Університет Григорія Сковороди в Переяславі > Публікації > Новини > В УГСП вчетверте відбулась Всеукраїнська конференція «Педагогіка сучасності: виклики та перспективи цифрової доби»

Сучасні освітні виклики цифрової трансформації, особливості реалізації міждисциплінарного підходу у вирішенні проблем подолання освітніх втрат і надолуження освітніх розривів в умовах військового стану в Україні, роль педагогічних працівників, освітніх менеджерів, батьків обговорили   учасники Всеукраїнської науково-практичної конференції «Педагогіка сучасності: виклики та перспективи цифрової доби». Вона вчетверте відбулася в Університеті Григорія Сковороди в Переяславі на базі Центру інноваційного навчання і трансферу технологій у минулу п’ятницю, 17 січня 2025 року.

Зібрання стало традиційною платформою для зустрічі українських провідних експертів, освітніх лідерів і практиків для обговорення ключових питань розвитку освіти. Акцентом конференції у 2025 році стало залучення експертів з педагогіки, IT, соціології, психології, економіки до обговорення викликів цифровізації в освітній галузі та спільного пошуку шляхів  їх вирішення в сучасних умовах.

За повідомленням організаторів, разом з науково-теоретичним осмисленням сучасних  освітніх проблем й необхідністю розвитку педагогічних наук, реалізації наукових досліджень, особливу увагу учасників привернули презентації дієвих практичних кейсів використання цифрових технологій в освітньому середовищі для забезпечення стабільності освітнього процесу та якості освіти в Україні в умовах війни від представників  освітньо-громадського середовища.

Керівниця регіонального осередку ГО «Інноваційний університет» Ірина Доброскок, акцентувала увагу учасників на стратегіях розвитку інноваційного освітнього простору закладів освіти, сучасних можливостях оновлення університетської освіти і забезпечення якості підготовки кадрів.

Директорка з партнерств та комунікацій Асоціації EdTech Ukraine, засновниця сервісу School Navigator Ірина Єцкало, поділилася своїм досвідом про вплив стартап-культури на трансформацію освітнього середовища, а менеджерка освітніх проєктів,  здобувачка третього рівня вищої освіти Київського столичного університету ім. Бориса Грінченка Ярослава Мозгова представила напрацювання щодо подолання освітніх втрат.

Надалі учитель-методист вищої категорії української мови і літератури, зарубіжної літератури Ліцею №86 «Консул», м. Києва Ірина Забашта, тренер педагогів НУШ акцентувала увагу учасників на особливостях упровадження інноваційних стратегій для формування позитивно орієнтованого освітнього середовища при викладанні предметів мовно-літературної галузі.

Важливою і корисною стала практико-орієнтована презентація низки ресурсів інтелектуального збагачення, мінімізації наслідків освітніх розривів в умовах війни й розвитку стресостійкості    для педагогічних працівників, освітніх менеджерів і батьків представлена методисткою ГО «Смарт освіта» Катериною Молодик.

Про діджитальне збереження культурного надбання як сучасний підхід у розвитку освіти, акцентуючи увагу на важливості інтеграції технологій у навчальні програми говорила  докторка філософії, засновниця ГО «Цифровізація туризму та культури», в.о. начальника управління комерційно-інтеграційного розвитку проєктів в Комунальному підприємстві  «Головний інформаційно-обчислювальний центр» ВО КМР (КМДА) м. Київ, кураторка проєкту цифровізацїї напрямків туризм та культура в м. Київ Олена Чернега.  У виступі зроблений акцент на інтеграції цифровізації яка є ключовим фактором у побудові стійкої та сучасної системи освіти.

Ресурсному забезпеченню формування професійної компетентності у проєктній діяльності був присвячений виступ докторки педагогічних наук, професорки Запорізького університету Лариси Безкоровайної, яка представила актуальні можливості залучення здобувачів до проєктної діяльності, наголошуючи на важливості активної участі молоді у сучасних освітніх ініціативах. У майстерні педагога (EdHub) працювали над розробкою питань розвитку педагогічної етики та академічної доброчесності у цифрову епоху та формування соціально-емоційного інтелекту в умовах цифровізації.

Подія об’єднала представників різних галузей, закладів освіти України, які не лише здобули нові знання і досвід, а й стали частиною інноваційної освітянської спільноти Центру інноваційного навчання та трансферу технологій  Університету Григорія Сковороди в Переяславі.

Резюмуючи, зазначили, що розвиток нової генерації покоління цифрової доби актуалізує забезпечення науково-інноваційно-дослідницького   середовища закладів освіти, формування стартап – підприємницької культури, підтримки реалізації педагогічних, міждисциплінарних ініціатив у проєктній  діяльності на основі людино центрованих цінностей європейського громадянського суспільства.

Учасники відзначили, що щорічна січнева конференція  «Педагогіка сучасності: виклики та перспективи цифрової доби» в Університеті Григорія Сковороди в Переяславі є дієвою комунікаційною платформою і яскравим прикладом розбудови партнерської взаємодії  влади, громадських організацій, здобувачів освіти, освітян, новаторів, експертів галузі, сприяє розв’язанню нагальних освітніх проблем задля майбутнього  української освіти.

Лого університету Синє
ОПУБЛІКОВАНО

Пресслужба Університету Григорія Сковороди в Переяславі 

Використання будь-яких матеріалів, розміщених на порталі, дозволяється за умови посилання на uhsp.edu.ua. При копіюванні матеріалів порталу для інтернет-видань обов’язковим є пряме та відкрите для пошукових систем гіперпосилання в першому абзаці на цитовану статтю або новину.

Перейти до вмісту