У вівторок, 23 березня 2021 року о 10:00, у онлайн форматі за допомогою платформи Microsoft Teams відбулося чергове засідання ректорату. На порядок денний постали питання щодо змін в організації освітнього процесу та режиму роботи в період з 22.03.2021 р.; переоформлення ліцензій у сфері вищої освіти; моніторингу освітнього процесу та стану обліку успішності здобувачів денної форми навчання; проведеної роботи та перспективних планів з формування контингенту здобувачів вищої.
Насамперед, проректор з наукової роботи та інноваційної діяльності, кандидат історичних наук, доцент Василь Дудар доповів про зміни в організації освітнього процесу та режим роботи в період з 22.03.2021 р. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-COV-2» (зі змінами), рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо переходу на дистанційне навчання, згідно з рішеннями позачергового засідання Київської обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (протокол № 4 від 19 березня 2021 року) та позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Переяславської міської ради (протокол № 8 від 19 березня 2021 року), заборонено у період з 00:00 годин 21 березня 2021 року до 24:00 годин 09 квітня 2021 року відвідування університету здобувачами вищої освіти.
Деканам факультетів, завідувачам кафедр з 22 березня 2021 року необхідно організувати освітній процес для здобувачів усіх курсів та рівнів вищої освіти денної та заочної форм навчання виключно з використанням дистанційних технологій навчання відповідно до затверджених розкладів занять з урахуванням вимог наказів по університету від 04.09.2020 р. № 159, від 28.09.2020 р. № 196, від 15.10.2020 р. № 213, від 15.10.2020 р № 214, від 16.10.2020 р. № 217, від 30.10.2020 р. № 227 в частині особливостей організації дистанційного навчання.
Деканам факультетів, завідувачам кафедр, науково-педагогічним працівникам слід керуватися графіком навчального процесу для здобувачів вищої освіти денної та заочної форм навчання, що передбачений наказом університету № 1 від 04.01.2021 р. «Про організацію та структуру освітнього процесу у ІІ семестрі 2020-2021 н. р.».
Керівникам структурних підрозділів, при організації режиму дистанційної (надомної) роботи, варто забезпечити виконання працівниками покладених завдань, посадових обов’язків та забезпечити ефективне функціонування ввірених структурних підрозділів. Чергові працівники охорони пункту пропуску повинні посилити пропускний режим в приміщеннях університету та гуртожитках. Окрім цього, заборонено проведення масових заходів освітнього, наукового, спортивного та мистецько-розважального характеру в корпусах та на території університету.
Про переоформлення ліцензій у сфері вищої освіти йшлося у доповіді керівника навчального відділу, кандидата педагогічних наук, доцента Анатолія Брехунця.
Відповідно наказу МОН України від 04.03.2021 р. за № 26-л ліцензію на освітню діяльність університету за спеціальностями переоформлено на провадження освітньої діяльності за освітніми рівнями із збереженням ліцензованого обсягу, а саме:
– рівень вищої освіти перший /бакалаврський/ – 1400 осіб на рік;
– другий /магістерський/ рівень – 1575 осіб на рік;
– третій /освітньо-науковий/ освітньо-творчий/ рівень – 90 осіб на рік.
Наказом по університету проведено внутрішній розподіл ліцензованого обсягу відповідно до спеціальностей, виходячи із ліцензованого обсягу за окремим рівнем освіти з метою формування конкурсних пропозицій по вступу та ефективного заповнення ліцензованих обсягів.
У ході розгляду наступного питання порядку денного, про моніторинг освітнього процесу та стан обліку успішності здобувачів денної форми навчання доповідала керівниця навчально-наукового центру забезпечення якості освіти, кандидат педагогічних наук, доцент Олена Усик. Фахівцями Центру забезпечення якості освіті було проведено моніторинг ведення супровідної документації на факультетах щодо реалізації освітнього процесу, а саме: оформлення відомостей обліку успішності та залікових книжок за 1 семестр 2020-2021 н. р.; наявність ведення індивідуальних планів здобувачів та журналів академічних груп.
У свою чергу, декани факультетів доповіли про проведену роботу та перспективні плани з формування контингенту здобувачів вищої освіти. Зокрема, у онлайн форматі практикуються дні відкритих дверей на факультетах, проводиться профорієнтаційна робота із директорами шкіл та класними керівниками, робота з формування контингенту здобувачів вищої освіти посилюється також шляхом удосконалення профорієнтаційної роботи та позиціювання в інформаційному просторі (розміщення на сайтах факультетів та у соціальних мережах профорієнтаційних матеріалів). А також до профорієнтаційної роботи залучено колишніх випускників університету.
Нас надзвичайно сильно засмучує втрата живого спілкування з вами, дорогі студенти. Звичайно, існує безліч сучасних програм відеозв’язку, за допомогою яких ви можете налагодити контакт із своєю групою та викладачами. Проте такі технології не зможуть замінити живого фізичного спілкування. Тож бережіть себе та своїх близьких, дотримуйтеся карантинних заходів, аби чимшвидше повернутися до звичного режиму навчання.