Плужник Оксана Василівна

Плужник О.В.

Плужник
Оксана Василівна 

доктор філософії (PhD), старший викладач
заступник декана факультету гуманітарної освіти і соціальних технологій з виробничих питань

ГРАФІК КОНСУЛЬТУВАННЯ:

середа: 1000-1200

кабінет № 312
(корпус № 1, поверх № 3)

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

oks.pluzhnik1@gmail.com

Біографічні відомості. Народилася 11 вересня 1978 року в селі Дівички Переяслав-Хмельницького району, Київської області.

Навчання. У 1995 році закінчила Дівичківську середню школу. В цьому ж році вступила на педагогічний факультет Переяслав-Хмельницького державного інституту імені Григорія Сковороди, який з відзнакою закінчила у 1999 році.

У 2016-2020 рр. – аспірантка кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди. У 2021 р. – успішно захистила дисертацію на тему «Підготовка вчителів початкової школи в університетах Чехії до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти» та здобула ступінь доктора філософії.

Робота. З 2015 року працює викладачем в Університеті Григорія Сковороди в Переяславі.

Коло наукових інтересів: Наукові праці пов’язані із темою кандидатської дисертації: «Підготовка вчителів початкової школи в університетах Чехії до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти».

До кола наукових інтересів належить проблематика професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі освіти, документознавства, інформаційної діяльності.

Основні наукові праці. Наукові праці пов’язані із дослідженням проблем інклюзії, професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі освіти, документознавства, інформаційної діяльності. Цікавиться сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями та їх застосуванням у підготовці здобувачів вищої освіти.

Повний список наукових публікацій по 2023 рік

Колективні монографії

  1. Плужник О. В. Чехія (Чеська республіка). Реформування і модернізація систем освіти країн світу ХХІ століття. Монографія: за ред. О. І. Шапран. Переяслав-Хмельницький, (Київ. обл.) : ФОП Домбровська Я. М., 2018. 343 с.
  2. Плужник О. В. Вища освіта Чехії. Вища освіта різних країн світу : монографія / за наук. ред. О. І. Шапран. Переяслав (Київ. обл.) : Домбровська Я. М., 2020. С. 328-340.

Навчально-методичні посібники

  1. Плужник О. В., Сергійчук О. М., Багно Ю. М. Основи корекційної педагогіки: навч.-метод. посіб. / за ред. О. М. Сергійчук. Переяслав: «Видавництво КСВ», 2020. 226 с.

Наукові фахові видання України.

  1. Плужник О. В. Проблеми підготовки вчителів початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти. Теоретична і дидактична філологія : збірник наукових праць. Серія «Педагогіка». Переяслав-Хмельницький: ФОП Домбровська Я. М., 2017. Випуск 24. 298 с., С. 147-155. (12 стор.)
  2. Плужник О. В., Шапран О. І. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до діяльності в умовах інклюзивної освіти. Теоретична і дидактична філологія : збірник наукових праць. Серія «Педагогіка». Переяслав-Хмельницький (Київ. обл.): Домбровська Я. М., 2018. Випуск 246 с., С. 150-161 (7стор.)
  3. Плужник О. В., Шапран О. І. Чеський досвід підготовки майбутніх учителів до роботи в умовах інклюзивної освіти. Професійна освіта: методологія, теорія та технології: збірник наукових праць. 2019, № 9/1. С. 157-178

Наукові видання України, які включено до науковометричних баз даних.

