Однією з головних перешкод, які потрібно подолати при пошуку роботи – не боятися, що ви не достатньо кваліфіковані. Ми ніколи не будемо готові на всі 100%, але при цьому ми маємо впевнено бажати вдосконалюватися. Тому не бійтеся подавати заявку на вакансію, якщо ви відповідаєте хоча б основним критеріям. Крім того, обов’язково розвивайте свої soft skills. Приділяйте особливу увагу таким навичкам, як комунікабельність, вміння працювати в команді, а також лідерство.
У свою чергу, відділ працевлаштування і профорієнтаційної діяльності, як завше, з великим задоволенням ще більше полегшить непростий процес пошуку роботи студентам і випускникам Університету Григорія Сковороди в Переяславі.
Факультет гуманітарно-природничої освіти і соціальних технологій
IT Project Manager
Роботодавець: Finance in Motion
Вимоги: релевантний досвід на посаді проєктного менеджера від 3 років; досвід роботи бізнес-аналітиком буде перевагою; обізнаність з agile frameworks and methodologies з відповідним досвідом у SCRUM; розуміння вимог до програмного забезпечення та автоматизації у фінансовому секторі; досвід роботи у фінансовому секторі буде перевагою; досвід проведення аналізу витрат/вигод (cost/benefit analysis) та управління ризиками; відмінні навички з технічного письма; вільне володіння англійською мовою; володіння німецькою мовою буде перевагою.
Обов’язки: участь у розробці та реалізації ІТ-стратегії компанії; взаємодія з бізнес-аналітиками та бізнес-підрозділами для визначення їхніх потреб й можливостей для подальшої автоматизації та оптимізації процесів; забезпечення стратегічного управління програмними рішеннями; допомога у моделюванні даних; відстеження найкращих гравців у сфері програмних рішень для фондів та фінансових установ; взаємодія з бізнес-відділами та ІТ-командою для розробки планів ІТ-проєктів та їхньої реалізації; співпраця з ІТ-командою щодо питань з планування та розподілу ресурсів; планування та управління впровадженням як внутрішньо розроблених, так і зовнішніх програмних рішень.
Умови: офіс у Франкфурт-на-Майні, Німеччина; допомога з релокацією у Німеччину.
Контактна інформація: CV та мотиваційний лист англійською мовою надсилайте на apply@thelobbyx.com з темою «IT Project Manager до Finance in Motion». Сайт: https://www.finance-in-motion.com/ .
Менеджер/ка з комунікацій
Роботодавець: Проєкт «Нова економіка Івано-Франківська (NEF)»
Вимоги: наявність релевантного досвіду роботи; обізнаність з медіаринком Івано-Франківська та України; досвід роботи з грантовими проєктами та розуміння комунікаційних вимог донорів; зацікавленість у тематиках розвитку малого бізнесу, підприємництва, інновацій; бажання і готовність брати лідерство за якість та вчасність комунікаційного напрямку комплексного проєкту; навички працювати незалежно і приймати самостійні рішення в межах своїх повноважень і одночасно бути сильним командним гравцем; володіння англійською мовою не нижче рівня Advanced.
Обов’язки: розробка та втілення дієвої комунікаційної стратегії проєкту разом з представниками проєктного консорціуму; координація роботи контент-менеджера; координація роботи з комунікаційними менеджерами партнерів проєктного консорціуму; створення контенту для соціальних мереж та сайту; написання супровідних авторських текстів, лонгрідів для локальних та національних медіа; підготовка інформаційних матеріалів та медіапродуктів проєкту організації: повідомлень, презентацій, буклетів, інфографіки тощо; виконання функцій прессекретаря/ки та речника/ці; підготовка пресанонсів, пресрелізів, новин та розсилок про діяльність проєкту; вичитка та редактура матеріалів для медіа: текстів, інтерв‘ю, коментарів команди; допомога з організацією PR-заходів, пресконференцій, подій, прийому делегацій; робота з національними та локальними медіа, формування медіа пулу; участь у просвітницьких заходах, презентаціях проєкту: форуми, обмін досвідом тощо.
Умови: робота у м. Івано-Франківськ, інноваційний центр Promprylad.Renovation.
Додатково: проєкт «Нова економіка Івано-Франківська (NEF) спрямований на підтримку нових кластерів інноваційної економічної діяльності в Івано-Франківську і має на меті підтримати економічну трансформацію Івано-Франківська до економічної діяльності з вищою доданою вартістю та рівня інновацій. В контексті викликів війни діяльність проєкту спрямована на створення та діяльність Центру підтримку бізнесу «SaveBusinessNow». Save Business Now – платформа, створена для підтримки бізнесу та дослідницько-наукової спільноти, які в умовах війни вимушені перемістити свою діяльність в Івано-Франківську область, та місцевих бізнесів та організацій, які прагнуть адаптуватись до нових умов.
Контактна інформація: CV, мотиваційний лист та інформацію про очікування щодо оплати праці та дати можливого початку роботи надсилайте на apply@thelobbyx.com з темою «Менеджер з комунікацій до Нова економіка Івано-Франківська».
Діловод/ка
Роботодавець: Медичні закупівлі України
Вимоги: вища освіта; освіта з відзнакою чи соціальною активністю, а також додаткова профільна освіта буде перевагою; профільний досвід роботи в організаціях зі значним документообігом від 1 року; вміння працювати з документами (оформлення, ведення реєстрів, архівування тощо); обізнаність з основними положеннями Єдиної державної системи діловодства; обізнаність зі законом України «Про звернення громадян» та «Про доступ до публічної інформації»; обізнаність з системами електронного документообігу (організація працює в Док Проф); вільне володіння українською мовою; володіння англійською мовою буде перевагою.
Обов’язки: реєстрація вхідної та вихідної документації (паперові та електронні листи, документи через систему електронного документообігу Докпроф); сканування, копіювання, зберігання та систематизація документів; організація поштових та кур’єрських відправлень та отримань.
