Алевтина Опольська долучилась до лідерського кола «Діяльнісний підхід в освіті України сьогодні: вектори відновлення і трансформації»: про що говорили

Університет Григорія Сковороди в Переяславі > Публікації > Новини > Алевтина Опольська долучилась до лідерського кола «Діяльнісний підхід в освіті України сьогодні: вектори відновлення і трансформації»: про що говорили

У середу, 3 квітня 2024 року, методистка вищої категорії навчально-наукового центру забезпечення якості освіти Університету Григорія Сковороди в Переяславі Алевтина Опольська приєдналася до лідерського кола «Діяльнісний підхід в освіті України сьогодні: вектори відновлення і трансформації», організованого фондом The LEGO Foundation у Київському обласному інституті післядипломної освіти педагогічних кадрів.

Повідомляється, що метою заходу було поглиблення усвідомлення ролі керівника закладу освіти, як ініціатора системних та стійких змін у процесі освіти, а також активного підходу як ключового елемента освітнього середовища загальноосвітнього закладу.

Зазначимо, що у рамках Меморандуму про взаєморозуміння з Міністерством освіти і науки України Фонд the LEGO Foundation активно спрямовує свою діяльність на розвиток освіти в Україні у наступних напрямках:

  • Проєкт «Сприяння освіті» в дошкільній освіті: з 2010 року до проєкту залучено 300 закладів з 15 областей України. У 2023 році було схвалено парціальну програму розвитку дитини від 2 до 6 років через гру «Творці майбутнього».
  • Проєкт «Діяльнісний підхід у школі»: він передбачає впровадження діяльнісних методів навчання в освітній процес закладів загальної середньої освіти. Передбачає проведення тренінгів, методичних семінарів та наставницький супровід педагогів
  • Проєкт «Діяльнісний підхід у закладах вищої і післядипломної педагогічної освіти»: співпраця з закладами вищої і післядипломної педагогічної освіти, створення спеціальних курсів та навчальних дисциплін, що впроваджуються в освітні програми підготовки педагогів і керівників закладів освіти.
  • Проєкт «Наукові та моніторингові дослідження»: фонд the LEGO Foundation та Австралійська рада освітніх досліджень проводять моніторинг якості початкової освіти в Україні. Це перше дослідження, спрямоване на аналіз ефективності впровадження діяльнісних та ігрових методів навчання в початковій школі та їх вплив на розвиток дитини, зокрема, у соціально-емоційній сфері.

Участь у майстернях, проведених тренерами фонду, дозволила окреслити нові можливості співпраці, визначити основні аспекти розвитку майбутніх вчителів закладів загальної середньої освіти та сприяти розвитку соціально-емоційних навичок та підтримки дітей і педагогів України.

Університет Григорія Сковороди вже активно співпрацює з фондом The LEGO Foundation у впровадженні спеціальних освітніх компонентів до програм підготовки майбутніх вихователів та керівників закладів дошкільної освіти.

Лідерське коло «Діяльнісний підхід в освіті України сьогодні – вектори відновлення і трансформації» є важливим кроком у напрямку покращення якості освіти в Україні та підготовки висококваліфікованих педагогів. Співпраця з фондом The LEGO Foundation відкриває нові можливості для розвитку сучасної освіти, що сприяє підвищенню рівня компетентності як студентів, так і вчителів. Плідна співпраця з інститутами післядипломної освіти та педагогічними закладами вищої освіти забезпечує реалізацію інноваційних підходів у навчальний процес та формування високопрофесійних кадрів, готових до викликів сучасності.

ОПУБЛІКОВАНО

Пресслужба Університету Григорія Сковороди в Переяславі 

Використання будь-яких матеріалів, розміщених на порталі, дозволяється за умови посилання на uhsp.edu.ua. При копіюванні матеріалів порталу для інтернет-видань обов’язковим є пряме та відкрите для пошукових систем гіперпосилання в першому абзаці на цитовану статтю або новину.

Перейти до вмісту