Кулик Олена Дмитрівна

Кулик О.Д._фото

Кулик
Олена Дмитрівна 

доктор педагогічних наук, професор,
завідувач кафедри української лінгвістики і методики навчання;
професор кафедри професійної освіти (за сумісництвом);
дійсний член-кореспондент Української академії акмеології

ГРАФІК ПРИЙОМУ:

понеділок: 1200-1400
кабінет № 304
приміщення Переяславського ліцею імені Володимира Мономаха

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

+38 (066) 754-73-70
olenakulyk@gmail.com
olenakulyk17@ukr.net

 

Біографічні відомості. Народилася в місті Березані Київської області (Україна).

Освіта.

1991−1995 рр. – навчання в Переяслав-Хмельницькому державному педагогічному інституті ім. Г. С. Сковороди (повна вища освіта за спеціальністю «Початкове навчання», кваліфікація: вчитель початкових класів (диплом ЛН ВЕ № 003846)).

1996−2000 рр. – навчання в Переяслав-Хмельницькому державному педагогічному інституті ім. Г. С. Сковороди (повна вища освіта за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова і література», кваліфікація: вчитель української мови і літератури, зарубіжної літератури (диплом КХ № 13937486)).

2001−2005 рр. – здобувач кафедри української мови та літератури ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний інститут ім. Г. С. Сковороди (здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук поза навчанням в аспірантурі).

2005 р. – захист кандидатської дисертації з теми «Стилістичний аналіз складних синтаксичних конструкцій як засіб удосконалення граматичного ладу мовлення учнів 7-9 класів» за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання (українська мова) в спеціалізованій вченій раді Інституту педагогіки АПН України.

2006 р. − присудження наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності теорія і методика навчання (українська мова) (диплом ДК №034212).

2013 р. – затвердження теми «Мовленнєвий розвиток учнів основної школи в процесі вивчення словотвірної системи української мови» дисертаційного дослідження на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук (рішення бюро Міжнародної ради з координації наукових досліджень з педагогічних і психологічних наук в Україні від 18.06.2013 р., протокол № 6).

2013 р. – присвоєння вченого звання доцента кафедри української лінгвістики та методики навчання (рішення Атестаційної колегії від 21.11.2013 р., протокол № 8/02Д (атестат доцента 12ДЦ № 036708).

2018 р.  – вступ до докторантури Київського університету імені Бориса Грінченка.

2019 р. – захист докторської дисертації з теми «Мовленнєвий розвиток учнів 5–9 класів закладів загальної середньої освіти в процесі навчання словотвірної системи української мови» за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання (українська мова) в спеціалізованій вченій раді Д26.133.05 Київського університету імені Бориса Грінченка до закінчення терміну дії договору.

2019 р. – присудження наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 − теорія та методика навчання (українська мова) (диплом ДД № 009017).

2019–2020 рр. – навчання в ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» за спеціальністю 015 Професійна освіта (Сфера обслуговування) (диплом М 20 № 152639).

З 01 листопада 2019 року (наказ від 06 листопада 2019 р.
№161-к) призначена на посаду професора кафедри української лінгвістики і методики навчання.

2022 р. ‒ присвоєння вченого звання професора кафедри української лінгвістики і методики навчання (рішення Вченої ради Університету Григорія Сковороди в Переяславі від 6 травня 2022 року, протокол № 11;  на підставі рішення атестаційної колегії від 6 червня 2022 року видано атестат професора АП № 004024 видано.

