Студентство обговорило проблеми та шляхи їх вирішення з представниками Навчально-наукового центру забезпечення якості освіти

Університет Григорія Сковороди в Переяславі > Публікації > Новини > Студентство обговорило проблеми та шляхи їх вирішення з представниками Навчально-наукового центру забезпечення якості освіти

Сесія є важливим етапом завершення кожного навчального семестру. Не зрідка у студентів-сковородинівців виникають проблеми та питання щодо системи у якій проходять іспити чи проводяться інші форми роботи. А втім Університет Григорія Сковороди в Переяславі завжди йде на зустріч та допомагає у вирішення усіх питань, які виникають у здобувачів. По опівдні вчора, 11 листопада 2021 року, Студентська рада університету спільно з Навчально-науковим центром забезпечення якості освіти провели онлайн-зустріч 67 здобувачів з керівницею центру Оленою Усик та провідними методистами Аллою Деречею та Алевтиною Опольською, у ході якої обговорювалися імовірні проблеми та шляхи їх вирішення під час екзаменаційної сесії.

Конференція проходила у формі діалогу – здобувачі задавали хвилюючі їх запитання та отримували на них відповіді. Публікуємо відповіді на найцікавіші та найактуальніші з них:

– Що робити, якщо через поважну причину не зміг здати екзамен?

«По усіх питаннях, що стосуються поважних причин, потрібно писати заяву на ім’я декана і він з’ясовує це питання. Тому що всі поважні причини враховуються і вони не є заборгованістю. Такому студенту надається додатковий термін аби здати даний екзамен чи залік. Це зараховуватиметься первинною здачею»

– Що робити, якщо не можна зайти у систему Bilink?

«Писати заяву на гарячу лінію з проханням допомогти. Їх пошта support@bilink.ua »

– Що робити, якщо викладач не доставив бали?

«Слід написати заяву на ім’я декана, що ваші бали не були враховані. Якщо ви надсилаєте це на пошту, то у вас має бути точна дата і час коли це надсилалося».

– Чи зобов’язаний викладач давати студентам орієнтовані питання, які будуть у екзамені?

«Це є обов’язковим елементом, для того аби студенти ознайомилися з питаннями і підготувались до здачі підсумкового контролю»

– Що таке ліквідація, якщо не здав іспит?

«Не здав – це коли кількість правильних відповідей менше 50%, тобто менше 15 правильних відповідей. Ці відповіді не враховуються в загальному підсумку, тому доведеться здавати ще раз під час ліквідації академічної заборгованості»

– Коли потрібно здавати самостійні роботи та реферати?

«Станом на нині мова йде про те, що ви можете здавати самостійну роботу  чи реферат до 30 грудня 2021 року. Але якщо ви вже підготувались, то немає сенсу чекати – Ви можете здати викладачу ці форми роботи хоч і сьогодні. Головне, аби викладач не забув виставити вам ваші бали».

– Чи можливо встановити «Moodle» на мобільний телефон?

«Система Moodle не передбачена для інсталювання на смартфон. Навіть не всі планшети її підтримують, тому рекомендуємо користуватися нею з комп’ютерів чи ноутбуків».

Наостанок зустрічі спікерки поділилися зі здобувачами контактами для зв’язку з Центром, у разі виникнення певних запитань які у його компетенції. Поза тим, студентське самоврядування домовилося про ще одну зустріч, яка відбудеться для студентів І курсу. Анонсують, що туди буде запрошено технічного працівника, який надасть інформацію як правильно підключатись до системи Moodle.

Студентська рада університету висловлює слова вдячності Навчально-науковому центру забезпечення якості освіти за підтримку своїх ініціатив та розраховує на подальшу співпрацю. Здобувачам бажаємо успіхів у здачі сесії!

Пресслужба Студентської ради

Перейти до вмісту