Умови: робота у м. Київ (на період воєнного часу можлива дистанційна робота, однак лише на території України); офіс у районі Майдану Незалежності; можливість професійного розвитку через участь в різноманітних проєктах; можливість кар’єрного розвитку (кадрова політика передбачає можливість ротації в інші підрозділи, організація надає перевагу росту менеджерів зсередини); система внутрішнього та зовнішнього навчання для обміну досвідом та професійного зростання; соціальний пакет.
Контактна інформація: м. Київ, вул. Хрещатик 22. CV та мотиваційний лист надсилайте на apply@thelobbyx.com з темою листа «Діловод до МЗУ».
Financial manager
Роботодавець: Онлайн академія IT-професій Mate Academy
Вимоги: бажання разом з нами змінювати онлайн ІТ освіту в Україні.
Обов’язки: слідувати за cash flow активностями і виконувати повсякденні фінансові операції; забезпечувати cash-management функцію (вести юридичні особи, відкривати рахунки, compliance); слідкувати за вхідними платежами від студентів; допомагати працівникам вести ФОПи (податки, звіти); аналізувати P&L компанії та давати рекомендації по доходній/прибутковій оптимізації; постійно покращувати бухгалтерські/адмін/фінансові процеси.
Умови: компанія пропонує місію допомагати людям ставати програмістами; 0 бюрократії; можливість покращувати англійську; ланчі за рахунок компанії; оплачувані відпустки / лікарняні; класний офіс в центрі Києва.
Контактна інформація: для відгуку на вакансію надішли CV та короткий мотиваційний лист на пошту: m.lysak@mate.academy . Сайт: https://mate.academy/.
Офіс-менеджер
Роботодавець: Forum Group
Вимоги: вища освіта; досвід на аналогічній позиції від 1−2 років; навички користування оргтехнікою, MS Office (Excel – створення, редагування таблиць); українська, російська мови – відмінне володіння; оперативність у виконанні завдань.
Обов’язки: обробка вхідної / вихідної документації робота з документообігом, в т. ч. електронним; підготовка листів, ділове листування, ведення бази; організація прийому відвідувачів, зустрічей, протоколювання нарад; забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення канцтоварів співробітникам офісу), взаємодія з кур’єрами, водіями; ведення обліку паркувальних талонів; виконання доручень керівника.
Умови: високий рівень заробітної плати; дотримання всіх соц. гарантій по КЗпП; щорічна оплачувана відпустка – 24 дня; оплачуваний лікарняний згідно із законодавством та страхового стажу; 1 додатковий вихідний в свій День народження; річний абонемент у фітнес-центр після випробувального терміну.
Додатково: Ми Forum Group – одна з найбільших мереж бізнес-центрів в Україні. Впевнено говоримо, що ми лідери ринку оренди комерційної нерухомості, а наші клієнти – це близько 400 українських та іноземних компаній. Ми амбітні, любимо сервіс, високі стандарти та постійно розвиваємося у цьому напрямку.
Контактна інформація: м. Київ, проспект Степана Бандери, 9. Познайомитися з нами, дізнатися про нашу команду та партнерів можна у Facebook: https://www.facebook.com/forumgroupukraine/ .
Факультет історичної і соціально-психологічної освіти
Спеціаліст/ка з моніторингу та оцінки
Роботодавець: БФ «СОС Дитячі Містечка Україна»
Вимоги: вища освіта в галузі проєктних досліджень, соціальної роботи, психології, соціології або суміжних дисциплін, у поєднанні з передовими навичками та знаннями у галузі методології досліджень; досвід роботи з матрицями результатів та моніторингом ефективності у сфері оцінки розвитку/гуманітарної діяльності від 3 років; досвід спілкування з різними категоріями населення, толерантність, вміння грамотно вести ділову комунікацію; знання та досвід роботи з програмами розвитку дитини та сім’ї, та/або захист дитини у надзвичайних ситуаціях, та/або робота з дітьми постраждалими від конфлікту, та/або проведення оцінки вразливості таких дітей; відмінні навички дослідження, порівняння, моніторингу та оцінки; досвід роботи/взаємодії з «СОС Дитячі Містечка» та/або знання специфіки послуг, що надаються СОС; володіння англійською мовою буде перевагою; політкоректність, шанування культурних особливостей, дотримання нейтралітету та неупередженість.
Обов’язки: реалізація заходів з моніторингу та оцінки: розробка детального робочого плану, методологій, основних аспектів візиту та звітів, які надаватимуться; підготовка звіту з аналізом кожного моніторингового візиту, який має бути сфокусований на досягнення встановлених цілей; оцінка актуальності, ефективності, результативності та якості надаваних послуг в рамках проєкту; моніторинг ключових факторів, включаючи безпеку дитини, запобігання вигоранню персоналу, сумлінність та дотримання встановлених вимог; здійснення моніторингових візитів (Львівська, Івано-Франківська, Закарпатська області, також можливі й інші регіони); надання дієвих, конкретних, практичних та стратегічних рекомендацій щодо того, як «СОС Дитячі Містечка Україна» та їхні партнери можуть посилити подальшу роботу в регіоні.
Умови: проживання на заході України (бажано у Львівській, Івано-Франківській або Закарпатській областях); повна зайнятість; можливість працювати дистанційно.
Контактна інформація: CV та мотиваційний лист надсилайте на apply@thelobbyx.com з темою листа «Спеціаліст з моніторингу та оцінки до СОС Дитячі Містечка». Сайт: https://sos-ukraine.org/ .
Соціальний/на працівник/ця
Роботодавець: Alight (Польща)
Вимоги: вміння самостійно розв’язувати проблеми з додатками (Viber, WhatsApp, Airbnb, Google Docs); досвід у сфері соціальної роботи, викладання, психології чи у пов’язаній сфері буде перевагою; емпатичний підхід, комунікативність, неконфліктність; готовність до роботи в місцях великих скупчень людей, у тому числі на кордоні та інших транспортних хабах; адаптивність і вміння самоорганізовуватися; вільне володіння українською мовою; володіння англійською мовою не нижче рівня Upper-Intermediate; знання польської мови буде перевагою.