Робота. Основні етапи науково-педагогічної діяльності у закладах вищої освіти:

З 01.09.2006 р. до 31.08.2010 р. – старший викладач кафедри української мови та методики навчання ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

З 01.09.2010 р. до 31.08.2011 р. – доцент кафедри української лінгвістики  і методики навчання ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

З 01.09.2011 р. до 31.08.2012 р. – старший викладач кафедри української мови і методики навчання ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

З 03.09.2012 р. до 31.08.2018 – доцент кафедри української лінгвістики  і методики навчання ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

З 01.09.2018 р. до 30.06.2019 р. – робота за сумісництвом (0,5 ставки) на посаді доцента кафедри української лінгвістики  і методики навчання ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

З 01.09.2019 р. до 31.10.2019 р. – доцент кафедри української лінгвістики  і методики навчання ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

З 01.11.2019 р. – професор кафедри української лінгвістики  і методики навчання ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» / Університету Григорія Сковороди в Переяславі.

З 01.09.2023 р. ‒ завідувач кафедри української лінгвістики і методики навчання Університету Григорія Сковороди в Переяславі.

З 2016 року робота за сумісництвом на посаді доцента, а з 01 вересня 2022 року й до сьогодні професора кафедри професійної освіти Університету Григорія Сковороди в Переяславі.

Стажування: міжнародне науково-педагогічне стажування «Інноваційні технології в освіті» (досвід Wyższa Szkoła Techniczna w Katowicach) м. Катовіце, Республіка Польща, 3 грудня 2019 – 9 липня 2020.

Підвищення кваліфікації:

Онлайнові курси Masaryk University (Брно, Чехія):

  1. «Тенденції педагогічної освіти (нові підходи, інтернаціоналізація)» в рамках проєкту Зміцнення потенціалу педагогічних вищих навчальних закладів України (Сертифікат Masaryk University, 2023).
  2. «Підходи до роботи з проблемною поведінкою учнів» в рамках проєкту Зміцнення потенціалу педагогічних вищих навчальних закладів України (Сертифікат Masaryk University, 2024).

Онлайнові курси на платформі Coursera:

  1. Successful Negotiation: Essential Strategies and Skills / Успішні переговори: основні стратегії та навички (Certificate Coursera from University of Michigan. 2020 р.)
  2. Project Management: The Basics for Success / Управління проєктами: основи успіху (Certificate Coursera from University of California, 2020 р.).
  3. Automize Business Communication using Power / Автоматизація ділової комунікації за допомогою Power (Certificate Coursera, 2023 р.).

Онлайнові курси на платформі Prometheus:

  1. Навчаймось вчитись: Потужні розумові інструменти для опанування складних предметів (Prometheus Certificate, 2021 р.).
  2. Критичне мислення для освітян (Prometheus Certificate, 2021 р.).
  3. Медіаграмотність: практичні навички (Prometheus Certificate, 2021 р.).
  4. Наука повсякденного мислення (Prometheus Certificate, 2021 р.).
  5. Жінки та чоловіки: гендер для всіх (Prometheus Certificate, 2021 р.).
  6. Експерт з акредитації освітніх програм: онлайн тренінг (Prometheus Certificate, 2021 р.).
  7. Думай інакше: Зламай перешкоди на шляху до навчання та відкрий свій прихований потенціал (Prometheus Certificate, 2022 р.).

Онлайнові курси Університету Григорія Сковороди в Переяславі:

  1. Імплементація сучасних онлайн-рішень в освітній процес як фактор цифрового зростання спільноти ЗВО (Сертифікат УГСП, 2023 р.).
  2. Ефективне лідерство в умовах трансформаційних змін (Сертифікат УГСП, 2023).

Всеукраїнський онлайн-вебінар у співпраці з Тернопільським комунальним методичним центром науково-освітніх інновацій та моніторингу «“Українська мова” в 7 класі НУШ» (Сертифікат № УМ0796 Тернопільського комунального методичного центру науково-освітніх інновацій та моніторингу).

Суспільно-громадська діяльність.

