Каменська Ірина Степанівна

Каменська І.С.

Каменська
Ірина Степанівна 

кандидат сільськогосподарських наук, доцент, доцент кафедри теорії та методики професійної підготовки

заступник декана факультету технологічної і математичної освіти з профорієнтаційної роботи,

заступник завідувача кафедри теорії та методики професійної підготовки з профорієнтаційної роботи

ГРАФІК КОНСУЛЬТУВАННЯ:

кабінет № 321
(вул. Новокиївське шосе, 2, поверх № 3)

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

kaf.tmppop16@ukr.net
ikamenskay1@gmail.com

ID НАУКОВЦЯ:

OrcidID: 0000-0003-2872-5065

Scopus Author ID: 57219915893

Web of Science ResearcherID: HGB-1335-2022

Біографічні відомості. Народилася 28 червня 1976 р. у місті Переяслав-Хмельницькому Київської області.

Навчання. У 1993 році закінчила середню школу № 3 міста Переяслав-Хмельницького Київської області. Цього ж року вступила до Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту імені Г.С. Сковороди. У 1998 році Каменська І.С. отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Початкове навчання і основи практичної психології» та отримала кваліфікацію вчителя початковий класів, практичного психолога в закладах освіти. У 2000 році закінчила факультет післядипломної освіти Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту імені Г.С. Сковороди за спеціальністю «ПМСО. Біологія», присвоєно кваліфікацію вчитель біології, валеології та основ екології.

З 2006 по 2010 рр. навчалася в аспірантурі Інституту розведення і генетики тварин НААН України за спеціальністю 06.02.01 – розведення та селекція тварин, де у 2011 році під керівництвом доктора сільськогосподарських наук, професора, Заслуженого діяча науки і техніки України Сірацького Йосипа Зеноновича захистила кандидатську дисертацію на тему «Формування відтворюючої здатності у бугаїв-плідників голштинської породи чорно-рябої та червоно-рябої масті».

У 2017 році закінчила Державний вищий навчальний заклад «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» за спеціальністю «Технологічна освіта» та здобула кваліфікацію ступінь вищої освіти магістр, освітня програма «Освітньо-професійна» професійна кваліфікація «Викладач загально-технічних дисциплін і методики навчання технології».

У 2019 році закінчила Державний вищий навчальний заклад «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» за спеціальністю «Професійна освіта» та здобула кваліфікацію ступінь вищої освіти магістр, освітня програма «Освітньо-професійна» професійна кваліфікація «Магістр з професійної освіти. Викладач ВНЗ з охорони праці, інспектор з охорони праці».

Робота.

У 1998-2013 рр. Каменська Ірина Степанівна працювала в Інституті розведення і генетики тварин НААН України.

З 2009-2013 рр. працювала в ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди» за сумісництвом, на посаді викладача кафедри біології і методики навчання.

З вересня 2013 року працювала на посаді старшого викладача кафедри загально-технічних дисциплін і методики викладання трудового навчання та креслення ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди».

З 2016 року І.С. Каменська працювала на посаді доцента кафедри теорії та методики професійної підготовки Переяслав-Хмельницького педагогічного університету ім. Григорія Сковороди.

Відповідно до Наказу МОН України від 09.02.2021 № 157 І.С. Каменській присвоєно вчене звання доцента кафедри теорії та методики професійної підготовки.

Член проектної групи та групи забезпечення освітньої програми спеціальності 015.15 «Професійна освіта (Охорона праці)».

Постійна учасниця освітянських форумів, міжнародних та всеукраїнських конференцій, тренінгів, круглих столів.

Суспільно-громадська діяльність

12-14 березня 2020 року доповідач круглого столу «Формування лідерського потенціалу сучасних ЗВО в умовах інтернаціоналізації освітнього процесу» в одинадцятій міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти 2020».

З 2021 року по даний час заступник декана факультету технологічної і математичної освіти з профорієнтаційної роботи.

