23 вересня 2019 року, у рамках реалізації міжнародного проєкту програми ЄС Erasmus+ KA2 № 586098-EPP-1-2017-1-UA–EPPKA2-CBHE–JP «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання – MoPED», на базі ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» розпочалася серія навчальних тренінгів та семінарів для вчителів партнерських навчальних закладів міста і району, спрямованих на удосконалення їх фахової підготовки, цифрової компетентності та медіаграмотності.
Керівник проєкту, ректор університету Віктор Коцур та менеджерка проєкту програми ЄС Erasmus+ KA2 № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання – MoPED», керівниця відділу міжнародних зв’язків університету, заступниця декана педагогічного факультету з міжнародної роботи, доцент Оксана Ковтун виступили з вступним словом, тим самим змотивувавши учасників до плідної роботи у рамках реалізації мети зібрання. Крім того, Оксана Анатоліївна розповіла про мету й завдання проєкту, його подальші перспективи, а також означила теми, за якими педагогам випала нагода попрацювати в ході серії навчальних тренінгів та семінарів: «Оцінка результатів навчання», «Дівчата в STEAM», «Цифрові навички: створення навчальних відео», «Цифрові навички: інфографіка».
У перший день тренінги для викладачів партнерських закладів міста і району проводила тренерка, голова академічної групи проекту, декан педагогічного факультету Наталія Ігнатенко, яка зосередила увагу присутніх на стратегіях та процедурах розвитку сучасної школи освітньому просторі та означила тематику питань, які опановувалися педагогами впродовж чотириденного навчання
У ході тренінгу учасники зійшлися на думці, що формування компетентностей сьогодення, є ключовою метою сучасної прогресивної освіти. Учасники обговорювали результати дистанційного навчання, активно та продуктивно проводили час, вивчаючи нові технології та їх застосування у сучасній школі.
24 вересня 2019 року відбувся другий день навчальних тренінгів та семінарів для вчителів партнерських навчальних закладів міста і району, спрямованих на удосконалення їх фахової підготовки, цифрової компетентності та медіаграмотності.
Науковці нашого університету, керівниця відділу міжнародних зв’язків, заступниця декана педагогічного факультету з міжнародної роботи, доцент Оксана Ковтун та викладачка Валентина Крикун провели навчальний тренінг присвячений темі «Дівчата в STEAM». У ході навчання учасники мали змогу визначити вплив стереотипів на низький відсоток вибору жінками професій пов’язаних із STEAM.
Видається, педагогам вдалося розширити власні професійні навички та вміння, здобути багато позитивних вражень та істинне задоволення від навчання – організатори сподіваються на використання отриманих знань у подальшій плідній роботі учасників.
У четвер, 25 вересня 2019 року, в альма-матер продовжилася робота тренінгів і семінарів у рамках реалізації міжнародного проєкту програми ЄС Erasmus+ KA2 № 586098-EPP-1-2017-1-UA–EPPKA2-CBHE–JP «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання – MoPED».
Сертифікований тренер, викладач, кандидат історичних наук, доцент Олександр Васенко ознайомив учасників з метою та цілями набуття цифрових навичок під час тренінгу «Цифрові навички: створення навчальних відео».
Вчителі мали змогу на власному прикладі переконатися в доцільності використання навчальних відео на уроках та у позакласній роботі. Робота проходила в інтерактивній формі, що дало можливість не лише здобути нові знання, але й поспілкуватися, закріпити на практиці набуті вміння та навички та обмінятись новими ідеями.
26 вересня 2019 року відбувся заключний навчальний тренінг для вчителів партнерських навчальних закладів міста і району у рамках реалізації міжнародного проєкту програми ЄС Erasmus+ KA2 № 586098-EPP-1-2017-1-UA–EPPKA2-CBHE–JP «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання – MoPED», спрямованих на удосконалення їх фахової підготовки, цифрової компетентності та медіа грамотності.
На заключному тренінгу «Цифрові навички: використання інфографіки у навчальному процесі» вчителі мали змогу продовжити вдосконалення цифрових навичок під керівництвом викладача, кандидата історичних наук, доцента Олександра Васенка.
Учасники мали змогу оцінити переваги використання візуального подання інформації, поміркувати над вдосконаленням уроків, важливістю актуалізації попередніх знань та мотивації до навчального процесу.
Відмітимо, що було визначені ключові аспекти цифрового навчання та набуття відповідних навичок. Учасники були творчими та активними, саме тому навчання проходило у дружній та невимушеній атмосфері.
[/mpc_quote]
ФОТОГАЛЕРЕЯ
[/mpc_quote]