Панченко Валентина Олександрівна

Панченко В.О.

Панченко
Валентина Олександрівна 

старший викладач кафедри педагогіки, теорії і методики початкової освіти

ГРАФІК КОНСУЛЬТУВАННЯ:

вівторок: 1300-1400

кабінет № 429
(корпус № 1, поверх № 4)

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

pan_val@ukr.net

Біографічні відомості. 

Навчання. У 1979 році закінчила Переяслав-Хмельницьке педагогічне училище, здобувши спеціальність «Викладання в початкових класах загальноосвітньої школи»; кваліфікацію – вчителя початкових класів, старшого піонервожатого.

У 1985 році закінчила Київський державний педагогічний інститут ім. О. М. Горького, отримавши повну вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика початкового навчання»; кваліфікацію – вчитель початкових класів.

У 2007 році закінчила ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди», здобувши спеціальність «Управління навчальним закладом»; кваліфікацію – магістр управління навчальним закладом.

Робота. У 1979 році розпочала педагогічну діяльність, працюючи вчителем початкових класів Виповзької восьмирічної школи, потім Гланишівської середньої школи.

З 1993 року працює в ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди» завідувачем лабораторією народознавства, а з 1995 року – викладачем кафедри педагогіки, теорії і методики початкової освіти.

 

Суспільно-громадська діяльність. 

Коло наукових інтересів. Початкова освіта, методика математики, усні обчислення, виховання.

Наукове керівництво.

Основні наукові праці. Є автором більше десяти наукових розвідок, присвячених підготовці майбутніх вчителів початкової школи, розвиткові та формуванню математичних умінь, обчислювальних навичок в учнів початкової школи тощо. Серед них – статті: «Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи до формування предметної математичної компетентності учня» (2013); «Формування математичних понять у молодших школярів на уроках математики» (2013);  «Формування просторових уявлень молодших школярів на уроках математики» (2013); «Розвиток творчого мислення молодших школярів на уроках математики» (2015); «Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної  підготовки до викладання математики» (2016); «Формирование интереса к обучению у младшего школьника как важное составляющее непрерывного обучения (2016); «Розвиток творчих можливостей учнів початкової школи на уроках математики в процесі роботи над задачами» (2017); «Розвиток математичного мовлення учнів початкової  школи» (2018);  «Неперервність та наступність змісту дошкільної і початкової освіти: математичний аспект» (2018); «Формування усвідомлених і міцних обчислювальних навичок як складової предметно-математичної компетентності молодшого школяра» (2019) та інші.

Навчальні дисципліни: «Методика вивчення математичної освітньої галузі»; «Теорія і методика виховної роботи»; «Методика вивчення громадянської освітньої галузі».

Перейти до вмісту