Савенко
Людмила Петрівна
викладач кафедри української лінгвістики і методики навчання
Савенко
Людмила Петрівна
викладач кафедри української лінгвістики і методики навчання
ГРАФІК КОНСУЛЬТУВАННЯ:
Вівторок: 1440 – 1600
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:
+38 (099) 359-35-79
lud.savenko@gmail.com
ID НАУКОВЦЯ:
Біографічні відомості. Народилася в c. Львівське Карлівського району Полтавської області (Україна).
Освіта.
1991−1996 рр. – навчання в Полтавському державному педагогічному інституті імені В.Г. Короленка (повна вища освіта за спеціальністю «Українська мова і література», кваліфікація: вчитель української мови і літератури (диплом ЛЗ ВЕ № 005721)).
2018−2022 рр. – аспірант кафедри загальної педагогіки та андрагогіки Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка (здобуття наукового ступеня доктор філософії).
2018 р. – затвердження теми дисертаційного дослідження «Підготовка майбутніх учителів української мови і літератури до етнокультурної діяльності в закладах загальної середньої освіти» на здобуття наукового ступеня доктора філософії (рішення бюро Міжвідомчої ради з координації досліджень у галузі освіти, педагогіки і психології (протокол №2 від 27 березня 2019 року).
Робота. Основні етапи педагогічної діяльності у закладах загальної середньої освіти:
З 15.09.1997 р. до 03.11.1997 р. – учитель української мови і літератури середньої школи №25 м. Полтави.
З 11.11.1997 р. до 26.08.2001 р. – учитель української мови і літератури середньої школи №14 м. Полтави.
З 27.08.2001 р. до 31.08.2004 р. – учитель української мови і літератури гімназії «Здоров’я» №14 м. Полтави.
З 01.09.2004р. до 31.06.2013 р. – учитель української мови і літератури Полтавського навчально-виховного об’єднання №14 (дошкільний навчальний заклад-початкова школа-гімназія).
З 01.07.2013 р. до 14.08.2016 р. – учитель української мови і літератури Полтавської гімназії «Здоров’я» №14 м. Полтавської міської ради Полтавської області.
З 15.08.2016 р. до 31.08.2021 р. – учитель української мови і літератури Комунального закладу «Полтавська гімназія «Здоров’я» №14 м. Полтавської міської ради Полтавської області».
З 01.09.2021р. до 31.08.2023 р. – учитель української мови і літератури Ліцею №14 «Здоров’я» Полтавської міської ради.
За увесь період педагогічної діяльності проходила атестацію, за підсумками чергової (2022 р.) – учитель вищої категорії, «учитель-методист».
Основні етапи науково-педагогічної діяльності у закладах вищої освіти:
З 13.09.2023 р. викладач кафедри української лінгвістики і методики навчання Університету Григорія Сковороди в Переяславі.
Стажування:
Міжнародне науково-педагогічне стажування «Міжнародні проєкти: написання, аплікування, управління та звітність» (організоване Університетом Суспільних Наук (UNS), (м. Лодзь) у співпраці з Фундацією Central European Academy Studies and Certifications (CEASC) у березні-серпні 2020 р. (сертифікат №2020/08/957)
Підвищення кваліфікації:
Онлайнові курси на платформі Prometheus:
Онлайнові курси ДЗВО «Університет менеджменту освіти»:
«Психологічне здоров’я особистості в умовах війни і повоєнний час. Технологія забезпечення психічного здоров’я персоналу освітніх організацій в умовах війни» ( сертифікат № 3976/23Д, 0,2 кредити ЄКТС, 19.04.2023р.).
Навчання в Інституті педагогіки НАПН України:
«Методика навчання української мови, літератури, інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) у 5-6 класах закладів загальної середньої освіти», (форма навчання – дистанційна, кількість годин – 30 годин (1 кредити ЄКТС), 2022р.). Сертифікат № УМЛ – 2825. (Наказ Інституту педагогіки НАПН України №46-о.д. від 26.04.2022 р.)
Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст» (16–17 листопада 2021 р. м. Полтава (10 годин), сертифікат №178).
Освітній проєкт «На Урок»:
Біографічні відомості. Народилася 8 лютого 1960 р. на Волині в родині службовців.