  1. Плужник О. В. Формування толерантного ставлення до дітей з особливими потребами у майбутніх учителів початкової школи. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини: Ред. кол. : Безлюдний О. І.(гол. ред.) та інші. Умань : ФОП Жовтий О.О., 2017. Випуск  335 с., С.205-212. (12 стор.)
  2. Плужник О. В. Прогресивні кроки та досвід України на шляху до інклюзії. Humanitarium / ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». Переяслав-Хмельницький (Київ. обл.) ; Ніжин (Чернігів. обл.): Лисенко М.М., 2018. Том. 41, Вип. 2 : Педагогіка. 162 , С. 99-107.
  3. Плужник О. В. Становлення та розвиток спеціальної освіти в Чехії. Науковий огляд/ Центр міжнародного наукового співробітництва «ТК Меганом». Київ, 2018. № 9(52), 231 с., С. 162-174.
  4. Плужник О. В. Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище нової української школи. Особлива дитина: навчання і виховання. Київ, 2019. № 1, 81 с., С. 61-67.
  5. Плужник О. В. Практичний компонент професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в університетах Чехії. East European Scientific Journal. Warsaw (Poland), 2020. № 1 (53). Vol. 7. С. 36-41.
  6. Плужник О.В. Стратегія «scaffolding» у навчанні дітей з особливими освітніми потребами. Studia i rozprawy. Częstochowa (Poland), 2020. T. XXIX. С. 103-111. URL : https://czasopisma.ujd.edu.pl/index.php/Pedagogika/issue/view/117
  7. Плужник О.В., Мірошніченко Д.А., Ісак Л.М. Сучасні засоби інформаційних технологій у документних комунікаціях. Professional Education: Methodology, Theory and Technologies. Професійна освіта: методологія, теорія та технології, 2021. Випуск 14, С.193-208 https://doi.org/10.31470/2415-3729-2021-14-233-250
  8. Плужник, О. (2022). Формування цифрової компетентності у майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності. Соціум. Документ. Комунікація, 1(13), 331-344. https://doi.org/10.31470/2518-7600-2021-13-331-344
  9. Isaikina, O., Zlenko, А., Berezanska, I., Pluzhnyk, O., Krasnozhon,N., Levchenko I. (2022). Coaching communication as an effective tool for improving the professional competencies of specialists in the field of documentation and information management. AD ALTA: Journal Of Interdisciplinary Research, (12/01-XXV), 279-286 (Web of Science) URL: http://www.magnanimitas.cz/12-01-xxv
  10. Плужник, О. (2022). Формування соціально-комунікативної компетентності здобувачів вищої освіти в умовах дистанційної освіти. Соціум. Документ. Комунікація, (14), 266-284. URL: https://doi.org/10.31470/2518-7600-2022-14-266-284
  11. Плужник, О. (2022). Формування інформаційної компетентності здобувачів вищої освіти в процесі професійної підготовки. Society. Document. Communication. Соціум. Документ. Комунікація, (15), 333-348. URL: https://sdc-journal.com/index.php/journal/article/view/449

