Павленко Анастасія Володимирівна

Ставицька А.В.

Павленко
Анастасія Володимирівна 

кандидат історичних наук, доцент кафедри цифрових технологій навчання

ГРАФІК ПРИЙОМУ:

вівторок: 1000-1200

кабінет № 307
(корпус № 1, поверх № 3)

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

anastasiia.stavytska@gmail.com

Біографічні відомості. Народилася 27 серпня 1989 р. в смт. Марківка Луганської області.

Навчання. У 2007 р. закінчила Марківську гімназію із золотою медаллю. З 2007 р. по 2011 р. навчалася на історичному факультеті ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», який закінчила з відзнакою.

Із 2011 по 2014 рр. навчалася в аспірантурі ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». Дисертацію на тему «Становлення і розвиток археологічної освіти в Україні (1917–1924 рр.)» захистила 17 квітня 2015 р. у спеціалізованій вченій раді Д 27.053.01 у ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» (спеціальність 07.00.01 – історія України).

Робота. З 2010 р. працювала лаборантом лабораторії археологічних досліджень, згодом – завідувачем даної лабораторії, з 2015 р. – викладач кафедри історії та культури України і спеціальних історичних дисциплін, з 2021 р. – старший викладач, доцент кафедри цифрових технологій навчання Університету Григорія Сковороди в Переяславі.

Коло наукових інтересів. До кола наукових інтересів Анастасії Володимирівни Павленко належать історія України та історія культури України кінця ХІХ – поч. ХХ ст., археологічна освіта, інформаційно-комунікаційні технології, цифрова освіта, STEM, гейміфікація.

Систематично бере участь у всеукраїнських та міжнародних науково-практичних конференціях, вебінарах, симпозіумах, зокрема, «Історичні джерела в українському інформаційному й освітньому просторі: верифікація, інтерпретація та циркуляція», «Переяславська земля та її місце в розвитку української нації, державності та культури», «Кращі гендерночутливі STEM-уроки: як викладати», IPD Week (Cisco Networking Academy), «Особливості викладання історії України у 7 класі», «Освіта і наука в мінливому світі: проблеми та перспективи розвитку», «Педагог майбутнього: практичні навички», вебінарах «Тексти vs Зображення: навчання і розвиток», «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2021 (ІКТ-2021)», «Новітні інформаційні технології в освіті і науці» та ін.

Курси підвищення кваліфікації: «STEM-школа – 2020», «Цифрові технології в дистанційній освіті»; «Розгортання та використання середовища G Suite в діяльності освітньої установи», «Цифрові комунікації в глобальному просторі», «Наука про освіту: що повинен знати лідер освітнього стартапа», «STEM-школа – 2021», ІІІ міжнародна програма підвищення кваліфікації керівників закладів освіти і науки, педагогічних та науково-педагогічних працівників «Нобелівський курс: нові знання, ідеї, досвід, цінності, компетентності» (3.12.2021-20.01.2022), «Цифрові інструменти Google для закладів вищої, фахової передвищої освіти»» (19.10.2021 р.), Майстерня медіаграмотності.

Учасник міжнародних проектів: «Міжнародний студентський літній україно-данський табір «Демократія, права людини, різноманіття та інтернаціоналізація українського суспільства» (2016–2018 рр.), «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» – проект Ради міжнародних досліджень та обмінів (IREX) (2019–2020 рр.), пілотної менторської програми для викладачів ЗВО: «Новий інструмент – нові можливості: знайомимося з AltspaceVR» Ради міжнародних досліджень та обмінів (IREX) (2021 р.).

Основні наукові праці.

