Тонконог Наталія Ігорівна

Тонконог Н.І.

Тонконог
Наталія Ігорівна 

кандидат педагогічних наук, викладач загальної педагогіки і педагогіки вищої школи

ГРАФІК КОНСУЛЬТУВАННЯ:

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

+ 38 (04567) 5-87-92
phdpu pedagogika206@ukr.net

Біографічні відомості. Народилася 31 грудня 1985 року в м. Переяслав-Хмельницький Київської області у родині медиків, Ігоря Павловича та Галини Миколаївни.

Навчання. 2003 року вступила до Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди на факультет довузівської підготовки, по завершенні якого 2004 року успішно склала іспити.

2004 року закінчила загальноосвітню школу I-III ступенів N 7 м. Переяслава-Хмельницького. За роки навчання у школі неодноразово отримувала похвальні листи в кінці навчального року, грамоти за успіхи у навчанні англійської мови, брала участь у шкільних та міських олімпіадах з української та англійської мови, займала призові місця.

Закінчила у 2009 році ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова і література (англійська)».

У 2012 році закінчила аспірантуру з відривом від виробництва у ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

Робота. З 2013 по 2015 роки – викладач німецької мови у Державному професійно-технічному навчальному закладі «Переяслав-Хмельницький центр професійно-технічної освіти».

З 2016 по 2017 роки – викладач кафедри іноземної філології та методики навчання ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

2017 – 2019 рр. – викладач кафедри професійної освіти та іноземної філології та методики навчання ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

З 2019 р. – викладач кафедри загальної педагогіки і педагогіки вищої школи ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

2016 – 2019 рр. – викладач кафедри професійної освіти та іноземної філології та методики навчання ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

З 2018 р. – викладач кафедри іноземної філології ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

Червень-липень 2020 р. – брала участь у Міжнародному стажуванні від Collegium Civitas «Internationalization of Higher Education. Organization of theeducational process and innovative teaching methods in higher education institutions in Poland».

Суспільно-громадська діяльність. Член Всеукраїнської асоціації українських германістів.

У 2018 році з ініціативи громадських активістів Переяслава розпочалася робота над створенням брендбука м. Переяслав. У брендбуці була подана вся необхідна для туриста інформація про Переяслав. 

2019 року вийшов друком брендбук Переяслава, в якому є україномовна та англомовна частини. Наталія Ігорівна переклала брендбук рідного міста Переяслав англійською мовою, долучившись до розвитку міста.

Коло наукових інтересів. Професійна підготовка вчителів іноземних мов, сучасні стратегії навчання іноземних мов, студентоцентрований підхід до освітнього процесу, інвайронментальна педагогіка.

Наукове керівництво.

Основні наукові праціНаталія Ігорівна має понад 20 наукових публікацій українською та англійською мовами у фахових українських та закордонних виданнях. Бере активну участь у Міжнародних та Всеукраїнських науково-практичних конференціях. 2020 року побачила світ монографія під назвою «Індивідуальна стратегія освітньо-професійної діяльності майбутніх учителів іноземних мов», у якій висвітлено результати дослідження підготовки вчителів іноземних мов із застосуванням сучасних стратегій навчання.

Перелік основних наукових праць:

