Засідання ректорату від 20.01.2020: про підсумки засідання колегії департаменту освіти і науки КОДА, процедуру перейменування університету, стан наповнення сайту та участь у виставках

Університет Григорія Сковороди в Переяславі > Публікації > Новини > Засідання ректорату від 20.01.2020: про підсумки засідання колегії департаменту освіти і науки КОДА, процедуру перейменування університету, стан наповнення сайту та участь у виставках

У понеділок, 20 січня 2020 року о 10:00 в залі засідань ректорату (№106) відбулося чергове засідання ректорату. Обговорювали підсумки розширеного засідання колегії департаменту освіти і науки Київської ОДА, не оминули теми процедури перейменування університету та питання стану наповнення сайту структурними підрозділами університету, планували забезпечення участі університету у Міжнародних освітянських виставках.

На початку засідання доктор історичних наук, професор, дійсний член (академік) НАПН України, ректор університету Віктор Коцур виконав приємну місію, і, відповідно до нещодавнього наказу МОН №2-к від 09.01.2020 «Про нагородження педагогічних та науково-педагогічних працівників» нагородив завідувачку відділу аспірантури та докторантури університету Антоніну Розсоху нагрудним знаком «Відмінник освіти». Крім того, ранок був сповнений ще одної приємності, адже кандидат філологічних наук, старша викладачка кафедри іноземної філології, перекладу та методики навчання філологічного факультету Наталія Швець нарешті отримала підтвердження (посвідку) щодо присудженого їй, наприкінці минулого року, вченого ступеня «доцент». Наші вітання!

Після виконання цих почесних місій присутні повернулися до обговорення питань, що стояли на порядку денному, а Віктор Петрович доповів про підсумки розширеного засідання колегії департаменту освіти і науки Київської ОДА, яке відбувалося 17 січня 2020 року у Білій Церкві. Ректор переповів свої основні враження та закцентував увагу членів ректорату на тезах, які були висловлені у вітальному слові заступником голови Київської обласної державної адміністрації Олегом Торкуновим та головою Київської обласної ради Миколою Стариченком, виступі директорки департаменту освіти і науки КОДА Віри Рогової, який стосувався регіональних здобутків 2019-го року та стратегічних векторів-2020 розвитку освіти Київщини. І хоч на засіданні стало відомо, що Віра Борисівна полишає роботу директорки, проте, загалом, курс і стратегічні цілі лишаються незмінними. Протягом рохширеного засідання мова йшла й про соціальне партнерство в освіті Київщини, проєкт «Немає Нічого Неможливого», стратегію ІКС: Інклюзивна, Корекційна, Спеціальна освіта. Говорили й про опорну школу як школу рівних можливостей.

Зазначимо, що свої думки щодо взаємодії університету і школи у підготовці конкурентоспроможних фахівців на запит держави та суспільства з урахуванням потреб особистості, у ході розширеного засідання, виголосив і ректор нашого університету. На окремих аспектах свого виступу на розширеному засіданні колегії він зупинився і у своєму виступі на ректораті. Відтак, у ході свого виступу, Віктор Петрович висловив думку про те, що важливим складником творчої взаємодії університету й школи в площині якісної підготовки вчителя є дуальна форма здобуття вищої освіти, яка відображена в Законі про зміни у вищій школі від 18 грудня 2019 року. Очільник альма-матер відмітив, що відповідно до експериментального впровадження дуальної форми здобуття вищої освіти, яке розпочалося в нашому університеті два роки тому за підтримки Департаменту освіти і науки КОДА, нині за цією формою навчаються старшокурсники бакалаврату й магістри (в цілому йдеться про 40% студентів – прим.авт.). Перевагою цього процесу є посилення практичної складової і налагодження перспективної співпраці з роботодавцями.  Крім того, схвалена на законодавчому рівні, дуальна форма навчання дозволяє оперативно розв’язувати назрілі кадрові питання в системі шкільної освіти Київщини та інших регіонів України.