  1. Ставицька А. Київський археологічний інститут в дослідженнях науковців. Парадигма пізнання: гуманітарні питання. №3(14). С.18–38.
  2. Ставицька А.В. Петро Петрович Курінний: історіографічний огляд. Молодий вчений. №5 (45) (травень). 2017. С. 28–31.
  3. Історія культури України (для студентів неспеціальних факультетів): метод. реком. / уклад.: А.В. Ставицька, І.М. Березанська. Переяслав-Хмельницький (Київ. обл.), 2017. 74 с.
  4. Історія українського війська (для студентів факультету фізичного виховання): метод. реком./ уклад.: А.В. Ставицька, І.М. Березанська. Переяслав-Хмельницький (Київ. обл.), 2017. 67 с.
  5. Історія науки і техніки(для студентів неспеціальних факультетів): метод. реком. / уклад.: А.В. Ставицька, І.М. Березанська. Переяслав-Хмельницький (Київ. обл.), 2017. 55 с.
  6. Ставицька А.В. Науково-дослідницька діяльність Київського археологічного інституту. Наукові записки з української історії: Збірник наукових статей. Вип. 43. Переяслав-Хмельницький, 2018. С. 111–118.
  7. Демуз І.О., Ставицька А.В. Питання соціально-економічного розвитку України у публіцистиці П. Стебницького (початок ХХ ст.). Переяславський літопис: Збірник наукових статей. Вип. 14. Переяслав-Хмельницький, 2018. С. 80–90.
  8. Ставицька А.В. Наукові студії та досліди Одеського археологічного інституту. Наукові записки з української історії: Збірник наукових статей. Вип. 45. Переяслав-Хмельницький, 2019. С. 32–39.
  9. Коцур Віктор Петрович: біобібліографічний нарис до 60-річчя від дня народження / М-во освіти і науки України; ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»; упоряд. В. К. Молоткіна, О. А. Тарапон, А. В. Ставицька, І. М. Березанська. Переяслав-Хмельницький, 2019. (Серія «Наукова еліта Переяславщини»), фотосвітлини.
  10. Ставицька А.В. Гейміфікація та ігрове навчання на уроках історії. Гілея: науковий вісник. Київ: «Видавництво «Гілея», 2020. Вип. 156 (№ 5). С.114–
  11. Ставицька А.В. Особливості вивчення історії засобами ІКТ. Наукові записки. Київ: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2020. Вип. 149. С.84–
  12. Ставицька А.В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у вивченні історії: до історіографії питання. Освіта і наука у мінливому світі: проблеми та перспективи розвитку. Матеріали ІІ Міжнародної наукової конференції (27-28 березня 2020 р., м.Дніпро). Частина ІI. Дніпро: СПД «Охотнік», 2020. С. 150–152.
  13. Історія культури України (для студентів спеціальностей 014 Середня освіта (Українська мова та література), 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології), 015 Професійна освіта (Цифрові технології), 015 Професійна освіта (Охорона праці)): навч.-метод. посіб. / уклад.: А.В. Ставицька, І.М. Березанська. Переяслав, 2021. 190 с.
  14. Ставицька А.В. Використання технологій віртуальної реальності при викладанні історичних дисциплін (на прикладі програми Altspace VR). Збірник наукових праць: за результатами ІІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених з міжнародною участю «Новітні інформаційні технології в освіті і науці» (м. Переяслав, 26-27 квітня 2021 р.) / укл. Л.Д. Шевчук, Л.М. Ісак. Переяслав: ПХДПУ, 2021. С. 241–
  15. Ставицька А.В. Використання віртуальних інтерактивних дошок у викладанні історії. Тези доповідей ХІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2021 (ІКТ-2021)» (м. Житомир, 01-03 квітня 2021 р.). Житомир: Житомирська політехніка, 2021. С. 150–151.
  16. Шевчук Б.В., Ставицька А.В. Інтелектуальні карти як один з основних методів формування навчально-пізнавальної компетенції студентів. Збірник наукових праць: за результатами ІІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених з міжнародною участю «Новітні інформаційні технології в освіті і науці» (26-27 квітня 2021 р.) / укл. Л.Д. Шевчук, Л.М. Ісак. Переяслав: ПХДПУ, 2021. С. 227–
  17. Ставицька А.В., Шевчук Б.В., Шевчук Л.Д. Цифрові інструменти у діяльності освітянина: навч.-метод. посіб. Переяслав, 2022. 190 с.
  18. Ставицька А.В. Електронні освітні ресурси як важливий інструмент освітнього процесу. Modern scientific research: achievements, innovations and development prospects. Proceedings of the 14th International scientific and practical conference. MDPC Publishing. Berlin, Germany. 2022. Pp. 298–303.
  19. Ставицька А.В. Цифрова компетентність освітянина: понятійний апарат. Eurasian scientific discussions. Proceedings of the 6th International scientific and practical conference. Barca Academy Publishing. Barcelona, Spain. 2022. Pp. 172–176.
  20. Павленко А.В. Особливості застосування інтерактивного навчального контенту. Eurasian scientific discussions. Proceedings of the 7th International scientific and practical conference. Barca Academy Publishing. Barcelona, Spain. 2022. Pp. 162–167.

Навчальні дисципліни: «Інформаційні технології», «Цифрові інструменти у діяльності вчителя», «Цифрові інструменти у діяльності викладача», «Методика розробки дистанційних курсів».

Перейти до вмісту