Обов’язки: забезпечення швидкого аналізу запитів щодо житла (к-сть кімнат, тип житла, тривалість перебування, врахування особливих потреб); бронювання житла на платформі Airbnb (в межах програми допомоги України); проведення опитування методом Kuja Kuja та використовуючи онлайн-інструменти; виконання іншої роботи, в залежності від ситуації.
Умови: робота у Польщі (Перемишль, Люблін, Вроцлав, Варшава, Краків, Ґданськ, Познань); тривалість зайнятості: перший контракт на 3 місяці.
Контактна інформація: CV англійською мовою надсилайте на apply@thelobbyx.com з темою листа «Соціальний працівник до Alight». Сайт: https://ukr.alightguides.org/.
Викладач історії України
Роботодавець: Brames, школа підготовки до ЗНО
Вимоги: вища освіта або студент Магістратури; досвід репетиторства ЗНО від 1 року; високий власний бал ЗНО.
Обов’язки: проведення навчальних занять в групі по 8−10 учнів, одна група займається 2 рази на тиждень по 2 години; заповнення щотижневої звітності про успішність учнів та аналіз їх помилок.
Умови: пропонуємо високу погодинну оплату праці за результатами співбесіди, підтримку методистів з навчальних питань, офіційне працевлаштування, додаткові бонуси та заохочення за результатами власної роботи та успішності учнів.
Додатково: Ми навчаємо учнів думати, а не відтворювати знання. Відправляйте свої короткі та лаконічні резюме.
Контактна інформація: Telegram +38 (097) 727-07-27, Viber +38 (073) 027-07-27. Відгукнутися на вакансію можна тут: https://www.work.ua/jobseeker/my/resumes/send/?id=4440816 Сайт: https://brames.com.ua/zno/.
Вчитель історії
Роботодавець: Ай-Скул, інноваційний ліцей, приватний заклад
Вимоги: вища освіта; вільне володіння українською мовою; досвід роботи в школах, ліцеях; високий рівень знання своєї спеціальності; досвід роботи з дітьми різних вікових категорій; вміння проводити заняття з урахуванням індивідуалізації та інтеграції освітнього процесу.
Обов’язки: проведення уроків історії; залучення та підготовка учнів до конкурсів, змагань, олімпіад з історії; участь в шкільних проєктах; робота з електронним щоденником та журналом; ведення ділової документації; організація позакласної роботи з предмету; співпраця з іншими учасниками колективу, обмін досвідом; участь в методичних заходах закладу; розуміння та підтримка цінностей закладу.
Умови: повна зайнятість; офіційне працевлаштування; заробітна плата обговорюється на співбесіді.
Контактна інформація: м. Київ, вулиця Генерала Жмаченка, 14. Тел. 063-261-66-82. Сайт: https://i-school.kiev.ua/.
Психолог, соціальний педагог
Роботодавець: Немішаївський ЗЗСО І-ІІІ ступенів
Вимоги: вакцинація; вища освіта; вміння порозумітись з найскладнішою дитиною; готовність ділитись ідеями, ресурсами та власним досвідом; вміння працювати в команді, проявляти повагу та довіру.
Обов’язки: проведення співбесід при прийомі дітей до школи; психологічна, корекційна, виховна робота з дітьми; налагодження стосунків в колективі дітей; проведення діагностики дітей; консультування вчителів щодо врахування особливостей та талантів дітей у навч. процесі; індивідуальні консультації за потреби; групові заняття з дітьми; тренінги для команди; ведення необхідної документації; спілкування з батьками дітей.
Умови: офіційне працевлаштування.
Контактна інформація: смт. Немішаєве, вул. Заводська, 45. Тел. +38 (068) 468-69-29. Сайт: https://nemish-school.com.ua/.
Факультет педагогічної освіти, менеджменту і мистецтва
Project Manager
Роботодавець: Студія онлайн-освіти EdEra
Вимоги: досвід управління проєктами від 2 років; володіння англійською на рівні Intermediate і вище; вміти комплексно розв’язувати проблеми та ефективно взаємодіяти з людьми; самостійно ухвалювати рішення та брати за них відповідальність.
Обов’язки: комунікувати з партнерами, експертами та стейкголдерами; розуміти їхні бажання та ставити чіткі завдання команді; координація роботи команди на всіх етапах розробки: організація зйомок, постановка технічних завдання; слідкувати, щоб усе було зроблено якісно та вчасно.
Умови: графік гнучкий: з 9–11 до 18–20; можна працювати як в офісі, так і віддалено; головне – щоб усе було виконано вчасно; ви отримаєте досвід розробки EdTech-проєктів у різних сферах; широке коло знайомств у бізнесі, держсекторі та громадському секторі; заряджена команда з понад 40 людей; доступ до внутрішніх навчальних матеріалів з онлайн-освіти, побудови команди, дизайну, моушндизайну та копірайтингу; заробітна плата за результатом співбесіди та перегляд кожні 6 місяців.
Контактна інформація: надсилайте CV та невеличкий супровідний лист на тему «Чому я хочу бути проєктним менеджером/-кою EdEra» на пошту talents@ed-era.com. У темі листа вкажіть «Хочу бути PM в EdEra». Сайт: https://www.ed-era.com/.
Координатор/ка проєкту
Роботодавець: БФ «СОС Дитячі Містечка Україна»
Вимоги: вища освіта за напрямком менеджмент або з дотичних галузей; досвід управління проєктами (досвід роботи у благодійних організаціях або міжнародних грантових проєктах буде перевагою); знання і досвід у сфері розвитку соціальних послуг; володіння навичками з проєктного менеджменту, планування, бюджетування, моніторингу та оцінки, програмної та фінансової звітності; володіння англійською мовою не нижче рівня Upper-intermediate; уміння обробляти великі обсяги різноманітної інформації, проводити її аналіз та формувати звіти; знання основних принципів в організації процесів та управління персоналом; готовність до відряджень.
