Калюжка Наталія Сергіївна

DSC_0035 Фото Калюжки Н. С.

Калюжка
Наталія Сергіївна 

кандидат педагогічних наук, доцент, заступник завідувача кафедри з профорієнтаційної роботи

ГРАФІК КОНСУЛЬТУВАННЯ:

понеділок: 1000-1200

кабінет № 429
(корпус № 1, поверх № 4)

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

klnatali17@gmail.com

ID НАУКОВЦЯ:

Google Scholar

Scopus Author ID: 57219935956

Біографічні відомості. Народилася 29.03.1980 р. в с. Каменка, Мозирського району, Гомельської області, Білорусь.

Навчання.

У 2001 році закінчила Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Початкове навчання» та здобула кваліфікацію вчителя початкових класів.

У 2002 році закінчила Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Початкове навчання» та здобула кваліфікацію викладача педагогічних дисциплін у ВНЗ III – IV рівнів акредитації.

З 2002 по 2006 рр. – навчання в аспірантурі. У 2011 році захистила кандидатську дисертацію на тему: «Формування риторичних умінь у фаховій підготовці майбутніх учителів початкової школи». На підставі рішення Атестаційної комісії від 22.01.2011 р. їй присуджено науковий ступінь кандидата педагогічних наук  зі спеціальності 13.00.04. – теорія і методика професійної освіти.

У 2022 році рішенням вченої ради Університету Григорія Сковороди в Переяславі Міністерства освіти і науки України присвоєно вчене звання доцента кафедри педагогіки, теорії і методики початкової освіти.

Робота.

З 14.02.2011 р. по теперішній час працює викладачем кафедри педагогіки, теорії і методики початкової освіти Університету Григорія Сковороди в Переяславі. На сьогодні займає посаду доцента кафедри педагогіки, теорії і методики початкової освіти, заступника завідувача кафедри з профорієнтаційної роботи факультету мистецтва, менеджменту, педагогіки і психології.

Стаж педагогічної роботи у закладах вищої освіти III-IV рівнів акредитації – 15 років.

Член проєктної групи та групи забезпечення освітньої програми другого (магістерського) рівня вищої освіти  спеціальності 013 Початкова освіта.

Суспільно-громадська діяльність. Калюжка Н.С. є членом Всеукраїнської громадської організації «Спілка освітян України» та громадської організації «Міжнародна фундація науковців та освітян». Вона виконує обов’язки заступника завідувача кафедри з профорієнтаційної роботи та є куратором академічної групи.

Коло наукових інтересів. Наукові інтереси Калюжки Наталії Сергіївни охоплюють актуальні питання професійної підготовки майбутніх учителів початкової освіти, зокрема інноваційні підходи до формування їхньої професійної компетентності.

Наукове керівництво.  У 2021 році введено у члени спеціалізованої вченої ради ДФ 27.053.004 ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» (Наказ МОН № 72 від 21.01.2021р.). Здійснює керівництво написанням курсових робіт здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти та дипломних робіт здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти.

Основні наукові праці.

Калюжка Наталія Сергіївна – автор понад 45 наукових праць, 3 науково-методичних посібників, 1 монографія (у співавторстві) та 1 навчально-методичного посібника.

Інформація про діяльність науково-педагогічного працівника Калюжки Н.С. за 2020-2024 рр.

Навчальні дисципліни: «Методика навчання математичної освітньої галузі», «Практикум з методики математики», «Новітні педагогічні технології в початковій школі», «Інноваційні підходи до розв’язання математичних задач», «Освітні технології навчання математичної освітньої галузі», «Етика професійного і ділового спілкування», «Основи сценічного й екранного мистецтва».

