Засідання ректорату від 17.02.2020: про освітній процес у ІІ семестрі, вдосконалення наукової роботи, формування рейтингів та проведення атестацій

Університет Григорія Сковороди в Переяславі > Публікації > Новини > Засідання ректорату від 17.02.2020: про освітній процес у ІІ семестрі, вдосконалення наукової роботи, формування рейтингів та проведення атестацій

У понеділок, 17 лютого 2020 року о 10:00 в залі засідань ректорату (№106), традиційно, відбулося засідання ректорату. Обговорювали нормативно-правове та організаційно-методичне забезпечення освітнього процесу у ІІ семестрі, основні напрями вдосконалення наукової роботи, формування рейтингових показників професійної діяльності науково-педагогічних працівників та проведення атестації співробітників університету у 2020 році.

Принагідно, саме цього дня своє 80-річчя святкував доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри фінансів, обліку і оподаткування фінансово-гуманітарного факультету Анатолій Лисецький, тому засідання розпочалося з того, що ювіляра привітали члени ректорату на чолі з ректором університету. Зазначимо, що з нагоди ювілею Анатолію Степановичу було вручено «Орден Григорія Сковороди».

Про нормативно-правове та організаційно-методичне забезпечення освітнього процесу у ІІ семестрі доповів керівник навчального відділу, кандидат педагогічних наук, доцент Анатолій Брехунець. Анатолій Іванович звернув увагу представників факультетів на те, що їм слід забезпечити виконання наказу від 27.08.2019 р. № 140 за видами: дотримання термінів проведення освітнього процесу у ІІ семестрі, затвердження розкладів занять у першого проректора та їх подальше розміщення на сайті університету, забезпечення виконання кваліфікаційних робіт з урахуванням «Положення про академічну доброчесність» (протоколи кафедр) та проведення попереднього захисту кваліфікаційних робіт у березні 2020 р., забезпечення ліквідації академічної заборгованості відповідно до «Положення про порядок і методику оцінювання знань студентів» (п. 3.5 Складання комп’ютерного тестування здійснюється в період ліквідації академічної заборгованості), «Положення про організацію і проведення підсумкового контролю у формі комп’ютерного тестування» (п. 7.1 Ліквідація академічної заборгованості проводиться у формі комп’ютерного тестування за розкладом). Крім того, керівник навчального відділу приділив увагу питанню формування екзаменаційних комісій та організації їх роботи, максимальному забезпеченні голів екзаменаційних комісій із науково-педагогічних працівників університету відповідно до кваліфікації. Відтак, до 6 березня 2020 року навчальний відділ чекає від деканатів пропозицій щодо складу екзаменаційних комісій, у тому числі кандидатури їх голів.

Про основні напрями вдосконалення наукової роботи доповів проректор університету із наукової роботи Сергій Рик. Він відзначив, що нині Міністерство освіти і науки України застосовує нові підходи до організацію, обліку і контролю щодо наукової роботи університетів. Головні показники, на які звертається увага, це результативність наукових досліджень (тобто зараховуються ті кошти, які університет залучає на свої рахунки у результаті впровадження своїх наукових пошуків, зокрема – грошей, які заклад вищої освіти заробляє завдяки госпдоговірній, бюджетній та грантовій тематиці усіх рівнів), а також публікація в науково-метричних базах, зокрема Scopus і Web of Sciense (йдеться про кількість публікацій викладачів університету, які входять до цих баз). На думку Сергія Миколайовича, нині сковородинівським науковцям треба в меншій мірі спрямовувати свої статті в збірники інших закладів вищої освіти та закордонні видання, а поступово досягати того, аби підвищувати якість збірників нашого університету, аби вони увійшли до вищезгаданих міжнародних баз.

Про формування рейтингових показників професійної діяльності науково-педагогічних працівників йшлося у повідомленні першого проректора університету  Валерія Хомича. Валерій Феодосійович наголосив на тому, що згідно  з пунктом 2, частини 3, статті 16 Закону України «Про вищу освіту» система забезпечення якості вищої освіти передбачає щорічне оцінювання науково-педагогічних працівників. Відтак, з цією метою необхідно до 1 березня 2020 року забезпечити заповнення оновленої анкети показників професійної діяльності науково-педагогічних працівників.

У анкеті враховано нові позиції діяльності закладів вищої освіти, спрямовані на активізацію результативності наукової роботи (виконання госпдоговірної тематики, грантових програм та проектів, атестація наукових часописів у науково-метричних базах та публікації у них тощо), уточнено показники професійного розвитку та навчальної діяльності. Критерії показників збалансовано і відкорельовано згідно з їх значимістю і рейтинговістю діяльності. До заповнення кожної позиції варто підходити об’єктивно, дотримуватись принципу доброчесності та підкріпити результати конкретними посиланнями на документальне підтвердження. Усі анкети будуть перевірені співробітниками центру забезпечення якості освіти.

Зверніть увагу, шо при виявленні недостовірної інформації, рейтингові показники  науково-педагогічних працівників анулюються і працівник буде вилучений з рейтингового оцінювання.

