Сердюк Наталія Юріївна

Сердюк Н.Ю.

Сердюк
Наталія Юріївна

заступник декана факультету української та іноземної філології з виховної роботи, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземної філології, перекладу та методики навчання

ГРАФІК КОНСУЛЬТУВАННЯ:

середа: 1500-1600
кабінет № 313
(поверх №
3)

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

+ 38 (04567) 7-19-99
 serdiuk-n@ukr.net

ID НАУКОВЦЯ:

Google Scholar 

ResearcherID: G-6254-2018

Orcid ID: 0000-0002-9865-6977

Біографічні відомості. Народилася 04.07.1980 р. в м. Переяславі-Хмельницькому Київської області у родині освітян, Юрія Михайловича та Валентини Іванівни Лізньових.

Освіта. Випускниця 1997 р. Переяслав-Хмельницької середньої школи № 1 (відзначена срібною медаллю).

Навчалася у Переяслав-Хмельницькому державному педагогічному університет імені Григорія Сковороди:

2002 р. – кваліфікація вчителя української мови і літератури та англійської мови і зарубіжної літератури;

2003 р. – кваліфікація викладача англійської мови та зарубіжної літератури у ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації;

2007 р. – закінчила аспірантуру зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти.

У 2009 р. присуджено науковий ступінь кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти на підставі захисту дисертації у спеціалізованій вченій раді К 14.053.01 Житомирського державного університету імені Івана Франка (Диплом ДК № 053709).

У 2013 р. присвоєне вчене звання доцента кафедри іноземної філології і методики навчання (Атестат 12ДЦ № 3036176).

Науково-педагогічне стажування проходила у 2012 р. у Горлівському державному педагогічному інституті іноземних мов (протокол №10 від 30.03.2012 р.), у 2020 р. – Класичному приватному університеті (посвідчення № 0426 від 18.12.2020 р.)

Проходила Міжнародне науково-педагогічне стажування: університет Collegium Civitas (м. Варшава, Польща, 2018 р.), університет  Hochschule Magdeburg-Stendal (м. Магдебург, Німеччина, 2020 р.).

Робота. З 01.09.2003 р. по 09.11.2004 р. працювала на посаді викладача кафедри теорії та методики мов;

у 2007-2009 рр. – на посаді викладача кафедри теорії і методики навчання іноземних мов;

у 2009-2011 рр. ‒ на посаді старшого викладача;

з 01.09.2011 р. й нині – на посаді доцента кафедри іноземної філології, перекладу та методики навчання.

Суспільно-громадська діяльність. 

З 2014 р. й нині виконує обов’язки заступника декана української та іноземної філології з виховної роботи.

Сердюк Н.Ю. є гарантом ОП «Середня Освіта (Англійська мова і література)» першого (бакалаврського) рівня освіти.

Є дійсним членом Всеукраїнської спілки викладачів перекладу (з 2020 р. й нині, посвідчення № 38-2020), Українського відділення Міжнародної асоціації викладачів англійської мови як іноземної (IATEFL Ukraine) (з 2022 р. й нині, посвідчення № FM0290), ГО «Асоціації викладачів англійської мови «ТІСОЛ-Україна» (TESOL-Ukraine) міжнародної філії TESOL, Inc. (з 2022 р. й нині, свідоцтво № 22/0037) та була членом Асоціації українських германістів (2020-2021 рр., посвідчення №1128).

Наукова активність. З 2012 р. по 2019 р. Н.Ю. Сердюк ‒ член спеціалізованої вченої ради К 27.053.03 у ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» для проведення захисту дисертацій на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальностями: 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки, 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти.

З 01.01.2020 по 31.12.2020 – член Міжнародного проєкту «DIK» програми DAAD-Program «Ost-West-Dialog» у рамках міжнародної співпраці ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» та Hochschule Magdeburg-Stendal (м. Магдебург, Німеччина).

З 2015 р. й нині є відповідальним редактором фахового наукового видання категорія «Б» «Професійна освіта: методологія, теорія та технології».

З 2022 р. й нині член редколегії фахових наукових видань «Preschool Education: Global Trends» (категорія «Б») та «Теоретична та дидактична філологія».

Коло наукових інтересів. До кола наукових інтересів належить граматика англійської мови (комунікативна, стилістична), синтаксис сучасної англійської мови; теорія комунікації; теорія і методика навчання майбутніх учителів іноземних мов, інноваційні технології викладання іноземних мов.

