Хараджи Марина Вікторівна

Хараджи М.В.

Хараджи
Марина Вікторівна 

кандидат психологічних наук, доцент кафедри практичної психології

ГРАФІК ПРИЙОМУ:

четвер: 1300-1500

кабінет № 321
(корпус № 1, поверх №
3)

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

 marina_vh@ukr.net

Біографічні відомості. Народилася 21 вересня 1982 р. в смт. Баришівка Київської області у робітничій родині.

Навчання. У 2000 р. закінчила Баришівську ЗОШ І-ІІІ ст. №2. У цьому ж році вступила на факультет педагогіки та психології Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди, який з відзнакою закінчила у 2004 р. і здобула кваліфікацію бакалавра – практичного психолога, соціального педагога в закладах освіти, керівника хореографічних колективів. У 2005 р. закінчила Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, факультет педагогіки і психології і отримала повну вищу освіту  за спеціальністю «Соціальна педагогіка» та здобула кваліфікацію викладач соціально-педагогічних дисциплін у ВНЗ І-ІV рівня акредитації,  магістр соціально-педагогічних наук.

У 2005-2008 рр. навчалася в аспірантурі при ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» за спеціальністю 19.00.07 «Педагогічна і вікова психологія», науковий керівник – доктор історичних наук, професор, член-кореспондент НАН України Євтух В.Б. Захистила кандидатську дисертацію з проблематики міжетнічної толерантності старшокласників.

В 2018 р. закінчила педагогічний факультет ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди» і отримала кваліфікацію психолог, практичний психолог, викладач психологічних дисциплін, організаційний психолог.

Робота. З 2010 р. педагогічна діяльність на посаді викладача кафедри психології ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». З 2016 р. педагогічна діяльність на посаді старшого викладача кафедри  практичної психології ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». З 2019 р. педагогічна діяльність на посаді доцента кафедри менеджменту освіти і практичної психології та заступника завідувача кафедри з навчально-виховної роботи. У 9.09.2020 р. кафедра була перейменована на кафедру менеджменту, практичної психології та інклюзивної освіти, а 1.09.2023 р. – реструктуризована у кафедру практичної психології Університету Григорія Сковороди в Переяславі.

З 2020 року – по нині – член Української спілки психотерапевтів.

З 2023 року – по нині – експерт Центру ветеранського розвитку Університету Григорія Сковороди в Переяславі.

Підвищення кваліфікації.

  1. 26 березня – 7 квітня 2018 р. Національна академія педагогічних наук України ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти. Курси підвищення кваліфікації за категорією: науково-педагогічні працівники університетів, академій, інститутів з проблеми «Психолого-педагогічної засади розвитку конкурентоздатності науково-педагогічних працівників» (150 год – 5 кредитів ЄКТС).
  2. Грудень 2020 р. Міжнародна школа тренінгу і супервізії «TrainingBoX». Навчання в онлайн-марафоні «Як створити авторський тренінг за 7 днів» (30 год – 1 кредит ЄКТС).
  3. 1-10 лютого 2021 р. Вінницький інститут ЗВО «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» за організації ГО «Соціальна перспектива». Курс «Інклюзія та дистанційне навчання» (30 год – 1 кредит ЄКТС).
  4. 19 вересня 2021 р. Інститут практичної психології Ольги Гаркавець. Арт-практикум «Ресурсна арт-терапія для себе та клієнтів» (2 год – 0,1 кредиту ЄКТС).
  5. 28 жовтня 2021 р. Інститут практичної психології Ольги Гаркавець. Практико-орієнтований курс «Базові навички психолога. Основи успішного консультування» (36 год – 1,2 кредиту ЄКТС).
  6. 1-3 червня 2022р. Інститут практичної психології Ольги Гаркавець. Курс «Війна в роботі психолога» (2 год – 0,1 кредиту ЄКТС).
  7. 23 грудня 2022 р. Проєкт «Фінська підтримка реформи української школи» («Навчаємося разом». Підвищення кваліфікації з теми «Психосоціальна підтримка вчителів і дітей в умовах війни» (30 год – 1 кредит ЄКТС).
  8. 15 березня -19 квітня 2023 р. ГО «ПРОГРЕСИЛЬНІ». Курс підвищення кваліфікації «ПРОГРЕСИЛЬНЕ ВИКЛАДАННЯ: складові системи якості вищої освіти» (30 год – 1 кредит ЄКТС).
  9. Березень-травень 2023 р. Курси підвищення кваліфікації психологів «Перспектива»; ГО «Учбово-методичний науково-інформаційний центр»; Соціальний проєкт «Разом». Курс підвищення кваліфікації «Психологічна допомога постраждалим під час війни» (30 год – 1 кредит ЄКТС).
  10. 24-28 2023 р. квітня онлайн тренінг; травень-грудень 2023 р. психологічні заняття. Проєкт «Рука допомоги Україні» у співпраці з Українським інститутом когнітивно-поведінкової терапії. Навчальний курс «Діти і війна. Навчання технік зцілення» (45 год – 1,5 кредиту ЄКТС).
  11. Вересень 2023 р. Проєкт «Шлях стійкості» за фінансової підтримки Федерального міністерства закордонних справ Німеччини. Очний триденний тренінг за програмою «Навчання для ветеранів/-ок, членів їх родин, членів родин загиблих із надання послуг у сфері психічного здоров’я та психосоціальної підтримки за принципом «рівний-рівному» (24 год – 0,8 кредиту ЄКТС).

