STEM (S – science (наука), T – technology (технологія), Е – engineering (інженерія), М – mathematics (математика)) – це відносно новий для України напрям в освіті, коли в навчальних програмах посилюється природничо-науковий компонент в поєднанні з інноваційними технологіями. Впроваджується з 2015 року.
Комітет Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій, Київська обласна державна адміністрація, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» та Громадська організація «Центр освітніх реформ «Наші діти» організовують Другий конгрес STEM-освіти, який розпочнеться 2 березня 2020 року о 11:00 у сковородинівському університеті.
Уже відомі питання для обговорення у рамках конгресу, а саме:
- STEM-освіта. Технології майбутнього. Рівний доступ до якісної освіти.
- STEM-освіта та реформування професійно-технічної та профільної загальної середньої освіти.
- STEM-освіта. Освітня субвенція.
- STEM-освіта та перспективи розвитку малих та середніх міст у найближчі десятиліття.
- Майбутнє педагогічної освіти. Безперервне підвищення кваліфікації вчителів.
- Робочі місця в громадах. Ера послуг.
- Роль гуманітарних наук у сучасному світі. Hard, soft, inner skills.
- Авторитет учителя. Як сформувати та зберегти в цифрову епоху. Престиж професії. Служба внутрішнього замовника.
- Про що говорять результати PISA Індивідуалізація вивчення математики.
- Олімпіада з математики. Перспектива 2020. Челендж «Математика важлива».
Нині цей тренд активно впроваджується в Україні в межах концепції Нової української школи. Як відомо, на перший конгрес STEM-освіти, який відбувся у Чернігові, зібралися більше двохсот керівників закладів освіти, учителів, науковців, голів ОТГ, представників бізнесу та громадськості.
[/mpc_quote]