Наукове керівництво. Здійснює наукове керівництво кваліфікаційними роботами, написанням студентських статей і наукових робіт на конкурси.

Н.Ю. Сердюк бере активну участь у організації та проведенні Міжнародних форумів і науково-практичних конференцій університету, а також у їх заснуванні, як от Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Сучасні методики навчання іноземних мов і перекладу в Україні та за її межами» (м. Переяслав, 2019 р.).

Основні наукові праці. Сердюк Наталія Юріївна   – автор понад 90 наукових і методичних праць.

ОRCIDiD: 0000-0002-9865-6977

Web of Science ResearcherID: G-6254-2018

Профіль Google Scholar

Основні навчально-методичні посібники: «Синтаксис англійської мови» (м. Переяслав-Хм., 2011 р.), «Syntax of the English Language» (2-ге вид, доп.) (м. Переяслав-Хм., 2015 р.).

Основні статті:

  1. Onyshchenko, N., Serdiuk, N., & Krykun, V. (2021). Pre-service teachers’ training for the innovative extracurricular work. Advanced Education8(19), 20–32. https://doi.org/10.20535/2410-8286.225789 (Web of Science)
  2. Yaroshenko, O., Kokorina, L., Shymanovych, I., Naumovska, N., Shchaslyva, N., & Serdiuk, N. (2022). The Modern Principles of Gamification in the Teaching of English as a Foreign Language. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 14(1Sup1), 437-452. https://doi.org/10.18662/rrem/14.1Sup1/560 (Web of Science)
  3. Fedorova, O., Shumskyi, O., Golikova, O., Kutsenko, I., Serdiuk, N., & Zahorodna, O. (2022). Microlearning in Forming the Students’ English Competencies with VR Involvement. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 13(1Sup1), 388-402. https://doi.org/10.18662/brain/13.1Sup1/326 (Web of Science)
  4. Сердюк Н.Ю. The foreign language teachers’ pedagogical reflection of their activities and speech during a teaching practice at school. Психолінгвістика. Психолингвистика. Psycholinguistics : Збірник наукових праць. Випуск 18 (2). Переяслав-Хмельницький : ФОП Лукашевич О.М., 2015. С. 95-103 (Web of Science)
  5. Сердюк Н. (2021) Сучасні освітні технології у дистанційному навчанні лексико-граматичного складу англійської мови у ЗЗСО. Professional Education: Methodology, Theory and Technologies. Професійна освіта: методологія, теорія та технології : зб. наук. праць / ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний вищий навчальний заклад імені Григорія Сковороди». Переяслав : СКД. Вип. 13. С.262-277. (Категорія Б)
  6. Serdiuk, N. (2021) The use of Google Earth Platform by the English language teacher during teaching grammar. Zhytomyr Ivan Franko State University Journal. Рedagogical Sciences. Vol. 1 (108). 232-239. https://doi.org/10.35433/pedagogy.1(108).2022.232-239 (Категорія Б)
  7. Serdiuk, N., Onyshchenko, (2022) Training future foreign language teachers as innovative upbringing work managers (based on the competence approach, index of satisfaction and professiogram). Zhytomyr Ivan Franko State University Journal. Рedagogical Sciences: scientific journal / [editor-in-chief G. Griban, co-editor-in-chief O. Antonova]. Zhytomyr: Zhytomyr Ivan Franko State University Press, Vol. 4 (111). 234-245. (Категорія Б)

Навчальні дисципліни: «Практична граматика англійської мови», «Загальнотеоретичний курс англійської мови», «Теорія мови: Теоретична граматика англійської мови. Теоретична фонетика англійської мови», «Методологія і організація фахових досліджень та академічна доброчесність», «Викладання іноземних мов в умовах змішаного навчання».

Грамоти університету:

2015 р. – Грамота за наполегливу працю, високі досягнення в науково-педагогічній діяльності та з нагоди Дня працівників освіти (з записом у трудову книжку).

2019 р. – Грамота за багаторічну сумлінну працю, вагомі творчі досягнення, професійну майстерність та з нагоди Дня працівників освіти (з записом у трудову книжку).

Подяки факультету:

2016 р. – Подяка за плідну науково-педагогічну працю та з нагоди 30-річчя філологічного факультету.

Перейти до вмісту