Гуцуляк Лідія Іллівна

Гуцуляк Л.І.

Гуцуляк
Лідія Іллівна

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи

 

ГРАФІК ПРИЙОМУ:

вівторок: 1200-1400
кабінет № 319
(корпус № 1, поверх № 3)

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

+ 38 (04567) 5-87-92
phdpusoc_ped@i.ua

Біографічні відомості. Народилася 1 березня 1989 р. на Кіровоградщині.

Навчання. У 2007 р. закінчила Коробчинську ЗОШ I-III ступенів (Кіровоградська обл.). У тому ж році вступила на філологічний факультет ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», який закінчила у 2012 р.

У 2015 році закінчила з відзнакою ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» за спеціальністю «Соціальна педагогіка» та здобула кваліфікацію викладача соціальної педагогіки.

Із 2013 по 2016 рр. навчалася в аспірантурі ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

У 2018 р. під керівництвом доктора педагогічних наук, професора Федорченко Тетяни Євгенівни  в Уманському ДПУ імені Павла Тичини захистила кандидатську дисертацію на тему «Взаємодія педагогів, батьків і громади в соціально-освітньому середовищі початкової школи у Сполучених Штатах Америки» за спеціальністю 13.00.05 – соціальна педагогіка.

Робота. З 14.02.2013 по 31.08.2014 рр. працювала старшим лаборантом кафедри психології ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

З 01.09.2014 по 31.08.2015 рр. працювала старшим лаборантом кафедри соціальної педагогіки та освіти дорослих ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

З 01.09.2015 і по теперішній час працює старшим викладачем кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

Коло наукових інтересів: особливості соціальної роботи в зарубіжних країнах, ведення професійних документів у соціальній сфері, соціальна робота у пенітенціарній системі.

 

Основні наукові праці:

  1. Гуцуляк Л.І. Взаємодія сім’ї і школи як чинник оптимізації формування та розвитку особистості. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: Збірник наукових праць. Переяслав-Хмельницький, 2014. Вип. 33. С. 39 – 48.
  1. Гуцуляк Л.І. Становлення та розвиток партнерства школи та сім’ї (на прикладі Сполучених Штатів Америки). Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: Науковий збірник. Умань, 2015. Вип. 52. С. 223 – 230.
  2. Гуцуляк Л.І. Форми і методи реалізації взаємодії педагогів і батьків в освітньому процесі американської школи. Теоретико-методологічні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: Збірник наукових. Київ, 2015. Випуск 19. Книга 1. С. 182 – 193.
  3. Гуцуляк Л.І. Умови, що забезпечують ефективність співпраці школи з родинами учнів та місцевою громадою у навчально – виховному процесі початкової школи Сполучених Штатів Америки. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: Науковий збірник. Умань, 2015. Вип. 53. С. 93 – 101.
  4. Гуцуляк Л.І. Участь американської громади в організації освітньо-виховного процесу та управлінні діяльністю школи. Науковий журнал «Молодий вчений». Херсон, 2015. Випуск 12 (27) грудень, частина 3. С. 125 –129.
  5. Гуцуляк Л.І. Взаємодія педагогів, батьків та громади як важлива умова ефективності навчання та виховання учнів початкової школи (на прикладі Сполучених Штатів Америки). Науковий журнал «Молодий вчений». Херсон, 2016. Випуск 4 (31) квітень, частина 4. С. 515 – 518.
  6. Гуцуляк Л.І. Cоціально-освітнє середовище в педагогічному процесі школи. Науковий журнал «Молодий вчений». Херсон, 2017. Випуск 5 травень, частина 3. С. 231 –233.
  7. Гуцуляк Л.І. Створення безпечного соціально-освітнього середовища для учнів, педагогів, батьків і громади української початкової школи. Humanitarium. Переяслав- Хмельницький (Київ. обл.); Ніжин (Чернігів. обл.): Лисенко М. М., 2018. Том. 42, Вип. 2: Педагогіка. C. 43-50.
  8. Гуцуляк Л.І. Особливості роботи шкільного соціального працівника у Сполучених Штатах Америки. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 80. Том 1. Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. С. 81-84.
  9. Гуцуляк Л.І. Соціально-педагогічні умови реінтеграції дітей з неблагополучних сімей в умовах школи-інтернату. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 83. Том 1. Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. С. 51-56.
  10. Гуцуляк Л.І. Профілактика агресивної поведінки підлітків у закладах загальної середньої освіти: теоретичний аспект. Ввічливість. Humanitas. Випуск 1. Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. С. 22-28. URL: http://journals.vnu.volyn.ua/index.php/humanitas/issue/view/32
  11. Гуцуляк Л.І. Зарубіжний досвід формування відповідального ставлення до здоров’я підростаючої особистості. Формування відповідального ставлення до здоров’я підростаючої особистості: монографія / кер. авт. колективу і наук. ред. В. М. Оржеховська – Київ: Міленіум, 2018. С. 216-240.
  12. Гуцуляк Л.І. Пенітенціарна соціальна робота: навчально-методичний посібник. Переяслав-Хмельницький: ФОП Домбровська Я.М., 2018. 283 с.
  13. Гуцуляк Л.І. Ведення професійних документів у соціальній сфері: навчально- методичний посібник. Переяслав-Хмельницький: ФОП Домбровська Я.М., 2019. 270 с.

Навчальні дисципліни: технології соціальної роботи в зарубіжних країнах, ведення професійних документів у соціальній сфері, пенітенціарна соціальна робота, правове забезпечення соціальної роботи, соціальна політика і волонтерська діяльність в Україні, соціальна робота в громадських організаціях, теорія і практика медіації та переговорів, основи соціальної педагогіки та соціалізації особистості, основи колекційної педагогіки, соціальна робота в сфері освіти, соціальна робота в громаді.

Перейти до вмісту