Сембрат Алла Леонтіївна

Сембрат А.Л.

Сембрат
Алла Леоніївна 

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної педагогіки і педагогіки вищої школи

ГРАФІК КОНСУЛЬТУВАННЯ:

понеділок: 1000-1200

кабінет № 206
(корпус № 1, поверх № 2)

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

+ 38 (04567) 5-87-92
phdpu_pedagogika206@ukr.net

Біографічні відомості. Народилася 29 вересня 1972 року в м. Шпола, Черкаської обл.

Навчання. У 1989 році закінчила Шполянську середню школу № 2 Черкаської області.

У 1995 р. закінчила Переяслав-Хмельницький державний педагогічний інститут ім. Г.С.Сковороди за спеціальністю «Російська мова і література» та здобула кваліфікацію вчителя російської мови та літератури.

У 2000р. закінчила Переяслав-Хмельницький державний педагогічний інститут ім. Г.С.Сковороди за спеціальністю «Початкове навчання» та здобула кваліфікацію вчителя початкових класів.

З 1997 р. по 2000 р. навчалася в аспірантурі Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди.

Кандидат педагогічних наук із 2007 р. Дисертацію захистила у 2003 р. у спеціалізованій вченій раді Інституту проблем виховання Академії педагогічних наук України за спеціальністю 13.00.07 – теорія і методика виховання на тему «Моральне виховання старшокласників в навчально-виховному процесі гімназії».

15.12.2011 р. присвоєно вчене звання доцента кафедри педагогіки.

Робота. З 1.09.2000 р. по 1.09.2005 р. – старший викладач кафедри педагогіки Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди.

З 1.09.2005 р. по 2009 р. – старший викладач кафедри загальної та соціальної педагогіки ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

З 01.09.2009 р. по 2018 р. – доцент кафедри педагогіки ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

З 01.09.2018 р. по даний час – доцент кафедри загальної педагогіки  і педагогіки вищої школи ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

Суспільно-громадська діяльність. Виконавець наукової теми кафедри педагогіки «Інноваційна підготовка майбутніх учителів до професійної діяльності» ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» (державний реєстраційний номер 0112U004527) (2013-2017 рр.).

Виконавець наукової теми кафедри загальної педагогіки і педагогіки вищої школи «Інноваційна підготовка майбутніх учителів до професійної діяльності в умовах євроінтеграції» ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» (державний реєстраційний номер 0118U005234) (2018- по даний час).

Виконавець науково-дослідної роботи на тему «Формування готовності майбутніх учителів до професійної діяльності в умовах університетських регіональних комплексів» ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» (державний реєстраційний номер 0112Г001111) (2012-2014 р р., керівник О.І. Шапран).

Із 28.02.2013 р. до 2019 р. – член спеціалізованої вченої ради К 27.053.03.

З 2017 р. до теперішнього часу є членом Всеукраїнської громадської організації  «Спілка освітян України».

Коло наукових інтересів. До кола наукових інтересів  належать: інноваційна діяльність у закладах вищої освіти; підготовка майбутніх учителів до інноваційної виховної діяльності у процесі педагогічної практики; компетентністний підхід в сучасному освітньому середовищі,  гендерна освіта та особливості гендерної соціалізації.

Наукове керівництво. Сембрат Алла Леонтіївна є науковим керівником  аспірантів.

Основні наукові праці. Сембрат Алла Леонтіївна – автор біля 80 наукових праць, із них 5 навчальних посібників,  наукові публікація у фахових виданнях, 18 публікацій у зарубіжних виданнях та виданнях, що входять до наукометричних баз.

Сембрат А.Л. Теоретичні основи організації педагогічного спілкування майбутнього вчителя. №6 (7) /Scientific journal «Fundamentalis scientiam» (Madrid, Spain). С. 36-40

Сембрат А.Л., Самойленко Н.І. Науково-педагогічні засади професійного співробітництва в інклюзивних навчальних закладах. Молодий вчений: наук. журнал.  № 5.. С. 122-126. (наукометрична база Index Copernicus).

Сембрат А.Л., Самойленко Н.И. особенности системы высшего образования Северной Кореи. Revista de Stiinţe Socioumane: Journal of social and humansciences Universitate a Pedagogică de Stat «Ion Creangă» din Chişinău. Republica Moldova, Chiinău.. Nr. 1 (41). Р. 50-57.

Сембрат А.Л. Особливості функціонування особистісно зорієнтованої технології виховання в освіті. Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. праць.Вип. 26. С. 188-194.

Сембрат А.Л. Теоретичний аналіз компетентнісного підходу в сучасному освітньому середовищі. «Теоретична і дидактична філологія: зб. наук. праць. Серія «Педагогіка». Вип. 24. Переяслав-Хмельницький: «ФОП Домбровська Я.М.».С. 130-138.

Сембрат А.Л. Компетентнісний підхід у вищій освіті: європейський досвід, здобутки українських і зарубіжних науковців. «Теоретична і дидактична філологія: зб. наук. праць. Серія «Педагогіка». Вип. 27. Переяслав-Хмельницький: «ФОП Домбровська Я.М.». С. 170-179.

Сембрат А.Л. Теоретичні основи організації педагогічного спілкування майбутнього вчителя. №6 (7) /2017 Scientific journal «Fundamentalis scientiam» (Madrid, Spain). С. 36-40

Сембрат А.Л. Особливості функціонування особистісно зорієнтованої технології виховання в освіті. Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. праць.  Вип. 26. С. 188-194.

Сембрат А.Л. Теоретичні аспекти організації педагогічного спілкування майбутнього вчителя початкової школи. Znanstvena misel journal.  The journal is registered and published in Slovenia. Slovenia, №55.С 32-36.

Сембрат А.Л.  Теоретичні основи компетентнісного підходу в сучасній освіті: світовий досвід.The scientific heritage (Budapest, Hungary) VOL 5, No 68 (68) (2021) С.13-16.

Сембрат А.Л., Супервізія  як інноваційна психолого -педагогічна технологія та об’єкт дослідження. SUPERVISION AS AN INNOVATIVE PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL TECHNOLOGY AND SUBJECT OF RESEARCH. Supervisão como tecnologia psicológica e pedagógica inovadora e objeto de pesquisa. Laplage Em Revista, 7(3), p.616-622. https://doi.org/10.24115/S2446-62202021731349p.616-622/

Sembrat A., Marchenko N.(2021) Determination of Main Ways To ImproveThe Efficienc Of Higher Education Institutions In F Post-Pandemic Context. Postmodern Openings, 12(4), 282-293. https://doi.org.10.18662/po/12.4/375

Навчальні дисципліни: «Педагогіка», «Історія педагогіки», «Гендерна педагогіка», «Теорія і методика виховної роботи», «Новітні педагогічні технології», «Сучасні освітні технології».

Подяки за участь в конференціях, міжнародних виставках:

Подяка та сертифікати участі у міжнародних проектах «Передача європейського досвіду (менеджмент освіти, Чехія)» 2016-2017 рр.; International Student Camp, August 2016; Cooperation opportunities and project proposals for Ukraine 2016; Inclusive education 2016; International skills development (the webinar) «The cloud storage service for the online studying on the example of the zoom platform», Lublin, Poland, 2020р.

Перейти до вмісту