Панченко
Валентина Олександрівна
старший викладач кафедри педагогіки, теорії і методики початкової освіти
Панченко
Валентина Олександрівна
старший викладач кафедри педагогіки, теорії і методики початкової освіти
ГРАФІК КОНСУЛЬТУВАННЯ:
вівторок: 1300-1400
кабінет № 429
(корпус № 1, поверх № 4)
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:
pan_val@ukr.net
Біографічні відомості.
Навчання. У 1979 році закінчила Переяслав-Хмельницьке педагогічне училище, здобувши спеціальність «Викладання в початкових класах загальноосвітньої школи»; кваліфікацію – вчителя початкових класів, старшого піонервожатого.
У 1985 році закінчила Київський державний педагогічний інститут ім. О. М. Горького, отримавши повну вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика початкового навчання»; кваліфікацію – вчитель початкових класів.
У 2007 році закінчила ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди», здобувши спеціальність «Управління навчальним закладом»; кваліфікацію – магістр управління навчальним закладом.
Робота. У 1979 році розпочала педагогічну діяльність, працюючи вчителем початкових класів Виповзької восьмирічної школи, потім Гланишівської середньої школи.
З 1993 року працює в ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди» завідувачем лабораторією народознавства, а з 1995 року – викладачем кафедри педагогіки, теорії і методики початкової освіти.
Суспільно-громадська діяльність.
Коло наукових інтересів. Початкова освіта, методика математики, усні обчислення, виховання.
Наукове керівництво.
Основні наукові праці. Є автором більше десяти наукових розвідок, присвячених підготовці майбутніх вчителів початкової школи, розвиткові та формуванню математичних умінь, обчислювальних навичок в учнів початкової школи тощо. Серед них – статті: «Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи до формування предметної математичної компетентності учня» (2013); «Формування математичних понять у молодших школярів на уроках математики» (2013); «Формування просторових уявлень молодших школярів на уроках математики» (2013); «Розвиток творчого мислення молодших школярів на уроках математики» (2015); «Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки до викладання математики» (2016); «Формирование интереса к обучению у младшего школьника как важное составляющее непрерывного обучения (2016); «Розвиток творчих можливостей учнів початкової школи на уроках математики в процесі роботи над задачами» (2017); «Розвиток математичного мовлення учнів початкової школи» (2018); «Неперервність та наступність змісту дошкільної і початкової освіти: математичний аспект» (2018); «Формування усвідомлених і міцних обчислювальних навичок як складової предметно-математичної компетентності молодшого школяра» (2019) та інші.
Навчальні дисципліни: «Методика вивчення математичної освітньої галузі»; «Теорія і методика виховної роботи»; «Методика вивчення громадянської освітньої галузі».