Обов’язки: забезпечення комплексного планування та моніторингу реалізації проєкту на національному рівні, відповідно до цілей та задач проєкту, на всіх етапах; активна особиста участь у проєкті: виконання запланованих робіт відповідно до кошторису та плану проєкту, перевірка фінансових документів, участь у підготовці тендерної документації та договорів; налагодження та підтримка співпраці з ключовими особами проєкту, представниками організацій і громад; забезпечення ефективної комунікації всіх учасників задля виконання цілей проєкту; участь у зустрічах та подіях, що необхідні для реалізації проєкту; пошук приміщень в м. Чернівці для реалізації послуг проєкту (офіс, простір для мам та дітей); участь у формуванні команди та її координація у повсякденній діяльності; організація роботи соціальних педагогів, психологів та інших виконавців; складання звітності щодо проміжних результатів реалізації проєкту та пропозицій по вдосконаленню процесів.
Умови: робота у м. Чернівці, повна зайнятість, проєктна зайнятість тривалістю 8 місяців.
Контактна інформація: м. Київ, вул. Бориспільська, 6. CV та мотиваційний лист надсилайте на apply@thelobbyx.com з темою листа «Координатор проєкту до СОС Дитячі Містечка». Сайт: https://sos-ukraine.org/.
Вчитель початкових класів
Роботодавець: Босоніж по траві, садок та початкова школа, ПЗДО
Вимоги: мати педагогічну освіту за спеціальністю початкової освіти; володіти сучасними методами навчання, мати бажання навчати через гру та творчий процес (інтегроване навчання, STREAM освіта, проєктний підхід, ТРВЗ, кейси); вміти зацікавити та заохотити дітей; мати проактивну життєву позицію, прагнути до саморозвитку; вільно володіти грамотною українською мовою; любити природу; мати бажання втілювати свої ідеї в життя.
Обов’язки: організовувати навчально-виховний процес за програмою НУШ (додатково створення проєктів, робота за кейс-уроками); розробляти цікаві та насичені заняття; навчати, розвивати та виховувати особистостей; спілкуватися з батьками дітей та надавати їм зворотній зв’язок; брати участь в організації екскурсій, вистав, тематичних днів.
Умови: графік роботи з 8:30 до 16:00, офіційне працевлаштування, невеликі класи (до 8 дітей), корпоративне та зовнішнє навчання (тренінги, семінари, курси), підтримка методиста, цікаві корпоративи та свята, своєчасна та повна виплата заробітної плати, знижка 50% на відвідування садка чи школи Вашою дитиною; зручне розташування; дружній, позитивний колектив; безкоштовні обіди.
Контактна інформація: с. Княжичі (з Києва – 15 хв. від м. Лісова, з Броварів – 5 хв.), вулиця Марії Лагунової, 41. Тел. +38 (066) 118-83-35. Сайт: https://bosonizhpotravi.com/.
Вчитель початкової школи
Роботодавець: ACE School, школа сучасної освіти
Вимоги: вища освіта; досвід взаємодії або викладання дітям; грамотна усна та письмова українська мова; креативність, бажання втілювати свої ідеї в життя; володіння інформаційними технологіями на рівні досвідченого користувача; знання іноземних мов буде перевагою; вміння складати навчальні програми (бажано).
Обов’язки: викладання для дітей 1 класу; підготовка занять і навчальних матеріалів; звітність в онлайн платформі; спілкування з батьками дітей та надання їм зворотного зв’язку; працювати можна почати вже зараз або з нового навчального року.
Умови: ми пропонуємо найкращих учнів; роботу в дружньому та згуртованому колективі; конкурентний рівень заробітної плати; академічну свободу викладання; можливість для реалізації власного навчального креативу; школа біля метро «Виставковий центр», «ВДНГ» (20 хвилин); все необхідне для роботи.
Контактна інформація: м. Київ, вулиця Академіка Вільямса, 72. Тел. +38 (067) 460-10-64. З нашою корпоративною культурою та новинами Ви можете ознайомитися в групі: https://www.facebook.com/AceSchoolTeremky/. Сайт: http://www.ace-school.com.ua/.
Факультет технологічної і математичної освіти
Асистент/ка відділу Моніторингу та Оцінки (МіО)
Роботодавець: Альянс громадського здоров’я
Вимоги: вища освіта за відповідним фахом (адміністрація, охорона здоров’я, соціальні науки, менеджмент тощо) буде перевагою; досвід роботи на відповідній посаді (у міжнародній організації буде перевагою) від 1 року; досвід роботи з документообігом; досвід підготовки платежів; досвід організації службових відряджень; відмінні навички усного та письмового спілкування англійською та українською мовами; досвід роботи з програмою 1С; навички ведення переговорів та комунікативні навички.
Обов’язки: підготовка технічного завдання, запитів, бланків відрядження; підготовка та обробка документів для консультантів проєктної групи, організація та контроль відповідних платежів; координація виконання роботи провайдерів, допомога під час проведення зустрічей; організація вхідних та вихідних документів з МіО; організація відряджень для членів групи з МіО; координація редагування/друку публікацій групи з МіО; листування англійською та українською мовами (офіційні листи, електронні листи); збір та аналіз інформації, необхідної для роботи групи МіО.
Умови: працівники Альянсу мають дотримуватися найвищих стандартів етики, компетентності та професіоналізму: Кодексу етики, Політики щодо конфлікту інтересів, Політики щодо попередження і розкриття порушень та захисту відповідної активності працівників, Політики щодо запобігання шахрайству.
Контактна інформація: м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 24. CV та супровідний лист українською та англійською мовами надсилайте на apply@thelobbyx.com з темою листа «Асистент відділу МіО до АГЗ». Сайт: https://aph.org.ua/uk/golovna/.
Вчитель математики
Роботодавець: Main School
Вимоги: вища педагогічна освіта, досвід аналогічної роботи.