З 01.09.2022 р. членкиня ГО «Міжнародна фундація науковців та освітян» (Посвідчення № ES0887 від 01.09.2022 р.).

З 01.01.2024 р членкиня Української асоціації дослідників освіти (УАДО) (Посвідчення № 332/2024 від 01.01.2024 р.)

Коло наукових інтересів. Сучасне коло наукових інтересів І.С. Каменської – професійна підготовка конкурентно-спроможних та мобільних на сучасному ринку праці майбутніх педагогів професійної освіти із охорони праці; фізичне, психічне, репродуктивне здоров’я студентської молоді; новітні засоби навчання і виховання; актуальні питання працеохоронної політики України, промислової безпеки у галузях нагляду, контроль та профілактика виробничого травматизму й профзахворюваності; безпека виробничих процесів та умови праці на робочих місцях; селекція, розведення та відтворення сільськогосподарських тварин.

Підвищення кваліфікації.

  1. PROMETHEUS.ORG.UA, сертифікат https://courses.prometheus.org.ua:18090/cert/779be6bb13ae437bb41f1a95dd480944, «Освітні інструменти критичного мислення», 14.04.2021 р., 2 кр. ЄКТС (60 годин)
  2. PROMETHEUS.ORG.UA, сертифікат https://courses.prometheus.org.ua:18090/cert/98052aef658d4389885083dc1d1aea6c, «Медіаграмотність для освітян», 02.04.2021 р., 2 кр. ЄКТС (60 годин)
  3. PROMETHEUS.ORG.UA, сертифікат https://courses.prometheus.org.ua:18090/cert/152b4901c6ae4eb5b4a21ad7692d6d34, «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів», 14.01.2022 р., 2 кр. ЄКТС (60 годин)
  4. PROMETHEUS.ORG.UA, сертифікат https://courses.prometheus.org.ua:18090/cert/ae35a5f17821457794a4d8a6aa9370ac, «Освіта для всіх: різноманітність, інклюзія та фізичний розвиток», 08.01.2023 р., 1 кр. ЄКТС (30 годин).
  5. Університет Григорія Сковороди в Переяславі, сертифікат, «Імплементація сучасних онлайн-рішень в освітній процес як фактор цифрового зростання спільноти ЗВО», 10.01.2023 р. – 13.01.2023 р., 1 кр. ЄКТС (30 годин)).
  6. Інститут Науково-дослідний Люблінського науково-технологічного парку року (м. Люблін, Республіка Польща) та IESF Міжнародна фундація науковців та освітян, сертифікат ES №12035, «Академічна доброчесність при підготовці бакалаврів та магістрів в країнах Європейського союзу та України», 06.02.2023 р., 1,5 кр. ЄКТС (45 годин).
  7. Інститут Науково-дослідний Люблінського науково-технологічного парку року (м. Люблін, Республіка Польща) та IESF Міжнародна фундація науковців та освітян, сертифікат ES №13615, «Інтерактивні технології змішаного навчання при підготовці магістрів та здобувачів доктора філософії (PhD) в країнах Європейського Союзу та Україні», 01.05.2023 р., 1,5 кр. ЄКТС (45 годин).
  8. Masaryk University FACULTY OF PEDAGOGY навчальний онлайн-курс Тенденції педагогічної освіти (нові підходи, інтернаціоналізація) в рамках проекту Зміцнення потенціалу педагогічних вищих навчальних закладів України, 04.10.2023 р. – 22.11.2023 р., 1 кр. ЄКТС (30 годин).
  9. PROMETHEUS.ORG.UA, сертифікат https://certs.prometheus.org.ua/cert/4546ee5007224f0997e8679a589eaf9f, «Цивільна оборона та захист у надзвичайних ситуаціях», 29.11.2023 р., 1 кр. ЄКТС (30 годин).