Міжнародні науково-практичні Інтернет-конференції

  1. Плужник О. В. Проблеми впровадження інклюзивної освіти в ракурсі професійної підготовки вчителів початкових класів. Психолого-педагогічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців на компетентнісній основі : зб. наук. праць IVМіжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 28 лютого 2017 р.: у 2 ч. / Наук. ред. О.І. Шапран; уклад. : Н.П. Онищенко, О.В. Плужник. Переяслав-Хмельницький, (Київ. обл.) : ФОП Домбровська Я.М., 2017. Ч. ІІ. 124 с., С. 36-42.
  2. Плужник О. В. Готовність майбутніх учителів початкових класів до діяльності в умовах інклюзивної освіти. Сучасна українська освіта: стратегії та технології навчання молоді і дорослих: зб. наук. праць VМіжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. 27 лютого 2018 р. Наук. ред. О.І. Шапран; уклад. : Ю.П. Шапран, Н.П. Онищенко. Переяслав-Хмельницький (Київ. обл.) :ФОП Домбровська Я.М., 2018. 166 с., С. 36-42.
  3. Плужник О. В. Розвиток спеціальної освіти в Чеській республіці. Актуальні питання сьогодення: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. 20березня 2018 року у м. Вінниця: зб. наук. праць «ΛΌГOΣ». Відп. за випуск Голденблат М.А. ГО «Європейська наукова платформа». Обухів : Друкарня «Друкарик» (ФОП Гуляєва В.М.), 2018. Т.  104 с., С. 88-92.
  4. Плужник О. В. Окреслення основних понять концепції інклюзивної освіти. Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика: матеріали ІІІ міжнародної науково практичної конференції. 10квітня 2018 р. Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. Харків : «Стиль-Издат», 2018. 476 с., С. 72-74.
  5. Плужник О. В. Гуманістичні погляди Я. А. Коменського на освіту дітей з особливими потребами. Наука ІІІ тисячоліття : пошуки, проблеми, перспективи розвитку : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (25-26квітня 2018 року) : збірник тез. Бердянськ : БДПУ, 2018. Ч. 1. 333 с., С. 255-257.
  6. Плужник О. В. Додаткова психолого-педагогічна підтримка загальноосвітніх навчальних закладів в Україні та Чехії. Начальное образование: проблемы и решения: Материалы II-Международной научно-практической конференции Наманганского государственного университета. Наманган, НамГУ, 2019. 700с., С. 643 – 651.
  7. Плужник О.В. Підготовка майбутніх учителів до роботи в умовах інклюзивної освіти в Чеській республіці. Сучасна українська освіта : стратегії та технології навчання молоді і дорослих: зб. наук. праць VІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 27 лютого 2019 р. : наук. ред. О.І. Шапран; уклад.: Ю.П. Шапран, Н.П. Онищенко. Переяслав-Хмельницький, (Київ. обл.): ФОП Домбровська Я.М., 2019. 150 с., С. 68-72.
  8. Плужник О. В. Практичний аспект підготовки майбутніх учителів початкової школи в університетах Чехії. Сучасна українська освіта: стратегії та технології навчання молоді і дорослих: зб. наук. праць VІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (Переяслав, 27 лютого 2020 р.) / [наук. ред. О. І. Шапран; уклад.: Ю. П. Шапран, Н. П. Онищенко]. Переяслав (Київ. обл.): Домбровська Я. М., 2020. С. 164-169.
  9. Плужник О.В. Сучасні інформаційні ресурси для освіти дітей з особливими освітніми потребами. Стратегії та технології навчання молоді і дорослих: зб. наук. праць / наук. ред. О.І. Шапран. Переяслав (Київ. обл.): Домбровська Я.М., 2021. С.159-163.
  10. Плужник О.В. Шляхи розвитку цифрової компетентності у майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності. Сучасна освіта: стратегії та технології навчання: зб. наук. праць / наук. ред. О. І.Шапран. Переяслав (Київ. обл.): Домбровська Я. М., 2022. 494 с., С.223-228.

Всеукраїнські науково-практичні Інтернет-конференції.

  1. Плужник О. В. Формування толерантного ставлення до дітей з особливими потребами. Формування професіоналізму фахівця в системі безперервної освіти : зб. наук. праць за матеріалами VII Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. 20-21квітня 2017 р. ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». Наук. ред. В.П. Коцур, Д.С. Мазоха. Київ : Міленіум, 2017. 222 с., С. 29-32.
  2. Плужник О. В. Професійна підготовка вчителів початкових класів до роботи з обдарованими учнями. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : зб. наук. праць матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. 27 квітня 2017 р. НАУ. Наук. ред. Н.П. Муранова. Київ, 2017. 296 c.
  3. Плужник О. В. Втілення ідей інклюзії в освітній простір України. Підготовка педагога ХХІ століття крізь призму ідей Василя Сухомлинського: зб. наук. праць Всеукр. наук.-практ. конф., 22 травня 2018 р.: [наук. ред. Н. В. Ігнатенко, О. І. Шапран; уклад. : Н. П. Онищенко]. Переяслав-Хмельницький, (Київ. обл.): ФОП Домбровська Я. М., 2018. С.109-114.
  4. Плужник О. В. Формування алгоритмічного мислення молодших школярів у процесі вивчення пропедевтичного курсу інформатики. Початкова освіта сьогодення: проблеми та перспективи вирішення: матеріали І Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конференції (Переяслав, 31 травня 2021 р.). Переяслав: ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», 2021. 200 с. С. 127-132.
  5. Адамець М.І., Плужник О.В. Хмарні інформаційно-аналітичні технології у професійній діяльності. Актуальні проблеми професійної підготовки за спеціальністю 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа: номенклатура, зміст і методики викладання фахових дисциплін: збірник тез Всеукраїнської науково-практичної конференції, 17 листопада 2022. м. Київ / укладачі Т.М. Сидоренко, К. І. Климова, Н.А. Дубовик. Київ: Державний університет телекомунікацій, 2022. С 3-4.

Навчальні дисципліни: «Наукові комунікації у фаховій діяльності», «Комп’ютерна обробка та редагування документів», «Інформаційна безпека та захист інформації», «Автоматизовані інформаційно-пошукові системи».

Перейти до вмісту