20 квітня 2022 року розпочався другий етап навчання викладацького та адміністративного складу Університету Григорія Сковороди в Переяславі у рамках проєкту Еразмус+ «Центри сертифікації викладачів: інноваційні підходи до досконалості викладання (UTTERLY)» №619227-EPP-1-2020-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP. Нагадаємо, що перший етап розпочався наприкінці листопада 2021 року.
Тренінги та семінари цього разу проводять фахівці University of Versailles Saint-Quentin у Франції. Ця частина навчання проходитиме в режимі онлайн і включатиме декілька модулів.
Перший семінар був проведений Яном Бормом, віце-президентом з міжнародних зв’язків Університету Версаль-Сен-Кантен-ан-Івлін. На семінарі було розглянуто низку питань щодо особливостей вищої освіти Франції, приділено увагу системі освіти Франції, особливостям освітньої і наукової діяльності викладачів, вимогам до викладацьких стажувань, перевагам участі у програмах Erasmus+, а також питанням навчання в аспірантурі.
Наступні модулі будуть присвячені знайомству із досвідом щодо розробки навчальних пакетів з результатами досліджень для загальноосвітніх шкіл (на прикладі науки про Арктику), практиці викладання арктичних студій студентам-політологам та розгляду опції Erasmus+ HLITL.
Досвід, який отримають учасники навчання, буде переданий професорсько-викладацькому складу нашого університету шляхом проведення семінарів і тренінгів відповідно до цілей і завдань проєкту.
Групу викладачів, які наразі проходять навчання, очолив керівник Центру неперервної освіти «Освіта для сталого розвитку – інтегральне лідерство» нашого університету Олександр Ковтун.
Нагадаємо, що в рамках проєкту пропонується створити нові, або модернізувати існуючі в українських університетах-учасниках проєкту центри підвищення кваліфікації викладачів з метою надання підтримки викладацькому складу в підвищенні кваліфікації викладачів, просування європейських освітніх інновацій та запровадження атестації професійних університетських викладачів. Діяльність в рамках проєкту дозволить поліпшити управління і діяльність вищих навчальних закладів шляхом забезпечення стратегічного підходу до людських ресурсів в університеті.
This project has been funded with support from the European Commission. The European Commission’s support for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents, which reflect the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein