У понеділок, 24 червня 2019 року о 10:00, в залі засідань ректорату (№ 106) розпочалося чергове засідання ректорату. Порядок денний ознаменувався обговоренням питань щодо стану підготовки документів про вищу освіту й організаційного забезпечення випуску фахівців, підсумків успішності студентів за ІІ семестр, підготовки гуртожитків до функціонування у канікулярний період та роботи з студентами-сиротами у канікулярний період, а також низки інших, нагальних та важливих для альма-матер, тем.
Перед початком засідання ректор університету, академік Віктор Коцур за старою-доброю сковородинівською традицією привітав з минулими днями народження нещодавніх іменинників – кандидата педагогічних наук, доцента кафедри педагогіки Юлію Багно, кандидата історичних наук, доцента кафедри географії, екології і методики навчанняВ’ячеслава Лоху та старшого викладача кафедри спортивних дисциплін, ігор і туризму Сергія Безкоровайного подякувавши їм за довгі роки наполегливої праці на благо альма-матер й побажавши міцного здоров’я, щастя, достатку й усіх найкращих земних гараздів.
Кандидат педагогічних наук, доцент, керівник навчального відділу Анатолій Брехунець, старший викладач, начальник відділу кадрів Людмила Погребна та кандидат історичних наук, доцент, керівник відділу інформаційних технологій та моніторингу якості освіти Василь Якуба, які ознайомили присутніх зі станом підготовки документів про вищу освіту та організаційного забезпечення випуску фахівців. Відтак, Анатолій Іванович детальніше зупинився на тому, що у цьому році 1094 бакалаврів денної та заочної форми навчання, що були допущені та успішно склали державну підсумкову атестацію протягом цього тижня отримають свої дипломи. Керівник навчального відділу вважає, що усіх без виключення випускників-бакалаврів потрібно тримати на контролі та всіляко сприяти їх подальшому вступу до магістратури. У той же час, Анатолій Брехунець ще раз наголосив на наказах, положеннях та антикорупційних програмах університету, нагадавши про недопущення проявів позаштатних відносин та так званої благодійності з боку випускників.
У свою чергу Людмила Миколаївна Погребна повідомила, що очолюваний нею Відділ кадрів підготував наказ №104 від 14.06.2019 «Про організацію випуску 2019». Структурний підрозділ готовий до активної видачі дипломів – сформовано 12 груп (по шість на денній та заочній формі навчання – прим.авт.) які займатимуться видачею документів про освіту. Відомо, що станом на понеділок, відсоток отримання дипломів на факультет коливається від 15 до 47% дипломів. Вручення дипломів на факультетах відбудеться згідно наказів у найближчі кілька днів.
Натомість, заступник відповідального секретаря приймальної комісії Василь Володимирович Якуба детальніше зупинився на аспекті вступу бакалаврів на магістратуру до нашого університету. Нині на факультетах визначено технічних секретарів, а вівторок, 25 червня 2019 року стане останнім днем прийому документів у осіб, які вступають на спеціальності 051 Економіка, 052 Політологія, 053 Психологія, 071 Облік і оподаткування, 072 Фінанси, банківська справа та страхування та 073 Менеджмент на основі вступних іспитів (без ЗНО). Станом на понеділок приймальна комісія університету отримала близько 120 заяв від потенційних магістрантів. У вівторок, 25 червня 2019 року, на більшості факультетів відбудеться видача дипломів бакалаврам денної форми навчання, після чого розпочнеться прийом заяв та документів за рештою напрямів.
У ході обговорення наступного питання декани факультетів по черзі доповіли про підсумки успішності студентів за ІІ семестр, повідомивши, що, за підсумками літньої екзаменаційної сесії, на кожному з них дотримано відсоток стипендіального забезпечення, що, нагадаємо, складає 45% на факультет. Крім того, декани поділилися своїми попередніми прогнозами стосовно того, скільки відсотків випускників-бакалаврів продовжить навчання в університеті на магістратурі за рідними або перехресними напрямками навчання, а також акцентували увагу керівництва університету на деяких проблемах, які спіткали їх при підготовці дипломів.
Про підготовку гуртожитків до функціонування у канікулярний період прозвітували кандидат педагогічних наук, доцент, проректор з науково-педагогічної роботи Валерій Троценко. Проректор наголосив, що до 1 липня 2019 року студенти мають покинути гуртожиток №1, який вкотре буде «законсервовано» на літній період для проведення поточного ремонту. За умови написання заяви щодо проживання у гуртожитку на літній період студентів гуртожитку №1 буде переселено до гуртожитку №2, а жителі гуртожитку №2 продовжать своє проживання у закріплених за ними кімнатах. Відтак, студентам 1-3 курсів університету, а також магістрам І року навчання проживання у гуртожитку обійдеться у 500 гривень/місяць, а для вступників та усіх бажаючих жити в гуртожитку протягом літа ціна за проживання складатиме 100 гривень/доба.
У свою чергу, у ході наступного питання, керівник соціально-гуманітарного відділу університету Андрій Іващенко доповів членам ректорату про роботу зі студентами-сиротами у канікулярний період. Відомо, що нині залишитися влітку в гуртожитку має бажання близько десятка студентів-сиріт, але, традиційно, їх кількість поступово збільшиться протягом найближчих днів. Протягом літа такі студенти будуть задіяні у волонтерському корпусі університету, щосереди для них будуть влаштовуватися покази фільмів, вони матимуть можливість грати в настільні ігри, а також прийняти участь у змаганнях з волейболу. Крім того, продовжиться збір коштів на лікування студента педагогічного факультету Вадима Скробача.
У блоці обговорення питань «Різне» присутні розглянули поточні питання роботи нашого навчального закладу та ознайомились із анонсами подій університету на найближчі кілька тижнів. Вдалого тижня, сковородинівці!
Максим Левченко