Сковородинівці долучилися до циклу тренінгів «Імплементація сучасних онлайн-рішень в освітній процес як фактор цифрового зростання спільноти ЗВО». Які враження?

Університет Григорія Сковороди в Переяславі > Публікації > Новини > Сковородинівці долучилися до циклу тренінгів «Імплементація сучасних онлайн-рішень в освітній процес як фактор цифрового зростання спільноти ЗВО». Які враження?

 З 10 по 13 січня 2023 року у он-лайн форматі на платформі «Zoom» відбувся цикл тренінгів «Імплементація сучасних онлайн-рішень в освітній процес як фактор цифрового зростання спільноти ЗВО». Понад двогодинні зібрання щоденно відвідували близько 150 учасників.

За повідомленням організаторів серед іншого говорили про онлайн-сервіси спільної взаємодії від  Google; онлайн-сервіс управління проєктами Trello; онлайн-інструмент для створення графічного дизайну Canva; онлайн-платформу для опитувань Mentimeter й ігрову навчальну платформу Kahoot!.

«Хочу зазначити, що я долучався до багатьох міжнародних проєктів і саме ці онлайн інструменти там дуже часто використовувались,  а відтак, якщо ми ставимо за мету собі написати якийсь міжнародний проєкт і потім його реалізовувати (при умові що ми виграємо), то дуже часто застосовуються інструменти про які ми обговорюємо. Я щиро вдячний і щиро вітаю всіх учасників зібрання. Бажаю плідної роботи!» – таким було вступне слово ректора університету Віталія Коцура.

З-поміж учасників варто відзначити старанність та наполегливість таких учасників як кандидат економічних наук, доцент, гарант освітньої програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» Тетяна Кузнєцова; старший викладач кафедри теорії та методики технологічної освіти та комп’ютерної графіки Юлія Великдан; кандидат сільськогосподарських наук, доцент кафедри теорії та методики професійної підготовки Ірина Каменська; кандидат психологічних наук, доцент кафедри теорії та методики професійної підготовки Діана Чижма; декан факультету фінансово-економічної та професійної освіти, кандидат економічних наук, доцент кафедри економіки Світлана Кучеренко; доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри української лінгвістики і методики навчання, доцент кафедри професійної освіти (за сумісництвом) Олена Кулик та заступник завідувача кафедри професійної освіти з наукової роботи, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри професійної освіти Любов Басюк. Дехто з них поділився з пресслужбою університету своїми схвальними словами вдячності та враженнями про користь та ефективність такого циклу тренінгів.

«Даний тренінг мені дуже сподобався! Надзвичайно хороше враження від доступно поданої інформації: цікавої та корисної на фоні цифрового зростання суспільства. Сподобалося якість проведення: збалансованість теоретичних і практичних занять, відкритість тренера, «легкість» у засвоєнні матеріалу. Для мене відкритість було знайомство з  онлайн-інструментом для створення графічного дизайну Canva, рада що мала змогу попрацювати з онлайн-редактором під час практичного заняття, тепер неодмінно буду використовувати в освітньому процесі. Можливість обговорювати колективно окремі етапи роботи – показав командну роботу НПП, що сприяло доброзичливій та невимушеній атмосфері, легкості  у розмовах і ненав’язливості», – ділиться своїми враженнями Юлія Великдан, старший викладач кафедри теорії та методики технологічної освіти та комп’ютерної графіки.

«Мала велику честь і надзвичайне задоволення прийняти участь. По-перше, відбулося все заплановане, а всі учасники ознайомилися з інноваційними практиками проєктування освітнього середовища у різних його аспектах за допомогою новітніх онлайн-сервісів і сформували практичні компетентності при цьому. У багатьох колег відбулося переосмислення поняття спільної взаємодії в онлайн-форматі, бо вся практична частина складалася з командної роботи, коли всі присутні розподілялися по секціях/кімнатах і мали змогу не тільки виконувати певні завдання тренінгу (тренуватися), а й розуміти в чому можна допомогти колегам, щоб в усіх відбулося знання нових інтерактивних сервісів, напрацювалися прогресивні компетентності і був загальний синергетичний ефект.

По-друге, було опрацьовано важливі сучасні цифрові інструменти, а саме вивчені Google-сервіси для освіти, інтерактивні можливості дошки Trello, складання та проведення інтерактивної вікторини Kahoot, ознайомилися та попрактикувалися в користуванні конструктором презентацій Mentimeter й  онлайн-сервісом графічного дизайну Canva тощо. Кожний день була окрема тема та більше 3-х годин практики загалом (разом і самостійно) за кожною.

Пан Тарас виявився дуже досвідченим ментором і тренером – все було організовано цікаво, доступно, логічно та комфортно. Всі 4-ри дні панувала дружня доброзичлива атмосфера і бажання дізнаватися нового й побільше практикуватися не зникало.

Величезна вдячність всім організатором такого чудового заходу. Усі отримані вміння та навички професійно необхідні кожному сьогоднішньому педагогові, бо без володіння сучасними цифровими інструментами наша освіта приречена», – розповідає Тетяна Кузнєцова, кандидат економічних наук, доцент, гарант освітньої програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності».

Є про що сказати й викладачу відділення харчових технологій і торгівлі Рівненського фахового коледжу економіки та бізнесу, випускнику аспірантури Університету Григорія Сковороди в Переяславі Тарасу Мельник, який проводив ці курси:

«У ході циклу тренінгів «Імплементація сучасних онлайн-рішень в освітній процес як фактор цифрового зростання спільноти ЗВО» учасники продемонстрували високий рівень вмотивованості до навчання, відкритості до пізнання нового, здатність до роботи у гнучких форматах та сформували позитивне враження про наявний у ЗВО рівень цифрових навичок. Завдяки активності та стійкому інтересу всіх, хто долучився, процес висвітлення матеріалу та його практичне дослідження вдалося організувати на належному рівні, створивши атмосферу плідної співпраці та порозуміння. Учасники не лише виконували завдання з інструкційних карток, а й додатково розширювали власний світогляд, ставлячи в ході роботи запитання та, порівнюючи онлайн-сервіси між собою, ділились власним користувацьким досвідом. Як наслідок викладачі та працівники структурних підрозділів здобули чимало нових знань та вмінь, а також удосконалили наявні навички з імплементації цифрових рішень у функціонування спільноти ЗВО задля забезпечення сталого розвитку університету».

ОПУБЛІКОВАНО

Пресслужба Університету Григорія Сковороди в Переяславі 

Використання будь-яких матеріалів, розміщених на порталі, дозволяється за умови посилання на uhsp.edu.ua. При копіюванні матеріалів порталу для інтернет-видань обов’язковим є пряме та відкрите для пошукових систем гіперпосилання в першому абзаці на цитовану статтю або новину.

Перейти до вмісту