Грант у розмірі 500 тисяч гривень: в Україні стартував конкурс ідей «Розвиток критичного мислення»

Університет Григорія Сковороди в Переяславі > Публікації > Можливості > Грант у розмірі 500 тисяч гривень: в Україні стартував конкурс ідей «Розвиток критичного мислення»

Громадські організації, спілки, асоціації, товариства та інші об’єднання, зареєстровані відповідно до українського законодавства як неприбуткові або благодійні організації, отримали можливість виграти грант у розмірі 500 тисяч гривень – в Україні для популяризації і застосування інструментів, що розвивають навички критичного мислення та протидіють дезінформації, стартував конкурс ідей «Розвиток критичного мислення». Про можливість пише портал «Громадський простір».

«Підтримані фондом та іншими донорами ініціативи потребують впровадження, популяризації та подальшої підтримки. Це особливо актуально в умовах гібридної агресії, яка ведеться проти України, зокрема, в інформаційному просторі. Додатковим викликом залишається «інфодемія» – поширення «теорій змов» та недостовірної інформації під час пандемії COVID-19. Реагування на ці виклики потребує постійного пошуку та вдосконалення розроблених інструментів, їх масштабування задля досягнення цільових аудиторій» йдеться в джерелі.

Відомо, що конкурс проходитиме у двох тематичних пріоритетах:

Пріоритет 1. Розробка, практичне застосування та масштабування інструментів, які формують у визначених цільових аудиторій навички критичного мислення, протидії інформаційним маніпуляціям, розвивають медіа грамотність.

Пріоритет 2. Поширення науково обґрунтованої, достовірної інформації про пандемію COVID-19 та її наслідки; зміцнення навичок оцінки інформації у медіа для розпізнавання маніпуляцій, які стосуються пандемії.

Водночас, діяльність у межах проєктів може містити: масштабування розроблених та адаптованих для відповідних аудиторій інструментів з розвитку критичного мислення та медіаграмотності; ініціативи неформальної освіти, зокрема, орієнтовані на учнівську і підліткову аудиторії із залученням підлітків до розробки контенту; ініціативи у співпраці з блогерами (зокрема – відеоблогерами), популярними для цільової аудиторії, а також виробництво інформаційно-просвітницького, науково обґрунтованого контенту, який стосується пандемії COVID-19.

Серед критеріїв оцінки проєктів: відповідність мети, завдань та очікуваних результатів проєкту пріоритетам конкурсу; спроможність команди проєкту: досвід у сферах, які стосуються тематичних пріоритетів конкурсу, або залучення відповідних фахівців; чітке визначення цільової аудиторії, реалістичні та досяжні методи її охоплення та отримання зворотного зв’язку; синергія та партнерство з іншими організаціями та донорами, і (або) реалістичні плани щодо подальшої сталості проєкту; у разі якщо проєкт уже отримав або очікує підтримку з інших джерел – необхідним є надання в описі проєкту обґрунтування розподілу завдань та ресурсів між наявною підтримкою та поданим на даний конкурс проєктом, а також зазначення розподілу усіх витрат у формі у формі бюджету, а також обґрунтованість витрат бюджету проєкту.

Реченець подання пропозицій у системі МФВ «Електронний конкурс» –  до 18:00 четверга 27 травня 2021 р. Результати відбору обіцяють оголосити не пізніше ніж 30 червня 2021 р. У той же час максимальний термін реалізації проєкту – 8 місяців, а термін початку проєктів розпочнеться не раніше аніж 1 серпня 2021 р.

Аби дізнатися, як подати заявку для участі та ознайомитися із більш детальною інформацією завітайте до джерела інформації.

За матеріалами порталу «Громадський простір»

Перейти до вмісту