У вівторок, 13 квітня 2021 року о 10:00, у онлайн форматі, за допомогою платформи Microsoft Teams, відбулося засідання ректорату університету. Серед іншого, на екваторі весни говорили про завершення ІІ семестру 2020-2021н.р. та організацію атестації здобувачів вищої освіти, систему внутрішнього забезпечення якості вищої освіти, підготовку до виборів органів студентського самоврядування, благоустрій території університету та дотримання протиепідемічних заходів у навчальних корпусах та гуртожитках.
Без порушення традиції початку засідання передувало вітання науково-педагогічних працівників та співробітників університету, які у другій половині відзначили ювілейні дати свого життя. Вітання від керівництва університету цього ранку приймали: провідний фахівець бухгалтерської служби університету Наталія Лой, фахівець І категорії навчально-наукового відділу університету Валентина Калач, кандидат філософських наук, доцент, завідувач кафедри філософії і соціальної антропології імені професора І. П. Стогнія факультету історичної і соціально-психологічної освіти Сергій Рик та кандидат педагогічних наук, доцент кафедри професійної освіти факультету фінансово-економічної і професійної освіти Світлана Танана.
Про завершення ІІ семестру 2020-2021 н.р. та організацію атестації здобувачів вищої освіти розповів керівник навчального відділу, кандидат педагогічних наук, доцент Анатолій Брехунець.
«Нині освітній процес організовується дистанційно, фіксується на кафедрах, а перед здобувачами та викладачами кожного зі структурних підрозділів з’являється широкий вибір інформаційних платформ для роботи. Підсумкова атестація випускників та робота Екзаменаційних комісій на інформаційних платформах «Microsoft Teams», «Zoom» та «Moodle». У організації навчального процесу та підсумкової атестації випускників, роботи Екзаменаційної комісії слід керуватися наказами від 09.04.2021р. №76 «Про організацію та проведення навчального процесу невипускових курсів в період адаптивного карантину», №77 «Про організацію, проведення навчального процесу та підсумкової атестації випускових курсів здобувачів вищої освіти в умовах адаптивного карантину у ІІ семестрі 2020-2021 н.р.», №78 «Про організацію роботи Екзаменаційної комісії в умовах адаптивного карантину у ІІ семестрі 2020-2021 н.р.» та №80 «Про нормативно-правове забезпечення заліково-екзаменаційної сесії та підсумкової атестації здобувачів вищої освіти та вручення документів про вищу освіту у 2020-2021 навчального року» від 12.04.2021 р. – акцентував увагу присутніх Анатолій Іванович.
Про систему внутрішнього забезпечення якості вищої освіти розповіла керівниця навчально-наукового центру забезпечення якості освіти університету, кандидат педагогічних наук, доцент Олена Усик, зазначивши, що вона передбачає розробку та впровадження комплексу процесів та процедур із забезпечення якості освіти до яких залучені усі працівники університету.
«Одним із головних принципів внутрішньої системи забезпечення якості освіти є виконання посадових обов’язків згідно з нормативними документами; вчасне та якісне виконання розпоряджень та наказів по університету. Наголошуємо про активізацію роботи щодо виконання наказів до 16.04.2021р.: № 273 від 21.12.2020 року «Про підведення підсумків рейтингового оцінювання професійної діяльності науково-педагогічних» щодо завантаження оцифрованого підтвердження звітної інформації на «Google Диск» для подальшого аналізу і оприлюднення рейтингу на сайті; № 34 від 19.02.2021р. «Про удосконалення освітніх програм та навчальних планів» щодо подачі проєктів освітніх програм на 2021-2022 начальний рік та оприлюднення їх на сайті університеті з метою обговорення і отримання рекомендацій від зацікавлених осіб.
Наразі виконано пункт наказу № 61 від 29.03.2021 році «Про План заходів щодо удосконалення освітнього процесу та перевірки кваліфікаційний робіт здобувачів вищої освіти на дотримання академічної доброчесності». Всі кафедри переслали кваліфікаційні роботи здобувачів другого (магістерського) рівня за ОНП для автоматизованої їх перевірки на дотримання норм академічного письма. У той же час, проводиться робота з розгляду та оновлення освітніх програм на 2021-2022 навчальний рік. Прохання врахувати Плани заходів щодо удосконалення освітньої діяльності та усунення недоліків, виявлених під час акредитації, рекомендації стейхолдерів і пропозицій студентства» – зазначила Олена Федорівна.
Про підготовку до виборів органів студентського самоврядування розповідала виконуюча обов’язки голови Студентської ради університету Вікторія Власюк.
«Згідно з Положенням про органи студентського самоврядування ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», протоколами Студентської виборчої комісії вибори до органів студентського самоврядування призначено на 16 квітня 2021 року.
