Чупрун Наталія Федорівна

Чупрун Н.Ф.

Чупрун
Наталія Федорівна 

заступник завідувача кафедри спортивних дисциплін, ігор і туризму з наукової роботи, кандидат педагогічних наук, доцент

ГРАФІК ПРИЙОМУ:

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

+ 38 (063) 884-27-87
chuprunn@ukr.net

Біографічні відомості. Народилася 14 лютого 1982 року в селі Петрики Городищенського району на Черкащині.

Навчання. У 1998 році з відзнакою за особливі успіхи у навчанні закінчила Шевченківську загальноосвітню спеціалізовану школу І-ІІІ ступенів мистецтв та народних ремесел.

У 2003 році закінчила Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Початкове навчання» та здобула кваліфікацію вчителя початкових класів і хореографії.

У 2007 році закінчила ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» і здобула кваліфікацію вчителя фізичної культури.

Із 2008 по 2011 рр. навчалася в аспірантурі ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

23 квітня 2014 року захистила дисертацію на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 26.053.14 в Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізична культура, основи здоров’я). Тема дисертації «Формування координаційних здібностей молодших школярів у процесі занять хореографією».У грудні 2014р. рішенням Атестаційної колегії Міністерства освіти і науки України присуджено науковий ступінь кандидата педагогічних наук.

Робота. У 2000-2001 н.р. працювала хореографом ПТУ №22 м. Переяслав-Хмельницький. У 2001-2004 роках працювала вихователем-хореографом ДНЗ №9 «Сонечко» м. Переяслав-Хмельницький.

Викладацьку діяльність розпочала у Переяслав-Хмельницькому державному педагогічному університеті імені Григорія Сковороди на кафедрі мистецької освіти у 2003 році.

З 2005 року зарахована на посаду викладача кафедри теорії та методики фізичного виховання ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди».

Із метою вдосконалення фахового рівня Н.Ф.Чупрун у листопаді 2016 р. підвищувала кваліфікацію на курсах з фізичного виховання у ВНЗ на базі Національного університету фізичного виховання і спорту України.  У березні-квітні 2019 року пройшла стажування на Faculty of Kinesiology, University of Zagreb, Croatia.

Н.Ф. Чупрун є учасником багатьох Міжнародних науково-практичних конференцій в Україні та країнах Європи, зокрема, Хорватії (2018, 2019 рр.) та Сербії (2019 р).

Стаж педагогічної роботи у вищих навчальних закладах ІІІ-ІV рівнів акредитації – 17 років.

Суспільно-громадська діяльність. Чупрун Наталія Федорівна разом з викладачами кафедри систематично організовує вузівські та факультетські змагання з ритміки і хореографії, туризму, легкої атлетики, лижного спорту, плавання, спортивних ігор.

Є ініціатором та учасником організаційного комітету в проведенні та особистої участі міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні проблеми теорії та практики фізичного виховання, спортивних дисциплін і туризму», яка проводиться щорічно з 2015 року.

Коло наукових інтересів. Актуальні питання оптимізації фізичного виховання різних верств населення засобами ритміки та хореографії; актуальні проблеми впровадження інноваційних напрямів, сучасних фітнес-програм в систему фізичного виховання.

Наукове керівництво.

Основні наукові праці.