Як запевнив Віктор Коцур членів розширеної колегії, наш університет готовий нарощувати співпрацю з освітянами Київщини в плані, закріпленої на законодавчому рівні, реалізації питань права осіб на першочергове зарахування до закладу за державним (регіональним) замовленням осіб, які уклали угоду про відпрацювання у сільській місцевості чи селищі міського типу. Відомо, що минулоріч до ЗВО України за цією квотою з коефіцієнтом 1,05, яка дає право на першочергове зарахування, вступило 30 осіб, з них дві особи  до нашого університету.

Відтак, у Білій Церкві нашим ректором було констатовано, що тісна співпраця очолюваного ним закладу вищої освіти з Департаментом освіти і науки КОДА в площині зарубіжної проєктної діяльності принесла плідні результати, які окреслені впровадженням нових навчальних програм з урахуванням міжнародного досвіду менеджменту освіти. У свою чергу, сучасний освітній простір нашого університету справді є творчим майданчиком для обміну досвідом з освітянами Київщини в площині запровадження НУШ, проходження підвищення кваліфікації вчителів, реалізації їх творчого потенціалу шляхом навчання в магістратурі, аспірантурі, участі в бюджетних, госпрозрахункових та міжнародних проєктах, проведення семінарів, круглих столів з актуальних питань реформування освіти України, а спільні прикладні наукові дослідження та їх оприлюднення на міжнародних конференціях, що проходять на базі вишу, є перспективним напрямком співпраці вчителів Київщини та нашого університету. «Фахова взаємодія освітян і науковців Київщини – запорука успішного розв’язання актуальних завдань сьогодення заради майбутнього» – завершив свій виступ Віктор Коцур.

Наостанок свого виступу на засіданні ректорату Віктор Петрович підняв наступне питання порядку денного, та розповів присутнім про процедуру перейменування університету: «Як би нам не хотілося, але життя йде вперед, а місту нещодавно повернуто його історичну назву, яка підкреслює нашу національну ідентичність та тисячолітні історичні та ментальні цінності – Переяслав. Нам теж важливо долучитися до цього процесу, і у зв’язку з цим ми вже починаємо підходити до процедури перейменування нашого закладу вищої освіти. Процедура ця передбачає публічне обговорення нової назви, спершу у структурних підрозділах нашого університету (на факультетах та кафедрах – прим.авт.). Ми маємо тиждень аби подумати, і на наступному ректораті повернутися до цього питання, і, дійшовши спільної думки, затвердити назву на засіданні Вченої ради та конференції трудового колективу університету. Потім ми подамо клопотання до Міністерства освіти і науки України щодо зміни назви університету, а після їхнього відповідного наказу приступимо до розробки та схвалення конференцією трудового колективу університету нового Статуту університету та його подальшого затвердження Наказом МОН України. Йдеться ще й про подальшу державну перереєстрацію змін до Статуту університету та перереєстрацією всіх установчих документів, ліцензій  та сертифікатів». Завершуючи виступ, Віктор Петрович висловив побажання, аби варіанти нової назви відповідали європейським цінностям, які сповідує наш заклад вищої освіти.

Про стан наповнення сайту структурними підрозділами університету розповіла керівниця Відділу освітнього менеджменту та профорієнтаційної діяльності університету Оксана Луцик. Оксана Олександрівна зазначила, що висвітленню питання на ректораті передувала робоча зустріч з керівництвом вишу, деканами та відповідальними за наповнення факультетських сайтів. У її ході ректор університету, найперше, закцентував увагу на важливості наповнення сайтів структурними підрозділами у зв’язку з вимогами часу та наближенням акредитації, а представники очолюваного виступаючою Відділу презентував підготовлені спільно з навчально-науковим центром забезпечення якості освіти єдині вимоги щодо оформлення та подачі матеріалів структурними підрозділами задля їх подальшого висвітлення на сайті. Крім того, фахівці Відділу виокремили єдині вкладки меню факультетського сайту і сторінок кафедр, а також представили розроблену єдину форму публікації онлайн-розкладів занять, яка запрацює вже на початку ІІ семестру. Наостанок керівниця Відділу попередньо довела до відома присутніх зміст підготовленого Наказу №7 від 20.01.2020 року «Про формування сайту університету», у якому керівникам структурних підрозділів, науково-педагогічним працівникам, працівникам структурних підрозділів рекомендовано керуватися єдиними вимогами при формуванні інформації для розміщення на сайті університету та сайтах структурних підрозділів згідно додатку № 1. Крім того, у наказі можна знайти інформацію щодо того, які сторінки університету у соціальних мережах потрібно вважати офіційними.