Стажування та підвищення кваліфікації: Калюжка Н.С. є учасником Міжнародного грантового проєкту «Відкрита школа», зокрема брала активну учать в міжнародному україно-чеському семінарі «На шляху до інклюзії» (6 акад. год., сертифікат учасника), (країни співорганізатори (м. Брно, Чехія) і (м. Переяслав-Хмельницький, Україна) 12 жовтня 2017 року);  міжнародному україно-чеському семінарі «На шляху до інклюзії. Як працювати з іншістю у школі» (6 акад. год., сертифікат учасника), (країни співорганізатори (м. Брно, Чехія) і (м. Переяслав-Хмельницький, Україна) 23 жовтня 2018 року).

Пройшла навчання за програмою, організованою проєктом «Фінська підтримка реформи української школи» («Навчаємось разом»), який фінансується Міністерством закордонних справ Фінляндії та ЄС (14.09.2021 – 22.12.2021 року) (сертифікат).

Також Калюжка Н.С. пройшла онлайн стажування «Інтернаціоналізація вищої освіти. Організація навчального процесу та інноваційні методи навчання у вищих навчальних закладах Польщі», Uniwersytet Collegium Civitas, Poland: Warsaw. 23.06.2020 – 15.07.2020 року (120 акад. год., сертифікат учасника), Міжнародне підвищення кваліфікації «The cloud storage service for the online studying on the example of the Zoom platform» Poland: Lublin. 10 – 17 серпня 2020 року (45 акад. год., сертифікат учасника) та Міжнародне підвищення кваліфікації «Theme online learning as a non-traditional form of the modern education on the example of the Moodle platform» Poland: Lublin. 9 – 16 листопада 2020 року (45 акад. год., сертифікат учасника).

Калюжка Н.С. виконала необхідний обсяг завдань в рамках Міжнародної літньої школи «Принципи та цінності ЄС: різноманіття та інклюзія в освіті для сталого розвитку» (Мелітополь, 5 – 9 липня 2021 року) (60 акад. год., сертифікат) та II Всеукраїнської очно-дистанційної літньої школи «Морський Workshop з професійними хмарами та STEM» (Одеса, 11–16 серпня 2020 року) (30 акад. год., сертифікат).

Підвищенняя кваліфікації проходила в Ізмаїльському державному гуманітарному університеті (свідоцтво про підвищення кваліфікації ПК 02125467/000003-21 від 17.12.2021 р., 150 год.).

Основні наукові праці

  1. Nataliia Kaliuzhka, Nelia Samoilenko, Larysa Zdanevych, Olesia Kyselova, Nataliia Terentieva. Features of distance learning as a form of getting knowledge under the conditions of global restriction of education. Journal of Critical Reviews. JCR. 2020; 7(12): 1248-1250 doi: 10.31838/jcr.07.12.217″ (статтяу Scopus).
  2. Калюжка Н. Формування математичної компетентності майбутніх фахівців початкової освіти. Інноваційна педагогіка. Науковий журнал. Випуск 54 (1). 2022. 78 – 81. https://doi.org/1 0.32782/2663- 6085/2022/54.1.16. (фахова стаття).
  3. Форостюк Т.В., Форостюк В.О., Калюжка Н.С. Розвиток критичного мислення в учнів початкової школи: стратегії, методики та виклики для педагогів. Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)» № (15), 2023. 732-743. https://doi.org/10.52058/2786- 6165-2023-9(15). (фахова стаття).
  4. Форостюк Т., Форостюк В., Калюжка Н. (2023). Формування мовленнєвої компетенції учнів початкової школи: стратегії і методи розвитку комунікаційних навичок. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»), 14(32), 468-478. https://doi.org/10.52058/2786- 4952-2023-14(32)-468-477. (фахова стаття).
  5. Самойленко Н.І., Калюжка Н.С. Реалізація принципів академічної доброчесності в освітньому процесі закладу вищої освіти. Інноваційна педагогіка. Науковий журнал. Випуск 66. 2023. Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2023. С. 170-176. (DOI https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2023/66.36). Електронна сторінка видання http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2023/66/66_2023.pdf. (фахова стаття).

Нагороди.

Нагороджувалася грамотами Університету Григорія Сковороди в Переяславі.

Перейти до вмісту