Наукове керівництво. Каменська І.С. здійснює керівництво у написанні студентських наукових робіт, дипломних робіт магістрів за спеціальністю 015 «Професійна освіта (охорона праці)». Крім того, Ірина Степанівна є методистом із спеціальності під час проходження студентами практик.

Основні наукові праці. Ірина Степанівна Каменська є автором понад 100 наукових та науково-публіцистичних праць, серед яких зарубіжні та фахові видання, матеріали міжнародних та всеукраїнських конференцій (Україна, Болгарія, Бельгія, Корея, Іспанія, Германія, Румунія тощо); п’ять навчально-методичних посібника, три із них у співавторстві («Організація наглядової діяльності в галузі охорони праці» (2015 р.), «Потенційно небезпечні технології та їх ідентифікація» (2017 р.), «Практикум з теорії горіння та вибуху» (2018 р.),  «Практика: планування, проведення та підведення підсумків» (2023 р.), «Охорона праці в галузі. Цивільний захист» (2024 р.); є співавтором 3 монографій; є автором 4 публікацій у виданнях категорії А (Scopus, Web of Science) та 15 – у виданнях категорії В.

  1. Каменська, І.С., Бокшиц, О.М. Функціональна компетентність майбутнього інспектора з охорони праці. Педагогіка та психологія. Харків, 2017. Вип. 56. С. 227–234.
  2. Каменська, І.С. Особливості формування національної свідомості майбутніх фахівців у процесі вивчення дисципліни «Захист у надзвичайних ситуаціях». Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Чернігів, 2017. Вип. 149. С. 168–170.
  3. Каменська, І.С., Бокшиц, О.М. Особливості підготовки майбутніх фахівців з охорони праці у закладах вищої освіти. Humanitarium. Переяслав-Хмельницький (Київ. обл.); Ніжин (Чернігів. обл.), 2018. Том. 42, Вип. 2. С. 21–31.
  4. Бокшиц, О.М., Каменська, І.С. Інтеграція знань як основа формування професійних компетентностей майбутніх фахівців з охорони праці у ЗВО. Humanitarium. Переяслав-Хмельницький (Київ. обл.); Ніжин (Чернігів. обл.), 2018. Том. 42, Вип. 2. С. 7–14.
  5. Бокшиц, О.М., Каменська, І.С. Особливості вивчення дисципліни «Вступ до спеціальності» майбутніми фахівцями з охорони праці. Humanitarium. Переяслав-Хмельницький (Київ. обл.); Ніжин (Чернігів. обл.), 2019. Том. 44, Вип. 2. С. 13–18.
  6. Каменська, І.С., Бокшиц, О.М. Виробничий травматизм в агропромисловому комплексі України. Продовольча індустрія АПК, 2019. №3–4. С. 3–9.
  7. Каменська, І.С. Компетентнісний підхід до підготовки магістрів з професійної освіти. Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. Кременчук, 2019. Вип. 6(119). С. 11–16. DOI: 10.30929/1995-0519.2019.6.11-16.
  8. Каменська, І.С. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в процесі формування професійно-термінологічної компетентності майбутніх фахівців. Соціум. Документ. Комунікація. Переяслав-Хмельницький, 2020. Вип.8/2. С. 83–102.
  9. Vaintraub, M., Kamenska, I., Bokshyts, O. Strategic risk management in the development of university education in Ukraine. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu, 2020, №5. С. 143–149. https://doi.org/10.33271/nvngu/2020-5/143 (Scopus)
  10. Каменська, І.С., Бокшиц, О.М. Особливості формування професійно-термінологічної компетентності майбутнього фахівця. Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. Кременчук, 2020. Випуск 4(123). С. 25–33. https://doi.org/10.30929/1995-0519.2020.425-33
  11. Бокшиц, О.М., Каменська, І.С. Історія розвитку пожежних веж України як складова формування знань у здобувачів вищої освіти з пожежної безпеки виробництв. Соціум. Документ. Комунікації. Переяслав-Хмельницький, 2021. Вип. 11. С. 246–269. https://doi.org/10.31470/2518-7600-2021-11-246-269 .