Наостанок обговорення порядку денного керівник відділу кадрів Людмила Погребна доповіла про проведення атестації співробітників університету у 2020 році. Відповідно до Положення про порядок проведення атестації працівників 25-26 березня 2020 року у ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» відбудеться чергова атестація працівників адміністративного і навчально-допоміжного персоналу. Відтак, Відділом кадрів підготовлено наказ про проведення атестації працівників університету, у якому затверджено список працівників, які підлягають атестації, зафіксовано графік проведення атестації та склад атестаційних комісій. Зазначимо, що створено три атестаційні комісії, які очолюють Валерій Хомич, перший проректор (з атестації працівників кафедр, навчального відділу, відділу інформаційних технологій, загального відділу); Валерій Троценко, проректор з науково-педагогічної роботи (з атестації працівників відділу кадрів, бухгалтерії) та Сергій Рик, проректор з наукової роботи (з атестації працівників бібліотеки). Усі працівники та їхні керівники ознайомлені з цим наказом (під підпис), тому нині керівникам відділів необхідно підготувати відгуки-характеристики на працівників, які підлягають атестації, а самим працівникам – звіт про свою роботу.

У блоці обговорень «Різне» керівник Відділу освітнього менеджменту та профорієнтаційної діяльності Оксана Луцик проінформувала присутніх про те, що початок нового семестру відзначився приємними новинами – на сайті вишу було оприлюднено електронний розклад занять студентів денної форми навчання та висловила слова вдячності керівникам структурних підрозділів та їх заступникам за взаємодію і співпрацю у цьому процесі. Оксана Олександрівна вкотре закцентувала увагу на тому, що віднедавна існує домовленість щодо загальних правил інформаційної політики університету в ключі того, що віднині кожен доповідач засідань ректорату, Вченої ради університету, різноманітних зустрічей та презентацій й інших заходів завчасно повинен подавати текст свої виступи в електронній формі (у форматі Word) на пошту Відділу moderator.phdpu@gmail.com. Повідомляється, що таке нововведенням стане ефективним інструментом щодо оперативного опрацювання важливих подій альма-матер задля їх якнайскоршого висвітлення.

У свою чергу, перший проректор Валерій Хомич повідомив про те, що з Міністерства освіти і науки України і досі не надійшов бюджетний паспорт університету, що станом на сьогодні унеможливлює будь-які виплати, зокрема, стипендії студентам. У зв’язку з цим ми вимушені повідомити, що стипендія цього місяця прийде студентам із невеликим запізненням.

Сподіваємося ці новини не зіпсують Вам натрій, адже хоч до весни лишається ще пара тижнів, але у повітрі вже відчувається її солодкий аромат. Успіхів Вам!

[mpc_quote preset=”mpc_preset_24″ layout=”style_2″ background_color=”#ffffff” author_font_preset=”mpc_preset_38″ author_font_color=”#003366″ author_font_size=”20″ author_font_transform=”none” author_font_align=”left” author=”Максим Левченко” quote_font_preset=”mpc_preset_1″ quote_font_color=”#888888″ quote_font_size=”16″ quote_font_line_height=”1.2″ quote_font_align=”left” icon_type=”image” icon_image_size=”150×150″ icon_image=”15351″ icon_border_css=”border-radius:75px;” icon_padding_divider=”true” icon_padding_css=”padding-left:15px;” padding_divider=”true” padding_css=”padding-top:40px;padding-right:40px;padding-bottom:40px;padding-left:0px;” mpc_ribbon__preset=”mpc_preset_8″ mpc_ribbon__style=”corner” mpc_ribbon__alignment=”top-right” mpc_ribbon__corners_color=”#353535″ mpc_ribbon__font_color=”#ffffff” mpc_ribbon__font_size=”18″ mpc_ribbon__font_line_height=”1.7″ mpc_ribbon__font_transform=”uppercase” mpc_ribbon__font_align=”center” mpc_ribbon__text=”АВТОР” mpc_ribbon__background_color=”#003366″]

Використання будь-яких матеріалів, розміщених на порталі, дозволяється за умови посилання на uhsp.edu.ua. При копіюванні матеріалів порталу для інтернет-видань обов’язковим є пряме та відкрите для пошукових систем гіперпосилання в першому абзаці на цитовану статтю або новину.

[/mpc_quote]

ФОТОГАЛЕРЕЯ

[mpc_quote preset=”mpc_preset_24″ layout=”style_2″ background_color=”#ffffff” author_font_preset=”mpc_preset_38″ author_font_color=”#003366″ author_font_size=”20″ author_font_transform=”none” author_font_align=”left” author=”Сергій Коваленко” quote_font_preset=”mpc_preset_1″ quote_font_color=”#888888″ quote_font_size=”16″ quote_font_line_height=”1.2″ quote_font_align=”left” icon_type=”image” icon_image_size=”150×150″ icon_image=”15487″ icon_border_css=”border-radius:75px;” icon_padding_divider=”true” icon_padding_css=”padding-left:15px;” padding_divider=”true” padding_css=”padding-top:40px;padding-right:40px;padding-bottom:40px;padding-left:0px;” mpc_ribbon__preset=”mpc_preset_8″ mpc_ribbon__style=”corner” mpc_ribbon__alignment=”top-right” mpc_ribbon__corners_color=”#353535″ mpc_ribbon__font_color=”#ffffff” mpc_ribbon__font_size=”18″ mpc_ribbon__font_line_height=”1.7″ mpc_ribbon__font_transform=”uppercase” mpc_ribbon__font_align=”center” mpc_ribbon__text=”ФОТОГРАФ” mpc_ribbon__background_color=”#003366″]

Використання фотографій, розміщених на порталі, дозволяється за умови посилання на uhsp.edu.ua. При копіюванні фотографій з порталу для інтернет-видань обов’язковим є пряме та відкрите для пошукових систем гіперпосилання в першому абзаці на цитовану статтю або новину.

[/mpc_quote]

Перейти до вмісту