Про забезпечення участі університету у Міжнародних освітянських виставках розповів традиційний доповідач питань цієї тематики, керівник інформаційного відділу Василь Якуба, зазначивши, що на І півріччя 2020 року заплановано дві міжнародні виставки, у яких університет запланував свою участь. Зокрема, мова йде про ХІ міжнародну виставку «Сучасні заклади освіти – 2020», яка відбудеться вже 12-14 березня 2020 року у столичному Палаці дітей та юнацтва. Організовує і проводить виставку Компанія «Виставковий Світ» за підтримки й участі Міністерства освіти і науки України, Національної академії педагогічних наук України. У свою чергу, 3-4 квітня 2020 року у приміщенні Національного центру ділового та культурного співробітництва «Український дім» (вул. Хрещатик, 2) відбудеться щорічна міжнародна спеціалізована виставка «Освіта та кар’єра – 2020». Василь Володимирович повідомив, що інформацію щодо номінацій, заявлених у ході цих виставок, вже розіслано на факультети, і закликав взяти участь у круглих столах та семінарах, подавши свої заявки згідно встановлених організаторами реченців. Відомо, що з року в рік найбільшу участь у виставках, відстоюючи наш навчальний заклад, приймають педагогічний та фінансово-гуманітарний факультети, а відтак керівництво вишу закликало активніше долучитися до виставок і інші факультети, зокрема шляхом міжструктурно-підроздільного акумулювання зусиль.

У блоці питань «Різне» йшлося про поточні питання життєдіяльності університету та перспективні напрямки його діяльності, а керівник навчального відділу, кандидат педагогічних наук, доцент Анатолій Брехунець довів до відома усіх охочих, а зокрема деканів, завідувачів кафедр та гарантів освітніх програм інформаційні аналітичні висновки, які стосувалися підсумків зустрічі щодо акредитації, яка мала місце в університеті 16 січня 2020 року.

[mpc_quote preset=”mpc_preset_24″ layout=”style_2″ background_color=”#ffffff” author_font_preset=”mpc_preset_38″ author_font_color=”#003366″ author_font_size=”20″ author_font_transform=”none” author_font_align=”left” author=”Максим Левченко” quote_font_preset=”mpc_preset_1″ quote_font_color=”#888888″ quote_font_size=”16″ quote_font_line_height=”1.2″ quote_font_align=”left” icon_type=”image” icon_image_size=”150×150″ icon_image=”15351″ icon_border_css=”border-radius:75px;” icon_padding_divider=”true” icon_padding_css=”padding-left:15px;” padding_divider=”true” padding_css=”padding-top:40px;padding-right:40px;padding-bottom:40px;padding-left:0px;” mpc_ribbon__preset=”mpc_preset_8″ mpc_ribbon__style=”corner” mpc_ribbon__alignment=”top-right” mpc_ribbon__corners_color=”#353535″ mpc_ribbon__font_color=”#ffffff” mpc_ribbon__font_size=”18″ mpc_ribbon__font_line_height=”1.7″ mpc_ribbon__font_transform=”uppercase” mpc_ribbon__font_align=”center” mpc_ribbon__text=”АВТОР” mpc_ribbon__background_color=”#003366″]

Використання будь-яких матеріалів, розміщених на порталі, дозволяється за умови посилання на uhsp.edu.ua. При копіюванні матеріалів порталу для інтернет-видань обов’язковим є пряме та відкрите для пошукових систем гіперпосилання в першому абзаці на цитовану статтю або новину.

[/mpc_quote]

Перейти до вмісту