Університет Григорія Сковороди в Переяславі на чолі з ректором Віталія Коцуром підтвердив свої лідерські позиції серед закладів вищої освіти України у 2025/2026 навчальному році. Відповідна інформація оприлюднена Державною службою якості освіти України, яка здійснила оцінювання ступенів ризику суб’єктів господарювання у сфері вищої освіти.
Із 262 закладів вищої освіти України 20 (7,6 %) мають високий ступінь ризику, 180 (68,7 %) – середній, а 62 (23,7 %) – незначний. Приємно відзначити, що Університет Григорія Сковороди в Переяславі увійшов до когорти закладів із найменшим ступенем ризику, продемонструвавши позитивну динаміку та помітне зростання в рейтингу за минулий рік.
Протягом вересня 2025 року Державна служба якості освіти України здійснила верифікацію показників діяльності закладів вищої освіти за критеріями, визначеними постановою Кабінету Міністрів України № 982 від 21 листопада 2018 року. Такий механізм оцінювання Служба застосовує вже шостий рік поспіль. З метою забезпечення відкритості та прозорості процесу розрахунок ступенів ризику від провадження господарської діяльності у 2025 році проведено в Єдиній державній електронній базі з питань освіти (ЄДЕБО) за модулем «Ступені ризику (для вищої освіти)». Використання цього модуля дає змогу максимально автоматизувати процес обчислення балів за встановленими критеріями та унеможливлює вплив людського чинника.
«Отримані результати є свідченням злагодженої роботи всього колективу університету, відповідального ставлення до якості освіти та прагнення до постійного вдосконалення. Такі показники не лише підкреслюють високий рівень освітніх послуг, але й утверджують наш університет серед лідерів у сфері вищої освіти України», – підкреслює ректор Віталій Коцур.
Цей результат є не лише показником ефективної діяльності університету, а й свідченням реалізації його місії – забезпечення якісної освіти, розвитку науки та виховання освіченої, активної молоді.
Університет Григорія Сковороди в Переяславі впевнено крокує шляхом вдосконалення, зберігаючи найкращі традиції й орієнтуючись на вимоги сучасного освітнього простору.




