Опольська Алевтина Володимирівна

vaprngshshh-1-250x250

Опольська
Алевтина Володимирівна

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри професійної освіти

ГРАФІК КОНСУЛЬТУВАННЯ:

вівторок: 1200-1400
кабінет № 322
(корпус № 1, поверх №
3)

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

+ 38 (04567) 5-66-71

322kpo@gmail.com
profosvita.uhsp@gmail.com

Біографічні відомості. Народилась 07 листопада 1983 року в м. Києві у родині військового.

Навчання. У 2001 році закінчила загальну середню школу № 39 м. Києва, у тому ж році вступила до Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту ім. Г.С.Сковороди, який закінчила у 2006 р. за спеціальністю «Дошкільне виховання» та «Управління навчальним закладом».

З 2008 по 2015 р. (з 2009 по 2012 – декретна відпустка) навчалась у аспірантурі (без відриву від виробництва) ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» .

У 2018 році під керівництвом доктора педагогічних наук, професора Сігаєвої Л.Є захистила кандидатську дисертацію на тему «Розвиток післядипломної педагогічної освіти в Україні (кінець ХХ – початок ХХІ століття)».

Робота. З 2006 року і по теперішній час працює у ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» на таких посадах:

2006 – 2008 р. – старший лаборант відділення післядипломної освіти;

З 2008 р. по 2015 р. викладач кафедри управління та моніторингу якості освіти (з 2010 р. старший викладач);

З 2015 старший викладач кафедри менеджменту освіти та освіти дорослих;

З 2018 р. старший викладач кафедри менеджменту освіти та практичної психології;

З 2019 р. методист вищої категорії навчально-наукового центру забезпечення якості освіти з питань ліцензування та акредитації;

З 2020 р. старший викладач кафедри професійної освіти.

Суспільно-громадська діяльність. 

Коло наукових інтересів: проблеми забезпечення якості освіти; історія становлення та перспективи модернізації і розвитку неперервної педагогічної освіти; керівництво розвитком педагогічних і науково-педагогічних працівників; проблеми управління закладами освіти на засадах освітнього менеджменту; інтеграція освіти України у Європейський освітній простір.

Основні наукові праці. За останні 5 років Опольська А.В. опублікувала 5 наукових статей у фахових виданнях України:

  1. Особливості застосування акмеологічного підходу у післядипломні педагогічній освіті Проблеми освіти:збірник наукових праць. – Вип.84. – Житомир-Київ, 2015. – с.264-267.
  2. Проблеми підготовки менеджерів освіти // Проблеми освіти: Наук.зб./ Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – К., 2015. – Вип. 80. – Ч. 2. – С. 220-224
  3. Неперервна педагогічна освіта: дефініції дослідження. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. 2016. Вип. 137. С.43–46.
  4. Опольська А.В., Сігаєва Л.Є. Підготовка освітніх менеджерів на засадах андрагогіки. Теоретична і дидактична філологія: зб. наук. праць. Серія: Педагогіка. 2017. Вип. 24. C.201–208
  5. Особливості організації методичної роботи з педагогічними працівниками в Україні у кінці ХХ ст. Вісник Черкаського університету – Серія Педагогічні науки. – Вип. 6.- Черкаси: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2018 – с. 103-109.

Навчально-методичні посібники:  Вища освіта України і Болонський процес: навчально-методичний посібник. (у співавторстві з Білобровко Т.І) Переяслав-Хм., 2014. 116 с.; Євроінтеграція освіти України: навчально-методичні рекомендації. Переяслав-Хмельницький: Домбровська Я.М.2018. 47с.

Потягом 2016-2019 року взяла участь у всеукраїнських і міжнародних конференціях:

– І Міжнародна науково-практична конференція викладачів і аспірантів «Соціально-економічні та гуманітарні аспекти світових інноваційних трансформацій» (2016), тема доповіді – Розвиток післядипломної педагогічної освіти в Україні: шляхи реформування;

– Всеукраїнська  науково-практична. Конференція «Професійний розвиток та управління людськими ресурсами в системі післядипломної педагогічної освіти в контексті трансформації освіти України» (2016), тема доповіді – Організація післядипломної педагогічної освіти: зарубіжний досвід;

– International scientific and practical conference “Innovations and modern technology in the educational system: contribution of Poland and Ukraine” (2017), тема доповіді – Сучасні тенденції розвитку післядипломної педагогічної освіти в Україні та країнах Європейського Союзу;

– IV Всеукраїнська науково-практична конференція «Формування професійно мобільного фахівця: європейський вимір» (2017), тема доповіді – Проблеми розвитку післядипломної педагогічної освіти у педагогічній теорії і практиці;

– І Всеукраїнська наукова інтернет-конференція «Практична психологія в інклюзивному середовищі – 2019», тема доповіді – Особливості організації інклюзивної освіти: управлінський аспект;

– application Form V International Scientific and Practical Conference «PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL PROBLEMSOF MODERN SPECIALIST FORMATION» (2019), тема доповіді – Особливості використання інноваційних технологій під час підвищення кваліфікації педагогів та менеджерів освіти;

– VIII Україно-польській форум «Освіта для миру» (2019), тема доповіді «Особливості підвищення кваліфікації вчителів та менеджерів освіти в Україні та Польщі».

В 2020 році пройшла міжнародне стажування в Університеті Марії Кюрі-Склодовської (Польща) на тему «Інноваційні освітні технології: досвід європейського союзу та його впровадження у навчальний процес України».

Навчальні дисципліни: «Управління якістю освітніх послуг».

Перейти до вмісту