Стоячи разом: Американський університет Святого Лева, США підтримує українців під час війни та зміцнює академічну співпрацю з Університетом Григорія Сковороди в Переяславі / Standing Together: Saint Leo University Supports Ukrainians During Wartime and Strengthens Academic Cooperation with Hryhorii Skovoroda University in Pereiaslav

Університет Григорія Сковороди в Переяславі > Публікації > Новини > Стоячи разом: Американський університет Святого Лева, США підтримує українців під час війни та зміцнює академічну співпрацю з Університетом Григорія Сковороди в Переяславі / Standing Together: Saint Leo University Supports Ukrainians During Wartime and Strengthens Academic Cooperation with Hryhorii Skovoroda University in Pereiaslav

Під час війни більшість міжнародних партнерств можуть зруйнуватися, але не зв’язок між Університетом Святого Лева в Сполучених Штатах і Університетом Григорія Сковороди в Переяславі. Завдяки невтомним зусиллям переяславців Олени та Сергія Борисових (наразі Сергій Борисов обіймає посаду професора в університеті Святого Лева, США),  ці два заклади серед хаосу війни продовжують співпрацю, підтримують Університет, освітянську родину, українців.

During wartime, most international partnerships risk disintegration, but not the connection between Saint Leo University in the United States and Hryhorii Skovoroda University in Pereiaslav. Thanks to the tireless efforts of Olena and Serhii Borysov (currently a professor at Saint Leo University, USA), these institutions continue their cooperation amid the chaos of war, supporting the university, academic community, and the people of Ukraine.

Активна неакадемічна співпраця під час війни між нашими Університетами розпочалася з віртуального заходу «Солідарність з народом України», ініціаторами якого стали Сергій та Олена Борисови. Ця ініціатива не лише підвищила обізнаність американців про українську боротьбу, а й зібрала вагомі кошти, завдяки яким було придбано і направлено необхідне постачання для територіальної оборони Переяслава.

Академічна співпраця між нашими закладами – це не просто типовий академічний обмін – це освіта як акт опору. У той час як російські війська загрожують суверенітету України, професори та студенти з іншого боку Атлантики приєднуються до віртуальних класів, діляться ресурсами та відмовляються дозволити навчанню стати ще однією жертвою війни.

Для освітян, які є свідками цього партнерства, повідомлення чітке: знання долають кордони та витримують навіть найсуворіші обставини. Співпраця пропонує більше, ніж академічні можливості – вона дає надію, нормальне життя та нагадування про те, що інтелектуальна спільнота України залишається активною, незважаючи на виклики, з якими вона стикається.

У відповідь на повномасштабне вторгнення Росії в Україну, Університет Святого Лева зміцнив освітній альянс з Університетом Григорія Сковороди залученням Академії BRDGES (перша у своєму роді академічна платформа електронного навчання в умовах глобалізації безперервної освіти та дискурсу для професіоналів, які працюють у сфері вирішення конфліктів: медіаторів, конфліктів, практиків вирішення спорів, фахівців з людських ресурсів та миротворців.). Це мобілізувало різноманітну коаліцію американців – педагогів, митців, волонтерів і небайдужих громадян – для надання суттєвої допомоги, окрім символічних жестів.

Що відрізняє академічне партнерство між Університетом Святого Лева та Університетом Григорія Сковороди в Переяславі, так це комплексний підхід до підтримки освіти через спільні ініціативи:

  • мережі психологічної допомоги: об’єднані команди українських та американських психологів провели спільні круглі столи, де фахівці Університету збагатили свої і без того вагомі знання досвідом американських колег для надання важливої підтримки психічного здоров’я спільноті, яка переживає стрес під час війни: студентам, викладачам, місцевим жителям, внутрішньо переміщеним особам та ветеранам;
  • можливості навчання без кордонів: щоб подолати обмеження на подорожі, накладені війною, а також з метою економії фінансів і часу, Університети запровадили програму віртуальної мобільності разом із Trans-Atlantic Speaking Club, покращуючи як знання англійської мови, так і міжкультурне розуміння серед українських та американських студентів;
  • розвиток навичок, орієнтованих на кар’єру: спільні вебінари, зосереджені на академічному письмі, аплікаційній документації та професійному спілкуванні, надали українським студентам необхідні навички для міжнародного академічного та кар’єрного шляху;
  • семінари безпеки: у рамках співпраці створено місце, де викладачі і студенти можуть брати участь у важливих бесідах про глобальні проблеми безпеки. Ці дискусії стосуються шляху України до членства в НАТО та визначних історичних подій, таких як Голодомор. Такий підхід гарантує, що українські точки зору та досвід стають невід’ємною частиною міжнародних розмов про безпеку, а не залишаються осторонь.