  1. Тонконог Н. І. Формування професійно-орієнтованої стратегії навчання у майбутніх учителів іноземних мов. Проблеми освіти: наук. зб. 2013. Вип. 74, ч. 2. С. 243–247.
  2. Tonkonoh N. I. Strategic competence formation of foreign language teachers. Молодий вчений. 2016. № 5 (32). С. 379–382. (наукометрична база Index Copernicus).
  3. Тонконог Н. І. Характеристика моделі індивідуальної стратегії освітньо-професійної діяльності вчителя іноземної мови. Innovative solutions in modern science: Scientific journal. Dubai, 2017. № 1 (10). С. 70–76.
  4. Тонконог Н. І. Особливості стилістичного прийому порівняння у науково-популярних текстах. Теоретична і дидактична філологія : зб. наук. праць. Серія «Філологія, Педагогіка». Переяслав-Хмельницький ; Кременчук : Видавець ПП Щербатих О. В., 2017. Вип. 25. С. 411–418.
  5. Тонконог Н. І. Перевірка ефективності моделі ІСОПД майбутніх учителів іноземних мов. Педагогіка в системі гуманітарного знання: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 8–9 верес. 2017 р.). Одеса, 2017. С. 88–91.
  6. Тонконог Н. І. Формування індивідуальної стратегії освітньо-професійної діяльності у майбутніх учителів іноземних мов : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : [спец.] 13.00.04 «Теорія і методика проф. освіти» / Наталія Ігорівна Тонконог ; [наук. кер. О. І. Шапран] ; М-во освіти і науки України, Держ. ВНЗ “Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Григорія Сковороди”. – Переяслав-Хмельницький (Київ. обл.), 2018. 20 с.
  7. Тонконог Н. І. Формування індивідуальної стратегії освітньо-професійної діяльності у майбутніх учителів іноземних мов: дис. канд. пед. наук: 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти / Наталія Ігорівна Тонконог. – Переяслав-Хмельницький, 2018. 263 с.
  8. Tonkonoh N.I. Pedagogical conditions of quality improving of foreign languages teachers professional training. Сучасна українська освіта: стратегії та технології навчання молоді і дорослих: зб. наук. праць VI Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. 27 лютого 2019 р.
  9. Тонконог Н.І. Образні мовні засоби створення рекламних слоганів. Актуальні питання іноземної філології. Луцьк, 2018. N 9. С. 195-199.
  10. Тонконог Н.І. Педагогічні умови організації самостійної роботи студентів у процесі навчання іноземних мов. Теоретична і дидактична філологія. Серія «Педагогіка». Переяслав-Хмельницький, 2018. Вип. 28. С. 166-172.
  11. Бахмат Л., Тонконог Н. Figurative language means to create advertising slogans. Вісник ЧНУ. Серія «Педагогічні науки». Черкаси, 2019. № 3. С. 62-68.
  12. Переяславська мовознавча толока. Advertising in the context of intercultural communication. Україна, Переяслав-Хмельницький, 19-20 вересня 2019 р. С. 134-137.
  13. Наукові підсумки 2019 року: ХХXVІІ Міжнародна науково-практична iнтернет-конференція, м. Вінниця, 09 грудня 2019 року. Ч. 9. С. 82-85.
  14. Тонконог Н. І. Індивідуальна стратегія освітньо-професійної діяльності майбутніх учителів іноземних мов: монографія. Переяслав (Київ. обл.: Домбровська Я. М., 2020. 206 с.
  15. Tonkonoh N., Berezhna L. The problem of key competences development of the future higher education institutions graduates. Теоретична і дидактична філологія. Серія «Педагогіка». Переяслав, 2020. – Вип. 31. С. 113– 121.
  16. Оніщук І.І., Шапошнікова І.М., Шальов А.С., П’ясецька Н.А., Тонконог Н.І., Зелінська Т. М., Бабаджанян В. В., Шпильова М. О. Етапи та тенденції розвитку іншомовної освіти в контексті підготовки майбутніх учителів. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Київ, 2020. N 8 (128). C. 141–148.
  17. Тонконог Н.І. Особливості використання технологій дистанційного навчання. Інноваційна педагогіка.  № 39, 2021. C. 227–232.
  18. Тонконог Н., Черепинська А., Лисенко Т. Використання сучасних цифрових технологій під час дистанційного навчання іноземних мов. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Гельветика. 2021. – Вип. 45. Т. 2. C. 172–180.  https://doi.org/10.24919/2308-4863/45-2-29
  19. Povoroznyuk, R., Tonkonoh, N., Berezneva, I., Sobkov, Y., Trebuk, O., Gembaruk, A. (2022). The Organization of a Foreign Language Distance Learning in Quarantine During the Postmodern Era. Postmodern Openings, 13(1 Sup1), 494-508. https://doi.org/10.18662/po/13.1Sup1/438 (стаття Scopus, проіндексована)

Навчальні дисципліни: іноземна мова, іноземна мова професійного спрямування, ділова іноземна мова, основи іншомовної наукової комунікації, англійська мова, вступ до граматики англійської мови, шкільний курс іноземної мови з методикою викладання.

Перейти до вмісту