На громадських засадах з 2006 й до вступу в докторантуру виконувала обов’язки заступника завідувача кафедри української лінгвістики і методики навчання; очолювала навчально-науковий центр шевченкознавства ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

Зз 2014 року – дійсний член-кореспондент Української академії акмеології (відділення практичної (професійної) акмеології);

З 2021 року – заступник голови Еспертної комісії з української мови (проведення експертизи грифування навчальної літератури та навчальних програм, прийняття рішень щодо рекомендацій для використання їх в освітньому процесі; Наказ Міністерства освіти і науки України № 95 від 22.01.2021 р.);

З 2021 року ‒ експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти з проведення акредитацій освітніх програм зі спеціальностей 014 Середня освіта (за предметними спеціалізаціями), 011 Освітні, педагогічні науки (додаток до реєстру експертів для проведення акредитацій освітніх програм від 09.12.2021 р.).

Головний редактор редакційної колегії збірника наукових праць «Теоретична і дидактична філологія», серія «Педагогіка»; модератор Міжнародних науково-практичних конференцій «Теоретична і дидактична філологія: надбання, проблеми, перспективи розвитку» у 2012, 2014, 2016, 2022, 2024 роках; член журі Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни «Українська мова» у 2013 році; член журі 4 етапу Всекраїнської учнівської олімпіади з української мови і літератури у 2013, 2014, 2015 роках; член журі І, ІІ етапів  Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів членів Малої академії наук України (відділення мовознавство; секція: українська мова і література; секція: журналістика) з 2015 року.

Коло наукових інтересів. Коло наукових інтересів зосереджене на питаннях теорії та методики навчання української мови в закладах загальної середньої та вищої освіти, а також теорії та методики професійної освіти.

Наукове керівництво. Кулик О. Д. керує науково-дослідницькою роботою студентів: підготовка учасників конкурсів міжнародного та всеукраїнського рівнів (зокрема: 2017 н. р. – Анастасія Москаленко – ІІ місце на обласному етапі VII Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Т. Г. Шевченка; 2018 н.р. – Карина Вавілова – ІІІ місце у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Освітні, педагогічні науки»); статей до публікацій у збірниках студентських наукових праць; доповідей на студентських конференціях міжнародного та всеукраїнського рівнів; дипломних робіт на здобуття освітнього рівня «магістр».

З 2022 року науковий керівник дисертаційних досліджень аспірантів за ОНП PhD «Професійна освіта».

Офіційний опонент дисертації Божко О.П. «Формування текстотвірних умінь учнів основної школи  в процесі вивчення синтаксису складного речення», поданої на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 «Теорія та методика навчання (українська мова)». ХДУ, Херсон, 2017.

Офіційний опонент дисертації Попової О.В. «Формування компетентності в українському усному діалогічному мовленні в учнів основної школи методом дискусії», поданої на здобуття наукового ступеня доктора філософії у галузі знань 01 «Освіта» за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки». Інститут філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Київ, 2021.

Офіційний опонент дисертації Тютюми Т. С. «Формування синтаксичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури з використанням інформаційно-комунікаційних технологій», поданої на здобуття наукового ступеня доктора філософії у галузі знань 01 «Освіта» за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки». Київський університет імені Бориса Грінченка. Київ, 2023.

Офіційний рецензент дисертації Мужель Д.С. «Підготовка майбутніх перекладачів у закладах вищої освіти Франції із використанням особистісно орієнтованих технологій навчання», поданої на здобуття наукового ступеня доктора філософії у галузі знань 01 «Освіта» за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки». Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2023.

Офіційний опонент дисертації Резнік Т.П. «Методика формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів 10 класу ліцею у процесі навчання української мови»,  поданої до захисту на здобуття наукового ступеня доктора філософії у галузі знань 01 «Освіта» за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки. Київський університет імені Бориса Грінченка. Київ, 2023.

Член постійної спеціалізованої вченої ради Д 27.053.03 Університету Григорія Сковороди в Переяславі (Профіль ради: 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки», 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти»).

Член постійної спеціалізованої вченої ради Д 26.133.05 в Київському університеті імені Бориса Грінченка (профіль ради: 13.00.02 «Теорія та методика навчання (українська мова)».

