Кролівець Юлія Віталіївна

Кролівець

Кролівець
Юлія Віталіївна 

доктор філософії (Phd) з галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки за спеціальністю 053 Психологія, старший викладач кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти

ГРАФІК КОНСУЛЬТУВАННЯ:

Середа: 12:00-15:00

аудиторія № 207

(корпус № 1, поверх № 2)

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

Телефон: + 380936254952

E‒mail: yuliakrolivets@gmail.com

Біографічні відомості. Народилася 27 листопада 1992 року, с. Дубіївка, Черкаського району, Черкаської області, Україна.

Навчання. У 2010 р. закінчила загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів с. Дубіївка. Цього ж року вступила в ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» на факультет педагогіки та психології. У 2015 р. отримала диплом магістра з відзнакою за спеціальністю «Дошкільна освіта» та здобула кваліфікацію викладача дошкільної педагогіки і психології.

З 2016 р. до 2020 р. навчалась в аспірантурі ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» за спеціальністю 053 Психологія (денна форма). У 2020 р. у спеціалізованій вченій раді ДФ 27.053.001 захистила дисертацію на тему: «Психологічні особливості розвитку розповідного мовлення дітей дошкільного віку» та отримала науковий ступінь доктора філософії з галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки за спеціальністю 053 Психологія.

Науковий ступінь: доктор філософії.

Робота:

2015 р. – вихователь у дитячому навчальному закладі (ясла-садок) «Берегиня» м. Бориспіль.

З 2015 р.  по 2016 р. – старший лаборант кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

З 2016 р.  по 2020 р. – навчання в аспірантурі ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». за спеціальністю 053 Психологія.

З 2019 р. – викладач кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти Університету Григорія Сковороди в Переяславі.

До кола наукових інтересів Кролівець Юлії Віталіївни належать педагогічна та вікова психологія, діяльність психолога в ЗДО, психолінгвістика, розвиток розповідного мовлення дітей дошкільного віку.

Кролівець Ю.В. – член Громадської організації: «Всеукраїнська асоціація психолінгвістів», член організаційних комітетів Міжнародних науково-практичних конференцій, зокрема: «Психолінгвістика в сучасному світі» та «Інноваційні технології в дошкільній освіті», член редакційної колегії Міжнародної науково-практичної конференції: «Інноваційні технології в дошкільній освіті».

Кролівець Юлія Віталіївна – автор більше 30 наукових праць, які присвячені дослідженню психологічних особливостей розвитку розповідного мовлення дітей дошкільного віку.

Основні наукові праці:

  1. Кролівець, Ю.В. (2017). Розповідне мовлення як психолінгвістичний феномен. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки, 5(1), 73–78 (Index Copernicus).
  2. Krolivets, Y. (2017). Про підходи до психолінгвістичної діагностики розповідного мовлення дітей дошкільного віку.Психолінгвістика. Психолингвистика. Psycholinguistics, 22(1), 124–141. https://doi.org/10.5281/zenodo.1087772 (Web of Science Core Collection).
  3. Кролівець, Ю.В. (2018). Психологічні й психолінгвістичні особливості розповідного мовлення дітей дошкільного віку. Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України. (Том. IV: Психологія розвитку дошкільника), 14, 180–196.
  4. Кролівець, Ю.В. (2019). Опис психодіагностичного комплексу вивчення психологічних особливостей усного розповідного мовлення дітей дошкільного віку. Теорія і практика сучасної психології, 1(2), 53–57.
  5. Кроливец, Ю.В. (2019). Диагностика психологических и психолингвистических особенностей развития повествовательной речи детей дошкольного возраста. Science and Education a New Dimension, 85(208), 62–65. https://doi.org/10.31174/SEND-PP2019-208VII85-15 (Index Copernicus).
  6. Кролівець, Ю.В. (2020). Вплив сприймання на розвиток мовлення дітей дошкільного віку. Актуальні проблеми психології. Т IV(16), 133–148.
  7. Кролівець, Ю.В. (2020). Роль внутрішнього мовлення в процесуальності розповідання дітей дошкільного віку. Habitus. Габітус, 20, 117–121.
  8. Кролівець, Ю. (2021). Принципи формування розповідного мовлення у дітей дошкільного віку. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія Педагогіка, 2(27), 110–114.
  9. Кролівець, Ю. (2022). Особливості зовнішньомовленнєвих операцій розповідного мовлення дітей старшого дошкільного віку.PSYCHOLINGUISTICS,31(1), 63-91. https://doi.org/10.31470/2309-1797-2022-31-1-63-91

