Розсоха Антоніна Павлівна

Розсоха А.П.

Розсоха
Антоніна Павлівна

професор кафедри освітології та педагогічної інноватики

кандидат педагогічних наук, професор

ГРАФІК ПРИЙОМУ:

кабінет № 206
(корпус № 1, поверх № 2)

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

+ 38 (04567) 5-87-92

phdpu_pedagogika206@ukr.net

Біографічні відомості. Народилася 27 лютого 1965 р. в с. Новоселиця, Полонського р-ну, Хмельницької області.

Навчання. У 1982 році із золотою медаллю закінчила середню школу  с. Новоселиця, Полонського району, Хмельницької області.

У 1987 році закінчила Київський національний університет імені Тараса Шевченка, спеціальність «Картографія», кваліфікація – географ-картограф (Диплом ПВ №702656 від 15.06.1987р.).

Кандидат педагогічних наук із 1996 року. Дисертацію за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки захистила в спеціалізованій вченій раді Українського державного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

Вчене звання доцента кафедри педагогіки присвоєно у 1999 р. Вчене звання професора присвоєно у 2014р.

Робота. З 1988 р. працює в ДНВЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» на посадах: старшого лаборанта, викладача, старшого викладача, доцента, професора.

З 1.09.1990 р. – по 31.10.1993 р. – викладач кафедри біологічних основ фізичного виховання;

З 01.11.1996 р. – по 31.08.1997 р. – викладач кафедри історії і культури України;

З 1997 р. по 2012 р. працює на посаді доцента кафедри педагогіки. З 03.09.2012 р. – по даний час – обіймає посаду професора кафедри освітології та педагогічної інноватики Університету Григорія Сковороди в Переяславі.

Суспільно-громадська діяльність.  З 1997 року по теперішній час  Антоніна Павлівна Розсоха – завідувач Відділу аспірантури та докторантури Університету, член науково-методичної ради, а з 2009 року – по 2019р. член спеціалізованої вченої ради К 27.053.03 Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди. Голова Правління ГО «Зелене партнерство». Член Краєзнавчої спілки науковців України.

Коло наукових інтересів.  А.П. Розсоха приймає активну участь у розробці наукових держбюджетних проектів («Інноваційна підготовка майбутніх учителів до професійної діяльності в умовах євроінтеграції» (державний реєстраційний номер 0118U005234) та кафедри професійної освіти «Педагогічні засади загальнокультурного та професійного розвитку особистості майбутнього фахівця у системі неперервної освіти» (державний реєстраційний номер 0118U003848).).

За сприяння професорки А.П. Розсохи в Університеті організовуються та проводяться конференції, круглі столи, методологічні семінари  для  магістрів, аспірантів та докторантів. А.П. Розсоха  учасник міжнародного проєкту Модуль Жана Монне «Основи європейської проектної діяльності» за програмою Європейського союзу ERASMUS+ «EVROPEAN PROJECT CULTURE» (номер проекту 587321-ЕРР-1-2017-1-UA-EPPJMO-MODULE). Розробник і модератор освітнього проєкту «Екологічна освіта молоді для збереження природних ландшафтів малих міст».

 Член організаційного комітету по проведенню Міжнародних, Всеукраїнських науково-практичних конференцій.

Наукове керівництво. Під керівництвом А.П. Розсохи захищено 11 кандидатських дисертацій, а саме:

