Засідання ректорату та засідання стипендіальної комісії від 13.01.2020: про стан підготовки до акредитації, участь в олімпіадах та нові реквізити рахунків університету

Університет Григорія Сковороди в Переяславі > Публікації > Новини > Засідання ректорату та засідання стипендіальної комісії від 13.01.2020: про стан підготовки до акредитації, участь в олімпіадах та нові реквізити рахунків університету

У понеділок, 13 січня 2020 року о 10:00 в залі засідань ректорату (№106) відбулося перше в новому календарному році засідання ректорату. На порядку денному стояли питання щодо стану підготовки до акредитації та вдосконалення освітніх програм, забезпечення участі у ІІ етапі Всеукраїнських студентських олімпіад, нові реквізити розрахункових рахунків та інші поточні питання діяльності університету.

На початку засідання доктор історичних наук, професор, дійсний член (академік) Національної академії педагогічних наук України, ректор ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» Віктор Коцур зазначив, що 2020 рік розпочинається з гарних подій та привітав з нагоди ювілеїв кандидат історичних наук, доцент кафедри медико-біологічних дисциплін і валеології факультету фізичного виховання Наталію Годун та справжнього ветерана університету (працює тут з дня його заснування – прим.авт.), кандидата педагогічних наук, доцента, завідувача кафедри теорії і методики технологічної освіти та комп’ютерної графіки природничо-технологічного факультету Василя Васенка.

У ході засідання найбільшу увага, очікувано, було приділено надзвичайно актуальній на сьогодні для закладів вищої освіти, зокрема нашого, темі стану підготовки вишу до акредитації та вдосконалення освітніх програм. Відтак, на засідання було запрошено гарантів освітніх програм, а керівник навчального відділ, кандидат педагогічних наук, доцент Анатолій Брехунець доповів, що на сьогодні підготовлено матеріали форм самоаналізу  для акредитації ОНП «Соціальна робота», «Середня освіта (Образотворче мистецтво)», «Середня освіта (Музичне мистецтво)» другого (магістерського) рівня. Відомо, що база внесення інформації відкривається 15 січня 2020 року.

Крім того, проводяться організаційно-консультативні збори з робочими групами щодо підготовки матеріалів самоаналізу для акредитації ОПП першого (бакалаврського) рівня: «Професійна освіта (Видавничо-поліграфічна справа )» (база відкривається 3 лютого 2020 року); «Середня освіта (Географія)», «Середня освіта (Математика)», «Професійна освіта (Харчові технології )» (база відкривається 5 лютого 2020 року); ОП третього (освітньо-наукового) «Фінанси, банківська справа та страхування» (база відкривається 9 квітня 2020 року); «Науки про освіту»,  «Професійна освіта», «Професійна освіта (за спеціалізація ми)», «Фізична культура і спорт», «Історія та археологія», «Філософія» (база відкривається 10 квітня 2020 року); «Філологія», «Психологія» (база відкривається 13 квітня 2020 року).

У ході свого виступу Анатолій Іванович також зазначив, що основним зауваженням у загальному рішенні НАЗЯВО щодо акредитації освітніх програм є формалізованість освітнього процесу у ЗВО та імітованість індивідуальної траєкторії навчання здобувачів вищої освіти. Особливий акцент робився на процедуру вибору студентами навчальних дисциплін.

На разі проводиться робота з удосконалення і оновлення ОП та навчальних планів (2019 р. вступу) відповідно до вимог (наказ №273 від 27.12.2019 р.). Відтак, 14 січня 2020 року проведено збори із деканами факультетів, заступниками деканів, завідувачами кафедр, де більш детально розглянуто основні підходи до оновлення освітніх програм та формування навчальних планів.

У той же час, до 20 січня 2020 року необхідно підготувати і подати до Центру забезпечення якості освіти перелік вибіркових дисциплін (відповідно до додатку 2 наказу №273 від 27.12.2019 р.) . Це дасть змогу до початку 2 семестру розробити процедуру вибору студентами вибіркових дисциплін в електронному режимі. Також фахівцями Центру розроблено структуру блоків (на сайт університету), інформація яких розкриватиме всі ресурсні і інформаційні засади підвищення організації якісного освітнього середовища у ЗВО і є основними показниками (відповідно до Критеріїв  якості освіти) у процеси проведення акредитації освітніх програм.

Після того як доповідач відповів на усі запитання присутніх, яких виявилося і справді чимало, враховуючи високий градус напруги, який нині панує і в нашій альма-матер у зв’язку із наближенням акредитації, кандидат філософських наук, доцент, проректор з наукової роботи Сергій Рик доповів про забезпечення участі університету у ІІ етапі Всеукраїнських студентських олімпіад. Виступаючий звернув увагу на те, що на факультети і кафедри було розіслано університетський Наказ №267 «Про проведення всеукраїнської студентської олімпіади у 2019/2020 н.р.», а також нагадав деякі цифри показників успішності як нашого, так і інших закладів вищої освіти України, на які нам варто рівнятися. Зокрема, відомо, що у загальному рейтингу успішності в олімпіадах наш навчальний заклад завдяки 7-ми призерам-студентам зайняв 11 місце. Крім того, проректор з наукової роботи зупинився на особливостях організації Всеукраїнських студентський олімпіад у цьому навчальному році, зупинившись на деяких змінах, зокрема у складі оргкомітету (він оновився на 50% – прим.авт.). Підсумовуючи  свій виступ, Сергій Миколайович закликав у 2020-му році акумулювати свої зусилля, спромогтися виступити набагато краще, ретельніше віднестися до відбору учасників, а також нагадав ключові дати та умови проведення олімпіад протягом найближчого час.