Основні наукові праці. Кулик Олена Дмитрівна – автор та співавтор понад 100 наукових праць (із них  3 монографії (1 одноосібна, 2 – у співавторстві, видані за кордоном у країнах-членах ОЕСР (Португалія, Польща)); 4 статті у закордонних виданнях, що входять до наукометричних баз Scopus (Q2), WoS; навчальні і навчально-методичні посібники, електронні програмні засоби; статті у науково-методичних журналах і збірниках наукових праць, зокрема:

монографії:

видавництва України:

Кулик О. Д. Мовленнєвий розвиток учнів основної школи в процесі вивчення словотвірної системи української мови: монографія. Київ: Інтерсервіс, 2019. 444 с;

видавництва країн-членів ОЕСР (Португалія, Польща):

Кулик О. Д. Комунікативна компетентність: підходи до визначення та роль у формуванні мовно-мовленнєвої особистості. Topical issues of education: Collective monograph. Pegasus Publishing, Lisbon, Portugal, 2018. Р. 148–162;

Кулик О.Д. Значущість soft skills для якісної підготовки майбутніх педагогів в умовах досягнення Україною Цілей сталого розвитку. Education for Achieving
Sustainable Development
:   Monograph.  Katowice: Publishing House of Katowice School of Technology, 2020. 35. Р. 178–188.

статті у виданнях, що входять на наукометричних баз Scopus, WoS:

Hreb M,  Hrona N., Kulyk O., Ovsiienko L., Chemonina L. Tools for Electronic Language Pedagogy in the Training System of a Future Primary School Teacher. Journal of History Culture and Art Research. Cilt 8, Sayı 4 (2019). Р. 186–196. (Indexed in WoS).

Bezkorovaina O., Kulyk O., Ovsiienko L., Pet’ko L., Soichuk R., Turchynova G., Stanislavchuk N. Entrepreneurship Education of Future Travel Managers. Journal of Entrepreneurship Education (JEI). USA. 2019. 22(6). URL: https://www.abacademies.org/articles/entrepreneurship-education-of-future-travel-managers-8709.html. (Indexed in Scopus).

Pet’ko L., Popova L., Kulyk O., Kardash L., Ovsiienko L., Denysiuk I., Proskurniak O. Web Oriented Education Course Design Model in the Entrepreneurship Education System. International Journal of Entrepreneurship, 2021, 25(6). URL:  https://www.abacademies.org/articles/web-oriented-education-course-design-model-in-the-entrepreneurship-education-system-11151.html (Indexed in Scopus).

Ovsiienko L., Rakityanska L., Kulyk O., Pet’ko L., Turchynova G., Tetiana Zavadska T. Development of Multicultural Education: Tasks, Tools and Project Solutions. TEM Journal. 2023. Volume 12. Issue 3, Р. 1451–1461. doi: 10.18421/TEM123-25, August 2023. (Indexed in Scopus).

статті у фахових  виданнях України (категорія Б):

