Студентська рада університету та Навчально-науковий центр якості освіти підбили підсумки сесії: відповіді на найпоширеніші питання

Університет Григорія Сковороди в Переяславі > Публікації > Новини > Студентська рада університету та Навчально-науковий центр якості освіти підбили підсумки сесії: відповіді на найпоширеніші питання

Підійшов до завершення навчальний семестр та зимова сесія в Університеті Григорія Сковороди в Переяславі, а відтак на часі підвести підсумки та ретельніше розглянути ті проблеми, які виникали у здобувачів протягом його плину. Цим і займалися вчора, 15 грудня, представники студентського самоврядування університету та Навчально-наукового центру якості освіти, що провели спільну онлайн-зустріч з цього приводу на платформі Microsoft Teams. Відповіді на питання, які цікавили близько півсотні студентів що долучилися до розмови, кваліфіковано давали керівник Центру Олена Усик та провідні методисти Алла Дереча та Алевтина Опольська.

Пропонуємо вам короткий огляд найпоширеніших проблем, з якими зіштовхнулися здобувачі протягом цього навчального семестру та яким, з метою подальшого недопущення, було знайдено вирішення та надано належну оцінку у ході зустрічі:

Чому тести у системі Moodle подекуди не з’являються вчасно?

«Проблема має суто технічний характер. Її вирішують зверненням в деканат чи до безпосереднього викладача цієї дисципліни. Ще простіший шлях, у разі повторення такої ситуації у когось з вас, напряму звернутися до керівника відділу інформаційних технологій університету Василя Володимировича Якуби, який може досить швидко виправити цю ситуацію».

Чому питання й відповіді в базі іноді сформульовано неправильно, або змішано бази?

«Такі ситуації дійсно іноді трапляються. Якщо ви бачите таке питання вам слід зробити скріншот екрану з цим питанням або невідповідністю варіантів відповідей і надіслати його в деканат. Така ж ситуація і зі змішанням баз.  Ситуацію неодмінно виправлять у оновлених редакціях тестів – ми усі зацікавлені у повній логічній відповідності тестових баз».

Чому база на екзамені відрізняється від тієї, яку дає викладач?

«Ситуація знову ж таки вирішується зверненням в деканат або до Василя Володимировича Якуби. Ваша група має написати колективну заяву з проханням про перездачу. Подбайте й про наявність декількох скріншотів які засвідчать невідповідність тієї чи іншої бази».

Що робити, якщо викладач не надав здобувачам питальника?

«Викладач зобов’язаний дати питальник студентам, адже завдяки цьому ви зможете підготуватись до складання форми контролю та побачити чи відповідають питання навчальній програмі. Якщо виникатимуть такі питання, слід якомога завчасніше звертатися до голови Студентської ради або в деканат».

Чому у системі Moodle не відображає оцінок?

«Така ситуація може бути пов’язана  із певними збоями у системі. У разі рецидиву такої ситуації не забувайте вчасно уточнювати в деканаті, чи зараховано вам результат того чи іншого іспиту».

Студентська рада університету висловлює слова вдячності Навчально-науковому центру забезпечення якості освіти за їхню підтримку. Сподіватимемося, що в подальшому у наших здобувачів не виникатиме проблем із здачею іспитів!

 

Пресцентр Студентської ради університету

Перейти до вмісту