Нагадуємо, що у січні-лютому 2020 р. на факультетах університету буде проведено І етап Всеукраїнської студентської олімпіади з навчальних дисциплін та спеціальностей, які не менше ніж семестр вивчалися студентами. Підсумки буде підведено наприкінці лютого, а переможців буде рекомендовано для участі у ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади за спеціальностями.

Про нові реквізити розрахункових рахунків розповіла головний бухгалтер університету Ольга Яременко. Нагадаємо, що на виконання вимог Постанови Державної казначейської служби України №162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні», університетом проведено роботу щодо зміни реквізитів по оплаті за навчання та проживання в гуртожитку.

У блоці питань «Різне» йшлося про поточні питання життєдіяльності університету та перспективні напрямки його діяльності у найближчі тижні, а по завершенні ректорату відбулося засідання стипендіальної комісії, у ході якого стало відомо, про умови стипендіального забезпечення у 2020 календарному році, а декани презентували підготовлені проєкти наказів і надали пропозиції щодо призначення студентам стипендій за результатами І семестру 2019/2020 навчального року.

[mpc_quote preset=”mpc_preset_24″ layout=”style_2″ background_color=”#ffffff” author_font_preset=”mpc_preset_38″ author_font_color=”#003366″ author_font_size=”20″ author_font_transform=”none” author_font_align=”left” author=”Максим Левченко” quote_font_preset=”mpc_preset_1″ quote_font_color=”#888888″ quote_font_size=”16″ quote_font_line_height=”1.2″ quote_font_align=”left” icon_type=”image” icon_image_size=”150×150″ icon_image=”15351″ icon_border_css=”border-radius:75px;” icon_padding_divider=”true” icon_padding_css=”padding-left:15px;” padding_divider=”true” padding_css=”padding-top:40px;padding-right:40px;padding-bottom:40px;padding-left:0px;” mpc_ribbon__preset=”mpc_preset_8″ mpc_ribbon__style=”corner” mpc_ribbon__alignment=”top-right” mpc_ribbon__corners_color=”#353535″ mpc_ribbon__font_color=”#ffffff” mpc_ribbon__font_size=”18″ mpc_ribbon__font_line_height=”1.7″ mpc_ribbon__font_transform=”uppercase” mpc_ribbon__font_align=”center” mpc_ribbon__text=”АВТОР” mpc_ribbon__background_color=”#003366″]

Використання будь-яких матеріалів, розміщених на порталі, дозволяється за умови посилання на uhsp.edu.ua. При копіюванні матеріалів порталу для інтернет-видань обов’язковим є пряме та відкрите для пошукових систем гіперпосилання в першому абзаці на цитовану статтю або новину.

[/mpc_quote]

ФОТОГАЛЕРЕЯ

[mpc_quote preset=”mpc_preset_24″ layout=”style_2″ background_color=”#ffffff” author_font_preset=”mpc_preset_38″ author_font_color=”#003366″ author_font_size=”20″ author_font_transform=”none” author_font_align=”left” author=”Дронь Олександр” quote_font_preset=”mpc_preset_1″ quote_font_color=”#888888″ quote_font_size=”16″ quote_font_line_height=”1.2″ quote_font_align=”left” icon_type=”image” icon_image_size=”150×150″ icon_image=”15486″ icon_border_css=”border-radius:75px;” icon_padding_divider=”true” icon_padding_css=”padding-left:15px;” padding_divider=”true” padding_css=”padding-top:40px;padding-right:40px;padding-bottom:40px;padding-left:0px;” mpc_ribbon__preset=”mpc_preset_8″ mpc_ribbon__style=”corner” mpc_ribbon__alignment=”top-right” mpc_ribbon__corners_color=”#353535″ mpc_ribbon__font_color=”#ffffff” mpc_ribbon__font_size=”18″ mpc_ribbon__font_line_height=”1.7″ mpc_ribbon__font_transform=”uppercase” mpc_ribbon__font_align=”center” mpc_ribbon__text=”ФОТОГРАФ” mpc_ribbon__background_color=”#003366″]

Використання фотографій, розміщених на порталі, дозволяється за умови посилання на uhsp.edu.ua. При копіюванні фотографій з порталу для інтернет-видань обов’язковим є пряме та відкрите для пошукових систем гіперпосилання в першому абзаці на цитовану статтю або новину.

[/mpc_quote]

Перейти до вмісту