Монографії:

  1. Кролівець Ю.В. (2020). Психолінгводидактичні технології розвитку внутрішнього мовлення в дітей дошкільного віку. Трансформаційні поцеси в дошкільній освіті першої половини ХХІ століття (колективна монографія). С. 454–477
  2. Кролівець Ю.В. Міждисциплінарний підхід до вивчення генезису розповідного усного мовлення дітей дошкільного віку.Психологічна безпека особистості: Міжнародна колективна монографія за заг. редакцією професора І. В. Волженцевої. Переяслав – Брест. 2021. С. 473–

Праці апробаційного характеру:

  1. Кролівець, Ю.В. (2016). Психолінгвістичні основи формування у дітей дошкільного віку умінь і навичок розповідати за серією сюжетних картинок. Л.О. Калмикова (Відп. ред.). Психолінгвістика в сучасному світі – 2016: Тези XІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Переяслав-Хмельницький, 20–21 жовтня 2016 року), (с. 70). Переяслав-Хмельницький: ФОП Домбровська Я.М.
  2. Кролівець, Ю.В. (2016). Початковий етап підготовки дітей раннього дошкільного віку до складання розповідей за серіями сюжетних картинок згідно з освітніми програми, рекомендованими МОН України. Збірник наукових праць ЗОІППО, 4(26). Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/0B6QknaQCh-lHUkl2YlRESTBrWmM/view
  3. Кролівець, Ю.В. (2019). Психолого-педагогічні технології розвитку мотивів побудови розповідей у дітей дошкільного віку. Т.В. Кириченко, Т.М. Кузьменко (Заг. ред.). Актуальні проблеми сучасної психології: шляхи становлення особистості: збірник наукових статей за матеріалами Міжнародної науково-практичної офлайн-онлайн конференції учнівської молоді, студентів, аспірантів, молодих учених та науковців (м. Переяслав-Хмельницький, 14–16 травня 2019 р.), (с. 203–207). Переяслав-Хмельницький: «Видавництво К С В».
  4. Кролівець, Ю.В. (2019). Психотехнологія розвитку розповідного мовлення в дітей дошкільного віку. Л.О. Калмикова & Н.В.Гавриш (Заг. ред.). Інноваційні технології в дошкільній освіті. Збірник наукових статей за матеріалами ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Переяслав-Хмельницький, 28–29 березня 2019 року), (с. 75–76). Переяслав-Хмельницький. ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».
  5. Кролівець, Ю. (2020). Особливості розвитку операцій виникнення мотивів розповіді в дітей дошкільного віку. Психолінгвістика в сучасному світі15, 146-148. https://doi.org/10.31470/10.31470/2706-7904-2020-15-146-148
  6. Кролівець, Ю. (2021). Психолінгвопедагогічні принципи розвитку розповідного мовлення у дітей дошкільного віку.Психолінгвістика в сучасному світі16, 160-164. https://doi.org/10.31470/10.31470/2706-7904-2021-16-160-164
  7. Кролівець, Ю. (2022). Особливості розвитку в дітей дошкільного віку операцій граматичного структурування. Інноваційні технології в дошкільній освіті5, 53-56. https://doi.org/10.5281/zenodo.6772792
Перейти до вмісту