  1. Спрямованість педагогічного впливу при формуванні основних компонентів координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку в процесі занять хореографією //Електронне наукове видання «Науковий вісник Донбасу», 2013.- №1 (21)
  2. Педагогічні аспекти методики формування основних компонентів координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку у процесі занять хореографією // Гуманітарний вісник ДВНЗ «ПХДПУ імені Григорія Сковороди» : збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2013. – Вип. 28. – Том І. – С.309-313. ISBN 978-617-7009-13-8
  3. Ефективність методики формування координаційних здібностей 7-мирічних дітей елементами хореографії на заняттях із фізичної культури // Гуманітарний вісник ДВНЗ “ПХДПУ імені Григорія Сковороди”, 2013 – Вип. 30. – Том І. – С.300-305. ISBN 978-617-7009-13-8
  4. Педагогічні умови ефективного формування координаційних здібностей у дітей молодшого шкільного віку в процесі занять хореографією // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 15. «Науково-педагогічні проблеми фізичної культури /Фізична культура і спорт/» : збірник наукових праць / За редакцією Г. М. Арзютова. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 5 (30) 13. – С.564-567.
  5. Вплив занять боді-балетом на морфофункціональний стан та фізичну підготовленість студенток // Вісник Камянець-Подільського Національного Університету імені Івана Огієнка. – Вип. 8, 2015. – С.398-405
  6. ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА ЗАНЯТТЯХ З БОДІ-БАЛЕТУ В ПРОЦЕСІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТОК// НАУКОВИЙ ЧАСОПИС НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ М.П.ДРАГОМАНОВА СЕРІЯ 15 НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ/ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ. – Вип.. 2 (83). – 2017. – С.112-116
  7. ШЛЯХИ МОДЕРНІЗАЦІЇ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ // ВІСНИК КАМ’ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ІВАНА ОГІЄНКА. ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ, СПОРТ І ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ. – Вип. 10. -2017. – С.587-596
  8. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗАНЯТЬ З АЕРОБІКИ ЗІ СТУДЕНТКАМИ ДЛЯ КОРЕКЦІЇ ЇХ ПСИХОФІЗИЧНОГО СТАНУ. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. Випуск 147.Том ІІ, 2017
  9. МІСЦЕ ZUMBA У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ// НАУКОВИЙ ЧАСОПИС НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ М.П.ДРАГОМАНОВА СЕРІЯ 15 НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ/ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ. – Вип.. 3К (97). – 2018. – С.610-615
  10. Modernization of Physical Education of Students by Means of Choreography on the Basis of an Integrated Approach. Physical Education, Sports and Health Culture in Modern Society, No 4 (40) (2017):
  11. Теоретичні основи організації занять із аеробіки зі студентками для корекції їх психофізичного стану // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. Випуск 147.Том ІІ, 2017
  12. Influence of dance fitness-programms on the physical preparation of the students in conditions of faculty lessons. Јournal Physical Culture (Belgr.) 2018; 72 (1): DOI: 10.5937/fizkul1801089C
  13. Методика формування координаційних здібностей молодших школярів засобами хореографії //Науковий часопис НПУ імені Драгоманова. Вип 5К. (113),19. С.335-339
  14. Умови формування координаційних здібностей молодших школярів засобами хореографії //Вісник Прикарпатського Університету.Фізична культура. В 33. 2019. С.119-125
  15. Чупрун Н.Ф., Постернак І.В. Аквааеробіка як засіб формування здоров’язбережувального середовища у вищому закладі освіти // Науковий часопис НПУ імені Драгоманова. Вип 3К(110)19. С.458-462
  16. OPTIMIZATION OF MOVEMENT ACTIVITY AND THE MENTAL STATE OF STUDENTS BY. BMC Sport sScience, Medicine and Rehabilitation, 2019, 11(Suppl 1):7
  17. DYNAMICS OF IMPROVING OF COORDINATING ABILITIES IN CHILDREN 6–9 YEARS. BMC Sports Science, Medicine and Rehabilitation, 2019, 11(Suppl 1):7
  18. Чупрун Н., Юрченко І., Постернак І. Оптимізація рухової активності студенток засобами бокс-аеробіки // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія № 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – К. : Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова, 2019 – Випуск 11 К (119) 19. – С.141-145
  19. Chuprun N., Yurchenko I., Yurchenko E. Age Features of the Coordination Abilities Development in Children of 6-9 Years Old // Український журнал медицини, біології та спорту, 2020, 5(2): 296–300 org/10.26693/jmbs05.02.296

Навчальні дисципліни: «Ритміка і хореографія», «Основи хореографії», «Основи хореографії з методикою навчання».

Перейти до вмісту