  1. Овсієнко Л.М., Кулик О.Д. Інтерактивні хмарні технології і сервіси під час змішаного навчання української мови фахового спрямування здобувачів гуманітарного напряму освіти. Вісник науки та освіти. Серія Педагогіка. Вип. 7 (25). 2024. С. 926-942. DOI https://doi.org/10.52058/2786-6165-2024-7(25)-926-941
  2. Кулик О.Д., Сердюк Н. Ю. Дослідницькі завдання як складник формування академічної (наукової) культури здобувачів вищої освіти. Теоретична і дидактична філологія. Випуск 37. Серія Педагогіка. 2024. С. 31­-42. DOI: 10.31470/2309-15-17-2024-31-42. DOI: https://doi.org/10.31470/2309-15-17-2024-31-42
  3. Кулик О.Д., Овсієнко Л.М. Академічна доброчесність в умовах глобалізації освіти: виклики та можливості для стійкого розвитку. Актуальні питання у сучасній науці. №8 (26). 2024. С. 850–861. DOI https://doi.org/10.52058/2786-6300-2024-8(26)-850-860
  4. Кулик О.Д. Роль імерсивних технологій у навчанні української мови. Актуальнi питання гуманiтарних наук. Вип. 75. Том 2. 2024. С. 231–234. DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/75-2-36
  5. Кулик О.Д. Використання текстів екологічної тематики на уроках української мови. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Серія Педагогіка. Випуск 2 (147). Одеса, 2024. С. 89–93. DOI https://doi.org/10.24195/2617-6688-2024-2-13
  6. Kulyk, O., Serdiuk, N. (2024). Academic integrity games in education. Zhytomyr Ivan Franko State University Journal. Рedagogical Sciences. Vol. 2 (117).
  7. Кулик О.Д. Креалізований текст як засіб репрезентації культурних кодів (на матеріалі рекламних роликів комунікаційної кампанії «Сміливість» / «Будь сміливим, як Україна»). Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика. Том 34 (73). № 1. Ч. 1. 2023. С. 37‒43. DOI https://doi.org/10.32782/2710-4656/2023.1.1/07
  8. Кулик О.Д. Інформаційно-комунікаційні технології у фаховій діяльності вчителя: кваліфікаційна вимога, потреба чи випробування? Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. № 86. 2023. С. 132‒139. DOI https://doi.org/10.32840/1992-5786.2023.86.23
  9. Кулик О. Д. Професійна підготовка майбутніх перекладачів в епоху штучного інтелекту. Scientia et societus: збірник наук. праць. / ред. колегія: Коцур Н.І. (голов. ред.) та ін. Переяслав: Домбровська Я.М. 2023. Випуск 3.  С. 48‒56. DOI: 10.31470/2786-6327/2023/3/48-56
  10. Кулик О. Д. Цифровізація освіти: досвід Франції. Professional Education: Methodology, Theory and Technologies. Професійна освіта: методологія, теорія та технології: збірник наукових праць. Vol 17. 2023. С. 108–128. DOI https://doi.org/10.31470/2415-3729-2023-17-108-128.
  11. Кулик О.Д. Вербалізація психологічного портрета жінки поважного віку в художньому тексті (на матеріалі роману “Елізабет зникла” Емми Хілі в перекладі Анни Цвіри). Вісник КНЛУ. Серія Філологія. Том 25. № 1. 2022. С. 79‒88. DOI: https://doi.org/10.32589/2311-0821.1.2022.263117
  12. Кулик О.Д. Варіантні форми запозичених лексем як вияв пуристичних процесів у сучасній українській мові. Науковий вісник ДДПУ імені І. Франка. Серія: Філологічні науки (мовознавство). № 17. 2022. С. 56‒63. DOI: https://doi.org/10.24919/2663-6042.17.2022.9
  13. Кулик О.Д. Гендерно маркована лексика професійної сфери у лексикографічному віддзеркаленні (на прикладі фрагмента СУМ-20). Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика. Том 33 (72). № 1. Ч. 1. 2022. С. 54‒59. DOI https://doi.org/10.32838/2710-4656/2022.1-1/10
  14. Кулик О.Д. Оказіоналізми як мовний засіб створення епатажної реклами. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика. Том 33 (72). № 3. 2022. С. 17‒22. DOI https://doi.org/10.32838/2710-4656/2022.3/04
  15. Кулик О.Д. Гендерний підхід до навчання української мови в аспекті професійного самовизначення / становлення здобувачів освіти. Professional Education: Methodology, Theory and Technologies. Професійна освіта: методологія, теорія та технології: збірник наукових праць. Переяслав: Видавництво СКД, 2021. Випуск 14. С. 163–184. DOI https://doi.org/10.31470/2415-3729-2021-14-163-184
  16. Кулик О.Д. Евристична діалогова взаємодія та діагностика рівнів сформованості комунікативної компетентності здобувачів освіти: синтез, процедура, застосування, результат. Актуальнi питання гуманiтарних наук. Вип. 37. Том 2. 2021. С. 216–223. DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/37-2-32
  17. Кулик О.Д. Навчальний діалог на уроках української мови як засіб формування вмінь здобувачів освіти запобігати конфліктним ситуаціям та залагоджувати їх (на прикладі ситуативних вправ). Інноваційна педагогіка. Вип. 37. 2021. С. 92–96. DOI https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2021/37.18
  18. Кулик О.Д. Метод моделювання комунікативних ситуацій як засіб формування в здобувачів освіти життєвих компетентностей. Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. № 1. Т. 1. 2021. С 74–80. DOI https://doi.org/10.26661/2522-4360-2021-1-1-11