Обов’язки: викладання математики (1−4 клас) або (5−10)
Умови: гідна оплата праці; доброзичливий, креативний колектив; школа 4 хвилини від м. Голосіївська; 5-денний робочий тиждень.
Контактна інформація: м. Київ, вулиця Голосіївська, 17. Тел. +38 (050) 356-16-66 (Лілія). Сайт: https://mainschool.ua/.
Вчитель математики
Роботодавець: ThinkGlobal Lviv, приватна школа
Вимоги: вища освіта (педагогічна); обов’язковий досвід роботи з дітьми та викладання від 2х років; креативність, бажання втілювати свої ідеї в життя; уміння спілкуватися з дітьми у креативному форматі з демократичним та індивідуальним підходом; прагнення до самовдосконалення та навчання.
Обов’язки: викладання для дітей віком 13−15 років; підготовка занять і навчальних матеріалів; заповнення навчальної платформи; звітність; надання зворотного зв’язку батькам.
Умови: ми пропонуємо академічну свободу викладання та можливість реалізації креативних ідей у системі навчання нового формату; демократичну корпоративну культуру та командну роботу; гідний рівень оплати; повний соцпакет; допомогу в підготовці до занять і навчання найсучаснішим методикам педагогіки; систематичні навчальні івенти, курси для підвищення кваліфікації; можливості росту фінансової винагороди за рахунок підвищення кваліфікаційної категорії, участі у мотиваційних заходах та фахових проектах.
Додатково: вітаються реалізовані проекти поза темою освіти; додаткова освіта (курси, семінари з підвищення кваліфікації, участь у конференціях, воркшопах); уміння складати навчальні програми та їх реалізація.
Контактна інформація: м. Львів, вулиця Зелена, 115А. Тел. +38 (067) 342-35-33. Сайт: https://thinkgloballviv.xyz/.
Вчитель математики
Роботодавець: Школа Дружня До Дитини
Вимоги: ми раді співпраці, якщо ти маєш вищу педагогічну освіту; професіонал своєї справи; щиро любиш дітей і продуктивно проводити з ними час; комунікабельний та цілеспрямований; з відповідальністю підходиш до організації свого робочого процесу; мрієш зробити освітній процес наповнений інноваціями для розвитку дитини; грамотно спілкуєшся українською мовою; готовий вчитись та навчати.
Обов’язки: ефективне та продуктивне навчання дітей (в класі до 16 учнів); вивчати на аналізувати нахили та інтереси дітей, щоб розкрити потенціал кожного; створення позитивної атмосфери в класі; організація та проведення індивідуальних та проектних робіт; ведення шкільної онлайн-документації.
Умови: пропонуємо тобі комфортне, сучасне місце праці, забезпечення всіма необхідними матеріалами для роботи; ми дружній колектив, який завжди готовий допомогти; ти матимеш можливість професійно зростати та розвиватись; запашна кава зранку для бадьорого початку; у нас найкрутіші творчі корпоративні заходи.
Контактна інформація: м. Львів, вулиця Олександра Довженка, 12. Тел. +38 (095) 039-79-23 (Лілія). Сайт: http://www.school3d.com.ua/.
Викладач математики (онлайн)
Роботодавець: JustSchool
Вимоги: досвід роботи не обов’язковий, але буде перевагою; знання математики на високому рівні, здатність викладати з 1 по 4 клас, або з 1 по 9 клас; вища педагогічна освіта; бажання працювати і швидко навчатись; можливість працювати не менше 9 годин на тиждень; наявність стабільного інтернету, ноутбуку чи комп’ютера, навушників з мікрофоном.
Обов’язки: робота із учнями на інтерактивній платформі за повністю підготовленими уроками і програмою, заповнення коротких коментарів після кожного уроку.
Умови: стабільне навантаження у другій половині дня з першого дня роботи; ручний робочий графік (часткова зайнятість чи повна); години для роботи: понеділок – п’ятниця з 10:00 по 20:00, субота – неділя з 10:00 по 20:00; своєчасна виплата зарплати.
Додатково: тебе чекають бонуси у вигляді навчання за рахунок компанії і доступу до усіх матеріалів.
Контактна інформація: м. Київ. Тел. +38 (067) 691-64-97. Сайт: https://justschool.me/ua/.
Факультет української та іноземної філології
Викладач англійської мови (онлайн)
Роботодавець: Grade Education Center
Вимоги: Наші основні вимоги до викладачів: вища освіта – філологія, переклад; вільне володіння англійською мовою; досвід викладання – від 2 років. Великою перевагою буде наявність: хоча б одного з перерахованих міжнародних сертифікатів (TOEFL, IELTS, CAE, CPE, CELTA, Delta, TESOL, TEFL); досвіду підготовки до здачі міжнародних іспитів (TOEFL, IELTS, Cambridge English).
Обов’язки: робота у групах із дорослими та підлітками на території школи, а також проведення онлайн-занять на сучасних платформах для дистанційного навчання Zoom та Google Meet.
Умови: Ми будемо раді запропонувати вам роботу: з конкурентною зарплатою; у найбільшому центрі міжнародних іспитів з англійської мови та єдиному Authorised Platinum Centre Cambridge English в Україні – у денний та вечірній час; в історичному центрі Києва – на вул. Ярославів Вал, у 5 хвилинах від Золотих Воріт; у дружній команді професіоналів; в атмосфері continuing professional development.
Додатково: Запрошуємо на роботу кваліфікованих викладачів англійської мови та спеціалістів з підготовки до міжнародних іспитів: TOEFL, IELTS, Cambridge English Language Assessment (KET, PET, FCE, CAE etc.)
Контактна інформація: м. Київ, вул. Ярославів Вал, 13/2-Б. Тел. +38 (044) 580-11-00, Марина. Надіслати резюме можна тут: https://www.work.ua/jobseeker/my/resumes/send/?id=509350. Сайт: https://grade.ua/.
Педагог з англійської мови
Роботодавець: Еко-студія дитячого розвитку «БОНОБО»
Вимоги: вища освіта (педагогічна, психологічна, філологічна); педагог з чистою вимовою; вміння та бажання працювати з дітьми, творчий підхід до навчання; знання дитячої психології та володіння методиками раннього розвитку; високі комунікативні навички, доброзичливість, любов до дітей.
