Форостюк Тетяна Вікторівна

Форостюк Т.В.

Форостюк
Тетяна Вікторівна 

заступник декана педагогічного факультету з наукової роботи, заступник завідувача кафедри педагогіки, теорії та методики початкової освіти з наукової роботи, кандидат педагогічних наук, доцент  

ГРАФІК ПРИЙОМУ:

понеділок: 1300-1400
вівторок: 1100-1300

кабінет № 429
(корпус № 1, поверх № 4)

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

+ 38 (04567) 5-36-90
 forostiuk7@gmail.com

 

Біографічні відомості. Народилася 17 травня 1970 року в місті Переяславі-Хмельницькому Київської області.

Навчання. У 1986-1990 рр. навчалася в Білоцерківському педагогічному училищі.

У 1995 р. закінчила Переяслав-Хмельницький державний педагогічний інститут  ім. Г.С. Сковороди за спеціальністю «Українська мова і література».

З 1995 р. по 1999 р. – навчання в аспірантурі. У 2001 р.  захистила кандидатську дисертацію на тему: «Активізація пізнавальної         діяльності учнів 5-6 класів у процесі вивчення лексики й фразеології української мови». Рішенням спеціалізованої вченої ради Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова їй присуджено науковий ступінь кандидата педагогічних наук  зі спеціальності 13.00.02. – теорія і методика навчання української мови.

У 2005 р. присвоєно вчене звання доцента.

У 2017 р. закінчила ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет  імені Григорія Сковороди» за спеціальністю «Початкова освіта».

Робота. Педагогічну діяльність розпочала в 1990 р. в Білоцерківській середній школі №13. У ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» працює з 1995 року.

Суспільно-громадська діяльність. Виконує обов’язки заступника декана з наукової роботи, є куратором академічної групи, членом науково-методичної ради.

Коло наукових інтересів. Проблеми підготовки вчителя початкової школи, українська філологія.

Наукове керівництво

Основні наукові праці.

  1. Форостюк Т. В. Формування національної свідомості учнів початкової школи засобами народознавства. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди»: Зб. наук. праць. Переяслав-Хмельницький, 2013. Випуск 31. С. 402 – 409.
  2. Форостюк Т. В. Особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди»: Зб. наук. праць. Переяслав-Хмельницький, 2013. Випуск 28. С. 293 – 298.
  3. Форостюк Т. В. Розвиток пізнавальної активності молодших школярів у процесі вивчення лексики української мови. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди»: Зб. наук. праць. Переяслав-Хмельницький, 2014. Випуск 32. С. 178 – 185.
  4. Форостюк Т. В. Активізація пізнавальної діяльності учнів початкової школи на уроках української мови. Молодий вчений. № 4 (31) квітень, 2016 р. С. 576 – 582.
  5. Форостюк Т. В. Дидактичні й лінгвістичні основи вивчення лексики в початковій школі. Молодий вчений. № 5 (32) травень, 2016 р. С. 386 – 390.
  6. Форостюк Т. В. Активізація пізнавальної діяльності молодших школярів у процесі вивчення лексики й фразеології української мови. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди»: Зб. наук. праць. Переяслав-Хмельницький, 2016. Випуск 38. С. 99 – 106.
  7. Форостюк Т. В. Розвиток пізнавальної активності молодших школярів на уроках української мови засобами проблемних завдань і дидактичної гри. Молодий вчений. №4 (44) квітень, 2017 р. С. 474 – 478.
  8. Форостюк Т. В. Розвиток пізнавальної самостійності молодших школярів на уроках української мови. Humanitarium. ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». Переяслав-Хмельницький, 2017.Том. 39. Вип. 2: Педагогіка. С. 112 – 118.
  9. Форостюк Т. В. Теоретичні аспекти професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи: європейський досвід. Humanitarium. Переяслав-Хмельницький. Вип. 40. 2018. С. 92 – 99.
  10. Форостюк Т. В. Формування комунікативної компетентності в майбутніх учителів сучасної початкової школи в процесі фахової підготовки. Humanitarium. Переяслав-Хмельницький. Вип. 45. 2019. С. 147 – 153.
  11. Форостюк Т. В., Форостюк В. О. Розвиток пізнавальної активності учнів початкової школи. East European Science Journal. Warsaw. №4 (44). 2019 р. С. 17 – 23.
  12. Форостюк Т. В. Формування комунікативних умінь молодших школярів на уроках української мови. East European Science Journal. Warsaw. №3 (43). 2019 р. С. 44 – 49.

Навчальні дисципліни: «Сучасна українська мова з практикумом», «Українська мова за професійним спрямуванням», «Новітня українська література», «Київщинознавство».

Нагороджувалася грамотами ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди» та Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації  за підготовку студентів-переможців II етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка та Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика (2013-2016 рр.).

Перейти до вмісту