Савенко Людмила Петрівна

Савенко Л.П.

Савенко
Людмила Петрівна

викладач кафедри української лінгвістики і методики навчання

ГРАФІК КОНСУЛЬТУВАННЯ:

Вівторок: 1440  – 1600

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

+38 (099) 359-35-79

lud.savenko@gmail.com

Біографічні відомості. Народилася в c. Львівське Карлівського району Полтавської області (Україна).

Освіта.

1991−1996 рр. – навчання в Полтавському державному педагогічному інституті імені В.Г. Короленка (повна вища освіта за спеціальністю «Українська мова і література», кваліфікація: вчитель української мови і літератури (диплом ЛЗ ВЕ № 005721)).

2018−2022 рр. – аспірант кафедри загальної педагогіки та андрагогіки Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка (здобуття наукового ступеня доктор філософії).

2018 р. – затвердження теми дисертаційного дослідження «Підготовка майбутніх учителів української мови і літератури до етнокультурної діяльності в закладах загальної середньої освіти» на здобуття наукового ступеня доктора філософії (рішення бюро Міжвідомчої ради з координації досліджень у галузі освіти, педагогіки і психології (протокол №2 від 27 березня 2019 року).

Робота. Основні етапи педагогічної діяльності у закладах загальної середньої освіти:

З 15.09.1997 р. до 03.11.1997 р. – учитель української мови і літератури середньої школи №25 м. Полтави.

З 11.11.1997 р. до 26.08.2001 р. – учитель української мови і літератури середньої школи №14 м. Полтави.

З 27.08.2001 р. до 31.08.2004 р. – учитель української мови і літератури гімназії «Здоров’я» №14 м. Полтави.

З 01.09.2004р. до 31.06.2013 р. – учитель української мови і літератури Полтавського навчально-виховного об’єднання №14 (дошкільний навчальний заклад-початкова школа-гімназія).

З 01.07.2013 р. до 14.08.2016 р. – учитель української мови і літератури Полтавської гімназії «Здоров’я» №14 м. Полтавської міської ради Полтавської області.

З 15.08.2016 р. до 31.08.2021 р. – учитель української мови і літератури Комунального закладу «Полтавська гімназія «Здоров’я» №14 м. Полтавської міської ради Полтавської області».

З 01.09.2021р. до 31.08.2023 р. – учитель української мови і літератури Ліцею №14 «Здоров’я» Полтавської міської ради.

За увесь період педагогічної діяльності проходила атестацію, за підсумками чергової (2022 р.) – учитель вищої категорії, «учитель-методист».

Основні етапи науково-педагогічної діяльності у закладах вищої освіти:

З 13.09.2023 р. викладач кафедри української лінгвістики і методики навчання Університету Григорія Сковороди в Переяславі.

15 лютого 2024 року у Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Г. Короленка відбулося засідання разової спеціалізованої вченої ради ДФ 44.053.048, що створена відповідно до Наказу ректора про створення разової спеціалізованої вченої ради № 60-А від 21.12.2023 р. На платформі ZOOM у змішаному форматі відбувся публічний захист дисертації на здобуття ступеня доктора філософії випускниці аспірантури Людмили САВЕНКО у галузі знань 01 Освіта/Педагогіка за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки.

Тема дисертації:  «Підготовка майбутніх учителів української мови і літератури до етнокультурної діяльності в закладах загальної середньої освіти»

Стажування:

Міжнародне науково-педагогічне стажування «Міжнародні проєкти: написання, аплікування, управління та звітність» (організоване Університетом Суспільних Наук (UNS), (м. Лодзь) у співпраці з Фундацією Central European Academy Studies and Certifications (CEASC) у березні-серпні 2020 р. (сертифікат №2020/08/957)

Підвищення кваліфікації:

  • онлайнові курси на платформі ЕДЕРА: «Вчителі 2.0: онлайн-курс з професійного розвитку та наставництва» (30 годин)05.2024р.
  • «Школа медіаграмотності». / ГС «Освіторія», 06 квітня 2024 р.). (10 год.)
  • Онлайновий курс на платформі ЕДЕРА «Учителі в курсі: базовий курс з розвитку цифрових навичок освітян» (30 годин)12.2024р.

Сертифікат f79c957d-1504-4ead-a054-d21a469d0149

  • Онлайнові курси на платформі Prometheus: «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів» (60 годин (2 кредити ЄКТС) 10.2024

Автентичність цього сертифікатa може бути перевірена за https://certs.prometheus.org.ua/cert/8f8f7e478d5a4c0d86347b11c6be8297

Онлайнові курси на платформі Prometheus:

  1. Курс «Медіаграмотність для освітян» (форма навчання – дистанційна, кількість годин – 60 годин (2 кредити ЄКТС), 2021 р.).
  2. «Цивільна оборона та захист у надзвичайних ситуаціях» (21.11.2022, Автентичність сертифікату можна перевірити за посиланням: https://courses.prometheus.org.ua:18090/cert/68f18e33af194df3aa79b87759f086c50).

Онлайнові курси ДЗВО «Університет менеджменту освіти»:

«Психологічне здоров’я особистості в умовах війни і повоєнний час. Технологія забезпечення психічного здоров’я персоналу освітніх організацій в умовах війни» ( сертифікат № 3976/23Д, 0,2 кредити ЄКТС, 19.04.2023р.).

