Мороз Наталія Валеріївна

Moroz-N.V.-scaled

Мороз
Наталія Валеріївна 

викладач

ГРАФІК КОНСУЛЬТУВАННЯ:

вівторок-четвер: 1100-1300

кабінет № 429
(корпус № 1, поверх № 
4)

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

natashamoroz31@gmail.com

 

ID НАУКОВЦЯ:

Orcid ID:  0000-0002-7723-6762

Google Scholar

Біографічні відомості. Мороз Наталія Валеріївна народилася 26 серпня 1996 р. у с. Свічківка Драбівського р-н., Черкаської обл.

Освіта. У 2017 р. закінчила педагогічний факультет ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький ДПУ ім. Г.С. Сковороди», за спеціальністю – вчитель початкових класів. У 2018 р. закінчила магістратуру цього ж інституту, за спеціальністю – 013 Початкова освіта, та отримала кваліфікацію «Викладач педагогіки і методики початкової освіти. Ораганізатор початкової освіти. З 2021 р. – аспірантка Університету Григорія Сковороди в Переяславі, спеціальність – 011 Освітні, педагогічні науки.

Робота. З 2019 р. по 2021 р. працювала старшим лаборантом на кафедрі педагогіки, теорії та методики початкової освіти. З 2021 р. по теперішній час працює викладачем кафедри педагогіки, теорії та методики початкової освіти Університету Григорія Сковороди в Переяславі.

Постійна учасниця міжнародних та всеукраїнських конференцій, тренінгів.

Учасниця міжнародного проєкту «Посилення можливостей українських академічних працівників в інноваційній педагогічно-психологічній освіті та дослідженнях», який реалізує Університет Масарика (Брно, Чеська Республіка) у співпраці з партнерами в Україні (онлайн курс «Системи роботи з проблемною поведінкою учнів») (2024). Учасниця міжнародного проєкту «Фінська підтримка реформи української школи» («Навчаємось разом»), який фінансується Міністерством закордонних справ Фінляндії та ЄС. (онлайн курс «Наставництво в педагогічній освіті») (2022) Реєстраційний номер: НПО/101(2 кредити (60 годин))

Коло наукових інтересів. До кола наукових інтересів Мороз Наталії Валеріївни належать: освітній процес у закладах початкової освіти, формування інформаційної грамотності, цифрові навички, використання комп’ютерних технологій у навчальному процесі.

Основні наукові праці

  1. Мороз Н. В. Формування інформаційної грамотності та цифрових навичок у майбутніх учителів початкової школи: теоретичний аспект. Інноваційна педагогіка. 2022. Вип. 52. Т. 2. С. 72-75. DOI: https://doi.org/10.32782/2663-6085/2022/52.2.14
  2. Мороз Н. В. Інформатизація освіти як тенденція розвитку сучасного світу: теоретичний аспект. Інноваційна педагогіка. 2023. Вип. 65. Т. 2. С. 79-82. DOI: https://doi.org/10.32782/2663-6085/2023/65.2.16
  3. Мороз Н.В. Методичні основи побудови скриптів ігрової тематики в середовищі SCRATCH на уроках інформатики в початковій школі. Інноваційна педагогіка. 2024. Вип. 69. Т. 2. С. 63-66. DOI: https://doi.org/10.32782/2663-6085/2024/69.2.12
  4. Онищенко Н. П., Мороз Н. В. Інформаційна грамотність у підготовці майбутніх учителів початкової школи: підходи та виклики. Актуальнi питання гуманiтарних наук. 2024. Вип. 78. Т. 2. С. 277-281. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4863/78-2-41
  5. Onyshchenko N., Moroz N. Methodological approaches to the formation of information literacy of future primary school teachers using computer-based learning technologies. Scientia et Societus. 2024. Vol. 3, No. 2. Р. 19-27. DOI: https://doi.org/10.69587/ss/2.2024.19
  6. Мороз Н.В. Роль робототехніки на уроках інформатики в початковій школі: початкові кроки з конструктором LEGO MINDSTORMS. Інноваційна педагогіка. 2025. Вип. 81. Т. 2. С. 15-18. DOI: https://doi.org/10.32782/2663-6085/2025/81.2.2

Навчальні дисципліни: «Методика навчання інформатичної освітньої галузі»; «Методика формування компетентностей в інформатичній освітній галузі»; «Безпека інформаційних систем»; «Основи STEAM-освіти».

Перейти до вмісту