Навчання. Після закінчення в 1977 р. Поромівської середньої школи Іваничівського району Волинської обл. вступила на філологічний факультет (відділення слов’янської філології) Київського державного університету імені Т.Г. Шевченка, де завершила навчання в 1984 р.
У 1989 р. вступила до аспірантури Київського державного педінституту ім. О.М. Горького. У 1993 р. під керівництвом доктора філологічних наук, професора Ніни Федорівни Клименко захистила кандидатську дисертацію на тему: «Наголошення суфіксальних іменників чоловічого роду в сучасній українській літературній мові». У 1996 р. отримала вчене звання доцента.
Робота. З 1984 р. по 1987 р. працювала асистентом кафедри мови і літератури Глухівського державного педагогічного інституту ім. С. М. Сергєєва-Ценського. Упродовж 1987-1988 рр. була викладачем кафедри української мови і літератури Переяслав-Хмельницького філіалу Київського державного педагогічного інституту ім. О. М. Горького.
З 1992 р. працювала старшим викладачем кафедри української мови та методики її викладання в Переяслав-Хмельницькому державному педагогічному інституті імені Григорія Сковороди.
Упродовж 1994-1996 рр. виконувала обов’язки доцента кафедри української мови і методики викладання, а в 1996 р. рішенням Атестаційної комісії їй присвоєно звання доцента.
З 1995 по 1998 рр. була заступником декана філологічного факультету Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту ім. Григорія Сковороди.
З 1996 р. до сьогодні – доцент кафедри української лінгвістики та методики навчання.
Суспільно-громадська діяльність. Тамара Іванівна неодноразово була членом журі І етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Київського обласного комунального позашкільного навчального закладу «Мала академія наук учнівської молоді», членом оргкомітету І етапу 4, 5, 6-го Міжнародних мовно-літературних конкурсів учнівської та студентської молоді ім. Т.Г. Шевченка, упродовж багатьох років була членом редакційної колегії наукових фахових видань «Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» і «Теоретична і дидактична філологія», рецензентом збірника наукових праць «Наукові горизонти».
Коло наукових інтересів. Коло наукових інтересів зосереджене на питаннях теорії та методики навчання української мови в закладах загальної середньої та вищої освіти, а також теорії та методики професійної освіти, зокрема: формування етнокультурної компетентності в учнів закладів загальної середньої освіти, студентів – майбутніх учителів української мови і літератури.
Основні наукові праці.
Статті в закордонних періодичних наукових виданнях:
1.Савенко Л.П. Realization of the competence approach in the process of professional training of the future teachers of ukrainian language and literature to ethnocultural activity in the institutions of general secondary education. Збірник наукових праць “Nauka i studia”, 9(211), 2020,-.39-49.(Польща).
статті у збірниках наукових праць закордонних конференцій:
Савенко Л.П. Позааудиторна робота у підготовці майбутніх учителів до етнокультурної діяльності в закладах загальної середньої освіти. “Science progress in European countries: new concepts and modern solutions”: Papers of the 11th International Scientific Conference. December 20, 2019, Stuttga.rt, Germany. – р.268-277 (Німеччина).
Savenko Liudmyla Criteria and indicators of levels of preparation of future teachers of Ukrainian language and literature for ethnocultural activities in general secondary education institutions. Proceedings of the 3rd International Scientific and Practical Conference Рrogressive science and achievements Doha, Qatar, September 26-28, 2023
статті у фахових виданнях України (категорія Б):
Навчальні дисципліни: «Сучасна українська літературна мова», «Українська мова», «Українська мова за професійним спрямуванням», «Культура української мови», «Актуальні питання українського термінознавства», «Комунікація у професійній діяльності», «Українська лінгвокультурологія», «Українська символіка».
If you’re an educational professional who are looking to progress into management and consultancy, or an educational planning or development role, this is the best degree for you.
Accounting can be divided into several fields including financial accounting, management accounting, external auditing, tax accounting and cost accounting. Accounting information systems are designed to support accounting functions and related activities. Financial accounting focuses on the reporting of an organization’s financial information, including the preparation of financial statements, to the external users of the information, such as investors.
Currently, Professor John is focusing his research on individual investor behavior and company incentives to better understand how disclosure affects stock returns and to uncover possible mispricing. Nevertheless, John is conducting an new way of examination of analyst access to information, and he is investigating market reactions to natural issues and the impact that would occur on individual firms.