Онлайн-засідання ректорату від 10.06.2020: про те, коли випускники отримають дипломи; чи готовий виш до акредитацій; про ліквідацію боргів, профорієнтацію, вступ та новий музей

Університет Григорія Сковороди в Переяславі > Публікації > Новини > Онлайн-засідання ректорату від 10.06.2020: про те, коли випускники отримають дипломи; чи готовий виш до акредитацій; про ліквідацію боргів, профорієнтацію, вступ та новий музей

У середу, 10 червня 2020 року, о 11:00 на платформі Microsoft Teams відбулося онлайн-засідання ректорату. На порядку денному стояли питання щодо державної атестації і підготовки документів про освіту, стану готовності до проведення акредитації освітніх програм, міжнародної проєктної діяльності університету, ліквідації фінансової заборгованості за надані освітні послуги. Також у ході засідання було проговорено тематику шляхів взаємодії профорієнтаційної роботи та приймальної комісії та питання створення музею пам’яті викладачів і студентів університету.

Засідання розпочалося з того, що керівник навчального відділу університету Анатолій Брехунець доповів про державну атестацію й підготовку документів про освіту, й зазначив, що у травні завершилася державна атестація за освітньо-наукової програми за освітнім рівнем «магістр», у ході якої було атестовано 106 осіб, у т.ч. 2 особи за освітньо-професійними програмами, які не мали змоги захистити свої роботи раніше. Усі бази підготовки документів про вищу освіту деканатами було сформовано своєчасно, а навчальний відділ опрацював й передав їх до ЄДЕБО, де їх успішно зареєстровано та надано номери дипломів, згідно яких університет вже розпочав підготовку документів про вищу освіту для своїх випускників. Нині відбувається процедура замовлення та виготовлення бланків дипломів та додатків до них підприємством, що виграло тендер на їх виготовлення, а протягом наступного тижня розпочнеться друк дипломів.

Стосовно випускників-бакалаврів, яких, цьогоріч, в університеті налічується 953 особи (523 денники й 430 заочників – прим.авт.), то просто зараз у них тривають кваліфікаційні іспити та захисти кваліфікаційних робіт. На момент ректорату у статусі перевірених і готових документів для передачі реєстрації в ЄДЕБО готово 275 документів (40%). По закінченню державної атестації і підтвердження складення атестацій їх буде передано для реєстрації в ЄДЕБО. Решта 640 справ поки знаходиться на фінальному етапі підготовки та перевірки. Зазначимо, що документи про освіту буде вручено в установленому наказом порядку не пізніше 10 липня 2020 року та згідно усіх карантинних обмежень та заходів, яких, до слова, в університеті неухильно дотримуються, і з врахуванням яких, вже кілька місяців, успішно організовується вся поточна робота вишу.

Про стан готовності до проведення акредитації освітніх програм, які матимуть місце в університеті протягом двох наступних тижнів доповіли керівниця навчально-наукового центру забезпечення якості освіти Олена Усик, декан природничо-технологічного факультету Олексій Гончаренко та декан фінансово-гуманітарного факультету Світлана Кучеренко. Усі виступаючі зазначили що освітні програми готові до проведення акредитації, робота над підготовкою не припинялася, позаяк, у багатьох випадках, вона мала відбутися ще в березні, проте карантин вніс зміни і у цей процес, тому усі акредитації відбуватимуться на платформі Zoom – нині тривають тестові підключення до цієї платформи, завершується підготовка документів, обробка фото та монтаж відео про діяльність університету й відповідних освітніх програм. Крім того, в університеті  призначено відповідальних осіб, які забезпечать технічний супровід у ході акредитацій.

Про ліквідацію фінансової заборгованості за надані освітні послуги та профорієнтаційну роботу, яка проводиться на факультетах йшлося у доповідях деканів. Усі вони зазначили, що проблема з боргами на опікуваних ними структурних підрозділах вишу полягає у тому, що багато студентів обрало для проплати помісячну форму, яка здійснюється студентами до 10 числа кожного місяця. А втім, на більшості факультетів таки є незначна кількість студентів, які мають борги за більш ніж один. У кожного з студентів-боржників своя історія – когось через епідемію звільнили з роботи, і вони навіть думають відраховуватися, адже не мають чим платити; комусь затримують заробітну плату, а хтось подався шукати гроші за кордон й не виходить на зв’язок. Зважаючи на кожну історію деканати усіма можливими формами тримають зв’язок зі своїми студентами і розраховують на якнайскоріше погашення боргів. У іншому випадку мова йтиме про відрахування таких студентів.

Підсумовуючи виступаючих, ректор університету Віктор Коцур закликав активізувати роботу щодо ліквідації заборгованості, бо в цілому заборгованість по університету, за останніми підрахунками, таки складає чималу суму, що ставить під загрозу виплату відпускних та оздоровчих коштів та інших виплат викладачам та співробітникам вишу. Зазначимо, що питання буде на контролі керівництва університету до моменту повного погашення боргів.