навчальні та навчально-методичні посібники:

  1. Кулик О. Д. Основи журналістики: навчальний посібник. Переяслав-Хмельницький: «Видавництво КСВ», 2015. 152 с.
  2. Доброскок І. І., Кулик О. Д., Овсієнко Л. М. Освітологія: навчальний посібник. Переяслав-Хмельницький: Видавництво ФОП Домбровська Я. М., 2017. 566 с.
  3. Кулик О. Д., Овсієнко Л. М., Кардаш Л. В. Український синтаксис: практичний комплекс: навчальний посібник. Переяслав-Хмельницький: ФОП «Домбровська Я. О.», 2018. 244 с.
  4. Кулик О. Д. Методологія й організація фахових досліджень та академічна доброчесність: навчальний посібник. Переяслав (Київ. обл.): Домбровська Я. М., 2022. 264 с.

електронні програмні засоби:

  1. Кулик О. Д., Овсієнко Л. М. Дистанційний курс підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання. Харків: б. в., 2011. 1 електрон. опт. диск (CD-ROM); 12 см. Систем. вимоги: Windows (98, Me, 2K, XP, Vista, 7, 8, 10); веб-оглядач (браузер) Microsoft Internet Explorer; URL: http:\\edu.gymnasia.com.ua.
  2. Кулик О. Д., Овсієнко Л. М. Українська мова: тренажерний комплекс. Харків: б. в., 2013. 1 електрон. опт. диск (CD-ROM); 12 см. Систем. вимоги: Windows (98, Me, 2K, XP, Vista, 7, 8, 10); веб-оглядач (браузер) Microsoft Internet Explorer;

статті в періодичних наукових виданнях, зокрема закордонних:

  1. Кулик О.  Д. Сутність поняття «словотвірна система» та особливості її засвоєння учнями основної школи на уроках української мови. British Journal of Educational and Scientifc Studies. London: Imperial College Press, 2015. № 2 (22), (July–December). Volume IІ. С. 531–539.
  2. Кулик О.  Д. Мовленнєвий розвиток особистості учня в процесі засвоєння словотвірних знань: теоретичний аналіз проблеми. Economics, management, law: socio-economical aspects of development: Collection of scientific articles. Roma, Italy, 2016. Volum 2. Psychology. Pedagogy and Education. P. 230−234.
  3. Kulyk O. D. The secondary school students’ speech development in the process of learning morphemic knowledge and word building: the psychological aspect. Science and education: trends and prospects: Collection of scientific articles. Yunona Publishing, New York, United States of America, 2018. Р. 313–318.
  4. Кулик О. Д. Критерії та рівні готовності учнів основної школи до мовленнєвої комунікації. Problems of the development of mofern science: theory and practice: Collection of scientific articles. Cartero Publishing House, Madrid, Spain, 2018. P. 250–256;
  5. Kulyk O. D. The Main Factors of the Impact on the Formation of the Communicative Competence of the Students in Hungary in the Conditions of Multilingualism. Research and Innovation: Collection of scientific articles. Yunona Publishing, New York, USA, 2020. Р. 180-184.
  6. Кулик О.Д. До питання розвитку емоційної грамотності здобувачів освіти на уроках української мови. Теоретична і дидактична філологія. Випуск 35. Серія Педагогіка. Переяслав (Київська обл.): Домбровська Я. М., 2023. C. 28‒39.
  7. Кулик О.Д. Формування етнокультурної компетенції в здобувачів середньої освіти на уроках української мови (матеріали на допомогу вчителеві). Теоретична і дидактична філологія. Випуск 36. Серія Педагогіка. Переяслав (Київська обл.): Домбровська Я. М., 2023. С. 56‒69.

