Вересоцька Наталія Іванівна

Вересоцька Н.І.

Вересоцька
Наталія Іванівна 

заступник декана з наукової роботи природничо-технологічного факультету

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри теорії і методики технологічної освіти та комп’ютерної графіки

ГРАФІК ПРИЙОМУ:

середа 14:00-16:00

ГРАФІК КОНСУЛЬТУВАННЯ:

четвер 14:00-16:00
кабінет № 316
(корпус школа № 4, поверх № 3)

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

+ 38 (063) 336-29-77
veresotschka@ukr.net

Біографічні відомості. Вересоцька Наталія Іванівна народилася 17 квітня 1979 року в місті Переяслав-Хмельницький, Київської області, у родині робітників Івана Петровича та Ольги Олександрівни Вересоцьких.

Навчання. У 1996 році закінчила Переяслав-Хмельницьку ЗОШ І-ІІІ ступенів №2.

У 1997 році закінчила Переяслав-Хмельницьке професійно-технічне училище №22 і здобула професію швеї.

У 2002 році закінчила Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання (технічна праця)» та здобула кваліфікацію вчителя трудового навчання, основ підприємництва, креслення і безпеки життєдіяльності.

У 2003 році закінчила Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання» та здобула кваліфікацію викладача загально технічних дисциплін.

2006-2009 рр. – навчання в аспірантурі Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання (креслення).

У 2010 р. захистила кандидатську дисертацію на тему «Методика тестового оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи з креслення».

31 травня 2011 року отримала науковий ступень кандидат педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика навчання (креслення).

Робота.  У 2003 році була прийнята на роботу викладачем кафедри загальнотехнічних дисциплін та методики викладання трудового навчання і креслення Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди.

З 2012 року по даний час виконую обов’язки заступника декана з наукової роботи природничо-технологічного факультету.

Коло наукових інтересів. До кола наукових інтересів Наталії Іванівни Вересоцької  належать: професійна підготовка майбутніх фахівців з трудового навчання, а також питаннями декоративно-прикладного мистецтво на уроках технологій та художньої обробки матеріалів.

Основні наукові праці: у науковому доробку має понад 40 наукових праць у фахових вітчизняних та зарубіжних виданнях, навчально-методичних посібниках тощо.

Основи педагогічної творчості викладача загально технічних дисциплін : навч. метод. посіб. / Н. І. Вересоцька. – Переяслав-Хмельницький (Київ. обл.) : Домбровська Я.М., 2017. – 218 с.

Розвиток творчої особистості студентів під час вивчення курсу «Художня обробка матеріалів»  / Н. І. Вересоцька // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький педагогічний університет імені Григорія Сковороди» : науково-теоретичний збірник. – Переяслав-Хмельницький, 2014. – Вип. 31. – 234 с.

Використання дизайну на уроках технологій / Zbior raportow naukowych. “Pedagogika. Problemy, osiagniecia, innowacyjnosc, praktyki, teoria.” (29.04.2015-30.04.2015) – Warszawa: Wydawca: Sp. z o.o. “Diamond trading tour”, 2015. – 114 str.

Педагогічна творчість як складова підготовки майбутнього вчителя технологій до педагогічної діяльності / Н. І. Вересоцька // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка: збірник. – Чернігів : ЧДПУ, 2016. – Вип.117. – С.30-34.

 Наукова організація праці як складова підготовки майбутнього вчителя технологій до педагогічної діяльності Zbior raportow naukowych. “Pedagogika. Problemy, osiagniecia, innowacyjnosc, praktyki, teoria.” (29.04.2015-30.04.2015) – Warszawa: Wydawca: Sp. z o.o. “Diamond trading tour”, 2016. – 140 str.

Педагогічна творчість як складова самореалізації майбутнього вчителя технологій / Н. І. Вересоцька // Сучасна наука та освіта: самовизначення особистосі в контексті євроінтеграції : зб. наук. пр. / заг. ред. Україна – Болгарія – 2016. 120 с.

Формування творчої особистості студентів технологічної освіти засобами мультимедійних технологій / Н. І. Вересоцька // Педагогіка та психологія  : збірник наукових праць / за загальною редакцією : академіка І.Ф.Прокопенка, проф.. С.Т.Золотухіної. – Х.: Видавець Рожко С.Г., 2017. – Вип. 56. – 391 с.

Формування творчої компетентності студентів технологічної освіти засобами декоративно-ужиткового мистецтва / Н. І. Вересоцька // Проблеми підготовки сучасного вчителя  : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / за редакцією : Бездольного О.І. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2017. – Вип. 15. – 431 с.

Декоративно-ужиткове мистецтво як засіб формування креативної компетентності майбутнього вчителя технології.  Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірних наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань : Візаві, 2019. Випуск 1(19). – С 21-31.

Підготовка майбутніх учителів технологій до проведення онлайн-уроків.Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка» (Серія: Педагогічні науки): зб. наук. праць. Чернігів, 2021. Вип. 12(168). С. 178-183. (включено до Переліку наукових фахових видань України, категорія «Б». Наказ МОН України No 409 від 17 березня 2020 р.)

Активізація професійного самовизначення на уроках трудового навчання. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. № 36. 2021.( фахове вид. категорія «Б»).

Навчальні дисципліни «Графічний дизайн», «Професійна мобільність вчителя технологій», «Електротехніка з практикумом виконання електротехнічних робіт », «Практикум з основ проекційного креслення засобами ПК», «Художня обробка матеріалів», «Основи дизайну на уроках технологій» та ін.

Подяки:

2013 р. ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

2017 р. – Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

2019 р. – ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

Перейти до вмісту