Окремої уваги заслуговує долучення до міжуніверситетської співпраці Академії BRDGES під керівництвом Лінн Коул. Саме завдячуючи зусиллям і наполегливості Лінн Коул, було організовано і реалізовано на базі Університету Григорія Сковороди в Переяславі програму українських дипломатів у 2024 році, про яку ми розповідали влітку. Особливо важливим є те, що ключовий компонент програми зосереджений на розвитку навичок медіації – особливо цінних, оскільки Україна долає складні виклики, які потребують дипломатичних рішень.

Цей багатогранний освітній альянс ілюструє, як міжнародна академічна співпраця може забезпечити як негайну підтримку в кризових ситуаціях, так і стійкі шляхи безперервності освіти під час війни.

Такі важливі і стійкі партнерства доводять, що освіта є потужним інструментом для підтримки нормального життя та формування стійкості під час кризи. Підтримуючи наукову та освітню діяльність, незважаючи на війну, ці ініціативи допомагають зберегти інтелектуальний капітал України.

Співпраця між американськими та українськими навчальними закладами – це більше, ніж просто академічний обмін – це втілення відданості спільним цінностям демократії, свободи та людської гідності. Оскільки Україна продовжує стикатися з безпрецедентними викликами, ці освітні партнерства забезпечують важливу підтримку, одночасно зміцнюючи принципи, які формуватимуть мирне майбутнє.

Non-academic collaboration between the universities intensified during the war with the virtual event “Solidarity with the People of Ukraine”, initiated by Sergiy and Olena Borysov. This initiative not only raised American awareness of Ukraine’s struggle but also gathered substantial funds, which were used to purchase and send essential supplies to the territorial defense forces of Pereiaslav.

Academic cooperation between the institutions is more than just a traditional exchange – it represents education as an act of resistance. While Russian forces threaten Ukrainian sovereignty, professors and students across the Atlantic join virtual classrooms, share resources, and refuse to let education become another casualty of war.

For educators witnessing this partnership, the message is clear: knowledge transcends borders and withstands even the harshest circumstances. The collaboration offers more than just academic opportunities – it provides hope, a sense of normalcy, and a reminder that Ukraine’s intellectual community remains active despite the challenges it faces.

In response to Russia’s full-scale invasion of Ukraine, Saint Leo University strengthened its educational alliance with Hryhorii Skovoroda University by engaging BRDGES Academy. BRDGES is the first of its kind, an academic e-learning platform designed for professionals working in conflict resolution, mediation, dispute resolution, human resources, and peacebuilding. This initiative has mobilized a diverse coalition of Americans – including educators, artists, volunteers, and concerned citizens – to provide meaningful assistance beyond symbolic gestures.

What sets apart the academic partnership between Saint Leo University and Hryhorii Skovoroda University is its comprehensive approach to supporting education through joint initiatives:

  • psychological support networks: joint teams of Ukrainian and American psychologists held joint roundtables, where University specialists enriched their already solid knowledge with the experience of American colleagues to provide essential mental health support to a community experiencing stress during the war: students, faculty, local residents, internally displaced persons, and veterans;
  • learning opportunities without borders: to overcome travel restrictions imposed by the war, as well as to save finances and time, the Universities implemented a virtual mobility program together with the Trans-Atlantic Speaking Club, improving both English language skills and intercultural understanding among Ukrainian and American students;
  • career-oriented skills development: joint webinars focused on academic writing, application documentation, and professional communication provided Ukrainian students with the necessary skills for international academic and career paths;
  • Security seminars: The collaboration creates a space where faculty and students can engage in important conversations about global security issues. These discussions address Ukraine’s path to NATO membership and significant historical events such as the Holodomor. This approach ensures that Ukrainian perspectives and experiences become an integral part of international security conversations, rather than being left out.

The participation of BRDGES Academy, led by Lynn Cole (https://brdgesacademy.com/), has been particularly noteworthy. Thanks to Lynn Cole’s efforts and dedication, a program for Ukrainian Ambassadors was successfully implemented at Hryhorii Skovoroda University in Pereiaslav in 2024. A key component of this program focuses on developing mediation skills – an especially valuable asset as Ukraine faces complex challenges requiring diplomatic solutions.

This multifaceted educational alliance illustrates how international academic cooperation can provide both immediate crisis support and sustainable pathways for the continuity of education during wartime.

Such strong and resilient partnerships prove that education is a powerful tool for maintaining normalcy and fostering resilience in times of crisis. By sustaining academic and educational activities despite the war, these initiatives help preserve Ukraine’s intellectual capital.

The collaboration between American and Ukrainian educational institutions is more than just an academic exchange – it embodies a shared commitment to democracy, freedom, and human dignity. As Ukraine continues to face unprecedented challenges, these educational partnerships provide crucial support while reinforcing the principles that will shape a peaceful future.

Перейти до вмісту