Бережний Юрій Миколайович

Бережний Ю.М.

Бережний
Юрій Миколайович

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри освітології та педагогічної інноватики

ГРАФІК ПРИЙОМУ:

понеділок: 1700-1900

кабінет № 206
(корпус № 1, поверх № 2)

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

berezhnyi91@gmail.com

Біографічні відомості.  Народився 4 травня 1991 року в м. Переяслав –Хмельницький Київської області.

Навчання. У 2008 р.  закінчив ЗОШ № 7 в м. Переяслав-Хмельницький отримавши повну загальну середню освіту. У тому ж році вступив на факультет боротьби з економічними злочинами Національної академії внутрішніх справ, який закінчив у 2012 р., отримавши ступінь бакалавра з відзнакою за спеціальністю «Правознавство» У 2013 р. з відзнакою завершив навчання у магістратурі Національної академії внутрішніх справ за спеціальністю «Правознавство».

З 2014 по 2018 рр. навчався в аспірантурі без відриву від виробництва Державного вищого навчального закладу «Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди»  за спеціальністю 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти.

У 2020 р. захистив дисертацію на тему: «Педагогічні умови професійного самовдосконалення майбутніх фахівців правоохоронних органів у вищих навчальних закладах МВС України» за спеціальністю 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти й отримав науковий ступінь кандидата педагогічних наук.

 Підвищення кваліфікації.

  1. ГО «Прометеус», сертифікат про завершення курсу «Медіаграмотність для освітян», виданий 26.06.2020 р., кількість годин – 60 (2 кредити ECTS)
  2. ГО «Прометеус», сертифікат про завершення курсу «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти», виданий 26.06.2020 р., кількість годин – 80 (2,6 кредити ECTS)
  3. ГО «Міжнародна фундація науковців і освітян», Instytut Badawczo-Rozwojowy Lubelskiego Parku Naukowo Technologicznego Sp.zo.o (Люблін, Польща),

міжнародне стажування (вебінар) «Using the opportunities of cloud services on the example of Google Meet, Google Classroom platforms in the modern online education», 14-21 грудня 2020 року, кількість годин – 45 (1,5 кредитів ECTS)

Робота.  З 2019 р. працював викладачем кафедри професійної освіти (за сумісництвом)

З вересня 2023 року – старший викладач кафедри освітології та педагогічної інноватики.

Коло наукових інтересів.  Дослідження професійного самовдосконалення особистості в освітньому процесі закладів вищої освіти.

Основні наукові праці

  1. Бережний Ю. М. Основні професійні компетентності майбутніх фахівців правоохоронних органів. Психолого-педагогічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців на компетентнісній основі: зб. наук. праць ІV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (Переяслав-Хмельницький, 28 лютого 2017 р.: у 2 ч. / [наук. ред. О. І. Шапран; уклад.: Н. П. Онищенко, О. В. Плужник]. Переяслав-Хмельницький (Київ. обл.): ФОП Домбровська Я. М., 2017. Ч. І. С. 20–24.
  2. Бережний Ю. М. Активна професійна позиція майбутніх фахівців правоохоронних органів – необхідна умова саморозвитку особистості в освітньому процесі. Проблеми саморозвитку та самовдосконалення особистості в умовах модернізації педагогічної освіти: матеріали Всеукр. наук.-прак. конф. (Харків, 22 листопада 2017 р.) / за заг. ред. Г. Ф. Пономарьової. Харків: ФОП Петров В. В., 2017. С. 43–45.
  3. Бережний Ю. М. Система підготовки фахівців правоохоронних органів у навчальних закладах країн НАТО (за матеріалами МВС України). Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України: зб. матеріалів / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ, каф. спец. фіз. підготовки. Харків: ХНУВС, 2017. С. 142–146.
  4. Бережний Ю. М. Модернізація підготовки майбутніх фахівців правоохоронних органів до професійного самовдосконалення: Наукові записки: зб. наук. статей Нац. пед. ун-ту М. П. Драгоманова; упор. Л. Л. Макаренко. Серія: Педагогічні науки. 2019. Вип. СХХХХІІІ (143). С. 218–224.
  5. Бережний Ю. М. Педагогічні умови професійного самовдосконалення майбутніх фахівців правоохоронних органів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: наук. журнал. Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019. № 7 (91). С. 153–162.
  6. Бережний Ю. М., Розсоха А. П. Освітнє середовище – провідний чинник професійного самовдосконалення майбутніх фахівців правоохоронних органів. Humanitarian. Т. 45. Вип. 2: Педагогіка. С. 7-13.
  7. Бережний Ю.М. (Хацаюк О.В., Єлісєєва О.С., Жуков В.Л., Клименко В.П) Модель формування готовності майбутніх офіцерів правоохоронців до застосування фізичного впливу в різних умовах службово-оперативної діяльності. Інноваційна педагогіка: наук. журнал. Одеса: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2020. Випуск 29.Т.2С.174-178
  8. Berezhnyi Yurii. Conditions For The Cognitive Independence of Higher  Enducation Seekers.  International Journal of  Computer Scienze and Networc  . 21.10.2021.   Web of Science. 
  9. Освіта після війни: виклики та можливості. Сучасна освіта: стратегії та технології навчання: зб. наук. праць у 2 частинах / наук. ред. О. І. Шапран. Ч. 1. Переяслав (Київ. обл.): Домбровська Я. М., 2023.
  10. Компетентнісний підхід у підготовці фахівців з вищою професійною освітою. «Педагогіка сучасності: виклики і перспективи цифрової доби»: зб. наук. праць молодих учених та здобувачів. Переяслав: Домбровська Я. М., 2023. Вип. 2. 99 с
  11. Сучасні тенденції підготовки фахівців у закладах вищої освіти зі специфічними умовами навчання. Боголібські читання : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції: зб.наук.пр. / за ред. С.Ю.Кучеренко, Л.А.Горошкової, Переяслав: ФОП Домброська Я.М., 2023, 87 с.
  12. Педагогічна інноватика: термінологічний словник /авт. кол. за. заг. ред. О.І. Шапран. Переяслав-Хмельницький (Київ. обл.).: Домбровська Я. М., 2019. 384 с.
  13. Berezhnyi, Y., Kuznetsova , O. ., Hladun , T. ., Logai , V. ., & Ivannikova , H. . (2023). A EDUCAÇÃO PATRIÓTICA DOS ESTUDANTES DO ENSINO SUPERIOR COMO DESAFIOS PEDAGÓGICOS. Synesis (ISSN 1984-6754), 16(1), 158–166. Recuperado de https://seer.ucp.br/seer/index.php/synesis/article/view/2884

Навчальні дисципліни, які викладає Ю.М. Бережний: Порівняльна педагогіка; Педагогіка. Історія педагогіки. Методика виховної роботи; Основи педагогічної майстерності.

Перейти до вмісту