Навчання в Інституті педагогіки НАПН України:

«Методика навчання української мови, літератури, інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) у 5-6 класах закладів загальної середньої освіти», (форма навчання – дистанційна, кількість годин – 30 годин (1 кредити ЄКТС), 2022р.). Сертифікат № УМЛ – 2825. (Наказ Інституту педагогіки НАПН України №46-о.д. від 26.04.2022 р.)

Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст» (16–17 листопада 2021 р. м. Полтава (10 годин), сертифікат №178).

Освітній проєкт «На Урок»:

  1. «Предметний інтенсив: викладання української мови в сучасних умовах» (28.11.2022, № К98-1766423).
  2. «Українська мова та література: дистанційне навчання та робота у класі» (18.12.2020, № К41-17664230).

Коло наукових інтересів. Коло наукових інтересів зосереджене на питаннях теорії та методики навчання української мови в закладах загальної середньої та вищої освіти, а також теорії та методики професійної освіти, зокрема: формування етнокультурної компетентності в учнів закладів загальної середньої освіти, студентів – майбутніх учителів української мови і літератури.

Основні наукові праці.

Статті в закордонних періодичних наукових виданнях:

1.Савенко Л.П. Realization of the competence approach in the process of professional training of the future teachers of ukrainian language and literature to ethnocultural activity in the institutions of general secondary education. Збірник наукових праць “Nauka i studia”, 9(211), 2020,-.39-49.(Польща).

статті у збірниках наукових праць закордонних конференцій:

Савенко Л.П. Позааудиторна робота у підготовці майбутніх учителів до етнокультурної діяльності в закладах загальної середньої освіти. “Science progress in European countries: new concepts and modern solutions”: Papers of the 11th International Scientific Conference. December 20, 2019, Stuttga.rt, Germany. – р.268-277 (Німеччина).

Savenko Liudmyla Criteria and indicators of levels  of preparation of future teachers of Ukrainian language and literature for ethnocultural activities in general secondary education institutions. Proceedings of the 3rd International  Scientific and Practical Conference Рrogressive science  and achievements Doha, Qatar, September 26-28, 2023

Liudmila Savenko Modern technologies in teaching Ukrainian language and literature: Ethno-cultural approach in general secondary education institutions. Scientific Collection «InterConf», (166): with the Proceedings of the 3rd International Scientific and Practical Conference «Science in the Environment of Rapid Changes» (August 16-18, 2023; Brussels, Belgium) / comp. by LLC SPC «InterConf». Brussels: De Boeck, 2023. P. 206–209.

Liudmila Savenko The role of ethnocultural training in the formation of future teachers of Ukrainian language and literature. Scientific Collection «InterConf», (168): with the Proceedings of the 9th International Scientific and Practical Conference «Science, Education, Innovation: Topical Issues and Modern Aspects» (August 26-28, 2023; Tallinn, Estonia) / comp. by LLC SPC «InterConf». Tallinn: Ühingu Teadus juhatus, 2023. P. 49–53.

Савенко Л. П. Особливості реалізації технології критичного мислення в процесі підготовки майбутніх учителів української мови й літератури до етнокультурної діяльності в закладах загальної середньої освіти. The 1st International scientific and practical conference “Science, Innovations, and Education: Challenges and Prospects” (24-26 June, 2024) EESF, Kyiv, Ukraive. 2024, р. 29-33.

статті у фахових  виданнях України (категорія Б):

  1. Савенко Л.П. Сутність етнокультурного світогляду майбутніх учителів української мови і літератури. Педагогічний альманах: збірник наукових праць/редкол. В.В.Кузьменко (голова) та ін. Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2019. Випуск 42. – С.142-149.
  2. Савенко Л.П. Теоретичні основи підготовки майбутніх учителів української мови і літератури до етнокультурної діяльності. Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 24. С. 45-55.
  3. Савенко Л. П. Підготовка майбутніх учителів української мови і літератури до етнокультурної діяльності в закладах загальної середньої освіти. Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)»: журнал. 2023. № 10 (16), 2023. С. 772–784. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/issue/view/187
  4. Савенко Л.(2024).Теоретичне обґрунтування моделі підготовки майбутніх учителів української мови і літератури до етнокультурної діяльності в закладах загальної середньої освіти. Теоретична і дидактична філологія : збірник наукових праць. Переяслав (Київська обл.): Домбровська Я.М., 2024. Випуск 37.  С. 57-69. DOI:10.31470/2309-15-17-2024-57-69
  5. Савенко Л. Формування професійної мовно комунікативної компетентності студентів при викладанні дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)». «Наука і техніка сьогодні» (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка»)»: журнал. 2024. No12(40) 2024. С.826-837. URL : http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/17008/17080  DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6025-2024-12(40)

Навчальні дисципліни: «Сучасна українська літературна мова», «Українська мова», «Українська мова за професійним спрямуванням», «Культура української мови», «Актуальні питання українського термінознавства», «Комунікація у професійній діяльності», «Українська лінгвокультурологія», «Українська символіка».

Перейти до вмісту