка». Вип. 27. Переяслав-Хмельницький: «ФОП Домбровська Я.М.». С. 170-179.
  7. Сембрат А.Л. Теоретичні основи організації педагогічного спілкування майбутнього вчителя. №6 (7) /2017 Scientific journal «Fundamentalis scientiam» (Madrid, Spain). С. 36-40
  8. Сембрат А.Л. Особливості функціонування особистісно зорієнтованої технології виховання в освіті. Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. праць. Вип. 26. С. 188-194.
  9. Сембрат А.Л. Теоретичні аспекти організації педагогічного спілкування майбутнього вчителя початкової школи. Znanstvena misel journal. The journal is registered and published in Slovenia. Slovenia, №55.С 32-36.
  10. Сембрат А.Л. Теоретичні основи компетентнісного підходу в сучасній освіті: світовий досвід.The scientific heritage (Budapest, Hungary) VOL 5, No 68 (68) (2021) С.13-16.
  11. Сергійчук О.М., Сембрат А.Л. Практикум з педагогіки і психології: навч.-метод. посіб. для студентів Переяслав-Хмельницький (Київ. обл.), 2019. 254с.
  12. Вища освіта різних країн світу: монографія / за наук.ред О.І. Шапран. Переяслав: Домбровська Я.М., 2020. 303 с.
  13. Педагічна інноватика: термінологічний словник /авт.кол.зазаг. ред. О.І.Шапран. Переяслав-Хмельницький (Київ. обл.): Домбровська Я.М., 2019. 384 с.
  14. Сембрат А.Л., Супервізія  як інноваційна психолого -педагогічна технологія та об’єкт дослідження. Supervision as an innovative psychological and pedagogical technology and subject of research.Supervisão como tecnologia psicológica e pedagógica inovadora e objeto de pesquisa. Laplage Em Revista, 7(3), p.616-622. https://doi.org/10.24115/S2446-62202021731349p.616-622/ Sembrat A., Marchenko N.(2021) Determination of Main Ways To ImproveThe Efficienc Of Higher Education Institutions In F Post-Pandemic Context. Postmodern Openings, 12(4), 282-293. https://doi.org.10.18662/po/12.4/375
  15. Сембрат А.Л. Теоретичні підходи та тенденції педагогічної підготовки сучасного українського вчителя. Науково-педагогічний журнал “Освітні обрії Том 56 №1 (2023). https://doi.org/10.15330/obrii.55.2.151-154
  16. Сембрат А.Л.. Особливості формування педагогічної компетентності майбутніх учителів у Європі та світі. Науково-педагогічний журнал “Освітні обрії Том 58 №1 (2024). https://doi.org/10.15330/obrii.58.1.96-100
  17. Сембрат А.Л.. Професійний розвиток вчителя як складова творчої індивідуальності у процесі змішаного навчання. Науково-педагогічний журнал “Освітні обрії Том 59№2 (2024). DOI: https://doi.org/10.15330/obrii.59.2.110-113
  18. Сембрат А.Л., Сембрат С.В. Особливості впливу фізичної культури на формування морально-вольових якостей здобувачів зво в процесі фахової підготовки. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15, (2(187),164-167. https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2025.02(187).31

Навчальні дисципліни: «Педагогіка», «Історія педагогіки», «Основи педагогічної майстерності», «Гендерна педагогіка», «Теорія і методика виховної роботи», «Сучасні виховні технології», «Сучасні освітні технології».

Подяки за участь в конференціях, міжнародних виставках:

Подяка та сертифікати участі у міжнародних проектах «Передача європейського досвіду (менеджмент освіти, Чехія)» 2016-2017 рр.; International Student Camp, August 2016; Cooperation opportunities and project proposals for Ukraine 2016; Inclusive education 2016; International skills development (the webinar) «The cloud storage service for the online studying on the example of the zoom platform», Lublin, Poland, 2020р.

Перейти до вмісту