Участь у проєктах. Лютий 2020 року – по нині співзасновниця та ведуча профорієнтаційного проєкту онлайн-марафон «ПрофЛайфХак або як обрати професію майбутнього».

Коло наукових інтересів. До кола наукових інтересів належать: гармонізація особистості в різних соціокультурних умовах; психологія сім’ї; психологічного супроводу ветеранів війни та членів їх родин.

 Наукове керівництво. Керівництво студентською науковою проблемною групою «Життєві кризи: технології психологічної допомоги» (2018 – 2919 рр.).

Наукове керівництво студентів учасників Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт у галузі вікової та педагогічної психології та Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Психологія» (Теоретична та прикладна психологія) 2017 – 2020 р.р.

Основні наукові праці. Хараджи М.В. є автором понад 30 наукових праць, серед яких 2 статті у зарубіжних виданнях, а також наукових статей у фахових виданнях та матеріали конференцій. Основні з них:

  1. Maryna Kharadzhy.Interethnic Tolerance: Perception by Students in the Case of the Ukrainian Secondary Schools// Ethnicity: Ukrainian Perspectives. General Introduction. – Warsaw-Kiev: DUX Sp.z.o.o., 2013. – P. 73-81.
  2. Maryna Kharadzhy.Methods of Teaching Secondary School Seniors Interethnic Tolerance: Recommendations and Implementation Capabilities// Gənc alimlərin əsərləri. – № 11. – Baki (Azǝrbaycan), 2014. – P. 31-37
  3. Хараджи М.В. Комплексна програма психологічного супроводу формування міжетнічної толерантності старшокласників: теоретичне обґрунтування // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент : збірник наукових праць /Ред. кол. : Євтух В. Б. (гол. ред.). – Київ : ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2015. – Вип. 19-20.  – С. 182-196.
  4. Казкотерапія як один з методів корекційно-розвивальної роботи / М.В.Хараджи // Інноваційні арт-терапевтичні технології, 12 березня 2019 р.: Матеріали I всеукраїнської наукової інтернет-конференції / За заг. ред.: В.А.Вінс,  Т.М.Кузьменко, І.М.Зозуля . – Переяслав-Хмельницький, 2019. – С. 139 – 144.
  5. Хараджи М.В., Іващенко А.І. Особливості застосування арт-терапії у корекції страхів дітей молодшого шкільного віку//Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки : зб. наук. праць / за наук. редакцією І. С. Булах. Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. Вип. 17 (62). С. 121-128.
  6. Хараджи М. В., Іващенко А. І. Супервізія як метод професійного зростання психолога //«Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія». №1.2022. с. 23-27.
  7. Хараджи М.В., Пінчук Н.В. Гармонізація міжособистісних стосунків у жіночому колективі // «Перспективи та інновації науки (Серія Педагогіка, Психологія, Медицина)»: журнал. 2022. № 8(13) 2022.
  8. Хараджи М.В., Сагіна К.Г. Особливості соціально-психологічного клімату в організації // «Перспективи та інновації науки (Серія Педагогіка, Психологія, Медицина)»: журнал. 2022. № 9(14) 2022.
  9. Хараджи М.В., Шаровара О.Г. Соціально-психологічні особливості сімейних конфліктів у процесі розлучення // «Перспективи та інновації науки (Серія Педагогіка, Психологія, Медицина)»: журнал. 2022. № 9(14) 2022.
  10. Хараджи М.В., Мойса А. А. Особливості формування комунікативної компетентності майбутніх психологів // «Перспективи та інновації науки (Серія Педагогіка, Психологія, Медицина)»: журнал. 2022. № 10(15) 2022.
  11. Хараджи М.В., Труніна Г.О. Емоційно-психологічний стан студентської молоді під час війни // «Перспективи та інновації науки (Серія Педагогіка, Психологія, Медицина)»: журнал. 2022. № 12(30) 2023.
  12. Хараджи М.В., Черепинська І.М. Особливості використання супервізії у консультуванні сімейних пар з приводу сімейних конфліктів // «Перспективи та інновації науки (Серія Педагогіка, Психологія, Медицина)»: журнал. 2022. № 14(32) 2023.
  13. Хараджи М.В., Бут М.Б. Психологічні бар’єри до вступу у повторний шлюб // «Перспективи та інновації науки (Серія Педагогіка, Психологія, Медицина)»: журнал. 2022. № 14(32) 2023.
  14. Хараджи М.В., Білінський Р.А. Життєві кризи та способи їх подолання // «Перспективи та інновації науки (Серія Педагогіка, Психологія, Медицина)»: журнал. 2022. № 15(33) 2023.

Навчальні дисципліни. Лекційні та практичні заняття з таких дисциплін як: «Психологічні дослідження та академічна доброчесність»; «Психологія сім’ї»; «Психологія сімейних криз»; «Психологія життєвих криз»; «Тренінгова діяльність психолога»; «Тренінг особистісного зростання»; «Психологія лідерства та професійної успішності»; «Психологія супервізії».

За успішну педагогічну діяльність та організаційну роботу на кафедрі неодноразово нагороджувалась почесними грамотами та відзнаками університету.

У 2023 р. нагороджена сертифікатом автора за перемогу в конкурсі з тематичної номінації «Виховання національної еліти – запорука майбутнього розвитку українського суспільства» в Чотирнадцятій міжнародній виставці «СУЧАСНІ ЗАКЛАДИ ОСВІТИ -2023».

Перейти до вмісту