Обов’язки: проведення занять з дітьми від 1.10 до 6 років, спілкування з дітьми; створення комфортної атмосфери та психологічного клімату в групі; творчий підхід до роботи.
Умови: сучасна дитяча еко-студія європейського рівня; можливість кар’єрного та професійного росту; офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка; вік діток від 2 до 6 років; безкоштовні обіди, чай/кава; методичний супровід; вартість уроку 150−200 грн.
Додатково: Якщо ви відповідальні, доброзичливі, повні енергії та неймовірних ідей, якщо Ви й дня не можете прожити без дитячої посмішки, ми шукаємо саме ВАС! У нас малюк – на першому місці!
Контактна інформація: м. Київ, вул. Юрія Поправки, 4/39А. Тел. +38 (066) 480-33-34, Катерина. Сайт: https://bonobo.kiev.ua/.
Контент менеджер
Роботодавець: Українська освітня платформа
Вимоги: досвід роботи в ролі SMM&Content Manager від 2 років (перевагою будуть волонтерські/громадські проєкти); досвід написання та втілення в реальність контент-плану для різних платформ (Facebook, Instagram, TikTok); досвід використання в роботі фото/відеоредакторів (наприклад Photoshop/Illustrator); вміння знімати короткі відео та монтувати їх (наприклад в In shot); грамотна розмовна та письмова українська мова; вміння аналізувати результативність соцмереж; володіння англійською мовою не нижче рівня Upper-Intermediate буде перевагою.
Обов’язки: створення текстового контенту українською (англійською) мовами (Facebook, Instagram, TikTok); створення історій: інтерв’ювання та опрацювання у форматі лонгріду на сайті та матеріалу в соціальних мережах; створення візуального контенту (зображення, анімація, кепшн відео); робота з бренд-буком організації; співпраця з дизайнером (постановка ТЗ, оплата, контроль виконання завдань).
Умови: робота у м. Львів; графік роботи з 10:00 до 17:00; професійне менторство; можливості для професійного розвитку: корпоративне навчання, відвідини конференцій та стабільний кар’єрний ріст; оплата витрат пов’язаних з виконанням посадових обов’язків (таксі, зв’язок, квитки тощо); медичний огляд 1 раз в рік; створення живих громад через волонтерські, освітні та соціальні проєкти.
Контактна інформація: м. Львів, вул. Кольберга, 3а (вхід з тераси). CV надсилайте на apply@thelobbyx.com з темою листа «Контент-менеджер до УОП».
Викладач німецької мови (online)
Роботодавець: Business English Academy
Вимоги: вища педагогічна/філологічна освіта; досвід роботи від 2 років (досвід роботи з групами онлайн вітається); відмінне знання методики викладання; володіння методиками викладання онлайн (Zoom (breakout room, white board),quizlet, Wordwall, kahoot); наявність одного/кількох сертифікатів (CELTA, DELTA, TEFL/TESOL, TKT, TOEFL/IELTS) буде безперечним плюсом;
Обов’язки: викладання у групах 2−8 осіб та індивідуально (бізнес англійська та німецька) онлайн.
Умови: гнучкий графік роботи, неповна зайнятість, робота з найкращими компаніями України та країн ЄС.
Контактна інформація: Тел. +38 (066) 886-68-42. Ел. Адреса: business.eng.academy@gmail.com. Сайт: https://ua.be-english.com.ua/.
Головний редактор (є можливість працювати віддалено)
Роботодавець: «Детектор медіа»
Вимоги: мати досвід роботи у медіа, в ідеалі – пов’язаний з медійною тематикою; добре знати українську мову і бути грамотним, знати англійську на рівні не нижче intermediate; вміти редагувати тексти і знати, яким має бути якісний матеріал; знати, розуміти і поважати стандарти журналістської професії; бути комунікабельним, стресостійким і неконфліктним.
Обов’язки: оперативне управління командою ньюзрума; контроль якості контенту, який створюють журналісти; робота з позаштатними і штатними авторами; редагування текстів; у деяких випадках – написання текстів та їхня власноручна публікація на сайті; участь у плануванні, координації та визначенні порядку денного групи видань «Детектор медіа» разом з шефредакторкою та топменеджерами громадської організації.
Умови: дистанційна або офісна в Києві (за бажанням) робота з гнучким графіком; гідна ринкова зарплатня; незалежна редакційна політика і можливість працювати за стандартами; простір для творчості і самовдосконалення; дружний і професійний колектив; можливість здобути унікальний досвід у громадській організації, яка розвивається.
Додатково: ви маєте бути готові, що: роботи буде багато; іноді вам доведеться працювати у вихідні та в «неробочий» час; потрібно буде глибше розібратись із медійною тематикою в різних її аспектах.
Контактна інформація: м. Київ, Микільсько-Ботанічна, 17/4. Надсилайте резюме на адресу zelin.tk@gmail.com із зазначенням бажаної заробітної плати. Сайт: https://detector.media/.
Факультет фізичної культури, спорту і здоров’я
Тренер з боксу
Роботодавець: Differ sport lifestyle center
Вимоги: радо візьмемо тебе у команду, якщо ти: маєш досвід проведення групових тренувань по боксу у групі від 8 до 16 людей; маєш досвід проведення персональних тренувань по боксу для людей різного рівня підготовки від аматорів до професійних спортсменів; прагнеш вчитися та вдосконалюватися; приходиш за 15 хв. до початку тренування.
Обов’язки: проведення групових та персональних тренувань по боксу; підтримка чистоти в залі; дотримування корпоративної етики комунікації з клієнтами; приходити на роботу у гарному настрої.
Умови: новий та стильний спортивний центр на 6 поверсі; молодіжний та креативний колектив; гнучкий графік.