  12. Каменська, І. Роль тьютора у професійній підготовці майбутнього фахівця з охорони праці в період запровадження дистанційного навчання. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль, 2021. № 1. C. 41–49. https://doi.org/10.25128/2415-3605.21.1.5
  13. Бородієнко, O., Мільто, L., Каменська, I., Бокшиц, O., & Малихіна, В. Підвищення ефективності розвитку регіональних ринків праці шляхом розв’язання проблеми підготовки кадрів. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice. 2021. №3(38), С. 499–508. https://doi.org/10.18371/fcaptp.v3i38.237482 (Web of Science)
  14. Каменська, І.С., Бокшиц, О.М. Соціальні мережі як інструмент неформальної освіти при підготовці педагога професійного навчання. Соціум. Документ. Комунікації. Переяслав, 2022. Вип. 15. С. 296–314.
  15. 15. Бокшиц, О., Каменська, І., Мірошніченко, Д. Історія розвитку та сучасний стан формування фахової мотивації у майбутніх педагогів професійного навчання. Соціум. Документ. Комунікації. Переяслав, Вип. 15. С. 12–32
  16. 16. Бокшиц, О.М., Каменська, І.С. Соціально-психологічні чинники формування здорового способу життя майбутніх педагогів професійного навчання. Соціум. Документ. Комунікації. Переяслав, Вип. 17. С. 34–59. https://doi.org/10.31470/2518-7600-2022-17-34-59
  17. 17. Каменська, І.С., Бокшиц, О.М. Медіаосвітні технології у розвитку комунікативних умінь майбутніх фахівців професійної освіти. Соціум. Документ. Комунікації. Переяслав, Вип. 17. С. 84–105. https://doi.org/10.31470/2518-7600-2022-17-84-105
  18. 18. Borodiyenko, O., Malykhina, Y., Spryndys, S., Kamenska, , Bokshyts, O. Ukrainian universities as clusters of regional socioeconomic development: inspirations from european experience. Financial and Credit Activity: Problems of Theory and Practice. 2023, 3(50), 447–456. https://doi.org/10.55643/fcaptp.3.50.2023.4026 (Web of Science, Scopus)
  19. Kamenskа, I., Bokshyts, O., Prokhorchuk, P., Kalenskyi, A., Yevdokhovych, B., Bloshchynskyi, I., & Prokhorchuk, O. (2023). Labour inspection as one of the main mechanisms for controlling occupational injuries. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. 2023, 15(4), 88–101. https://doi.org/10.18662/rrem/15.4/782 (Web of Science)

Навчальні дисципліни: І.С. Каменська забезпечує викладання лекційних та практичних курсів таких дисциплін:

«Організація наглядової діяльності в галузі охорони праці»;

«Потенційно небезпечні виробничі технології та їх ідентифікація»;

«Експертиза з охорони праці»;

«Моніторинг надзвичайних ситуацій»;

«Захист у надзвичайних ситуаціях»;

«Організація управління ліквідації небезпечних надзвичайних ситуацій»;

«Моніторинг середовища праці та атестація робочих місць»;

«Охорона праці в галузі. Цивільний захист»;

«Дидактичні системи професійної (професійно-технічної) освіти»;

«Промислова безпека сучасних виробничих технологій».

Розроблено робочі навчальні програми та пакет навчально-методичного забезпечення (курс лекцій, практичних і лабораторних занять, мультимедійні презентації, стенди, завдання для самостійної роботи та проведення тестового контролю) для заочної та денної фори навчання із зазначених дисциплін.

Подяка від Університету Григорія Сковороди в Переяславі за сумлінну працю, добросовісне виконання професійних обов’язків з нагоди Дня працівника освіти, 2022 рік

Перейти до вмісту