Що стосується профорієнтації, то на всіх факультетах вона триває з поправкою на ті обставини часу, які ми всі нині переживаємо. У всякому разі, кожен декан похвалився системністю роботи свого факультету, розповів про дистанційну роботу і власні методи зв’язку зі своїми вступниками, формування баз абітурієнтів, контингент яких починається зі шкіл (вступники на базі повної загальної середньої освіти), продовжується коледжами (випускниками на базі «молодшого спеціаліста»), і завершується тими студентами, які планують, закінчивши бакалаврат, продовжити навчання в магістратурі (в т.ч. ті студенти, які планують змінити спеціальність всередині вишу – прим.авт.). Усі співпрацюють з приймальною комісією, і попри не кращі обставини часу, незрозумілість ситуації із проведенням ЗНО, більшість спеціальностей вишу розраховує зберегти свої минулорічні показники і навіть покращити їх.

Про міжнародну проєктну діяльність університету доповіла керівниця відділу міжнародних зв’язків університету Оксана Ковтун. Оксана Анатоліївна зазначила, що в наш час міжнародна проєктна діяльність університету сприяє підвищенню його рейтингу, є запорукою залучення додаткового фінансування для університету та сприяє розвитку як освітньої, наукової та дослідницької діяльності так і розвитку інтернаціоналізації закладу вищої освіти. Приміром, проєкт програми Європейського Союзу ERASMUS + KA2 «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання – MoPED» дала змогу залучити загальне фінансування для нашого університету, яке складає суму 101 250 євро. Кошти ці було спрямовано на створення інноваційного класу ICR, на базі якого було створено Центр неперервної освіти, Ресурсний центр інклюзивної освіти та Ресурсний центр сталого розвитку; створено НУШ із зоною Fab-lab та 3D прінтерами; розроблено та впроваджено 4 інноваційні курси та налагоджено зв’язки з університетами Іспанії, Кіпру та Польщі. Надалі мова йшла про інші проекти до яких вже долучився або от-от долучиться наш університет – з усім про що говорила Оксана Анатоліївна детальніше можна ознайомитися тут. Загалом проєктна діяльність університету є дуже важливою, і всім факультет неодмінно слід до неї долучатися, бо без неї важко уявити сучасний поступ закладу вищої освіти, який сповідує європейську традицію та впевнено дивиться у майбутнє.

Уже наостанок ректор університету Віктор Коцур підняв питання створення музею пам’яті викладачів і студентів університету, і подивився на цю проблему більш глобально. Університет за кілька десятиліть своєї всеохопної діяльності має багато здобутків, ініціатив що вирізняють його в освітньому просторі України. Багато викладачів і студентів на жаль покидають цей світ, ми їх пам’ятаємо, а відтак маємо увіковічнити цю пам’ять. За всю історію університету в інший світ пішли вже 43 викладачі та співробітники університету, зокрема в останнє десятиліття ми маємо по 3-4 такі втрати. У свою чергу, за всю історію університету 61 особа зі студентського колективу теж залишила цей світ. Відтак, з’явилася ідея створення з одного боку музею пам’яті, занісши туди імена викладачів, співробітників та студентів університету, а з іншого боку, у певні святкові дні, проводити там певні духовні обряди. Певні роботи у цьому напрямку вже розпочато, щось буде зроблено силами університету, а для чогось, по змозі, планується залучити допомогу меценатів. «Головне, аби ця ідея була втілена в життя, а ми, пам’ятаючи людей та історію могли впевнено дивитися у завтрашній день» – додав ректор, після чого, завершив засідання ректорату, адже питань і оголошень у блоці «Різне», цього разу, запропоновано не було.

[mpc_quote preset=”mpc_preset_24″ layout=”style_2″ background_color=”#ffffff” author_font_preset=”mpc_preset_38″ author_font_color=”#003366″ author_font_size=”20″ author_font_transform=”none” author_font_align=”left” author=”Максим Левченко” quote_font_preset=”mpc_preset_1″ quote_font_color=”#888888″ quote_font_size=”16″ quote_font_line_height=”1.2″ quote_font_align=”left” icon_type=”image” icon_image_size=”150×150″ icon_image=”15351″ icon_border_css=”border-radius:75px;” icon_padding_divider=”true” icon_padding_css=”padding-left:15px;” padding_divider=”true” padding_css=”padding-top:40px;padding-right:40px;padding-bottom:40px;padding-left:0px;” mpc_ribbon__preset=”mpc_preset_8″ mpc_ribbon__style=”corner” mpc_ribbon__alignment=”top-right” mpc_ribbon__corners_color=”#353535″ mpc_ribbon__font_color=”#ffffff” mpc_ribbon__font_size=”18″ mpc_ribbon__font_line_height=”1.7″ mpc_ribbon__font_transform=”uppercase” mpc_ribbon__font_align=”center” mpc_ribbon__text=”АВТОР” mpc_ribbon__background_color=”#003366″]

Використання будь-яких матеріалів, розміщених на порталі, дозволяється за умови посилання на uhsp.edu.ua. При копіюванні матеріалів порталу для інтернет-видань обов’язковим є пряме та відкрите для пошукових систем гіперпосилання в першому абзаці на цитовану статтю або новину.

[/mpc_quote]

Перейти до вмісту