Грейліх Ольга Олексіївна

Грейліх О.О.

Грейліх
Ольга Олексіївна 

кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології

ГРАФІК КОНСУЛЬТУВАННЯ:

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

Біографічні відомості. Народилася 10 квітня 1959 р. Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський р-н., с. Петрушки у родині робітників.

Навчання. 1993 р. закінчила Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди.

Робота. З 1995 р. Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди на кафедрі психології.

Суспільно-громадська діяльність. Член одноразової спеціалізованої ради із захисту дисертацій на здобуття наукового ступеня доктора філософії зі спеціальності 053 Психологія.

Коло наукових інтересів. Соціальна психологія, загальна психологія, психологія вищої школи, психологія спілкування, конфліктологія.

Наукове керівництво. Дипломні роботи з бакалаврами і магістрами.

Основні наукові праці.

  1. Розвиток здібностей дітей дошкільного віку засобами іноземної мови // Психолінгвістика. Психолингвистика. Psycholinguistics: [зб. наук. праць ДВНЗ «Переяслав-Хм. держ. пед. ун-т імені Григорія Сковороди»]. – Переяслав-Хм.: ФОП Домбровська Я.М., 2015. – Вип. 17. – С.28-37. Режим доступу: https://psycholingjournal.com/index.php/journal/issue/view/11
  2. . Мовленнєвий етикет як складова професійно-педагогічної комунікації педагога // Психолінгвістика. Психолингвистика. Psycholinguistics: [зб. наук. праць ДВНЗ «Переяслав-Хм. держ. пед. ун-т імені Григорія Сковороди»]. – Переяслав-Хм.: ФОП Домбровська Я.М., 2017. – Вип. 22 (1). – С. 58-69 Режим доступу: https://psycholing journal.com/index.php/journal/article/view/7
  3. Психологічні особливості міжособистісної взаємодії у системі «вчитель-вчитель» // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хм. держ. пед. ун-т імені Григорія Сковороди»: [зб. наук. пр.]. – Переяслав-Хм., № 38. – 2016. – С.30-39.
  4. Синдром емоційного вигоряння у професійній діяльності вчителя // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хм ДПУ імені Григорія Сковороди». – Переяслав-Хм., 2018. – Вип. 40. – С.31-39.
  5. Толерантність як складова комунікативної компетентності у педагогічній діяльності // Humanitarium ДВНЗ «Переяслав-Хм. ДПУ імені Григорія Сковороди». Переяслав-Хм., 2019. Том 42. Вип.1. С.49-59.
  6. Особливості синдрому емоційного вигорання у системі «людина-людина» // Перспективи розвитку сучасної психології: [зб. наук. пр.]., Переяслав-Хм., 2019. Вип. 5. С.72-79. (у співавторстві).
  7. Толерантність як складова комунікативного потенціалу особистості сучасного педагога // Психологическая безопасность личности в изменяющем мире: колективна міжнародна монографія під ред. И. Волженцевої, Переяслав-Хм, 2019. С.146-161. (474с.)

Навчальні дисципліни: Соціальна психологія, загальна психологія, психологія вищої школи, психологія ділового спілкування.

Перейти до вмісту