Мороз
Наталія Валеріївна
викладач
Мороз
Наталія Валеріївна
викладач
ГРАФІК КОНСУЛЬТУВАННЯ:
вівторок-четвер: 1100-1300
кабінет № 429
(корпус № 1, поверх № 4)
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:
natashamoroz31@gmail.com
Біографічні відомості. Мороз Наталія Валеріївна народилася 26 серпня 1996 р. у с. Свічківка Драбівського р-н., Черкаської обл.
Освіта. У 2017 р. закінчила педагогічний факультет ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький ДПУ ім. Г.С. Сковороди», за спеціальністю – вчитель початкових класів. У 2018 р. закінчила магістратуру цього ж інституту, за спеціальністю – 013 Початкова освіта, та отримала кваліфікацію «Викладач педагогіки і методики початкової освіти. Ораганізатор початкової освіти. З 2021 р. – аспірантка Університету Григорія Сковороди в Переяславі, спеціальність – 011 Освітні, педагогічні науки.
Робота. З 2019 р. по 2021 р. працювала старшим лаборантом на кафедрі педагогіки, теорії та методики початкової освіти. З 2021 р. по теперішній час працює викладачем кафедри педагогіки, теорії та методики початкової освіти Університету Григорія Сковороди в Переяславі.
Постійна учасниця міжнародних та всеукраїнських конференцій, тренінгів.
Учасниця міжнародного проєкту «Посилення можливостей українських академічних працівників в інноваційній педагогічно-психологічній освіті та дослідженнях», який реалізує Університет Масарика (Брно, Чеська Республіка) у співпраці з партнерами в Україні (онлайн курс «Системи роботи з проблемною поведінкою учнів») (2024). Учасниця міжнародного проєкту «Фінська підтримка реформи української школи» («Навчаємось разом»), який фінансується Міністерством закордонних справ Фінляндії та ЄС. (онлайн курс «Наставництво в педагогічній освіті») (2022) Реєстраційний номер: НПО/101(2 кредити (60 годин))
Коло наукових інтересів. До кола наукових інтересів Мороз Наталії Валеріївни належать: освітній процес у закладах початкової освіти, формування інформаційної грамотності, цифрові навички, використання комп’ютерних технологій у навчальному процесі.
Основні наукові праці.
Навчальні дисципліни: «Методика навчання інформатичної освітньої галузі»; «Методика формування компетентностей в інформатичній освітній галузі»; «Безпека інформаційних систем»; «Основи STEAM-освіти».