Додатково: Оплата – ми не обмежуємо тебе у можливості заробляти, тому все залежить від твого бажання та готовності працювати. Детальніше щодо оплати на співбесіді.
Контактна інформація: м. Львів, вулиця Шевченка, 60. Відгукнутися на вакансію можна тут: https://cutt.ly/jKKbA51. Instagram: https://cutt.ly/lKKbZwW.
Вчитель фізкультури
Роботодавець: Школа №218 (Київ)
Вимоги: педагогічна освіта, вміння працювати з дітьми, проведення спортивної гурткової роботи, сертифікат НУШ.
Обов’язки: планування уроків, проведення уроків за розкладом, проведення уроків дистанційно, гурткова робота в початковій школі.
Умови: 5 днів на тиждень, проведення уроків з учнями 1−6 класів
Контактна інформація: м. Київ, вулиця Академіка Курчатова, 6А. Тел. (044) 549-14-72 (директор). Сайт: http://school218.kyiv.ua/.
Вчитель фізкультури
Роботодавець: Запорізький академічний ліцей
Вимоги: любов до дітей, вміння поважати їхню людську гідність, потреба і здатність надавати кваліфіковану педагогічну допомогу в їхньому особистісному розвитку.
Обов’язки: постійно підвищувати свій професійний і загальнокультурний рівні, педагогічну майстерність; виконувати освітню програму для досягнення учнями передбачених нею результатів навчання; сприяти розвитку здібностей учнів, формуванню навичок здорового способу життя; дбати про фізичне і психічне здоров’я учнів.
Умови: доброзичливий колектив, підтримка адміністрації.
Контактна інформація: м. Запоріжжя, вул. Гоголя, 155. Тел. +38 (096) 921-67-97. Сайт: https://academlyceum.zp.ua/.
Викладач з фізичного виховання
Роботодавець: Київське вище професійне училище будівництва і дизайну
Вимоги: вища освіта відповідного кваліфікаційного спрямування.
Обов’язки: викладання предмету, організація та проведення спортивних змагань, навчально-виховна робота зі здобувачами освіти та ін.
Умови: оптимальні, відповідно до розкладу занять.
Додатково: у закладі освіти діє система преміювань та надбавок, педагогічні працівники мають можливість позачергово атестуватись, створені належні матеріально-технічні умови для творчого зросту та самореалізації педпрацівників. Співбесіди будуть відбуватися у зручний для претендентів день та час. Розміщення резюме є обов’язковим.
Контактна інформація: м. Київ вулиця Миколи Шепелєва, 3. Тел. +38 (067) 181-01-04 (Тетяна Соколовська). Залишити резюме можна тут: https://cutt.ly/bKKEgzb. Сайт: https://kvpubd.kiev.ua/.
Вчитель фізичної культури
Роботодавець: Школа І-ІІІ ступенів № 286 міста Києва
Вимоги: вища педагогічна освіта, бажано стаж роботи.
Обов’язки: викладання фізичної культури у 1-11-х класах.
Умови: сучасна спортивна база, можливість ведення занять спортивних секцій, хороший педагогічний колектив, вітається небайдужість і творчість.
Контактна інформація: м. Київ, вул. Академіка Заболотного, 6-А. Тел. +38 (097) 309-14-39 (Людмила Марченко). Сайт: http://school286.org.ua/.
Факультет фінансово-економічної і професійної освіти
Керівник групи бухгалтерського обліку (напрямок кави)
Роботодавець: ПрАТ «Концерн Хлібпром»
Вимоги: високий рівень знань (досвід) роботи з ПСБО або МСФЗ; досвід роботи головним бухгалтером (не єдиним) або заступником головного бухгалтера; вища освіта; знання 1С 8 версія; досвід бухгалтерського обліку ЗЕД; стресостійкість, високі аналітичні здібності.
Обов’язки: організація і контроль за правильністю оформлення первинних документів та відображення у бухгалтерському обліку; облік ЗЕД (імпорт); бухгалтерська експертиза договорів (оцінка податкових ризиків); облік розрахунків з постачальниками та ПДВ зобов’язань; облік розрахунків з покупцями та ПДВ кредиту; облік розрахунків з підзвітними особами; контроль обліку запасів на складах, основних засобів
Умови: офіційне працевлаштування відповідно до КЗпП України, забезпечення всіх гарантій та норм; вчасна, конкурентна і прозора оплата праці; оплачувані лікарняні та відпустки; медичне страхування; знижки на корпоративну продукцію; комфортні умови праці; цікава сфера бізнесу; корпоративне навчання.
Контактна інформація: м. Львів, вул. Хлібна, 2. Тел. +38 (067) 350-81-46 – Інна. Сайт: https://hlibprom.com.ua/factory/.
Економіст з праці
Роботодавець: АТБ-Маркет
Вимоги: вища освіта (економічна, інженерно-економічна); досвід роботи від 2-х років на аналогічній посаді; знання програм MS Office, поглиблені знання в Excel, Ассесс; знання бухгалтерських програм (1С, Вітрило, Звіт, Best, Finexpert, Клієнт-Банк); здатність до аналізу, уважність.
Обов’язки: розробка методик розрахунку штатної чисельності; ведення в обліковій програмі даних за штатним розкладом; розрахунок штатної чисельності персоналу відповідно до затверджених методик; проведення фотографій робочого дня; підготовка аналітичних звітів про штатну чисельність; розробка документів щодо зміни оргструктури та штату офісу; розробка пропозицій щодо зміни заробітних плат персоналу магазинів; складання бюджету витрат на персонал регіону.
Умови: офіційне працевлаштування; оплачувана щорічна відпустка; своєчасна оплата праці; професійне та кар’єрне зростання.