  1. В.В. Палатна «Проблеми шкільної мовної освіти у педагогічній спадщині С.Х. Чавдарова» (13.00.02 українська мова), 2009р.
  2. С.О. Близнюк «Розвиток змісту шкільного курсу хімії у Великій Британії», 2009р.
  3. Т.В. Багрій «Розвиток освіти і педагогічної думки на переяславщині (початок ХVІІІ – перша чверть ХХ століттт), 2011 р.
  4. М.Г. Шемуда «Професійна підготовка майбутніх учителів іноземних мов до роботи з обдарованими дітьми (13.00.04), 2011р.
  5. І.Г. Ковровський «Підготовка майбутніх учителів до виховання в учнів дужовно-моральних цінностей» (13.00.04), 2013р. 6.Хмельницька О.С. «Освітня діяльність і педагогічні погляди М.К. Маккавейського (1890-1919 рр.)» (13.00.01), 2015.
  6. В.В. Сайковська «Теоретичні засади навчання хімії студентів вищих навчальних закладів у науково-педагогічній спадщині С.М. Реформатського», (13.00.02), 2015р.
  7. В.М. Носаченко «Формування картографічної компетентності майбутніх учителів географії в процесі фахової підготовки» (13.00.04), 2016р.
  8. І.Г. Дудка «Підготовка майбутніх учителів географії до організації позакласної діяльності учнів», (13.00.04), 2016р.
  9. О.М Бігун «Педагогічна підготовка майбутніх учителів середніх шкіл в коледжах Великої Британії», (13.00.04), 2020 р.
  10. Ю.М. Бережний «Педагогічні умови професійного самовдосконалення майбутніх фахівців правоохоронних органів у вищих навчальних закладах МВС України», (13.00.04), 2020 р.
  11. М.В. Кравець «Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до краєзнавчої діяльності на засадах компетентнісного підходу» (13.00.04), 2021 р.

Основні наукові праці. Антоніна Павлівна Розсоха є автором понад 100 друкованих праць, серед яких:

1.Lokhvytska, L., Rozsokha, A., & Azman, C. (2021). Nature of Moral Philosophy in the Human Universe: Retrospective Analysis and Modern Paradigms. Philosophy and Cosmology, 26, 100–113. https://doi.org/10.29202/phil-cosm/26/8

2.Lokhvytska, Liubov, Antonina Rozsokha and Channa Azman. Can Moral Values be Formed without Influencing the Development of the Worldview of an Individual? Philosophy and Cosmology. Web of Science.Vol. 28. 2022. Р.73-92. DOI: https://doi.org/10.29202/phil-cosm/28/7

3.Rozsokha Antonina, Rozsokha Anatoliy, Berezhna Lyudmila Development of ecological culture in professional training of future teachers. Problems of theory and methodology work of higher education in Ukraine: Monograph edited by prof. Oleg Mikhailychenko. Beau Bassin / Germany: LAP LAMBERT Academic Publishing. 2022. Р.145-156.

У педагогічній діяльності Антоніна Павлівна вміло застосовує матеріали власних наукових досліджень та забезпечує освітній процес навчальними посібниками («Антична педагогіка», «Підготовка докторів філософії: нормативно-правова база»,  «Нові педагогічні технології», ).

Вона є співавтором монографій: «Вища педагогічна освіта і наука України: історія, сьогодення та перспективи розвитку. Київська область», «Реформування і модернізація систем освіти країн світу ХХІ століття», «Професійна підготовка майбутніх учителів географії: картографічна складова», «Особливості вищої освіти Данії. Реформування і модернізація освітніх систем країн світу ХХІ століття», «Здоров’я дітей і молоді: безпекові та психолого-педагогічні аспекти», «Система вищої освіти Іспанії. Вища освіта різних країн світу».

Навчальні дисципліни. А.П.Розсоха читає лекційні курси для бакалаврів, магістрантів та аспірантів, а саме: «Педагогіка», «Історія педагогіки»,  «Сучасні технології навчання і виховання», «Організаційні і нормативно-правові засади підготовки доктора філософії, «Методологія історико-педагогічних досліджень», «Педагогічна аксіологія» тощо.

За багаторічну науково-педагогічну діяльність нагороджена відзнаками: Відмінник освіти (Наказ МОН України №2-к від 09.01.2020 ), Грамотою МОН України   №134590, Грамотою обласного управління освіти, Грамотою Міської державної адміністрації, Університету.

Перейти до вмісту