Форостюк Віталій Олександрович

IMG_9644-1-250x250

Форостюк
Віталій Олександрович 

викладач кафедри педагогіки, теорії та методики початкової освіти

ГРАФІК КОНСУЛЬТУВАННЯ:

вівторок: 1200-1300

кабінет № 429
(корпус № 1, поверх № 4)

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

+ 38 (04567) 5-36-90
 forostiuk7@gmail.com

Біографічні відомості. Народився 30 червня 1991 р. в місті Переяславі-Хмельницькому Київської області.

Навчання. У 2008-2016 рр.  навчався у ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди» за спеціальністю «Початкова освіта» та за спеціальністю «Образотворче мистецтво».

З 2014 р. до 2018 р. – навчання в аспірантурі.

Робота.У ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» працює з 2018 року.

Суспільно-громадська діяльність. 

Коло наукових інтересів. Проблеми підготовки творчого вчителя, образотворче мистецтво.

Наукове керівництво.

Основні наукові праці.

. Форостюк В. О. Проблема розвитку творчої активності в наукових дослідженнях. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Безлюдний О. І. (гол. ред.) та інші]. Умань: ФОП Жовтий О. О., 2016. Випуск 55. С. 231 – 237.

  1. Форостюк В. О. Формування творчої активності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі їх професійної підготовки. Формування професіоналізму фахівця в системі безперервної освіти: зб. наук. праць за матеріалами V Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 16-17 квітня 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний ун-т імені Григорія Сковороди» [наук. ред. В. П. Коцур, Д. С. Мазоха]. К.: Міленіум, 2015. С. 138 – 140.
  2. Форостюк В. О. Формування творчих здібностей майбутніх учителів образотворчого мистецтва / Формування професіоналізму фахівця в системі безперервної освіти: зб. наук. праць за матеріалами VI Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 21-22 квітня 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний ун-т імені Григорія Сковороди» [наук. ред. В. П. Коцур, Д. С.Мазоха]. Переяслав-Хмельницький, 2016.– С. 91– 93.
  3. Форостюк В. О. Розвиток творчої активності майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Регіональні культурні, мистецькі та освітні практики: Матеріали міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (м. Переяслав-Хмельницький, 25-27 березня 2015 року) / Редкол.: Т. В. Мартинюк, Н. В. Ігнатенко. – Мелітополь: Видавництво МДПУ ім. Б. Хмельницького, 2015. С. 87– 90.
  4. Форостюк В. О. Підвищення професійної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі розвитку їх творчої активності. Теоретична і дидактична філологія: збірник наукових праць. Серія «Педагогіка». Переяслав-Хмельницький: «ФОП Домбровська Я. М.», 2017. Випуск 24. С. 227 – 233.
  5. Форостюк В. О. Розвиток творчої активності у ВНЗ України: шляхи вдосконалення навчального процесу. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: збірник наукових праць. Переяслав-Хмельницький, 2016. Вип. 38. Педагогіка. С. 92 – 98.
  6. Творча активність студентів як важлива складова професійної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва у ВНЗ України (XX – XXI століття). Педагогічна освіта: теорія і практика: збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В. М.]. Вип. 22 (1-2017). Ч. 2. Кам’янець-Подільський, 2017. С. 125 –130.
  7. Форостюк В. О. Генезис проблеми розвитку творчої активності майбутніх учителів образотворчого мистецтва у ВНЗ України. Humanitarium. Переяслав-Хмельницький. Вип. 39. 2017. С. 104 – 112.
  8. Форостюк В. О. Формування готовності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва до творчої педагогічної діяльності. Humanitarium. Переяслав-Хмельницький. Вип. 45. 2019. С. 141 – 147.
  9. Форостюк Т. В., Форостюк В. О. Розвиток пізнавальної активності учнів початкової школи. East European Science Journal. Warsaw. №4 (44). 2019 р. С. 17 – 23.
  10. Розвиток творчої активності студентів образотворчого мистецтва засобами живопису // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, V (59), Issue: 134, 2017. – С. 23 – 26.
  11. Розвиток творчої активності студентів образотворчого мистецтва: досвід вирішення проблеми // « Kognitywistyka i Media w Edukacji» – 2 / 2017. С. 109 – 125.

Навчальні дисципліни: «Образотворче мистецтво з методикою навчання», «Художня праця».

Перейти до вмісту