Контактна інформація: м. Одеса, 7-ма станція Фонтанської дороги. Тел. +38 (050) 497-27-40
Менеджер/ка освітніх програм
Роботодавець: EdCamp Ukraine
Вимоги: вища освіта за одним з таких напрямків: «управління проєктами», «економіка», «педагогіка», «соціологія», «філологія» чи суміжними; досвід роботи за спеціальністю не менше 1 року; вільне володіння (високий рівень, усно та письмово) українською мовою, знання англійської мови буде перевагою; проєктний досвід – як участі й виконання завдань, так і планування, бюджетування й керування та підбиття підсумків, звітування; навички усної та письмової ділової комунікації, системного планування й контролю; упевнена робота з усіма офісними програмами (пакети Office 365, Google Apps) й онлайн-інструментами планування (Trello, Asana чи подібними); прийняття цінностей команди, ввічливість, повага й увага до різних позицій, співпереживання та вміння турбуватися про людей; ретельність, уважність, ініціативність, зосередженість та швидкість виконання завдань, відкритість до нових знань, готовність навчатися.
Обов’язки: розуміння і готовність до опанування програми соціально-емоційного та етичного навчання; підготовка програм, планування подій (тренінгів, вебінарів тощо) після командного брейнстормінгу, координація процесів програмної підготовки, логістики, збирання й аналізу даних, підготовки звітності; організація і нагляд за проведенням подій онлайн і офлайн (з виїздами по Україні); управління проєктами, постановка і контроль виконання завдань, дотримання крайдат (дедлайнів); розробка опитувальних анкет, обробка даних за ними; комунікація в команді та з усіма учасниками/-цями проєкту, реагування на запити; створення презентацій, тематичних дописів, публічні виступи; підготовка офіційних листів та інших необхідних документів за проєктом; робота з базами даних, розсилки.
Умови: колектив з екологічними взаєминами та простором для саморозвитку й зростання; зручні умови праці: основна робоча одиниця – це виконане завдання (а не кількість відсиджених годин), можливий гнучкий графік; зараз – дистанційна робота з налагодженими процесами й інструментами, щойно буде безпечно – сучасний комфортний і зручний офіс; достойна зарплатня (обговорюється на співбесіді), перспективи професійного зростання й підвищення заробітної плати та чимало нематеріальних зисків.
Додатково: зверніть увагу – заявки без CV чи мотиваційного листа не розглядатимуться. Після розгляду надісланих заявок з 11 липня 2022 відібраних до другого етапу конкурсу кандидаток/-ів буде запрошено на співбесіду.
Контактна інформація: м. Харків вул. Куликівська, б. 11, пов. 1. До 10 липня 2022 року надсилайте своє CV (НЕ резюме) та мотиваційний лист «Чому я хочу працювати в EdCamp Ukraine» на for@edcamp.org.ua. Сайт: https://www.edcamp.ua/.
Грант-менеджер
Роботодавець: Платформа «Моє Місто»
Вимоги: досвід підготовки грантових заявок; вільне володіння українською та англійською мовами; навички управління фінансами, включаючи розробку та моніторинг бюджетів; вільне володіння сервісами Google; адаптивність та автономність навіть при дистанційній роботі. Буде перевагою: досвід роботи у громадських або міжнародних/донорських організаціях; успішно реалізований як мінімум один суспільно-корисний проєкт.
Обов’язки: займатися пошуком грантових можливостей; готувати проєктні заявки; комунікувати з донорами; робити грантовий менеджмент проєктів для забезпечення успішного виконання грантових проєктів; консультувати команду щодо вимог грантодавців; займатися підготовкою наративних звітів; складати звіти та формувати партнерську базу.
Умови: фіксована зарплата за підсумками співбесіди; ставка + бонуси від прибутку; гнучкий графік роботи з можливістю починати робочий день з 8:00 до 10:00, та завершувати з 17:00 до 19:00; офіс у центрі Одеси, або можливість працювати повністю віддалено; оплачувана відпустка, лікарняні; участь у конференціях та семінарах, організаторами яких є Netpeak Group; можливість навчання та розвитку: досвід та допомога наших співробітників, допомога у професійній адаптації та навчання куратора протягом усього випробувального терміну; система гейміфікації, внутрішня валюта (нетпікси) та магазин «Netpeak Store» з мерчем, літературою та технікою.
Контактна інформація: Потрібно заповнити анкету на сайті. Ел. пошта: info@mycity.one. Сайт: https://mycity.one/about.
Головний/на бухгалтер/ка
Роботодавець: Transparency International Ukraine
Вимоги: вища освіта; досвід роботи головним бухгалтером/фінансистом в секторі громадських організацій від 3 років; знання законодавства та особливостей бухгалтерського обліку громадських організацій; навички організації й координування роботи колективом бухгалтерів; відмінне володіння українською мовою; володіння англійською мовою не нижче рівня Intermediate; досвід роботи зі спеціалізованими бухгалтерськими програмами (Microsoft Excel, Word, 1С: 8.2, «клієнт-банк», ВЧАСНО).
Обов’язки: здійснення контролю та ведення бухгалтерського обліку доходів та витрат за проєктами та організації в цілому; обробка первинних документів; облік та узагальнення всіх оборотів; здійснення нарахування заробітної плати; підготовка та надання звітів податковій інспекції та до фондів соціального страхування; забезпечення функціонування банківських рахунків; складання та відправка платіжних документів, щоденний контроль та розробка банківських документів; комп’ютерна обробка бухгалтерських документів, ведення та зберігання фінансових документів; участь у процесі аудиту, підготовка та складання фінансової звітності донорам; участь у розробці й плануванні бюджетів проєктів, комунікації з донорами з фінансових питань, поточний контроль виконання бюджетів; фінансове планування та бюджетування організаційної діяльності.
Умови: повна зайнятість, проєктна зайнятість терміном на 1 рік з можливістю продовження.
Контактна інформація: CV та мотиваційний лист надсилайте на apply@thelobbyx.com з темою листа «Головний бухгалтер до TIU». Сайт: https://ti-ukraine.org/.
Пам’ятайте, що роботодавцям потрібні енергійні та активні кандидати, які не бояться відповідальності, цінують свій та чужий час і готові працювати на результат. Такі пошукачі швидко переходять у категорію співробітників.
Інформацію надано відділом працевлаштування та профорієнтаційної діяльності