На виборах до органів студентської ради обиратимуться: голова Студентської ради університету, голови студентських рад факультетів та голови студентських рад гуртожитків. Нині за підтримки Відділу PR-технологій та зв’язків з громадськістю університету Студентська виборча комісія готує онлайн-форми для голосування на платформі Microsoft Forms, покликання на які, у день голосування, з’являться на офіційному сайті університету та на сторінках органів студентського самоврядування у соціальних мережах. Протягом робочого дня усі виборці матимуть змогу анонімно проголосувати за цими формами та обрати своїх претендентів на виборні посади, або ж проголосувати «Проти всіх» – цей вибір передбачено у кожній з форм. Водночас, виборцям варто пам’ятати, що право голосу на виборах голів органів студентського самоврядування (далі ОСС – прим.ред.) мають студенти всіх курсів (на голову Студентської ради університету – всіх факультетів, голову Студентської ради факультету – відповідного факультету, голову Студентської ради гуртожитку – відповідного гуртожитку) денної форми навчання. Поза тим, кожен студент Університету на виборах голів ОСС має один голос, а участь студентів Університету у виборах голів ОСС є добровільними (себто, ніхто не може бути примушений до участі чи неучасті у виборах – прим.ред.). Вибори голів ОСС є вільними і застосування насильства, погроз, обману, підкупу чи будь-яких інших дій, що перешкоджають вільному волевиявленню, забороняються. У разі виявлення порушень студент має право написати скаргу на ім’я Студентської виборчої комісії. Також голосування на виборах голів ОСС є таємними, контроль за волевиявленням виборців забороняється» – ввела у курс справи Вікторія.
Про благоустрій території університету доповідав начальник експлуатаційно-технічного відділу університету Олександр Столяренко.
«Станом на сьогоднішній день упорядковано 90% прилеглої до навчальних корпусів та гуртожитків університету території. У зв’язку з карантинними обмеженнями до прибирання на закріплених за факультетами ділянках території викладачі та студенти не залучались – увесь об’єм робіт виконував і продовжує виконувати колектив ескплуатаційно-технічного відділу. На момент цієї доповіді не прибраною залишилась територія за навчальним корпусом №2, частина стадіону та місце автостоянки біля лугу, де місцеве населення створило стихійне сміттєзвалище, а тому задля ретельного прибирання необхідне використання трактора. Крім того, плануємо в найближчий час відремонтувати огорожу біля зони збору та вивезення сміття. Я маю велике прохання до всіх керівників підрозділів провести агітаційну роботу в колективах стосовно підтримки чистоти і порядку на території нашого університету» – звернувся до присутніх Олександр Васильович.
Про дотримання протиепідемічних заходів у навчальних корпусах та гуртожитках університету вже традиційно розповідав керівник соціально-гуманітарного відділу, кандидат педагогічних наук, доцент Андрій Іващенко.
«За рахунок того, що університет виконує карантинні обмеження, а роботу та навчальний процес, в більшості, переведено в дистанційний формат нам вдається тримати ситуацію в нормі, хоч щоденно вона є мінливою. Ситуація, яка нині складається в країні продовжує нашу дистанційну роботу, як мінімум, до кінця квітня та вимагає від нас зусиль по дотриманню протиепідеміологічних заходів» – як і завжди, протягом кількох місяців, резюмував Андрій Володимирович.
У блоці «Різне» декан факультету фізичної культури, спорту і здоров’я, кандидат біологічних наук, доктор історичних наук, професор Віктор Куйбіда повідомив про те, що на адресу ректора університету, академіка Віктора Коцура надійшли вітання від керівника Київського обласного відділення (філії) комітету МОН України з фізичного виховання та спорту Анатолія Ільченка та голови Спортивної студентської спілки Київської області Олени Говорової з нагоди успішного виступу команди університету на ІІІ зимовій Універсіаді України з лижних гонок (16-17.03.2021, м. Сколе, Львівська область), яка є знаковим студентським заходом в системі освіти України. «Щиро дякуємо Вам особисто, тренерсько-викладацькому складу та студентам-спортсменам закладу за якісну підготовку та участь у змаганнях Універсіади та активну роботу колективу університету у розвитку студентського спорту в області та в Україні» – йдеться у листі. У свою чергу, заступниця декана факультету фінансово-економічної і професійної освіти з навчальної роботи, кандидат економічних наук, доцент Юлія Городніченко нагадала про проведення XIV Міжнародної науково-практичної конференції «Умови економічного зростання в країнах з ринковою економікою», яка відбудеться в режимі онлайн 22-23 квітня 2021 року з допомогою платформи Microsoft Teams – познайомитися з деталями та долучитися до проведення можна тут. Наостанок, завідувач кафедри біології, методології і методики навчання, професор, доктор педагогічних наук Юрій Шапран повідомив про те, що галузева експертна комісія акредитувала ОП «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)» першого бакалаврського рівня на 5 років присвоївши їй категорію «Б».