Навчальні дисципліни: «Сучасна українська літературна мова», «Методологія та організація наукових досліджень та академічна доброчесність», «Методика навчання української мови в ЗЗСО», «Актуальні питання української лінгводидактики» за освітніми програмами підготовки фахівців першого й другого рівнів вищої освіти 014 Середня освіта (Українська мова і література); залучена до викладання дисциплін «Сучасна ділова комунікація у професійній діяльності», «Комунікація та уникнення конфліктів у педагогічній діяльності» за освітніми програмами підготовки фахівців першого й другого рівнів вищої освіти 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями) – 015.16; 015.19.; «Академічна культура дослідника та сучасна наукова комунікація» за освітньо-науковою програмою «Професійна освіта» третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти галузі знань 01 Освіта / Педагогіка за спеціальністю 015 Професійна освіта; «Методика навчання філологічних дисциплін у закладах вищої освіти» за освітньо-науковою програмою «Філологія» третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти галузі знань 03 Гуманітарні науки за спеціальністю 035 Філологія; «Наукові основи досліджень з методики навчання української мови і української літератури» за освітньо-науковою програмою «Середня освіта (Українська мова і література)» третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти галузі знань 01 Освіта / Педагогіка за спеціальністю 014 Середня освіта (Українська мова і література).

Відзнаки Міністерства освіти і науки України

2011 р. – подяка Міністерства освіти і науки України за плідну співпрацю у проведенні Всеукраїнського конкурсу рукописів підручників для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів.

2022 р. ‒ подяка Міністерства освіти і науки України вагомий внесок у розбудову Нової української школи, забезпечення якісної, науково-методичної, психолого-педагогічної та дизайнерської експертиз навчальної й навчально-методичної літератури.

2023 р. ‒ подяка Міністерства освіти і науки України за багаторічну сумлінну працю, вагомий внесок у підготовку висококваліфікованих спеціалістів та плідну науково-педагогічну діяльність.

Відзнаки обласного рівня

2017 р. – диплом Київської облдержадміністрації за підготовку переможця обласного етапу VII Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Т. Г. Шевченка.

2018 р. – подяка за високий рівень підготовки студентки до участі у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Освітні педагогічні науки».

Регіональні та університетські відзнаки

 1999 р. – подяка Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту ім. Г. С. Сковороди за відмінну роботу.

2002 р. – почесна грамота Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту ім. Г. С. Сковороди.

2005 р. – подяка Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту ім. Г. С. Сковороди за вагомі досягнення в професійній діяльності.

2006 р. – грамота за підготовку та проведення року В. О. Сухомлинського в ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

2007 р. – грамота ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» до Дня працівника освіти.

2012 р – грамота ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» за багаторічну сумлінну працю, вагомі досягнення у професійній діяльності та з нагоди святкування Дня університету.

2016 р. – подяка за плідну науково-педагогічну працю та з нагоди 30-річчя філологічного факультету ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

2017 р. – подяка ректора ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» за підготовку переможця обласного етапу VII Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Т. Г. Шевченка.

2018 р. – подяка ректора ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» за підготовку студента-переможця ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних і гуманітарних наук.

2019 р. – грамота ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» за багаторічну сумлінну працю, вагомі творчі досягнення, професійну майстерність та з нагоди Дня працівників освіти.

2022 р. ‒ грамота Університету Григорія Сковороди в Переяславі за сумлінну працю і високий професіоналізм, ініціативу та вагомий внесок у сфері освіти та науки.

Перейти до вмісту