Павленко
Анастасія Володимирівна
кандидат історичних наук, доцент кафедри цифрових технологій навчання
Павленко
Анастасія Володимирівна
кандидат історичних наук, доцент кафедри цифрових технологій навчання
ГРАФІК ПРИЙОМУ:
вівторок: 1000-1200
кабінет № 307
(корпус № 1, поверх № 3)
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:
anastasiia.stavytska@gmail.com
Біографічні відомості. Народилася 27 серпня 1989 р. в смт. Марківка Луганської області.
Навчання. У 2007 р. закінчила Марківську гімназію із золотою медаллю. З 2007 р. по 2011 р. навчалася на історичному факультеті ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», який закінчила з відзнакою.
Із 2011 по 2014 рр. навчалася в аспірантурі ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». Дисертацію на тему «Становлення і розвиток археологічної освіти в Україні (1917–1924 рр.)» захистила 17 квітня 2015 р. у спеціалізованій вченій раді Д 27.053.01 у ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» (спеціальність 07.00.01 – історія України).
Робота. З 2010 р. працювала лаборантом лабораторії археологічних досліджень, згодом – завідувачем даної лабораторії, з 2015 р. – викладач кафедри історії та культури України і спеціальних історичних дисциплін, з 2021 р. – старший викладач, доцент кафедри цифрових технологій навчання Університету Григорія Сковороди в Переяславі.
Коло наукових інтересів. До кола наукових інтересів Анастасії Володимирівни Павленко належать історія України та історія культури України кінця ХІХ – поч. ХХ ст., археологічна освіта, інформаційно-комунікаційні технології, цифрова освіта, STEM, гейміфікація.
Систематично бере участь у всеукраїнських та міжнародних науково-практичних конференціях, вебінарах, симпозіумах, зокрема, «Історичні джерела в українському інформаційному й освітньому просторі: верифікація, інтерпретація та циркуляція», «Переяславська земля та її місце в розвитку української нації, державності та культури», «Кращі гендерночутливі STEM-уроки: як викладати», IPD Week (Cisco Networking Academy), «Особливості викладання історії України у 7 класі», «Освіта і наука в мінливому світі: проблеми та перспективи розвитку», «Педагог майбутнього: практичні навички», вебінарах «Тексти vs Зображення: навчання і розвиток», «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2021 (ІКТ-2021)», «Новітні інформаційні технології в освіті і науці» та ін.
Курси підвищення кваліфікації: «STEM-школа – 2020», «Цифрові технології в дистанційній освіті»; «Розгортання та використання середовища G Suite в діяльності освітньої установи», «Цифрові комунікації в глобальному просторі», «Наука про освіту: що повинен знати лідер освітнього стартапа», «STEM-школа – 2021», ІІІ міжнародна програма підвищення кваліфікації керівників закладів освіти і науки, педагогічних та науково-педагогічних працівників «Нобелівський курс: нові знання, ідеї, досвід, цінності, компетентності» (3.12.2021-20.01.2022), «Цифрові інструменти Google для закладів вищої, фахової передвищої освіти»» (19.10.2021 р.), Майстерня медіаграмотності.
Учасник міжнародних проектів: «Міжнародний студентський літній україно-данський табір «Демократія, права людини, різноманіття та інтернаціоналізація українського суспільства» (2016–2018 рр.), «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» – проект Ради міжнародних досліджень та обмінів (IREX) (2019–2020 рр.), пілотної менторської програми для викладачів ЗВО: «Новий інструмент – нові можливості: знайомимося з AltspaceVR» Ради міжнародних досліджень та обмінів (IREX) (2021 р.).
Основні наукові праці.
Навчальні дисципліни: «Інформаційні технології», «Цифрові інструменти у діяльності вчителя», «Цифрові інструменти у діяльності викладача», «Методика розробки дистанційних курсів».